برترین های کسب و کارعمومی

مشخصات توری بسته بندی راشل

درباره کیسه توری راشل و کاربردهای متنوع آن بیشتر بدانید

کیسه توری راشل یکی از محبوب‌ترین روش‌های بسته بندی موجود در بازار است به ویژه برای محصولات کشاورزی همچون سیب زمینی و پیاز، هویج، سیب، پرتقال، لیمو و گردو بیشترین کاربرد را دارد. در حال حاضر بسیاری از صنایع برای بسته بندی محصولات خود از کیسه‌های راشل استفاده می‌کنند که بسته بندی بسیار محکم و مقاومی دارد.

مشخصات کیسه توری راشل

این نوع کیسه‌ها در اندازه‌های مختلف با ظرفیت‌های متفاوت توسط مجموعه تولیدی تورکده طراحی و تولید می‌شوند؛ بنابراین باید بالاترین کیفیت را داشته باشند تا به خوبی بتوانند وزن محصولات را تحمل کنند. بیشتر این کیسه‌ها توسط کارخانه‌های پلیمری تولید می‌شوند. مشخصات کیسه توری راشل عبارت است از:

  1. این نوع کیسه‌ها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند از جمله:

60×60

50×80

50×65

45×65

37×50

31×50

  1. کیسه توری راشل در رنگ‌های قرمز، سبز، سفید، زرد و بنفش تولید و به بازار عرضه می‌شوند.
  2. مقاومت و استحکام بالا این نوع کیسه‌ها در برابر پارگی.
  3. سهولت در بسته بندی محصولات
  4. تهویه هوای مناسب برای جلوگیری از فاسد شدن محصولات
  5. تنوع رنگ بندی و طرح بندی مختلف
  6. برای بسته بندی کیسه توری راشل می‌توانید از نخ سرکیسه استفاده کنید.
  7. با استفاده از کیسه توری راشل می‌توانید مواد غذایی را با کیفیت بالایی حمل کنید.
  8. امکان برچسب گذاری برند شرکت بر روی کیسه راشل وجود دارد.
  9. کیسه‌های راشل از لحاظ پزشکی خطری برای سلامتی بدن ندارند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید برای بسته بندی اسباب بازی بچه‌ها از این نوع کیسه‌ها استفاده کنید.
  10. کیسه توری راشل قابلیت بازیافت دارد؛ از همین رو مردم این نوع بسته بندی را بیشتر ترجیح می‌دهند.
  11. قیمت نهایی کیسه راشل بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر روش‌های بسته بندی است.
  12. این نوع کیسه‌ها بهترین جایگزین برای کیسه‌های پلاستیکی و جعبه‌های چوبی سنگین است.

با توجه به اینکه کیسه توری راشل کاربردهای مختلفی دارد می‌توان به بسته بندی انواع مرکبات، محصولات کشاورزی، بسته بندی انواع میوه‌ها، سبزیجات، بسته بندی اسباب بازی کودکان و حتی محصولات متفرقه دیگر هم اشاره کرد. جنس و نوع طراحی کیسه توری راشل موجب شده است که این کیسه کاربردهای متنوعی داشته باشد.

البته توجه داشته باشید که این کیسه‌ها اصلا مناسب برای بسته بندی خرما نیستند. لازم است محصولاتی که ابعاد بزرگ‌تری دارند را داخل این کیسه‌ها بسته بندی کنید. همانطور که می‌دانید جنس کیسه توری بسته بندی راشل از پلاستیک است؛ اما با توجه به فرایند تولید پیچیده این نوع کیسه‌ها برخی از شرکت‌ها از فیلم‌های نایلونی استفاده می‌کنند.

در واقع فیلم‌های نایلونی از پلی اتیلن سنگین، آنتی یووی و رنگدانه تولید می‌شوند. رول‌های نایلونی با ضخامت بالا تولید می‌شوند. سپس رول‌ها بر روی دستگاه استرلینگ قرار می‌گیرند تا به نخ تبدیل شوند؛ سپس نخ‌های تولید شده داخل دستگاه بافندگی قرار می‌گیرند و با دقت بافته می‌شوند. تولید شده به سمت دستگاه بافنده هدایت می‌شوند. به دستگاه بافنده‌ی نخ‌های نایلونی راشل نیز می‌گویند. این دستگاه در هر دو طرف خود سوزن‌هایی مخصوصی را دارد. وظیفه‌ی سوزن‌ها بافتن نخ‌های نایلونی می‌باشد.

