برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

مدت یادگیری هوشمندسازی ساختمان؛ چقدر طول می‌کشد به یک متخصص BMS تبدیل شویم؟

امروزه دوره‌‎های مختلفی جهت یادگیری حرفه‌ای هوشمندسازی برق ساختمان وجود دارد. از این رو برای رسیدن به یک درآمد قابل توجه و ایجاد کسب و کار مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهتر است دوره‌ای انتخاب شود که مدت یادگیری هوشمندسازی برق ساختمان در آن کوتاه‌تر باشد.

اما ضروی است که در کنار توجه به مدت دوره BMS، کیفیت دوره و آموزش اصولی و استاندارد را نیز مورد توجه قرار دهید. چرا که دوره‌ای بدون کیفیت لازم و آموزشی استاندارد صرفا موجب از رفتن وقت و هزینه شما خواهد شد.

اگر قصد یادگیری اصولی و استاندارد هوشمندسازی ساختمان در زمانی کوتاه را دارید توصیه ما به شما ثبت نام در دوره BMS در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ایران ILO می‌باشد.

در این مقاله به مدت آموزش هوشمندسازی برق ساختمان در آموزشگاه ایران ILO و مدت زمان تبدیل شدن به یک متخصص هوشمند سازی برق ساختمان می‌پردازیم.
لازم به ذکر است که پیش از شرکت در کلاس های آموزش هوشمندسازی برق ساختمان باید در دوره برق ساختمان شرکت کنید.

مدت دوره BMS(هوشمندسازی ساختمان) طبق برنامه رسمی سازمان فنی و حرفه ای چقدر است؟

در وب سایت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مدت زمانی رسمی برای آموزش دوره BMS یا هوشمندسازی ساختمان اعلام شده است که آموزشگاه‌ها با توجه به این مدت زمان و سرفصل‌های تعیین شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تقویم آموزشی خود را تنظیم می‌کنند.

بنابر برنامه رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، دوره هوشمندسازی برق ساختمان در X ساعت برگزار می‌شود. مدت دوره BMS در این برنامه پس از بررسی تمام جوانب آموزشی و تخصصی تعیین شده است.

طول دوره BMS در آموزشگاه فنی و حرفه ای ایران ILO

مدت دوره BMS یا همان دوره هوشمندسازی برق ساختمان در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ایران ILO به دو صورت فشرده و نیمه فشرده تعیین شده است. کارآموزان و کارجویان با در نظرگرفتن موقعیت و شرایط خود می‌توانند یکی از این روش‌ها را انتخاب نمایند. جهت آشنایی با دوره فشرده و نیمه فشرده در ادامه بیشتر به آ‌ن‌ها پرداخته‌ایم.

بهتر است بدانید این آموزشگاه دوره‌‌های آموزش هوشمندسازی ساختمان(BMS) خود را بنابر مدت زمان تعیین شده توسط سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برنامه‌ریزی می‌نماید.

مدت آموزش هوشمندسازی برق ساختمان در دوره فشرده

دوره فشرده مناسب‌ترین دوره برای افرادی محسوب می‌شود که قصد یادگیری هوشمندسازی ساختمان و ورود به بازارکار آن را در کوتاه‎ترین زمان ممکن دارند. به این دلیل که مدت آموزش هوشمندسازی برق ساختمان در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ایران ILO صرفا 1 هفته است.

به این صورت که جلسات تعیین شده برای این دوره به صورت کاملا فشرده در تمام روزه‌های هفته برگزار خواهد شد. هدف از درنظر گرفتن دوره فشرده، فراهم کردن شرایط یادگیری آسان و بدون دغدغه برای کارآموزانی است که از شهرستان‌‎های دیگر در این دوره ثبت نام می‌نمایند.

بنابراین فشرده بودن این دوره، تغییری در کیفیت آموزش و تعداد سرفصل‌های تعیین شده ایجاد نمی‌کند.

مدت دوره نیمه فشرده هوشمند سازی برق ساختمان

اگر ترجیح می‌دهید در دوره‌ای شرکت کنید که بر خلاف دوره فشرده، تراکم کلاس‌ها در طول هفته کم‌تر باشد، پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره نیمه فشرده هوشمند سازی برق ساختمان در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ایران ILO است.

مدت یادگیری هوشمندسازی برق ساختمان در دوره نیمه فشرده 2 هفته خواهد بود . لازم به ذکر است که عموما دوره BMS درX  جلسه برگزار خواهد شد.

پس از اتمام دوره BMS چقدر طول می‌کشد به یک متخصص هوشمند سازی برق ساختمان تبدیل شویم؟

سیستم هوشمند سازی ساختمان وظیفه ایجاد هماهنگی بین سیستم برقی ساختمان از قبیل روشنایی، دوربین مداربسته و دزدگیر، سیستم گرمایشی و سرمایشی، درب‌های اتوماتیک، آبیاری قطره‌ای و غیره را دارد.

 تنظیم این هماهنگی و ایجاد پایداری در ان امری تخصصی است که نیاز به دانش و مهارت عملی و تئوری بالایی دارد. چرا که در هوشمند سازی ساختمان علاوه بر رشته برق از رشته‌های دیگری از قبیل عمران، معماری، کامپیوتر و حتی مکانیک کمک گرفته خواهد شد.

در نتیجه برای تبدیل شدن به یک متخصص هوشمندسازی برق ساختمان لازم است با هر یک از این رشته‌ها آشنایی داشته و در این زمینه تجربه کاری نیز داشته باشد. آموزش دوره BMS که در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ایران ILO برگزار می‌شود، شامل آشنایی با هر یک از این رشته‌ها نیز خواهد شد.

بنابراین پس از اتمام دوره نیازی به اختصاص دادن مدت زمانی جهت آشنایی با رشته‌های مربوطه نخواهید داشت. این امر به تبدیل شدن به یک متخصص هوشمند سازی ساختمان در کوتاه‌ترین زمان، کمک بسیاری می‌کند.

با وجود عملی بودن بخش زیادی از دوره هوشمندسازی برق ساختمان یا BMS، پس از اتمام دوره شما نیاز به کسب تجربه‌های کاری فراوان دارید. از این رو بهتر است با کم ترین و به صرفه ترین هزینه دستمزد، شروع به قبول پروژه‌های کوچک هوشمندسازی نمایید.

اجرای هوشمندسازی ساختمان  با کم‌ترین اجرت موجب افزایش پیشنهادهای کاری شما خواهد شد و در نهایت پس از مدت کم‌تر از یک سال به یک متخصص هوشمند سازی برق ساختمان تبدیل می‌شوید.

برای یادگیری هوشمندسازی و BMS در کوتاه‌ترین مدت ممکن چه باید کرد؟

همانطور که اشاره کردیم بهترین روش یادگیری BMS، شرکت در دوره‌ هوشمندسازی برق ساختمان در یکی از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سطح کشور است. آموزش در این دوره شامل تمام مباحث تخصصی و حرفه‌ای لازم راجع به هوشمندسازی خواهد بود که به شما کمک می‌کند تا با آموزشی فشرده، مدت یادگیری هوشمندسازی کوتاه‌تری را در پیش داشته باشید.

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ایران ILO برگزارکننده دوره‌ BMS زیر نظر اساتید با تجربه  و حرفه‌ای می‌باشد که مدت آموزش هوشمندسازی برق ساختمان با توجه به نوع دوره انتخابی تا 1 یا 2 هفته متغیر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش هوشمندسازی برق ساختمان از https://iranilo.com/electricity/smart-building-electricity/ بازدید کنید.