بهترین قرص برای پرپشت شدن مو

زیبایی موها با ضخامت و پر پشتی آنها چندین برابر دیده می شود. برای پر پشت شدن مو راه کارهای متفاوتی وجود دارد که هر کدام از آنها به نوبه خود برای سلامت موها مفید هستند. اما اگر به دنبال سریع ترین روش برای پر پشتی موهای خود می گردید، مکمل های تغذیه ای و ویتامین ها را در سبد روزانه خود قرار دهید.

بهترین قرص برای پرپشت شدن مو: بیوتین: یا ویتامین B7 یکی از مهمترین ویتامین های مورد نیاز مو است که به طور کلی سلامت موها را حفظ می کند. قرص زینک: روی یا نیز برای پوست و مو جز مواد مفید به شمار می رود که به راحتی از طریق رژیم غذایی قابل تامین است. قرص زینک پلاس: از جمله شناخته‌ شده‌ ترین قرص‌ ها برای پر پشت شدن مو است. زینک و ویتامین B دو ماه مهم در ترکیبات این قرص به شمار می روند که به افزایش ضخامت مو کمک می کنند. قرص هیرویت: به صورت تخصصی برای حل مشکلات مو طراحی شده و تامین کننده تمامی مواد مفید مورد نیاز بدن برای رشد موها و درمان کم پشتی مو است. قرص فولیکوژن: حاوی آمینواسیدهای ضروری، مواد معدنی، ویتامین‌ ها و آنتی اکسیدان ها است که به درمان نازکی تارهای مو کمک می کنند.

مصرف روزانه و به اندازه این محصولات به دلیل برخورداری از ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ریز مغذی های دیگر برای بدن ضرری به همراه ندارد. به همین دلیل بسیاری از پزشکان پوست و مو برای درمان ریزش موی ناشی از کمبود مواد مغذی مفید، مصرف این محصولات را پیشنهاد می‌ دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد بهترین مکمل‌‌ ها و قرص های پر پشت کننده مو مطالب مفیدی را ارائه دهیم.

در با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

انواع قرص ها و مکمل ها برای پر پشت شدن مو

بهترین قرص برای پرپشت شدن مو کدام است؟ اگر به دنبال پر پشت کردن موهای خود هستید، کافی است که نکات ضروری در خصوص مراقبت و تغذیه رسانی به آنها را رعایت کنید. در این صورت بدون صرف هزینه های گزاف برای درمان کم پشتی مو، از موهایی سالم، زیبا و ضخیم برخوردار خواهید شد. بدون شک یکی از روش های بسیار ساده و در عین حال در دسترس برای پر پشت کردن مو، مصرف مکمل ها و قرص های تقویت کننده مو استاین قرص ها با ترکیبات بی نظیر خود از مو در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کنند و مانع از کم پشتی آن می شوند. مکمل ها یا قرص های مخصوص مو با برندها و اسامی متفاوتی تولید شده اند که ترکیبات بسیاری از آنها شامل ویتامین ها و مواد معدنی می شود. برای آشنایی با این قرص ها و ترکیبات آنها در ادامه بهترین موارد را بررسی کنیم.

جهت اطلاع از قیمت کاشت مو تهران به وبسایت ما مراجعه کنید

از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

بیوتین بهترین قرص و ویتامین پرپشت کننده مو

یا ویتامین B7 یکی از مهمترین ویتامین های مورد نیاز مو است که به طور کلی سلامت موها را حفظ می کند. این ماده موجب سنتز پروتئین و کراتین مورد نیاز مو می شود و با تقویت فولیکول ها به پر پشت شدن مو کمک می کند. به همین دلیل افرادی که دارای کمبود بیوتین در بدن هستند، بیشتر از سایرین در معرض ریزش و کم پشتی مو قرار می‌ گیرند. البته بیوتین در بسیاری از مواد غذایی مانند گوشت به وفور یافت می شود، اما گیاهخواران و برخی از افراد بیمار بیشتر از سایرین در معرض کمبود بیوتین قرار دارند. به همین دلیل انواع مکمل های بیوتین به صورت کپسول و قرص در بازار به فروش می‌ رسند.

آمپول برای ضخیم شدن مو | بهترین قرص برای پرپشت شدن مو نی نی سایت | بهترین قرص برای موهای نازک

از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

خواص قرص ویتامین C در پر پشت شدن مو 

این ماده مفید نیز دارای خواص آنتی اکسیدانی است که موجب از بین رفتن رادیکال‌ های آزاد می شود و بدین طریق با خنثی کردن اثر استرس اکسیداتیو، سلامت موها را حفظ می کند. همچنین این ویتامین در تولید کلاژن که ماده مورد نیاز برای تقویت موها است، نقش مهمی دارد. امروزه مکمل های حاوی ویتامین C در بازار به صورت قرص جوشان، قرص بلعیدنی، شربت و غیره موجود هستند که بهترین آنها قرص های جوشان به شمار می روند.