شاید برایتان جالب باشد که کیسه توری راشل وزنی معادل 12 گرم دارد ولی این توانایی را دارد که تقریبا 7 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. یکی از بزرگ‌ترین انواع کیسه‌های راشل سایز 80×60 سانتی متری است که قادر است وزن 45 کیلوگرم را تحمل کند؛ از همین رو یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه که در هنگام خرید کیسه توری راشل باید مد نظر قرار دهید سایز آن است.

مزایای استفاده از کیسه توری راشل

استفاده از کیسه توری راشل، مزایای زیادی برای مصرف کنندگان دارد که در لیست زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

  • بسته‌بندی سهل و آسان
  • تهویه مناسب هوا در درون کیسه و جلوگیری از جمع شدن رطوبت
  • جلوگیری از فساد مواد غذایی
  • استحکام و مقاومت بالا در برابر کشش و پارگی به دلیل ساخته شدن از پلیمر
  • قیمت مناسب برای خریداران و به خصوص کشاورزان
  • شکیل و دارای تنوع رنگ (سبز، بنفش، قرمز، نارنجی، زرد)
  • بسته شدن مناسبِ در کیسه با استفاده از نخ سرکیسه که در قسمت دهانه قرار گرفته است.
  • دارای امنیت و سلامت؛ کیسه‌ها در کیفیت مواد غذایی که حمل می‌کنند، تغییری ایجاد نمی‌کنند. بنابراین، از نظر سلامت نیز مشکلی ندارند و سمی نیستند. به علاوه، این موضوع سبب شده که کیسه راشل، گزینه مناسبی برای بسته‌بندی اسباب‌بازی کودکان نیز باشد.
  • امکان مشاهده کیفیت مواد داخل کیسه راشل به دلیل توری بودن
  • تولید در ابعاد و با ظرفیت‌های مختلف
  • داشتن قابلیت بازیافت (برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست و طبیعت)
  • امکان نصب توضیحات محصول و یا برند محصول روی بسته‌بندی کیسه راشل

مشخصات فنی کیسه توری پلاستیکی

 کیسه توری راشل به دلیل انعطاف، مقاومت و در عین حال قیمت مناسبی که دارد، در کاربرد هایی چون بسته بندی میوه و سبزیجات مانند سیب زمینی، پیاز، مرکبات، هویج، گردو، انار و غیره یا بسته بندی ضایعات، بسته بندی اسباب بازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرید. کیسه راشل برای حمل و بسته بندی بسیار مقاوم و محکم است. توسط این کیسه با ضربه دیدن، محصولات دچار پارگی نمی شوند.

جنس کیسه پوشش، از مواد پلی اتیلن است که منعطف و با دوام می باشد. حالت کشسانی این محصول موجب شده چنانچه بیشتر از ظرفیت هر کیسه، محصولات افزوده شود تار و پود آن به راحتی از هم گسسته نشود. از ویژگی های کارامد این محصول می توان به تهویه هوای مناسب درون کیسه اشاره کرد. کیسه راشل در اندازه ها و رنگ های مختلف و متناسب با محصول مورد نظر تولید می شود.

 ویژگی کیسه توری پلاستیکی

  • امکان تبادل هوای داخل کیسه با بیرون به منظور جلوگیری از فاسد شدن محصولات
  • مقاومت و دوام بالا
  • رنگ بندی زیبا و جذاب
  • عدم امکان فاسد شدن محصولات و تهویه مناسب
  • سهولت در استفاده و بسته بندی استاندارد محصولات کشاورزی
  • قیمت به صرفه و اقتصادی

کاربرد کیسه توری پلاستیکی

  • دسته بندی و تقسیم مرکبات مانند: پرتقال، نارنگی، لیمو ترش، لیمو شیرین و لیمو عمانی
  • دسته بندی و تقسیم صیفی جات مانند: سیب زمینی، پیاز، فلفل و هویج
  • دسته بندی و تقسیم خشکبار مانند: گردو، پسته، بادام و غیره

