اجتماعیبرترین های کسب و کار

آموزش دانلود ویدیوهای اینستاگرام بدون برنامه

محتوای این خبر مخفی

معرفی روش‌های مختلف دانلود از اینستاگرام + مزایا و معایب

دانلود از اینستاگرام ( instagram Reels download ) یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن درگیر هستند به خصوص زمانی که بخواهند یک پستی را ذخیره کنند و مجددا در صفحه‌ی خود آن را به اشتراک بگذارند. در ادامه روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم تا بدون دردسر به دانلود هر محتوایی در اینستاگرام بپردازید.

 اگر کمی در فضای وب بچرخید و برای آن وقت بگذارید فیلم‌ها و تصاویر بسیار زیادی به چشمتان می‌خورد. یکی از بسترهای پرطرفدار در این حوزه اینستاگرام است. روزانه میلیاردها نفر از شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند و میلیون‌ها فیلم و تصویر نیز در آن منتشر می‌شود.

امروزه هر نوع دسته بندی از محتوا در اینستاگرام وجود دارد و از ویدیوها و عکس‌های سرگرمی بگیر تا آموزشی همه در اینستاگرام یافت می‌شوند. به همین دلیل افراد بسیار زیادی می‌خواهند محتواهای مورد علاقه‌ی خود که در اینستاگرام آن را مشاهده کرده‌اند را دانلود کنند.

 اینستاگرام خود به تنهایی گزینه‌ای ندارد که بتوانید به راحتی فایل‌های تصویری و ویدیویی را دانلود کنید و به یک نرم افزار یا سایتی برای این کار نیاز است. در ادامه انواع سایت‌ها و نرم افزارها برای دانلود از اینستاگرام توسط گوشی و کامپیوتر را معرفی کرده‌ایم. تا انتهای این مقاله با همراه باشید.

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد و هر کدام از این روش‌ها هم مزایا خاص خود را دارند. ما در این مقاله تلاش می‌کنیم روش‌هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها بتوانید یک محتوای اینستاگرامی را خیلی سریع و راحت دانلود کنید.

روش اول: دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت DownloadGram

وب‌سایت دانلودگرام یکی از ساده‌ترین و بهترین روش های دانلود از اینستاگرام است. دانلود محتوا از طریق این وب‌سایت اصلاً کار سختی نیست. کافی است لینک مربوط به محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام بردارید و سپس در کادر موجود در وب‌سایت قرار دهید.

 توجه داشته باشید که دانلود از وب‌سایت دانلودگرام، منحصر به گوشی یا لپ تاپ نیست. هر دستگاهی که در اختیار داشته باشید، با استفاده از آن خیلی راحت می‌توانید محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید. بنابراین اولین مزیت دانلودگرام این است که همه دستگاه‌ها را شامل می‌شود و هیچ محدودیتی ندارد.

دومین مزیت سایت دانلودگرام آن است که محدود به دانلود محتوای خاصی نیست و با استفاده از آن می‌توانیم تصویر، ویدیو یا IGTV را دانلود کنیم. در ادامه به صورت کوتاه شیوه دانلود از آن را توضیح داده‌ایم.

مرحله اول: در گام نخست، لینک مربوط به محتوایی که می‌خواهید دانلود کنید تا از اینستاگرام بردارید. برای این کار محتوای مورد نظر را بیاورید، در بالای سمت چپ این یک آیکون سه نقطه قرار دارد. روی آن بزنید، از این منو گزینه «Link» را انتخاب کنید.

تصویر سمت چپ برای Android و سمت راست برای IOS است

مرحله دوم: اکنون می‌توانید وارد  وب‌سایت دانلودگرام شوید و لینکی که کپی کردید را در کادری که در این سایت وجود دارد قرار دهید. پس از قرار دادن لینک در کادر، دکمه «Download Now» را بزنید.