از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص ویتامین D و خواص بی نظیر آن در حجیم شدن موها

بر اساس مطالعات اخیر، کمبود این ویتامین در بسیاری از افراد مشهود است. به همین دلیل انواع دوزهای متفاوت از قرص های برای پر پشت شدن مو تولید می شوند.

قرص آهن، بهترین مکمل برای تقویت موها

یکی از مفیدترین و ضروری ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است که وظیفه انتقال اکسیژن به گلبول های قرمز خون را بر عهده دارد. ریزش مو و کم شدن حجم موها ممکن است به کمبود آهن در بدن مرتبط باشد. به همین دلیل مصرف قرص های آهن برای افرادی که از مشکلات مو رنج می برند، گزینه مناسبی است.

نقش قرص زینک یا روی در پر پشت شدن موها

قرص های پروتئین

یکی دیگر از مواد مورد نیاز بدن برای تقویت مو، پروتئین است. کراتین همان پروتئین مو عنوان می شود که کمبود آن در بدن، موها را در معرض آسیب شدید قرار می دهد، زیرا این ماده بیشترین ساختار مو را تشکیل می دهد و کمبود آن در بدن با ریزش مو و نازک شدن تارهای مو قابل تشخیص است. بنابراین استفاده از قرص ها و پودرهای حاوی پروتئین کمک بزرگی به رفع این مشکل مو می کند.

قرص امگا 3 و امگا 6

این قرص ها همانطور که از نام آنها مشخص است، حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 هستند. این مواد به طور طبیعی در بدن تولید نمی شوند، به همین دلیل این قرص ها و مکمل ها برای تقویت و افزایش حجم موها اهمیت بسیاری دارند.

روش های درمان کم پشتی مو 

چگونگی درمان کم پشتی مو از جمله سوالاتی است که بسیاری از افراد، جویای دانستن جواب آن هستند. بدون شک کاهش حجم موها دلایل متفاوتی دارد که تشخیص آنها تنها با انجام آزمایش و توسط پزشک امکان پذیر است. با این حال مکمل های تغذیه ای کم ضررترین و بی عارضه ترین محصولاتی هستند که برای درمان سریع کم پشتی مو به کار می رونددر ترکیبات این محصولات اغلب از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین، کلاژن، اسیدهای چرب و عصاره های گیاهی بی ضرر استفاده می شود. بنابراین مصرف روزانه مکمل ها یکی از روش های بسیار ساده برای پر پشت شدن موها است. موها برای رشد و تقویت خود به مواد مغذی موجود در این قرص ها نیاز دارند. بنابراین اگر با مصرف مواد غذایی هنوز هم دچار کمبود ویتامین ها و مینرال ها هستید، برای افزایش استحکام موها و جلوگیری از کم پشت شدن آنها از مکمل های مخصوص مو استفاده کنیدبه دلیل تنوع بالای این محصولات، بهتر است برای انتخاب بهترین مکمل، با یک پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید که بهترین قرص یا دارو را برای رفع کم پشتی موهای شما پیشنهاد دهد. البته پزشک قبل از تجویز این مکمل ها با انجام آزمایش خون از کمبود ریز مغذی های بدن شما مطلع می شود و سپس علت نازک شدن تارهای مو را بررسی می کندبه همین دلیل دارویی که توسط پزشک تجویز می شود به شما کمک می کند که در کمترین زمان ممکن به موهایی پرپشت و ضخیم دست پیدا کنید. البته در کنار مصرف این مکمل ها مراقبت و رسیدگی به موها با محصولات تقویت کننده مو نیز اهمیت بسیاری دارد و سریع تر شما را به نتیجه می رساند.

برای پر پشت شدن مو چکار کنیم؟

برای پرپشتی موها کافی است که رژیم غذایی متعادل و مناسبی برای خود تدارک ببینید، زیرا کم شدن حجم موها و ریزش آنها ارتباط مستقیمی با کمبود ریز مغذی ها در بدن دارد. در ادامه روش های کاربردی مناسبی را برای ضخیم شدن موها به شما پیشنهاد می دهیم.

  • مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب، پروتئین و غیره 
  • نوشیدن مقدار زيادی آب در طول روز
  • مصرف روزانه مکمل های تقویت مو همچون: بیوتین، آهن، زینک، ویتامین C، ویتامین A، امگا 3، ویتامین های گروه B و غیره 
  • استفاده از آمپول های تقویت کننده فولیکول‌ مو مانند: بیوتین بپانتین 
  • تهیه محصولات بهداشتی پر پشت کننده مو ماند انواع: لوسیون ها، روغن های گیاهی، شامپوها، ماسک موها و غیره 
  • مصرف داروهای تجویزی 
  • استفاده از محلول موضعی ماینوکسیدیل روی موها

برای پر پشت و ضخیم شدن مو چه قرصی بخوریم؟

در صورتی که با مشکل نازک شدن تارهای مو مواجه هستید‌، بدون شک باید هرچه سریع تر اقدام به درمان آن کنید، زیرا این مشکل مو در بیشتر مواقع با مصرف مکمل های تغذیه ای و برخی از داروهای بدون نسخه قابل درمان است. اکثر مکمل های تقویت کننده مو و رفع ریزش آن بهترین گزینه برای افزایش استحکام تارهای مو و پر پشت شدن موها هستند. به همین دلیل در ادامه لیست بهترین و پرفروش ترین قرص های ضخیم کننده تارهای مو را در اختیار شما قرار می دهیم

قرص های بیوتین 

بیوتین یا ویتامین B7 در بدن تولید نمی شود. به همین دلیل ممکن است برخی از افراد به ویژه گیاهخواران دچار کمبود این ماده و در نتیجه کاهش حجم مو شوند. به همین دلیل قرص های بیوتین مشکلات پوست، مو و ناخن ها را به راحتی درمان می کنند

قرص هیر برست 

این قرص نیز جز مکمل های بسیار پر فروش برای ضخیم شدن موها است. در ترکیبات این قرص از بیوتین، زینک، سلنیوم و آمینواسیدهای ضروری استفاده شده است

قرص زینک پلاس

این مکمل نیز از جمله شناخته‌ شده‌ ترین قرص‌ ها برای پر پشت شدن مو است. زینک و ویتامین B دو ماه مهم در ترکیبات این قرص به شمار می روند که به افزایش ضخامت مو کمک می کنند.

قرص هیرتامین 

قرص فولیکوژن

خرید بهترین مکمل برای پر پشت شدن مو

برای پر پشت شدن مو راهکارهای متفاوتی وجود دارد که مصرف مکمل ها و قرص های تقویت کننده مخصوص مو بهترین گزینه است، زیرا این محصولات حاوی ویتامین، مواد معدنی، اسیدهای چرب، آمینو اسیدها، کراتین و سایر ترکیبات مورد نیاز مو هستند که با تقویت فولیکول های مو و آبرسانی به آنها، از کاهش حجم موها جلوگیری می کنند. البته برای تهیه بهترین قرص و مکمل حجیم کننده مو بهتر است با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید که متناسب با علت ایجاد این مشکل، داروی مناسبی را برای شما تجویز کند.

در با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا مح3 امتیاز    میانگین 3.5  از  5

لطفا شما هم امتیاز بدهید!

هر چقدر سن بالاتر می‌رود، موها هم پیرتر می‌شوند و درست مثل پوست، قلب، دستگاه گوارش و… نیازمند توجه بیشتری می‌شوند. مراقبت از مو همیشه به معنای خرید شامپوها و ماسک‌ موهای گران‌قیمت نیست. تا به حال از خودتان پرسیده‌اید مراقبت از مو یعنی چه؟ چه روش‌هایی برای مراقبت از مو وجود دارد؟ چطور می‌توانید موهایتان را تقویت کرده و از ریزش آن‌ها جلوگیری کنید؟ بهترین دارو برای رشد مو چیست؟ با  دارودراگ همراه باشید تا علاوه‌بر پاسخ به این سوال‌ها، با بهترین و مراقبت از مو هم آشنا شوید.

بهترین روش‌ برای مراقبت از مو چیست؟

شما واقعاً از پس کنترل تمام عوامل محیطی‌ای که به موهای‌تان شما آسیب می‌رساند، برنمی‌آیید. اما آنچه می‌توانید کنترل کنید نوع شامپوهایی است که استفاده می کنید. هر چقدر میزان مواد شیمایی موجود در شامپو کمتر باشد، موهای سالم‌تر و شاداب‌تری خواهید داشت. بنابراین دنبال شامپوهای ملایم و متناسب نوع موهای‌تان باشید. سولفات و پارابن موجود در شامپو، به ترتیب به عنوان کف‌کننده و ماده نگهدارنده در تهیه شامپو به‌کار می‌روند. اما با گذشت زمان باعث تحریک پوستی شده و خطر اختلالات هورمونی را افزایش می‌دهند.