 کیسه های توری راشل اغلب در بسته های 1000 تایی بسته بندی و به فروش می رسد. وزن هر کیسه با توجه به ابعادش بین 11 تا 16 گرم و در رنگ های نارنجی، زرد، بنفش، قرمز، سفید، سبز تیره و سبز روشن می باشد.  کیسه پوشش خرما به منظور پوشش و محافظت از خرما در برابر شرایط جوی و هجوم حشرات و پرندگان تا زمان رسیدن محصول روی درختان نخل مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه استفاده از کیسه های توری خرما در کشور حاصلخیز ما ایران رونق بیشتری یافته و مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است.

کیسه خرما در ابعاد 80*90 سانتیمتر و رنگ سبز، تولید و به فروش می رسد. این کیسه ها دارای دو دهنه از بالا و پایین کیسه می باشد تا به راحتی سرخوشه ها بسته شود و یا محصولات داخل کیسه جمع آوری گردد. کیسه توری خرما بخشی از گرمای تابش نور خورشید را کنترل می کند و باعث جلوگیری از خشکی و گرم شدن خرما می شود. روزنه های موجود در کیسه خرما به گونه ای است که از عبور حشراتی مثل زنبور به داخل کیسه ممانعت کرده و امکان تهویه مناسب در اختیار خرما قرار می دهد.

کیسه خرما باعث رسیدن نور کافی به خرما شده و با تعدیل شدت نور خورشید از خشک شدن خرما و آفتاب سوختگی پوست آن جلوگیری می کند. آفاتی مانند کنه و کرم میوه خوار، رشد خرما و محصولات مشابه رو تهدید می کنند، با نصب کیسه توری، از نفوذ ریز گرد های موجود در نخلستان، فضولات پرندگان و بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می گردد.

رول کیسه توری راشل

توری هایی که توسط شرکت های مختلف تولید می شود، تنها به صورت کیسه نیستند، بلکه به صورت رولی نیز تولید می شوند که می توانند کاربرد های مختلفی داشته باشد:

  • توری سایبان برای گلخانه
  • توری ایمنی ساختمان
  • توری ضد سرما زدگی
  • توری ضد پرنده
  • توری بسته بندی علوفه
  • توری برداشت محصول
  • توری ضد تگرگ

مزایای استفاده از کیسه خرما

  • جلوگیری از ورود گرد و غبار معلق در هوا به داخل خوشه خرما
  • سهولت در جمع آوری خرما و نصب کیسه روی خوشه
  • جلوگیری از ریزش خرما به روی زمین
  • امکان تهویه مناسب هوا
  • محافظت از گزند پرندگان و زنبور و حشرات
  • جلوگیری از خشک شدن محصول
  • پوشش مطلوب و افزایش ایمنی و بار محصولات
  • محافظت در مقابل گرمای شدید و خشک منطقه نخلستان

کیسه توری راشل انتخابی ایده‌آل برای بسته بندی انواع محصولات کشاورزی و باغی محسوب می‌شود. انواع میوه‌جات و محصولات کشاورزی از جمله: کلم، سیب زمینی، پیاز، پرتقال، لیمو، انار، هویج، گردو و فلفل دلمه را می‌توان با استفاده از توری بسته بندی راشل به بهترین شکل ممکن بسته بندی و نگهداری کرد. بسته بندی محصولات در کیسه راشل، انبارش و حمل و نقل آنها را نیز بسیار راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از جمله قیمت کیسه راشل با ما تماس بگیرید.

انواع کیسه توری

کاربردهای گسترده توری بسته ‌بندی باعث شده تا اهمیت این توری‌ها به‌طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و شاهد بالارفتن آمار فروش انواع کیسه توری باشیم. اگر بخواهیم در مورد کاربرد این توری‌ها صحبت کنیم می‌توان گفت از آن‌ها برای جابه‌جایی میوه و مرکبات از زمین‌های کشاورزی به میادین تره‌بار و یا مغازه‌ها استفاده می‌شود. در صورتی که قصد خرید انواع کیسه توری و استفاده از آن را دارید بهتر است از محصولات با کیفیت استفاده کنید و به سراغ توری‌های ارزان‌قیمت نروید چرا که عدم کیفیت این محصول ضررهای جبران‌ناپذیری به شما وارد می‌کند.