طریقه دانلود در هر دو دستگاه اندروید و IOS یکسان است

مرحله سوم: اکنون یک گزینه‌ دیگر با کلمه‌ی «Download» به شما نمایش داده می‌شود. بر روی آن کلیک کنید تا تصویر مورد نظر خیلی راحت دانلود شود. برای دانلود ویدیو هم کافی است همین مراحل را پشت سر بگذارید. این وب‌سایت به شما اجازه می‌دهد که محتوای مورد نظر خودتان را به راحت‌ترین شکل ممکن دانلود کنید. توجه داشته باشید که مراحلی که طی کردیم را  می‌توانید از طریق کامپیوتر هم دنبال کنید.

روش دوم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از iGram

این وب‌سایت هم یکی از بهترین سایت‌ها برای دانلود از اینستاگرام است که هیچ محدودیتی از نظر نوع محتوا ندارد و با استفاده از آن می‌توان پست، استوری و هر نوع ویدویی را به راحتی دانلود کرد. مزیت وب‌سایت آی گرام این است که کیفیت‌های مختلفی از محتوا را به شما ارئه می‌دهد و در نتیجه شما می‌‌توانید کیفیت مورد نظر خود را انتخاب و دانلود کنید. همچنین با استفاده از گوشی خودتان هم می‌توانید وارد این وب‌سایت شوید و دانلود خود را انجام دهید. در ادامه شیوه دانلود از طریق این روش را بررسی خواهیم کرد:

مرحله اول: ابتدا وارد وب سایت شوید. تصویر زیر مربوط به صفحه نخست این وب‌سایت است:

IGRAM

مرحله دوم: اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک مربوط به پست یا استوری اینستاگرام را که قبلاً کپی کرده‌اید، در کادر موجود در تصویر زیر قرار دهید و سپس «Download» را بزنید.

 مرحله سوم: اکنون محتوای مورد نظر با کیفیت‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید، یکی از کیفیت‌ها را انتخاب کنید. با کلیک یا زدن روی یکی از دکمه‌های آبی رنگ، تصویر خیلی راحت دانلود می‌شود.

 روش سوم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت AloInstagram

یکی دیگر از سایت‌های عالی برای دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر، استفاده از است که طرفداران زیادی دارد. این سایت قابلیت‌های متعددی برای دانلود تصویر، ویدیو، IGTV و استوری دارد. البته با استفاده از این سایت کامل و بی‌نظیر می‌توانید تصاویر پروفایل حساب‌های مختلف را هم دانلود کنید. همچنین می‌توانید کپشن‌های مورد نظر خودتان را هم از این سایت بگیرید و کپی کنید.

Aloinstagram

این وب‌سایت مطالب بسیار خوبی در مورد خود اپلیکیشن اینستاگرام و مخاطبان آن دارد. در حال حاضر وب‌سایت الو اینستاگرام در کنار ربات تلگرام ریگرام یکی از بهترین ابزارها برای دانلود از اینستاگرام است. توجه داشته باشید که که ابزارها و سایت‌هایی که برای دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر معرفی شد، هیچ‌یک منحصر به کامپیوتر نیست و در صورتی که گوشی اندروید یا آیفون دارید هم می‌توانید از این وب‌سایت‌ها برای دانلود محتوای مورد نظر خودتان از اینستاگرام استفاده کنید.

روش چهارم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت instaoffline

یکی دیگر از روش‌های خیلی عالی و راحت برای دانلود از اینستاگرام، سایت است. برای استفاده از این سایت فقط کافی است پس از ورود لینک پست مورد نظر خود را کپی کرده و آن را در نوار جستجو قرار دهید. سپس به صورت خودکار لینک دانلود پست برای شما ظاهر می‌شود که با کمک آن می‌توانید فایل مورد نظر را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.

