ورزشیبرترین های کسب و کار

قیمت کفش طبیعت‌ گردی مردانه اصل با تکنولوژی ضد آب

محتوای این خبر مخفی

کفش طبیعت‌ گردی مردانه

برنامه‌ریزی برای این‌که چه وسایلی را برای ماجراجویی و طبیعت‌ گردی خود ببرید، می تواند کار طاقت‌فرسا باشد. شما باید مدت زمان سفر، آب و هوا، راحتی و البته ظرفیت حمل وسایلتان را در یک پیاده‌روی طولانی و چالش برانگیز در نظر بگیرید. ما در دیجی کالا با ارائه کفش طبیعت‌گردی مردانه و دیگر لوازم، همراه شما هستیم، تا لذتی کامل را از یک طبیعت‌گردی داشته باشید. در ادامه با ما همراه شوید تا وسیله‌های طبیعت‌گردی مردانه از جمله انتخاب و خرید کفش مخصوص دویدن را بررسی نماییم.

لوازم طبیعت گردی

لباس‌هایی که باید بپوشید، و همچنین وسایلی که باید همراه داشته باشید، تا حد زیادی به فصلی که قصد طبیعت‌گردی دارید، وابسته است. ما در زیر چک لیستی از لوازم طبیعت گردی را برایتان آماده کرده‌ایم تا مطمئن سفر کنید.

  • کفش، لباس و لوازم جانبی

اولین چیزی که باید قبل از سفر به آن فکر کنید، کفش مناسب طبیعت‌ گردی است، تا در طول پیاده‌روی و کوهنوردی نهایت راحتی را داشته باشید. لباس مناسب نیز به همین اندازه اهمیت دارد، تا حرکت شما را محدود نکند. این دو گزینه اولین خط دفاعی شما در برابر شرایط آب و هوایی سخت و غیرقابل پیش‌بینی هستند.

توجه!

کفش طبیعت گردی ضدآب بایستی در اولویت خریدهای قبل از شروع ماجراجویی‌تان باشد. برندهای کلمبیا و نورث فیس با فناوری Futurelight ضد آب و تنفس پذیری فوق‌العاده خود توانسته‌اند به مناسب‌ترین گزینه تبدیل شوند.

  • کوله‌پشتی

همان‌طور که می‌دانید کوله‌ پشتی‌ ها نیز یکی از ابزار مهم در طبیعت‌ گردی به حساب می‌آیند. شما می‌توانید کوله‌پشتی‌های مقاوم در برابر انواع آب‌وهوا را از سایت دیجی کالا خریداری کنید.

  • ساعت، قطب نما، عینک آفتابی، کلاه، دوربین، چراغ‌قوه وکیت بقا (بطری آب. چاقوی جیبی. طناب یدکی و جعبه‌ی کمک‌های اولیه) نیز از مهم‎‌ترین لوازم طبیعت‌ گردی هستند.

هنگام انتخاب کفش طبیعت‌ گردی مردانه به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟

راحتی: مهم‌ترین ویژگی راحتی می‌باشد، شما می‌خواهید بعد از یک طبیعت‌گردی طولانی خسته نشوید.

ثبات: آیا کفش ها به اندازه کافی از مچ پا حمایت می‌کنند و آیا در مسیر حرکت احساس تعادل دارید؟

کشش: آیا طرح آج و مواد با زمین مورد نظر شما مطابقت دارد؟

وزن: سنگین یا خیلی سبک؟

مقاومت در برابر آب: آیا با جوراب‌های خیس شده کل روز را سپری خواهید کرد؟

دوام: کفش‌ها را می‌توانید برای مدت زمان طولانی استفاده کنید؟

شما برای پیاده‌روی روزانه، دویدن در مسیر، کوهنوردی و غیره نیاز به یک جفت کفش طبیعت‌ گردی مجهز به تمام موارد گفته شما برای پیاده‌روی روزانه، دویدن در مسیر، کوهنوردی و غیره نیاز به یک جفت کفش طبیعت‌ گردی مجهز به تمام موارد گفته شده، دارید.

بهترین کفش طبیعت‌گردی

کفش‌های طبیعت‌ گردی با در نظر گرفتن زمین‌های سخت، باران، برف و… ساخته شده‌اند و می‌توانند کوهنوردان را با کوله‌هایشان حمایت کنند. کفش پویان در دیجی کالا و کفش طبیعت‌ گردی بادوام، مقاوم در برابر سایش و لغزش، ضد آب، ضد باد بوده و تنفس بسیار بالایی دارد. برند نورث فیس تمام نیازهای یک کوه‌نورد را برآورده می‌کند.

کفش ترکینگ مردانه

این کفش‌ها مناسب طبیعت‌ گردی‌های چند روزه، کوه‌پیمایی‌، کویر هستند. به دلیل سبک بودن و انعطاف‌پذیری بالا، بیشتر کوه‌نوردان این کفش را ترجیح می‌دهند.