کیسه توری بسته بندی

تور وسیله‌ای کاربردی و قابل استفاده در موارد متعددی است. توری بسته بندی برای حمل و جمع آوری توپ و همچنین برای حمل و نگهداری میوه از جمله سیب زمینی، پیاز، گردو، پرتقال، لیموترش و سبزیجات که نیاز به عبور هوا دارند قابل استفاده است. توری بسته ‌بندی ارزان به دسته‌ای از محصولات گفته می‌شود که از آن‌ها می‌توان برای بسته ‌بندی کردن انواع مواد استفاده کرد. در حال حاضر توری بسته ‌بندی محصولات در ظرفیت‌ها و سایزهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. تغییر در پارامتر‌هایی چون سایر و ظرفیت توری‌ها، قیمت نهایی این محصولات را برای فروش کیسه توری بسته بندی متنوع تغییر می‌دهد.

کیسه توری پیازی

پیاز جزء مهم‌ترین محصولات کشاورزی است که روزانه شاهد تولید حجم بسیار زیادی از آن هستیم. پیازها هم ببه روش سنتی با دست برداشت و بسته بندی می‌شوند هم به صورت اتوماتیک با ماشین الات مخصوص. به هرحال برای بسته بندی آن‌ها به توری پیازی نیاز است. این دسته از محصولات به نحوی هستند که برای عرضه نیاز به بسته‌بندی دارند و برای بسته‌بندی این دسته از محصولات کشاورزی از توری پیازی استفاده می‌کنند. این کیسه‌های پلاستیکی به شما کمک می‌کند تا فرایند بسته‌بندی، حمل‌ونقل، عرضه و توزیع پیاز را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

کیسه‌های توری پیاز دارای دوام بالایی بوده و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد برای عرضه پیاز خود اقدام به خرید این توری‌ها کنند. این کیسه‌های توری پیاز در انواع مختلف و رنگ‌ها گوناگون تولید می‌شوند.  توری پیازی برای بسته‌بندی محصولات کشاورزی هستند، چرا که این دسته از کیسه‌ها مزایای بسیاری دارند و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت آن‌ها شده است.

توری محافظ

امروزه برای انجام فرایندهایی چون بسته‌بندی محصولات، انبارکردن آن‌ها و… لازم است تا از مواد مختلفی استفاده شود. برای اینکه این فرایندها به‌درستی انجام‌ گرفته و محصولات به‌راحتی پس از تولید، نگهداری و عرضه شوند، می‌توانید اقدام به خرید پوشش‌های مختلفی کنید. در این بین یکی از محصولاتی که می‌توانید با خرید و استفاده از آن به نگهداری و توزیع محصولات خود در صنایع مختلف کمک کنید، توری محافظ محصولات است.

توری محافظ کالا به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فرآیند انبارکردن و همچنین مراحل توزیع و بسته‌بندی کالاهای خود را به‌راحتی و به سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهید. در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در حوزه تولید توری فعالیت می‌کنند و شما به‌منظور خرید و قیمت توری محافظ لازم است تا به سراغ این شرکت‌ها رفته و محصولات موردنظر خود را از این برندها خریداری کنید.

کیسه توری راشل

کیسه توری پلاستیکی و راشل جز یکی از اقلام کالا های ضروری زندگیست و نبودش بی شک معضل ایجاد خواهد کرد. همچنین با کیفیت بودن این کیسه بسیار مهم است تا به محیط زیست آسیب نرساند. کیسه توری راشل برای بسته بندی انواع محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی، پیاز، مرکبات، کلم، انار، هویج و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مزیت‌هایی که کیسه توری پلاستیکی راشل را برای بسته بندی مرکبات بسیار محبوب کرده است ، انجام عمل تهویه هوا جهت جلوگیری از فساد درون کیسه است.

منبع: گروه  صنعتی اکسیرساز شمال