دانلود از اینستاگرام با استفاده از instaoffline

روش پنجم: با استفاده از افزونه Image Downloader

افزونه Image Downloader یکی از افزونه‌های خوبی است که شما می‌توانید بر روی مرورگر  نصب کنید. شما با نصب این افزونه می‌توانید هر فایل تصویری را دانلود کنید. نحوه‌ استفاده از آن نیز بسیار آسان است و تنها کافی است به صفحه‌ افزونه  مراجعه کنید و آن را بر روی مرورگر خود نصب و فعال کنید. سپس به هر صفحه‌ای وارد شوید و بر روی Image Downloader کلیک کنید، یک لیستی از تمام عکس‌ها و فیلم‌های در آن صفحه به شما نشان داده می‌شود که می‌توانید به دانلود هر کدام بپردازید.

صفحه ی دانلود افزونه image downloader در chrome

روش ششم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن FastSave

FastSave

یکی دیگر از بهترین روش های دانلود از اینستاگرام اپلیکیشن FastSave است که هم برای دستگاه‌های اندروید و هم برای سیستم عامل IOS به بازار عرضه شده است. برای دانلود از اینستاگرام با استفاده از این  برنامه ابتدا اپلیکیشن FastSave را دانلود و  روی گوشی خود نصب کنید. برای آسان‌تر شدن کار لینک دانلود این برنامه را در ادامه قرار می‌دهیم:

برای اینکه بتوانید از این برنامه استفاده کنید و محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید باید پس از نصب این برنامه، نام کاربری (Username) و رمز عبور (Password) خود را وارد کنید و وارد حساب اینستاگرام خود شوید. پس از ورود به حساب دو راه پیش رو دارید:

  1. در خود برنامه FastSave دنبال محتوای مورد نظر بگردید و سپس آن را دانلود کنید.
  2. در اپلیکیشن اینستاگرام، لینک محتوای خود را کپی کنید و سپس اپلیکیشن FastSave را باز کنید و محتوای مورد نظر را دانلود کنید. در ادامه شیوه دانلود با استفاده از این روش را توضیح خواهیم داد:

مرحله اول

ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و لینک مربوط به محتوای مورد نظر خود را کپی کنید.

مرحله دوم

اکنون وارد  اپلیکیشن FastSave شوید. تصویر زیر مشاهده خواهید کرد. روی دکمه «Open Link» بزنید.

FastSave

مرحله سوم

اکنون که محتوای مورد نظر باز شد، می‌توانید با زدن روی دکمه قرمز رنگ در سمت راست پایین صفحه، دانلود را انجام دهید.

 مرحله چهارم

اکنون صفحه زیر باز می‌شود که باز زدن روی دکمه «Fast Download» دانلود فایل مورد نظر به راحتی انجام می‌شود.

 روش هفتم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن InSaver

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و IOS برای دانلود از اینستاگرام، این‌سیور است که طرفداران زیادی دارد. در صورتی که تمایل دارید این برنامه را برای گوشی هوشمند خود دانلود کنید می‌توانید از روش زیر استفاده کنید:

بعد از دانلود این برنامه تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب این برنامه و اجرای آن کافی است لینک مربوط به پست یا ویدیوی دلخواه خود را کپی کنید و در این برنامه قرار دهید.

InSaver

روش هشتم: با استفاده از اپلیکیشن Easy Downloader for instagram

برنامه Easy Downloader یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن به دانلود پست تصویری و ویدیویی از اینستاگرام بپردازید. برای این کار کافی است برنامه Easy Downloader را روی گوشی خود نصب کنید. در صورت تمایل به نصب این برنامه می‌توانید از طریق زیر اقدام کنید:

Easy Downloader for instagram

با راه‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام (سایت دانلود از اینستا) بیشتر آشنا شوید

اینستاگرام پلتفرمی خوش رنگ‌و‌لعاب و پر از فایل‌های صوتی و تصویری است. به احتمال زیاد بارها از ویدیویی در اینستاگرام خوشتان آمده و علاقه‌مند شدید که آن‌را در موبایل‌، تبلت و یا کامپیوتر خودتان ذخیره کنید. بسیاری از ما با جستجو در صفحه اینستاگرام خبری از عبارت دانلود پیدا نمی‌کنیم و به تماشای آنلاین ویدیو اکتفا می‌کنیم.  ولی خیلی‌ها دست از تلاش برنداشتند، راهی یافتند و یا راهی ساختند. در این مقاله از وب‌ سایت همراه تیم ما باشید تا شما را با راه‌های دانلود ویدیو از اینستاگرام (سایت دانلود از اینستا) آشنا کنیم.

