علمی و پزشکیبرترین های کسب و کار

دستگاه تصفیه آب سافت واتر ایرانی یا تایوانی، چی انتخاب کنیم

احتمالا شما نیز برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی خود سری به سایت های مختلف و بازار فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی مراجعه کرده اید. بدون داشتن اگاهی لازم در زمینه دستگاه های تصفیه آب خانگی ، برند های معروف با کارایی بالا، قیمت دستگاه های تصفیه آب و… بعید است بتوانید دستگاه تصفیه آب خوب با قیمت مناسب و با گارنتی معتبری را تهیه کنید.

قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، نکات کمی وجود دارد که باید بدانید .تصمیم گیری در مورد اینکه کدام دستگاه تصفیه آب باید بخرید به آلاینده ها، ذرات فلزی موجود در آب خانه شما و سختی آب بستگی دارد. نوع برند ، داخلی یا خارجی بودن دستگاه تصفیه آب نیز مقوله بسیار مهمی است. در ادامه این مطلب اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم تا به راحتی بتوانید اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب نمایید.

خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر از فراب کالا

دستگاه تصفیه اب سافت واتر برند معتبری در میان دستگاه های تصفیه آب تایوانی است. برند سافت واتر در انواع 6 تا 8 مرحله ای در بازار عرضه می شوند و همیشه طرفداران و خریداران خاص خود را دارند. خرید دستگاه تصفیه اب تایوانی با چالش های زیادی همراه است و شما ممکن است نتوانید مدل های اورجینال آن را تهیه کنید.

 به دلیل تحریم ها شرکت های تایوانی نسخه های مونتاژ تایوان را به شکور وارد نمی کنند و تولید کنندگان داخلی با واردات قطعات اصل تایوان و ممونتاژ ان ها دستگاه های سافت واتر تایوانی – ایرانی را به بازار عرضه می کنند. مونتاژ های ایرانی دستگاه های تصفیه آب چیزی از مونتاژ های تایوانی کم نداشته و با کیفیت عالی می توانند کیلفیت آب تصفیه شده را در حد مونتاژ های تایوانی تضمین کنند.

اما نکته ای که هنگام خرید دستگاه تصفیه آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که گرفتار مونتاژ های بی کیفیت و تقلبی که توسط عده ای وارد بازار شده و با برند های تایوانی به فروش می رسند نشوید. اما چگونه می توان از این تله در امان ماند ؟؟؟

راه های تشخیص دستگاه تصفیه اب اصل و تقلبی

به دلیل وجود مونتاژ های بی کیفیت از دستگاه های تصفیه آب خانگی که با عنوان برند های اصل تایوان و با قیمت های متفاوت  به بازار عرضه می شوند، وجود این مونتاژ های ترازوی قیمت کیفیت را بر هم میزند و مشتری همواره در خرید خود دچار تردید است . متاسفانه تشخیص اصل و تقلبی بودن قطعات مختلف دستگاه های تصفیه اب کار آسانی نیست.

 شاید تنها نکته ای که  بتوان به آن  تکیه کرد و احتمالا قبلا هم به گوشتان خورده باشد حک شدن برند دستگاه تصفیه اب یا مارک Made in Taiwan  بر روی بدنه دستگاه و یا قطعات باشد. با این حال یک روش ساده تر و مطمئن تر خرید از مراکز معتبر و متخصص در زمینه تصفیه اب و دستگاه های تصفیه اب است . فراب کالا به عنوان بهترین و معتبر ترین عرضه کننده دستگاه های تصفیه اب در کشور می تواند یک مرکز امن برای خرید تصفیه اب خانگی مد نظر شما باشد.

فراب کالا ضمن حذف واسطه ها بهترین و مرغوب ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی را به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه می کند. این مرکز به منظور جلب اعتماد مشتریان تمامی دستگاه های تصفیه اب خانگی را با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز تقدیم میکند. خرید تصفیه آب خانگی از فراب کالا میتواند مطمئن ترین راه برای فرار از مونتاز های تقلبی دستگاه های تصفیه اب تایوانی باشد.

کلام آخر

باتوجه به تحریم ها و عدم دسترسی آسان به دستگاه های تصفیه اب یافت واتر تایوانی اصل بهتر است برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی به مراکز معتبر و متخصص فروش این دستگاه ها مراجعه کرده تا بتوان با خیال راحت به خرید دستگاه تصفیه آب  خانگی ایرانی با قطعات اصل تایوان پرداخت.

خوب است بدانید برخی از دستگاه های مونتاژ تایوان به ندرت در بازار یافت می شوند که قیمتی چند برابر دستگاه های مونتاژ ایران دارند . با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم پیشنهاد می شود از دستگاه های مونتاژ داخل با قیمت مناسب استفاده کنید.

فراب کالا مرکز تخصصی خرید تصفیه آب، بهترین دستگاه های تصفیه اب برند سافت واتر را با قطعات اصل تایوان و بدون هیچ گونه واسطه در بازار، با کمترین قیمت عرضه می کند. به علاوه گارانتی معتبر فراب کالا در مورد دستگاه های تصفیه اب خود می تواند مهر تاییدی بر صحت ادعای اصالت و کیفیت کالاهایی که این مرکز عرضه می کند باشد.

منبع: https://farabkala.com