برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

مهم ترین تفاوت های عطر و ادکلن چیست؟

در حقیقت ادکلن نوعی عطر هستند و حتی در دسته بندی های عطرهای جایگاه منحصر به فرد خود را دارند. تفاوت اصلی ادکلن ها با عطرهای دیگر در درصد خلوص و غلظت مواد معطری است که در تولید از آن ها استفاده شده است. درصد خلوص مواد معطر در ادکلن ها نسبت به سایر عطرها کمتر است که این عامل در بسیاری از موارد باعث کاهش ماندگاری آنها می شود.

از سوی دیگر درصد اتانول و تثبیت کننده ها در ادکلن بیشتر است که این مورد باعث می شود بوی ادکلن شما به سرعت در کل فضا پخش شود. ادکلن  نسبت به عطرهای دیگر، خط بوی بهتری از خود برجای می گذارند اما ماندگاری خط بو کم تر است.

عطر و ادکلن چیست و چه تفاوتی در خرید عطر و ادکلن وجود دارد؟ برای خرید و اطلاع از قیمت فروش عطر و ادکلن ها این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. تا بهترین و به روز ترین اطلاعات و آموزش های تفاوت بین عطر و ادکلن، ویژگی ها و مزایای آنها دریافت کنید، بعد از اینکه شما اطلاعات جامع و دقیقی از انواع عطر ها و ادکلن ها دریافت کنید به راحتی می توانید عطر و ادکلن مورد نظر تان را تهیه و خریداری کنید.

بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن | خرید ادکلن اصل | خرید عطر اصل در تهران

بازار عطر و ادکلن ایران

مهمترین تفاوت عطر و ادکلن در میزان غلظت و استفاده از اسانس های روغنی معطر و الکل ها است و همین مساله سبب بر تفاوت ماندگاری و قیمت آن ها شده است. هر چه قدر میزان مصرفی اسانس روغنی در خوشبوکننده ای بیشتر باشد دوام و ماندگاری آن خوشبوکننده بیشتر است. غلظت مصرفی اسانس ها در عطرها بیشتر از ادکلن ها است لذا ماندگاری عطر بیشتر از ادکلن است.

  • ادکلن زنانه ارزان
  • ادکلن زنانه خنک
  • ادکلن زنانه با ماندگاری بالا
  • عطر زنانه خوشبو
  • دیجی کالا ادکلن زنانه
  • ادکلن زنانه اصل
  • اسم عطر مشهور
  • عطر لاکچری زنانه

قیمت خرید و فروش عطر و ادکلن

بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن | خرید ادکلن اصل | خرید عطر اصل در تهران

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با قیمت خرید و فروش عطر و ادکلن و تفاوت عطر و ادکلن است. در حال حاضر بسیاری از افراد هستند که تفاوت عطر و ادکلن را نمی دانند و بر این باورند که هر دوی آن ها یکی است و برای خرید هر کدام از آن ها از هر دو اصطلاح استفاده می کنند. یا حتی برخی از افراد فکر می کنند که عطر مخصوص خانم ها می باشد و ادکلن مخصوص آقایان.

  1. تفاوت عطر و ادکلن و پرفیوم
  2. عطر بهتر است یا ادکلن
  3. تفاوت عطر زنانه و مردانه
  4. تفاوت عطر و اسانس
  5. فرق عطر و ادکلن نی نی سایت
  6. فرق عطر اصل و تقلبی
  7. تفاوت عطر گرم و سرد
  8. تفاوت عطر و ادکلن و اسانس

برخی دیگر هم فکر می کنند که حتما عطر همان اسانس هایی هستند که در شیشه ریخته می شوند و برندهای معروف ادکلن ها را تولید می کنند. برخی دیگر هم تفاوت عطر و ادکلن را در ظرف و بطری آن ها می دانند و بر این باورند که معمولا بطری عطرها همیشه باریک تر از بطری ادکلن ها است.