1- سایت دانلود ویدیو از اینستا Flydownloader

در ایجا قراره به سایت دانلود ویدیو از اینستاگرام فلای دانلودر بپردازیم که توانسته نیاز های کاربران را برای دانلود ویدیو های اینستاگرامی رفع کند. این سایت کاملا رایگان بوده و شما میتوانید به صورت نامحدود ویدیو های خود را ذخیره کنید. برای استفاده از سایت دانلود ویدیو از اینستا باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

1.آدرس ویدیو را کپی کن.

به سایت یا اپلیکیشن اینستاگرام مراجعه کنید و لینک ویدیو را با زدن روی سه نقطه بالا و انتخاب گزینه Copy Link در منو باز شده، کپی کنید.

  1. برای استفاده از سایت دانلود ویدیو از اینستا به نشانی Flydownloader.com یا به لینک زیر بروید.
  2. لینک ویدیو را Paste کن!

وقتی به صفحه مربوط سایت دانلود ویدیو از اینستا رفتید آدرس ویدیو را که در مرحله اول کپی کرده بودید را در کادر مشخص جای گذاری کنید و سپس تیک من ربات نیستم را بزنید و در آخر هم گزینه START سمت راست باکس را بزنید.

  1. ویدیو را بارگیری کن.

پس چند ثانیه سایت لینک دانلود ویدیو را در اختیار شما قرار میدهد که شما میتوانید به مانند تصویر بالا با زدن روی گزینه Download ویدیو را دانلود و ذخیره کنید.

2- دانلود ویدیو از اینستاگرام با pokoinsta.com

1.لینک ویدیو را از اینستا کپی کنید.

وارد اینستاگرام شوید. ویدیو مورد نظر خود را پیدا کنید و روی سه نقطه بالا بزنید و در منو باز شده گزینه Copy Link را انتخاب کنید تا لینک ویدیو کپی شود.

2.حالا برای دانلود ویدیو از اینستاگرام وارد سایت دانلود از اینستا شوید.

3.لینک ویدیو را در کادر مشخص کپی کنید.

با زدن روی لینک مرحله قبل وارد سایت پوکو اینستا شوید و در کادر مشخص شده لینک ویدیو را قرار دهید و روی گزینه دانلود کلیک کنید. (روی قسمتی که با فلش مشخص شده است).

4.ویدیو را دانلود کنید.

کمی منتظر بمانید. حال کمی به پایین صفحه بروید و برای دانلود ویدیو مورد نظر خود از اینستاگرام روی باکس Downlaod کلیک کنید.

3- دانلود فیلم از اینستاگرام با سایت givefastlink.com

1.لینک ویدیو را از اینستاگرام کپی کنید.

ابتدا باید لینک ویدیو را کپی کنید. برای این کار وارد اینستاگرام شده، ویدیو مورد نظر خود را پیدا کنید و روی سه نقطه بالا بزنید و در منو باز شده Copy Link را انتخاب کنید.

  1. لینک ویدیو را Paste کنید.

پس وارد شدن به سایت givefast (با کلیک بر روی لینک بالا) در کارد مشخص شده لینک ویدیو را Paste کنید و سپس روی گزینه Download کلیک کنید.

4.ویدیو را دانلود و ذخیره کنید.

صبر کنید تا لینک دانلود ایجاد شود. کمی به پایین بروید و برای دانلود و ذخیره ویدیو روی باکس سبز رنگ مشخص شده بزنید.