برای اینکه موهای سالم و پرپشت داشته باشید، باید بدن خود را هیدراته نگهدارید. هر چقدر محصولات مراقبتی و آبرسان‌های مو به کار بیایند، به همان اندازه نوشیدن روزانه حداقل ۳ لیتر آب هم اهمیت دارد. به علاوه، فراموش نکنید «شما همان چیزی هستید که می‌خورید». موها از پروتئین و آمینه‌اسید ساخته شده‌اند و برای رشد و حفظ خود به تغذیه مناسب نیاز دارند.

تخم‌ مرغ، توت، آجیل، ماهی، سبزیجات برگ سبز و سیب‌زمینی شیرین از جمله مواد مغذی برای مراقبت از مو هستند. ماسک مو و مکمل‌های مراقبت از مو و قرص‌های ضد ریزش از دیگر روش‌های تقویتی می‌باشند که اگر موهای ضعیف و شکننده‌ای دارید، می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. حتی اگر موهایتان آسیب‌ندیده هم با گنجاندن مولتی ویتامین و ماسک مو در روتین مراقبتی به موهایتان یک حال اساسی بدهید.

تأثیر ماسک مو در تقویت مو

گرما، حالت‌دهی به موها و استرس، سلامتی موها را تهدید می‌کنند. روند آسیب دیدن را کند کرده و موها را احیا می‌کنند. ماسک‌های مو محصولاتی هستند که با روغن‌های طبیعی و غیرطبیعی و مواد مغذی تهیه می‌شوند. در مقایسه با نرم‌کننده‌ها و شامپوها، زمان بیشتری روی مو می‌مانند و در یک بار استفاده، تأثیر چشمگیری باقی می‌گذارند. بهترین ماسک برای موهای خشک معمولاً با کره و روغن هایی مانند شی، روغن نارگیل، روغن آرگان و روغن آووکادو فرموله می شوند که موهای شما را پر و براق می‌کنند.

تأثیر مکمل‌های مراقبت از مو

رشد موهای شما با میزان کلاژن، ویتامین‌ها، روی، آهن و سایر مواد معدنی موجود در بدنتان ارتباط تنگاتنگی دارد. اگر این مواد به اندازه کافی مصرف نشوند، استحکام، رشد و سلامتی موها را تحت تأثیر قرار می‌دهند. همانطور که متخصصان پوست و مو بارها اشاره کرده‌اند، بدنی که به اندازه کافی پروتئین، مواد معدنی، اسید‌های چرب ضروری و ویتامین دریافت نکند، دچار تضعیف و ریزش مو می‌شود. مکمل‌ها و قرص‌های مراقبت از مو، همه این مواد را یک جا برای شما فراهم می‌کنند. به همین دلیل در کنار تغذیه خوب، می‌توانید آن‌ها را به روتین مراقبت از موی خود بیفزایید.

بیشتر بخوانید: 

آیا خوردن قرص و ویتامین عوارض دارد؟

ویتامین‌ها و قرص‌های ضد ریزش مو، عوارض موقتی دارند که معمولاً با گذشت زمان و سازگاری بیشتر بدن با داروها از بین می‌روند. یبوست، اسهال و ناراحتی معده از جمله عوارض شایع می‌باشد. در صورت تداوم یا بدتر شدن هر یک از این عوارض، سریعاً با پزشک یا داروساز خود تماس بگیرید. اگر هم پزشکتان این دارو را تجویز کرده، مطمئناً تمام این موارد را در نظر داشته و به این نتیجه رسیده که سود آن بیشتر از عوارض جانبی است. بسیاری از افرادی که از مکمل‌ها و قرص‌های تقویت‌کننده مو استفاده می‌کنند، عوارض جدی را گزارش نکرده‌اند. واکنش‌های آلرژیک نسبت به این داروها بسیار نادر است. با این حال، در صورت مشاهده علائمی همچون بثورات پوستی، خارش، تورم (به ویژه صورت، زبان و گلو)، سرگیجه شدید و مشکل تنفسی باید به پزشک مراجعه کنید. بیایید ببینیم بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو چیست؟

بیشتر بخوانید:

آشنایی با بهترین قرص‌های تقویت مو

بیوتین

ویتامین B محلول در آب است که به عنوان ویتامین H یا کوآنزیم R نیز شناخته می‌شود. بیوتین ویتامینی است که به طور معمول در ماهی وجود دارد و برای تجزیه برخی چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها به کار می‌رود. از بیوتین اغلب به عنوان تقویت‌کننده ناخن‌ها، بهبوددهنده آسیب‌های پوستی و قرصی برای جلوگیری از ریزش موی زنان باردار، یاد می‌شود. اگر به اندازه کافی بیوتین در رژیم غذایی خود نداشته باشید، موهای شما شکننده شده و دچار ریزش مو می‌شوید. با مصرف مکمل‌های بیوتین یا خوردن مقدار زیادی غذای غنی از بیوتین مانند غلات کامل، تخم مرغ، کبد و مخمر اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی مواد مغذی دریافت می‌کنید.