عطر و ادکلن چیست و چه تفاوت هایی در عطر و ادکلن وجود دارد

چه تفاوت هایی در عطر و ادکلن ها وجود دارد؟

این مساله سبب شد که تفاوت عطر و ادکلن مردانه برای بسیاری از افراد جای سوال باشد و به دنبال این باشند که بدانند تفاوت عطر و ادکلن چیست؟ از این رو ما نیز موضوع این مطلب خود را به بررسی تفاوت عطر و ادکلن اختصاص دادیم. اما قبل از اینکه در مورد تفاوت عطر و ادکلن توضیح دهیم ابتدا توضیح می دهیم که اصلا عطر و ادکلن چیست و سپس در مورد تفاوتشان صحبت می کنیم. حال اگر تمایل دارید که با تفاوت عطر مردانه آشنا شوید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید می توانید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

عطر و ادکلن چیست و چه تفاوت هایی در عطر و ادکلن وجود دارد؟

همان طور که می دانید  فروش عطر و ادکلن یکی از بهترین وسایل زینتی هستند که افراد هم برای خوشبو شیک تر شدن و هم برای افزایش اعتماد به نفس خود از آن استفاده می کنند. اما بسیاری از افرادی که قصد خرید این محصولات را دارند با تفاوت عطر و ادکلن زنانه آشنا نیستند و نمی دانند که عطر و ادکلن چیست و یا کدام یک را باید بخرند.

تفاوت عطر و ادکلن در چیست؟

  • تلفظ ادو پرفیوم
  • قیمت عطر ادو پرفیوم زنانه
  • تفاوت تستر ادو پرفیوم با ادوپرفیوم
  • معنی پرفیوم چیست
  • ادو پرفیوم مردانه
  • قیمت پرفیوم
  • تستر ادو پرفیوم چیست

بسیاری از افراد فکر می کنند که عطر زنانه ها ارزان قیمت تر و ادکلن ها گران قیمت تر هستند به همین دلیل در زمان خرید به دنبال عطر هستند. همچنین برخی نیز فکر می کنند که عطرها در شیشه های در باز و ادکلن ها همان هایی هستند که در شیشه های پلمپ شده قرار دارند.

برخی نیز فکر می کنند عطر همان ادکلن است که در بطری ها و جعبه های شیک قرار می گیرد. اما تمام این باورها اشتباه است. برای اینکه درک بهتری در مورد تفاوت عطر و ادکلن فراگرنس ورد Fragrance World داشته باشید بهتر است که با تعریف این دو آشنا باشید در زمان خرید آن ها اشتباه نکنید.

تفاوت فروش عطر و ادکلن ها و قیمت خرید و فروش عطر در چیست ؟

قبل از اینکه به تفاوت عطر و ادکلن جانوین johnwin بپردازیم باید بدانید که اصلا اسانس چیست؟ در واقع اسانس ها همان عطرهایی هستند که حالت روغنی دارند و آن ها را در شیشه ها می ریزند. اما عطر و ادکلن چیست؟ کدام یک ماندگاری بیشتری دارند و یا عطر خوشبو تر است یا ادکلن؟

عطر یا همان Perfume : از اسانس های مختلفی تشکیل می شوند. در واقع برای ساخت تمام عطرها از ترکیبات اسانس خام مثل مشک و گیاهان و آب و الکل استفاده می شود که هر شرکتی بسته به هدف خود از ساخت عطر از درصدهای مختلف اسانس و آب استفاده می کنند.

عموما عطرها یا همان پرفیوم از 20 تا 40 درصد اسانس و آب تشکیل می شوند. عموما پرفیوم ها یا عطرها از غلظت اسانس معطر بیشتری برخوردار هستند و این مساله سبب شد که ماندگاری عطرها نسبت به ادکلن ها بیشتر باشد که این یکی از مهم ترین تفاوت عطر و ادکلن می باشد.

این ماندگاری عطر سبب می شود که اگر صبح از آن استفاده کنید تا غروب هم بوی آن به وضوح احساس شود. معمولا ماندگاری عطرها 6 تا 8 ساعت تخمین زده اند و همین ماندگاری سبب شده که قیمت عطرها از ادکلن ها بیشتر باشد و قیمت از دیگر تفاوت عطر و ادکلن می باشد.