4- دانلود از اینستاگرام با استفاده از igram.io

1.آدرس ویدیو را از اینستا کپی کنید.

شما باید در قدم اول لینک ویدیو مورد نظر را بدست آورید برای این کار کافیه روی سه نقطه بالای پست ضربه بزنید و در منو باز شده Copy Link را انتخاب کنید.

حالا که لینک ویدیو را از اینستاگرام کپی کردید میتوانید با کلیک بر روی لینک بالا وارد سایت igram شوید یا در نوار بالای مرورگر خود میتوانید نشانی سایت را به صورت www.igram.io وارد کنید و داخل سایت شوید.

3.لینک ویدیو اینستاگرام را paste کنید.

پس ورود به سایت در کارد مشخص شده در تصویر لینک ویدیو کپی شده را در کادر مشخص paste کنید و سپس کلیک دانلود (Download) را بزنید و منتظر بمانید تا لینک دانلود ایجاد شود.

4.ویدیو را دریافت کنید.

حالا در این صفحه برای دریافت ویدیو روی گزینه Download .mp4 ضربه بزنید.

5.ذخیره ویدیو در حافظه

پس از ضربه زدن روی گزینه دانلود در مرحله قبل ویدیو برای شما در صفحه ای جدید باز خواهد شد. شما میتوانید با کلیک روی سه نقطه پایین سمت چپ ویدیو را دانلود و ذخیره کنید یا با کلیک راست کردن روی ویدیو گزینه Save video as را انتخاب کنید.

5- دانلود ویدیو از اینستاگرام با سایت inflact

1.لینک ویدیو را کپی کنید.

شما برای دانلود ویدیو از اینستاگرام نیاز به لینک ویدیو دارید. برای دریافت لینک ویدیو، پست مورد نظر باز کنید و روی سه نقطه بالا سمت راست را کلیک کنید و لینک ویدیو را کپی کنید.

2.وارد سایت inflact.com شوید.

حالا برای دانلود آنلاین از اینستا با کلیک بر روی لینک بالا وارد سایت شوید و یا آدرس inflact.com را در مرورگر خود وارد کنید.

وارد سایت که شدید به بخش tools بروید و در منو باز شده بخش اینستاگرام را انتخاب کنید. شما در این سایت به جز ویدیو های اینستا میتوانید عکس، استوری، IGTV و عکس پروفایل را دانلود کنید.

4.لینک ویدیو را وارد کنید.

لینک ویدیو را که اول کار کپی کردید را در کادر مشخص Paste کنید و روی گزینه SEARCH کلیک کنید و منتظر لینک دانلود باشید.

5.ویدیو را دانلود و ذخیره کنید.

روی گزینه Download کلیک کنید، دانلود ویدیو به صورت خودکار آغاز خواهد شد.

1.کپی لینک ویدیو از اینستا

مرحله اول برای دانلود ویدیو از Instagram، کپی کردن لینک ویدیو میباشد که شما با زدن روی سه نقطه بالای سمت راست پست، در منو باز شده روی copy Link ضربه بزنید.

شما برای اینکه دانلود رایگان ویدیو از اینستاگرام وارد لینک بالا شوید یا آدرس سایت (www.toolzu.com) را در نوار بالایی مرورگر خود وارد کنید.

3.به قسمت Services بروید.

وقتی وارد سایت شدید از منو سایت به قسمت Services مراجعه کنید و مانند تصویر بخش اینستاگرام را انتخاب کنید.

4.لینک ویدیو اینستا را وارد Paste کنید.

در کادر مشخص شده لینک ویدیو را وارد کنید و سپس روی گزینه Download کلیک کنید.

5.ویدیو را دریافت و ذخیره کنید.

حالا در صفحه باز شده با رفتk روی ویدیو و ظاهر شدن و سپس کلیک کردن روی گزینه Download ویدیو به صورت خودکار دانلود خواهد شد و در دستگاه ذخیره میشود.

