عمومیبرترین های کسب و کار

طراحی مدرن و حرفه ای دکوراسیون مسکونی و اداری

با کمک طراحان حرفه ای و با تجربه در این زمینه می توانید یک فضای داخلی اداری مدرن به دست آورید. طراحان ابتدا با توجه به فضای کار و نوع خدمات ارائه شده در محیط کار شما پروژه ای مناسب برای طراحی داخلی دفتر شما طرح ریزی می کنند و با دانش و دانش خود زیباترین و مجلل ترین طراحی داخلی اداری را در سطح شهر ارائه می کنند. کوتاه ترین زمان ممکن مدیران و سرمایه گذاران برای داشتن فضای داخلی مدرن و مجلل در دفتر باید در وهله اول هزینه های بالا را مد نظر داشته باشند و از زیر بار هزینه ها خجالت نکشند تا در نهایت به نتیجه مطلوب برسند و ما تمام این موارد را در شرکت طراحی داخلی مهران طاهری لحاظ کرده ایم.

مراحل طراحی و دکوراسیون اداری

دکوراسیون اتاق اداری و فضای محیط کار قوانین و اصول خاص خود را دارد و تمامی مراحل طراحی و دکوراسیون اداری و اداری باید با حساسیت لازم و شرایط خاص خود تکمیل شود. برای این کار طراحان با کمک افراد مجرب و با استعداد فعالیت خود را در زمینه اجرای طراحی داخلی اداری شیک و بدون نقص آغاز می کنند.

بسته به فضای کاری شما، مدت زمان طراحی داخلی اداری متفاوت خواهد بود. قیمت دکوراسیون اداری نیز بر اساس متریال مورد استفاده و فضای کار متفاوت است. البته طراحی اتاق مدیریت نسبت به سایر دفاتر شرکت زمان زیادی می برد، زیرا دکوراسیون اداری باید منحصر به فرد و مجلل باشد.

نورپردازی در دکوراسیون اداری شیک

در نهایت می خواهیم به نورپردازی در دکور اداری شیک و مجلل بپردازیم که یکی از مهم ترین موارد در این زمینه است. زیرا استفاده از نور مناسب در تمامی قسمت های محیط کار بر نورپردازی و دید مناسب محیط تاثیر می گذارد و فضایی سرشار از آرامش و نشاط ایجاد می کند.

استفاده از رنگ های شاد و روشن در طراحی داخلی اداری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، پس برای به دست آوردن فضایی جذاب از رنگ های مناسب استفاده کنید. در این مطلب برای دوستان اطلاعاتی در مورد طراحی میز اداری و طراحی داخلی اداری قرار داده ایم.

برای محیط منزل مسکونی خود چه طرح و برنامه ای دارید ؟

بسیاری از این وسایل مانند کاناپه تختخواب شو برای پذیرایی از مهمان یا ادغام میز تلویزیون و کتابخانه برای کم جا بودن قابل طراحی است ،که با به خرج دادن کمی ذوق و سلیقه می توان هم زیبایی فضای داخلی مسکونی را داشت و هم امکانات کافی برای داشتن یک زندگی ایده آل را در خانه به وجود آورد.

با تعبیه کشو در فضای زیر تخت و مبل می توان هم از شر وسایل اضافی خلاص شد و هم از فضای خالی زیر تخت و مبل استفاده کرد.دیزاین های مختلفی در طراحی داخلی مسکونی وجود دارد که با استفاده از فضای دیوارها بسیاری از وسایل جا ساز شده و از زیبایی خاصی برخوردار است. این مورد در آشپزخانه نیز بسیار کاربردی می باشد.

استفاده از وسایل تزئینی

استفاده از وسایل تزئینی در طراحی داخلی مسکونی بسیار حائز اهمیت است. انواع تابلو، گلخانه و آکواریوم همه و همه در چشم نواز شدن طراحی داخلی مسکونی تأثیرگذار است. ایجاد فضای سبز در خانه موجب طراوت و سرزندگی اعضای خانواده شده و استفاده از دکوراسیون متناسب با هر قسمت خانه، فضای مسکونی را دل نشین تر می کند.

البته استفاده از وسایل تزئینی نباید به حدی باشد که باعث درهم و شلوغ شدن خانه شود و محیط آرامش بخش خانه از بین رفته و باعث دل زدگی شود. استفاده از نورپردازی خاص برای وسایل تزئینی به زیباتر شدن طراحی داخلی خانه کمک کرده و باعث روشن تر شدن فضای داخلی مسکونی نیز می شود.

قاب کردن عکس هایی از اتفاقات مهم زندگی و قرار دادن آن در گوشه ای از مسکونی هم می تواند یادآور لحظات خوش برای اعضای خانواده باشد و هم بهترین تابلوی تزئینی در طراحی داخلی مسکونی به حساب آید.

در مورد طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه چه می دانید؟

نخستین چیدمانی که مشتری در این حالت با آن روبرو می شود ابزاری قدرتمند برای نشان دادن میزان کیفیت و شیک بودن مغازه شما است، بنابراین نهایت دقت را در چیدمان و طراحی این قسمت به خرج دهید. در این قسمت وسایل و محصولاتی را قرار دهید که از کیفیت آن ها اطمینان داشته و باعث شود توجه مشتری جلب شود. میتوانید از کالاهای فصل، محصولات جدید یا محصولاتی که برایتان سود بیشتری دارد در این قسمت استفاده کنید.

سعی کنید مشتری را ترغیب کنید تا در مغازه شما دور بزند

این که مشتری پس از ورود به فروشگاه شما به تماشا کردن محصولات شما  ادامه می دهد یا اینکه خارج می شود به طراحی داخلی مغازه شما بستگی دارد. با توجه به اینکه می دانید مشتری پس از ورود به سمت راست متمایل می شود همه تلاشتان را انجام دهید تا مشتری به قدم زدن ادامه داده و محصولات بیشتری را بررسی کند. با طراحی مغازه برای جلب مشتری به سبک های نوین و مدرن، می توان رفت و آمد و ازدحام مشتری ها را نیز کنترل کرد.

سعی کنید مشتری زمان زیادی در فروشگاه شما صرف کند

اکنون که این همه تلاش در طراحی مغازه برای جلب مشتری انجام دادید، نوبت آن است که مشتری را زمان بیشتری در فروشگاه نگه دارید تا محصولات بیشتری را ببیند وبا عجله خرید نکند. اکثر فروشگاه ها برای این موضوع از محل استراحتگاه برای مشتریان استفاده می کنند.

می توانید مبل و صندلی هایی مدرن با لوگو و علامت تجاری منحصر به فرد خود در نظر گرفته و به نحوی از آن ها استفاده کنید که هنگام استراحت در دید مشتری باشد. شاید هزینه طراحی مغازه برای جلب مشتری برای بعضی از فروشگاه ها بصرفه نباشد اما شک نکنید تأثیر مثبتی در روند فروش خواهد داشت.