اقتصادیبرترین های کسب و کار

راهنمای خرید ساید بای ساید بوش و معرفی بهترین مدل ها

قبل از خرید یخچال ساید بای ساید باید بوش به یک سری نکاتی توجه کنید که بتوانید یخچالی با بهترین ظرفیت و بهترین امکانات را خریداری نمایید. اولین نکته ای که در خرید یخچال ساید بای ساید بوش باید به آن توجه کنید این است که گنجایش یخچال با فوت، لیتر و سانتی متر مشخص می‌ شود، بنابراین در خرید یخچال باید به گنجایش و ظرفیت یخچال توجه داشته باشید.

توجه کنید یخچال های ساید بای ساید بوش دارای اندازه های مختلفی هستند و شما قبل از خرید یخچال باید محل مورد نظری که قرار است یخچال را در آن قرار دهید اندازه گیری کنید تا با در نظر گرفتن فضای موجود برای باز کردن درب و فاصله یخچال تا دیوار بتوانید یخچال با اندازه مناسب خریداری کنید‌. در مرحله بعدی باید به امکانات یخچال مانند داشتن آبسردکن و یخساز، آبریز، مینی بار و… توجه کنید. نکته آخر هم میزان مصرف انرژی یخچال است که می بایست به آن توجه نمایید.

یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG93AI304

یکی از بهترین یخچال های ساید بای ساید بوش که قدرت خنک کنندگی بالایی دارد مدل KAG93AI304 می باشد. یخچال فریزر این مدل از لحاظ ظاهر و طراحی بسیار شکیل است و یکی از زیبا ترین یخچال های برند بوش به حساب می آید. به دلیل ظاهر زیبایی که این مدل از یخچال فریزر ساید بای ساید برند بوش دارد افراد زیادی جذب آن شده‌ اند. اگر شما مشکلی از بابت هزینه ندارید و قصد دارید یخچالی با کارایی بالا و طراحی منحصر به فرد و خاص خریداری کنید یخچال فریزر ساید بای ساید مدل KAG93AI304 برازنده شما است. این مدل از یخچال فریزر می تواند به فضای آشپزخانه شما جلوه ای فوق العاده ببخشد. از نقاط قوت این مدل از یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سیستم بدون برفک، سیستم خنک کننده، انجماد سریع و هوم بار می باشد.

یخچال بوش مدل KSV36VL3PG-GSN36VL3PG

 اگر شما به دنبال یخچال فریزر دوقلو بدون برفک می‌ گردید یخچال فریزر دوقلو بوش مدل KSV36VL3PG-GSN36VL3PG می تواند برای شما برازنده باشد. از مهمترین ویژگی های این یخچال فریزر که آن را از سایر یخچال فریزر های دیگر متمایز کرده است داشتن حجم و ظرفیت بالا می باشد. یخچال فریزر دوقلو بوش برای خانواده های پرجمعیت انتخابی عالی بود و دارای گنجایش 36 فوت می باشد که می توانید حجم بالایی از مواد غذایی را در این یخچال فریزر ساید بای ساید نگهداری کنید.

البته این را هم در نظر بگیرید این یخچال با داشتن ظرفیت بالا مطمئناً قیمت بالاتری هم دارد، چرا که هرچه امکانات و ظرفیت یخچال بیشتر باشد بدون شک قیمت آن نیز افزایش می یابد. البته اگر تعداد افراد خانواده شما کم است یا متوسط می باشد می توانید از یخچال فریزرهای بوش که ۳۲ فوت ظرفیت دارند یا ظرفیت آن ها کمتر است استفاده نماید. از نقاط قوت این مدل از یخچال دوقلو بوش می توان به داشتن سیستم جریان چند هوا، کنترل دما، سیستم بدون برفک اشاره کرد.

یخچال ساید بای ساید بوش مدل KGN56AW204

امروز یخچال های بوش در ظرفیت بالا و امکانات زیادی مطابق با پیشرفته ترین فناوری ها طراحی و تولید شده اند‌ که می توانند پاسخگوی نیاز افرادی باشند که به دنبال یخچال فریزر های جدید با امکانات بالا هستند. یخچال فریزر بوش مدل KGN56AW204 جزوه بهترین یخچال فریزرهای ساید بای ساید بوش است که ظرفیت بالایی دارد و کاملاً جمع و جور می باشد. توجه کنید این مدل از یخچال برند بوش با اینکه دارای امکانات و ظرفیت بالایی است رنج قیمتی کاملا مناسبی دارد. علاوه بر آن از سیستم هوای چندگانه بهره مند می باشد و دارای سیستم بدون برفک، سرمایش سریع بوده که می تواند نگهداری طولانی مدت خوراکی ها و مواد غذایی را تضمین نماید.

یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404

 اگر بخواهیم از دیگر پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین مدل های یخچال ساید بای ساید بوش را دارای قابلیت های بالا است را معرفی کنیم مطمئنا به سراغ یخچال بوش مدل KAD80A404 می رویم، چرا که از لحاظ فناوری در جایگاه بالایی قرار دارد و مطابق با فناوری های پیشرفته طراحی شده و ظاهر جذابی دارد. این یخچال با برخورداری از فناوری های جدید و پیشرفته توانسته نیاز کاربران را تامین نماید.

همچنین از ویژگی های بارز این نوع یخچال داشتن سیستم گردش هوای چندگانه است و این نوع یخچال می تواند با تضمین حفظ بو و طعم، مواد غذایی را نگهداری کند. همچنین به دلیل اینکه از فناوری های پیشرفته تولید شده است به افراد این امکان را می‌ دهد تا بتوانند مواد غذایی و اقلام خوراکی خود را در زمان بیشتری ذخیره و حفظ نمایند. از نقاط قوت این یخچال می توان به داشتن سیستم خنک کننده، سیستم انجماد سریع، قابلیت بدون برفک و سیستم سرمایشی سریع اشاره کرد.

یخچال ساید بای ساید 90AW204

یخچال ساید بای ساید مدل 90AW204 از برند مطرح و معتبر بوش توانسته از فناوری های پیشرفته پیروی کنند و دارای بهترین تکنولوژی های روز دنیا و امکانات جدید می باشد. چک کردن هوشمند را می توان از ویژگی‌ های بارز این یخچال پیشرفته و به روز دانست که به کاربران این امکان را می‌ دهد تا بتوانند با نصب برنامه بر روی گوشی خود به تنظیمات این یخچال پیشرفته و مدرن دسترسی داشته باشند و بتوانند با استفاده از تلفن همراه خود از راه دور یخچال را کنترل نمایند. از دیگر امتیازات و ویژگی‌ های بارز این مدل از یخچال ساید بای ساید می‌ توان به داشتن قابلیت اتصال به آب شهری، سیستم بدون برفک و سیستم کنترل دما اشاره کرد. همچنین از دیگر نقاط قوت این نوع یخچال های پیشرفته و مدرن سیستم یخ ریز را هم بیان می کنیم.

امکانات یخچال های ساید بای ساید بوش 

با توجه به اینکه یخچال های فریزر ساید بای ساید بوش از فناوری‌ های پیشرفته بهره مند می باشند افراد زیادی تمایل دارند این یخچال فریزر های پیشرفته و مدرن را حتی با پرداخت قیمت های زیاد خریداری کنند.  باید بدانید که یخچال فریزر های ساید بای ساید این برند مطرح امکانات منحصر به فردی دارد که می توان به کم مصرف بودن، قابلیت تنظیم الکترونیکی درجه دمای یخچال و کنترل آن، طبقات شیشه ای و داشتن سیستم حفاظتی ضد باکتری و غیره اشاره کرد. از نقاط قوت یخچال های ساید بای ساید برند بوش می توان به طول عمر بالای یخچال، مصرف بهینه انرژی، راحتی بسیار زیاد و زیبایی ظاهری یخچال، وجود کمپرسور اینورتر اشاره کرد که همین قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های بارز موجب شده تا این محصولات محبوب شوند و طرفداران زیادی داشته باشند.

معرفی سایت مرکز بوش ایران

مرکز بوش ایران نمایندگی فروش محصولات پرطرفدار بوش در تهران بوده که در سایت خود تمام لوازم خانگی و محصولات برند بوش را در اختیار مشتریان گرامی قرار داده است. همچنین در سایت خود محصولات و لوازم خانگی بوش را به صورت گارانتی عرضه کرده است. قیمتی که مرکز بوش ایران بر روی محصولات برند بوش گذاشته است کاملا مقرون به صرفه بوده و با در نظر گرفتن امکانات و فناوری های پیشرفته محصولات بوش می‌ توان اذعان داشت که قیمت این محصولات کاملا مناسب و مقرون به صرفه است. اگر شما قصد خرید محصولات برند مطرح بوش را دارید اما نمی‌ دانید که این محصولات را از کجا خریداری کنید می توانید به سایت مرکز بوش ایران مراجعه کرده و محصولات برند بوش را خریداری کنید.

منبع : iranboschcenter.com