6- دانلود ویدیو از اینستا در گوشی اندروید

یکی از راه‌ های دانلود و ذخیره ویدیو از اینستاگرام، استفاده از اپلیکیشن‌های جانبی برای این کار است. برای اینکار می توانید عبارت Video Downloader For Instagram را در مرورگر و یا کادر جستجوی گوگل Play تایپ کنید. سپس یکی از برنامه های دانلود ویدیو از اینستاگرام را دانلود کنید. در ادامه باید مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول : ویدیو مورد نظر خودتان را در برنامه اینستاگرام باز کنید.

مرحله دوم : با استفاده از منوی دارای سه نقطه در بالای صفحه اینستاگرام، گزینه Copy Link را بفشارید.

مرحله سوم : حالا باید برنامه دانلود ویدیو را که از گوگل پلی نصب کرده اید را باز کنید.

مرحله آخر : گزینه Paste را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Downliad کلیک کنید تا ویدیو به شکل خودکار در گوشی شما ذخیره شود.

7- دانلود ویدیوهای اینستاگرام از طریق حافظه Cache اندروید

یکی دیگر از راه‌های ذخیره کردن ویدیوهای دلخواهتان استفاده از حافظه Cache در گوشی های اندرویدی است. وقتی یک ویدیو را بصورت کامل در اینستاگرام می‌بینید، این ویدیو در قسمت Cache  گوشی ذخیره می‌شود. بنابراین با رفتن به قسمت  Cache در برنامه File Manager گوشی اندرویدی خود می‌توانید ویدیوهای اینستاگرامی خود را مشاهده و ذخیره کنید. البته باید توجه داشته باشید که برای این کار حتماً باید ویدیو را بصورت کامل تماشا کرده باشید. با طی کردن مسیر زیر می‌توانید فایل‌های ویدیویی اینستاگرام را در گوشی مشاهده و ذخیره کنید.

storage/android/data/com.instagram.android/cache/video

8- دانلود ویدیوهای اینستاگرام در سیستم عامل IOS

برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام در سیستم‌ عامل شرکت اپل می‌توانید از راهی مشابه روش دانلود در آندروید استفاده و همچنین از سایت دانلود از اینستا که در ابتدا آنها را معرفی کردیم استفاده کنید.

یکی از برنامه های دانلود ویدیو از اینستاگرام مثل برنامه  را دانلود و نصب کنید. برای دانلود ویدیو از اینستاگرام به وسیله این برنامه، مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول: ویدیوی موردنظر خود را در اینستاگرام باز کنید.

مرحله دوم : از منوی دارای سه نقطه گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

مرحله سوم : حالا باید اپلیکیشن دانلود ویدیو را باز کنید.

مرحله چهارم : در این مرحله URL را وارد کادر مخصوص اپلیکیشن نمایید.

مرحله پنچم : گزینه Repostرا انتخاب کنید.

مرحله پایانی : حالا امکان ذخیره کردن ویدیو هم برای شما مهیا می‌شود.

9- ضبط کردن ویدیو های اینستاگرام

روش دیگری که می‌توانید بجای دانلود ویدیو از اینستاگرام بصورت مستقیم مورد استفاده قرار دهید، ضبط کردن ویدیوهای اینستاگرام با استفاده از برنامه‌های تصویربرداری از صفحه نمایش است. برای این‌کار می‌توانید یکی از برنامه های تصویربرداری از صفحه‌نمایش را دانلود کنید و نصب نموده و مراحل زیر را انجام دهید.این برنامه‌ها هم برای موبایل و هم کامپیوترهای شخصی موجود هستند. یکی از برنامه‌های ضبط ویدیو برای اندروید نام دارد که مراحل کار با آن به شکل زیر است.

  1. برنامه را در گوشی خود باز کنید.
  2. دکمه دارای علامت مثبت را بفشارید.
  3. یک منو در روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود که به کمک آن می‌توانید از صفحه موبایل تصویربرداری کنید.