خرید کفش طبیعت‌گردی پویان از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با ارائه انواع کفش‌ طبیعت‌گردی ضدآب، بادوام و مناسب برای انواع آب‌وهوا شما را برای داشتن یک سفر مطمئن آماده می‌کند. تمامی محصولات شامل ضمانت اصالت کالا، ارسال فوری، تعویض کالا و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت می‌باشد. این فروشگاه در تلاش است، فضایی را به‌وجود آورد که طبیعت دوستان بتوانند کفش مناسب و اورجینال را تهیه کنند.

با کفش‌های نورث فیس، کلمبیا و برندهای محبوب دیگر شما می‌توانید، در مسیرهای آسان، سریع و سبک سفر کرده، با احتیاط در مسیرهای ناهموار حرکت کنید. هر ماجرایی که در انتظار شماست، دیجی کالا دارای انواع کفش‌ مناسب طبیعت‌ گردی، برای انواع زمین‌ها هستیم.

برترین کفش های طبیعت گردی بازار ایران همراه با نکات مهم برای خرید

کفش اسپرت مردانه عضو جدایی‌ناپذیر یک استایل اسپرت و راحت برای آقایان است. کتانی مردانه معمولاً برای انجام فعالیت‌های ورزشی، پیاده‌روی یا استفاده‌ی روزمره مورداستفاده قرار می‌گیرد. بنابراین کیفیت در آن حرف اول را می‌زند.

انواع کفش اسپرت مردانه

۱-  کفش پیاده‌روی و دویدن: با اطمینان می‌توان گفت که این دسته از کفش‌ها محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل کفش اسپرت به شمار می‌آیند. در این مدل لژ و کف کفش به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که از بازگشت فشار ناشی از ضربات پا به زانو جلوگیری کند. از طرفی در حین دویدن فشار بیشتری به کفش وارد می‌شود ، بنابراین کفش مخصوص دویدن ویژگی‌های متفاوتی از کفش مخصوص پیاده‌روی دارد به همین علت از قیمت بالاتری برخوردار است.

۲- کفش ورزشی: بسیاری از کفش‌های ورزشی را می‌توان برای ورزش‌های عمومی استفاده کرد. اما برخی ورزش‌ها کفش مخصوص به خود را دارند و برای راحتی و ایمنی بیشتر باید کفش مخصوص به آن را تهیه کرد. به‌عنوان‌مثال می‌توان کفش ورزشی فوتبال، والیبال، تنیس، بسکتبال یا کفش کوهنوردی را نام برد.

نکات مهم برای انتخاب کفش طبیعت گردی:

 1.ابتدا جوراب مناسب را انتخاب کنید

وقتی مشغول انتخاب و خرید کفش مناسب طبیعت گردی هستید، جورابی را بپوشید که می‌خواهید در طبیعت گردی از آن استفاده کنید. پوشیدن جوراب‌های مختلف ممکن است در انتخاب اندازه مناسب، تاثیر داشته باشند. جورابی را انتخاب کنید که به خودی خود راحتی بیشتری را فراهم می‌کند. اما توجه داشته باشید که جوراب نباید آنقدر گشاد باشد که در پا سر بخورد. جورابی را انتخاب کنید که از پارچه‌های ضد رطوبت درست شده‌اند. به هیچ عنوان از جوراب‌های نخی استفاده نکنید. چون آن‌ها رطوبت را در خود نگه می‌دارند. جوراب‌هایی انتخاب کنید که از پشم یا الیاف مصنوعی درست شده‌اند. تا رطوبت را از بین ببرند. مطمئن شوید که آن‌ها پاهای شما را به خوبی پوشانده‌اند. از جوارب‌های ضخیم برای زمستان و جوراب‌های نازک برای تابستان استفاده کنید.

۲. هراسی از انتخاب یک سایز بزرگ‌تر نداشته باشید

طبیعتا در هنگام انتخاب سایز، شما می‌خواهید که همان سایز همیشگی را انتخاب کنید. اما در هنگام خرید کفش پیاده روی، بهتر است نیم سایز یا حتی یک سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید تا با توجه به جورابی که پوشیده‌اید راحتی بهتر و بیشتری داشته باشید. اندازه‌های مختلف را انتخاب کنید تا متوجه شوید که چه سایزی برای شما بهتر است.

در صورت امکان بهتر است تا پای خود را یک بار دیگر اندازه بگیرید. بسیاری از فروشگاه‌های معتبر دستگاه‌های اندازه‌گیری سایز پا دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین پاهای شما ممکن است در هنگام پیاده روی، کمی متورم شوند. بنابراین بهتر است در انتخاب سایز بزرگ‌تر نگرانی نداشته باشید.

۳. برندهای مختلف را امتحان کنید

میزان اندازه بودن کفش در هر برندی کمی متفاوت است. بسیار مهم است که برندها و کفش‌های متنوع را امتحان کنید تا مطمئن شوید که کدام‌یک مناسب شماست. در واقع فرمی که ساختار داخلی یک کفش را تشکیل می‌دهد ممکن است در یک برند عالی باشد ولی در برند دیگر پاهای شما را بزند. بسیار مهم است که از راحت بودن کفش در هنگام راه رفتن، مطمئن شوید.