کیفیت عطر و ادکلن در صنعت عطر و ادکلن سازی در ایران

بهترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن | خرید ادکلن اصل | خرید عطر اصل در تهران

اما در ایران به تمام عطرهای غیر از اسانس، عطر گفته می شود. لذا اگر شما واقعا قصد خرید عطر دارید و به اسانس نیازی ندارید در زمان خرید باید از کلمه عطر استفاده کنید.

  1. نام انواع عطر
  2. انواع عطر مردانه
  3. انواع عطر زنانه
  4. نام انواع عطر زنانه
  5. نام انواع عطر مردانه
  6. انواع رایحه عطر
  7. انواع اسانس عطر
  8. تفاوت عطر تلخ و شیرین
  9. اسم عطر مشهور

ادکلن: اما ادوکلن یا Eau de Cologne نسبت به عطر از اسانس روغنی معطر کمتری برخوردار است و عموما در ساخت آن از 2 تا 7 درصد اسانس روغنی خالص استفاده می شود. در واقع در ساخت ادکلن ها درصد الکل مصرفی بیشتر از اسانس خالص است و این ویژگی سبب شد که قیمت ادکلن ها از عطرها کمتر باشد.

میزان مصرف اسانس روغنی معطر دیگر تفاوت عطر و ادکلن روونا rovena می باشد. علاوه بر این استفاده از الکل بیشتر سبب شده که ماندگاری ادکلن ها کمتر از عطرها باشد. تقریبا ماندگاری ادکلن ها را 2 ساعت تخمین زده اند. دلیل اینکه اکثر افراد بر این باورند که ادکلن مخصوص آقایان این است که عموما اکثر محصولات مردانه به صورت ادکلن است.

تفاوت عطر و ادکلن را بدانید؟

در واقع مهم ترین تفاوت عطر و ادکلن در میزان غلظت و استفاده از اسانس های روغنی معطر و خوشبوکننده ها و الکل ها است و همین مساله سبب بر تفاوت ماندگاری و قیمت آن ها شده است. هر چه قدر میزان مصرفی اسانس روغنی در خوشبوکننده ای بیشتر باشد دوام و ماندگاری آن خوشبوکننده بیشتر است.

  • بهترین ادکلن مردانه 2019
  • بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی
  • بهترین عطر مردانه از نظر خانمها
  • بهترین ادکلن های مردانه دنیا
  • بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی
  • بهترین مارک ادکلن زنانه
  • خوشبوترین ادکلن زنانه سال
  • خوشبوترین ادکلن مردانه

همان طور که اشاره نمودیم غلظت مصرفی اسانس ها در عطرها بیشتر از ادکلن ها است لذا ماندگاری عطر بیشتر از ادکلن است. دیگر تفاوت این دو این است که قیمت عطرها بیشتر از ادکلن ها است و دلیلش هم این است که در عطرها از اسانس معطر بیشتر و در ادکلن ها از الکل بیشتری استفاده می شود.

حال اگر شما به دنبال قیمت خرید و فروش عطر و ادکلن اصل و اورجینال هستید میخواهید از فروشگاهی معتبر این محصول معطر را خریداری کنید ما به شما فروشگاه هادی پرفیوم را معرفی می کنیم. این فروشگاه یک مرجع و منبع معتبر معرفی و عطر و ادکلن است.

خرید عطر و ادکلن از فروشگاه هادی پرفیوم

خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه اصل و اورجینال به صورت اینترنتی از فروشگاهی معتبر مثل فروشگاه هادی پرفیوم می تواند بهترین پیشنهاد به شما طرفداران عطر و ادکلن باشد. کافی است سری به این وب سایت بزنید تا علاوه بر آشنایی با عطر و ادکلن، با دنیایی از خوشبوکننده های اصل آشنا شوید.

شما می توانید هر عطر و ادکلنی که مد نظر دارید را در این فروشگاه اینترنتی منطقه آزاد ارس با قیمت مشاهده کنید با قیمت های بازار مقایسه کنید. شما در این فروشگاه اینترنتی می توانید تمام عطرها و ادکلن ها را با قیمت های مناسب و کاملا رقابتی پیدا و خریداری کنید.