شما برای ضبط صفحه نمایشگر در گوشی های آیفون میتوانید از Screen Recorder خود سیستم عامل ios استفاده کنید.

دانلود ویدیوهای اینستاگرام در کامپیوتر

برای دانلود ویدیو بر روی کامپوتر شخصی خودتان می‌توانید از ابزارهای آنلاین استفاده کنید. همانند آنچه در مقاله به شما توضیح دادیم، وب‌سایت‌های مختلفی برای دانلود ویدیو از اینستاگرام وجود دارد که طرز کار اکثر آن‌ها مشابه است. در ادامه مراحل دانلود ویدیو از اینستاگرام بوسیله این وب‌سایت‌ها را توضیح می‌دهیم.

10- استفاده از برنامه Xbox Game bar موجود در ویندوز 10

جالب است بدانید که مایکروسافت یک برنامه برای ضبط تصاویر، ویدیو و فایل‌های صوتی را بصورت پیشفرض در ویندوز 10 گنجانده است. برای دسترسی و استفاده از این برنامه که Xbox Game Bar نام دارد باید مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول : برنامه یا ویدیویی را که می‌خواهید از آن تصویربرداری کنید را باز کنید.

مرحله دوم : دکمه‌های Windows و G را بصورت همزمان بفشارید تا Game Bar باز شود.

مرحله سوم : در صورتی که پیام بالا باز شد گزینه Yes, this is a game را تیک بزنید.

مرحله چهارم : گزینه Start recording  را بفشارید تا ظبط ویدیو آغاز شود. برای این‌کار می‌توانید کلیدهای Win+Alt+R را هم بصورت همزمان بفشارید.

مرحله آخر : با فشردن کمه توقف، فرآیند ضبط کردن متوقف شده و ویدیو ذخیره می‌شود.

سخن پایانی

در این مقاله همانند به چند روش کاربردی برای دانلود ویدیو از اینستاگرام پرداختیم. امیدواریم که این مقاله برای شما سودمن بوده باشد. در پایان از شما دعوت می‌کنیم که به آموزش که در مقالات دیگر بخش فناوری‌اطلاعات وب‌سایت چگونه از مراجعه کنید.

باید به اینکه بسیار مهم در اینجا اشاره کنم که اگر شما قصد خود را دارید حتما حتما قبل از این کار فیلم های مهمی که در اینستاگرام دارید را با روش های دانلود ویدیو از اینستا که در این چگونه به آن پرداخته ایم در حافظه گوشی یا سیستم خود ذخیره کنید، زیرا پس از دیلیت اکانت حساب خود دیگر امکان بازگردانی ویدیوهای اینستاگرامی خود را نخواهید داشت.

سوالات متداول

آیا برای دانلود ویدیو از اینستاگرام نیازمند وی پی ان هستیم؟

خیر، تمامی روش هایی که در این چگونه برای دانلود ویدیو از اینستاگرام به آن پرداخته ایم نیازی به فیلتر شکن ندارند.

آیا این آموزش مخصوص گوشی های موبایل است؟

شما در این آموزش روش های دانلود ویدیو از اینستاگرام را در اندروید، آیفون (ios) و کامپیوتر یاد میگیرید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام به صورت رایگان انجام میشود؟

بله، شما در این آموزش با روش های کاملا رایگان برای انجام این کار آشنا خواهید شد.

آیا در روش های گفته شده باید اطلاعات اکانت اینستاگرام خودم را وارد کنم؟

خیر، در روش های گفته شده در این چگونه شما نیازی به وارد کردن نام کاربری و پسورد اکانت خود ندارید.

آیا سایت های دانلود از اینستاگرام امن هستند و به دستگاه من آسیبی نمی زنند؟

تمامی سایت های معرفی شده در این آموزش تست شده اند و مشکل امنیتی ندارد. هرچند چگونه هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی قبول نمی کند.