۴. از محکم و شل بودن کفش اطمینان حاصل کنید

یک کفش خوب طبیعت گردی باید پاشنه‌های پا را کامل پوشش دهد و گودی کف را به خوبی پر کند و در عین حال پای شما نباید در کفش احساس تنگی کند. برای امتحان کردن کفش، کمی روش پاشنه پا و کف پا فشار بیاورید. اگر احساس راحتی کردید، آن کفش مناسب پاهای شماست. در هنگام خرید کفش حتما به این موضوع توجه کنید که کفش اگر به صورت کامل پاشنه‌های نپوشاند، باعث ایجاد تاول در هنگام استفاده می‌شود.

۵. مطمئن شوید که انگشت‌هایتان به هم فشرده نمی‌شوند

هر نوع به هم فشردگی انگشتان پا، در زمان پیاده روی تشدید می‌شود. در هنگام امتحان کردن کفش‌ها، مطمئن شوید که می‌توانید انگشتان پاهایتان را به راحتی تکان دهید. اگر کفش‌ها بند دار هستند نباید بعد از بسته شدن بند، انگشتان پا به سقف و جلوی کفش برخورد کنند.

۶. فراموش نکنید که در مغازه با کفش‌ها قدم بزنید

شما با امتحان کردن کفش و ایستادن با آن، متوجه عملکرد کفش نخواهید شد. حتما با آن کمی راه بروید تا بتوانید عملکرد و راحتی کفش را بسنجید. مطمئن شوید که پاشنه پا در هنگام راه رفتن از قسمت پشتی کفش خارج نمی‌شود.

برندهای معتبر تولیدکننده‌ی انواع کفش اسپرت مردانه و پسرانه

تقریباً کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که نام برندهای شناخته‌شده‌ای مانند نایک و آدیداس را نشنیده باشند.  کفش‌های این دو برند از تنوع طراحی بسیار بالایی برخوردار است. هم‌چنین برای ورزش‌های مختلف به‌صورت تخصصی کفش تولید می‌کنند. از دیگر برندهای نام آشنا می‌توان به ریبوک، سالومون، اسیکس و اسکچرز اشاره کرد.

چرا برای طبیعت گردی باید کفش مناسب خرید؟

از بین لوازم و تجهیزات یک طبیعتگرد یا کوهنورد؛ کفش را به عنوان مهمترین تجهیز می توان برگزید. فارغ از انواع توضیحات بسیط در خصوص قلب دوم و اهمیت پا، باید به این نکته اشاره کرد که کفش مناسب توان شما برای پیمایش مسیراعم از یک مسیر شهری تا یک مسیر کوهنوردی، را حفظ می کند و مهمتر از آن اینکه مستقیم و غیر مستقیم حافظ سلامتی و جان شماست.

در فعالیتهای کوهنوردی و یا طبیعتگردی که اغلب از پایگاه های امداد و مراکز درمانی دور هستیم حفظ توان پیمایش و پرهیز از حادثه بسیار مهم است. یک تاول دردناک می تواند شیرینی یک سفر را به کامتان تلخ کند و یا یک لیز خوردن و یا پیچیدگی مچ پا موجب آسیب جدی شود. یکی از وظایف کفش خوب، کم رنگ کردن اینگونه خطرات است.

خرید آنلاین انواع کفش اسپرت مردانه

برای خرید آنلاین کفش طبیعت گردی دیجی کالا باید به فرم پا، طول کفش و راحتی پا در داخل کفش توجه کنید. اگر قصد خرید آنلاین کفش اسپرت ورزشی را دارید، بهتر است طول پای خود را بر روی کاغذ اندازه‌گیری کنید و بر اساس راهنمای سایز، سایز مناسب را انتخاب کنید. شما می‌توانید قیمت جدیدترین کفش‌های مردانه و پسرانه را در بخش مد و پوشاک مردانه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مشاهده کنید.

در ادامه این مطلب از راهنمای کفش طبیعت گردی توجه شما را به۲۰ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

خرید کفش طبیعت گردی مردانه شیک و زیبا مقاوم و بادوام

از بین لوازم و تجهیزات یک طبیعتگرد یا کوهنورد؛ کفش را به عنوان مهمترین تجهیز می توان برگزید. انتخاب کفش طبیعت گردی مناسب با فعالیت‌های سفر، یکی از مهمترین کارهایی است که پیش از سفر باید انجام داد. یک تاول دردناک می تواند شیرینی یک سفر را به کامتان تلخ کند و یا یک لیز خوردن و یا پیچیدگی مچ پا موجب آسیب جدی شود. یکی از وظایف کفش خوب، کم رنگ کردن اینگونه خطرات است.

بهترین کفش مناسب برای طبیعت‌گردی کفشی است که با توجه به نوع فعالیت، نوع آب‌وهوای منطقه و از همه مهمتر میزان راحتی آن انتخاب شده باشد. مهم‌ترین نکته در انتخاب کفش طبیعت‌گردی میزان راحتی پای شما در کفش است. همچنین انتخاب جوراب مناسب می‌تواند در راحتی کفش بسیار مؤثر باشد.