ریجن دایت

 بهترین مولتی ویتامین برای رشد مو می‌باشد. اگر از این دارو به مدت ۶ ماه به طور منظم استفاده کنید، سلامتی و رشد فولیکول‌های موی شما تقویت می‌شود. ریجن دایت برای افرادی که به ماهی یا صدف حساسیت دارند، مناسب نیست و زنان باردار و شیرده هم باید از مصرف آن اجتناب کنند.

زینک پلاس

یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین قرص‌ها برای ضخیم شدن مو، است. ویتامین B و روی موجود در این مکمل علاوه‌بر رویش و افزایش ضخامت مو، در سلامتی و زیبایی پوست و ناخن نیز مؤثر است.

هیرویت

به‌خاطر وجود ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز بدن، بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو می‌باشد. اگر دوست دارید موهایی پرپشت، ضخیم و شاداب داشته باشید، هیرویت با تقویت فولیکول‌های مو، این رویای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. برای مصرف صحیح هیرویت، کافی است هر روز یک عدد کپسول را همراه با صبحانه خود میل کنید.

فولیکوژن

آمینواسیدهای ضروری موجود در ، این دارو را به بهترین قرص برای رشد سریع موی سر تبدیل کرده‌اند. فولیکوژن علاوه بر آمینواسید، حاوی املاح معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز برای درمان ریزش مو، نازکی و حجم کم نیز می‌باشد. علاوه‌بر این منبع غنی آنتی‌اکسیدان است و مصرف روزانه یک عدد از این قرص شما را به هدفتان، یعنی خلاص شدن از ریزش و عدم رشد مو می‌رساند.

آیا قرص‌های ویتامین برای ریزش مو واقعاً نتیجه‌بخش هستند؟

تا زمانی که کمبود جدی ویتامین، ماده معدنی یا ماده مغذی خاصی توسط پزشک تشخیص داده نشود، بعید به نظر می‌رسد که مکمل های رشد مو تأثیر قابل توجهی در تقویت یا رشد مجدد موهای شما داشته باشند. از طرف دیگر، حفظ یک رژیم غذایی سالم و متعادل اهمیت بسزایی دارد. پس اول از همه مطمئن شوید که در وعده‌های روزانه‌تان مواد مغذی و ویتامین‌های لازم را دریافت می‌کنید یا نه. در نهایت اگر آسیب، کاهش حجم و ریزش موهایتان ادامه داشت، حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید.

اگر این مطلب برای‌تان مفید بود، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «» و «» را نیز مطالعه کنید. ،  و ، 3 محصول قدرتمند و موثر در از بین بردن چین و چروک صورت، جوانسازی و شادابی پوست، حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست و رفع لکه‌های پوستی است. شما می‌توانید این 3 محصول را از داروخانه آنلاین دارودراگ تهیه کنید

صداشتن مو‌های ضخیم‌تر و سالم‌تر با رعایت رژیم شروع می‌شود. در کنار رژیم مصرف یک سری ویتامین‌ها، مکمل‌ها برای پرپشت شدن مو ضروری می‌باشد. در این مطلب از درباره بهترین مکمل‌‌ها و قرص برای پرپشت شدن مو همه چیز را بیاموزید.

اگر در مورد ریزش مو چیزی خوانده باشید، احتمالاً متوجه این موضوع شده‌اید که اغلب مردان کسانی هستند که مقالات و محصولات ریزش مو را هدف می‌گیرند. اما واقعیت این است که ریزش مو تمام مراحل زندگی زنان و مردان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. دلایل آن می‌تواند داخلی مانند ژنتیک یا هورمون‌ها باشد و یا خارجی مانند کمبودهای تغذیه‌ای و استرس اکسیداتیو باشد. همچنین افرادی که انجام می‌دهند برای تقویت مو نیاز به مصرف این مکمل‌ها و ویتامین‌ها خواهند داشت.

اگر به دلیل عوامل داخلی دچار ریزش مو شده‌اید، مکمل‌ها برای شما خیلی مفید نیستند. اما خبر خوب این است که عوامل خارجی (عواملی که می‌توانیم راحت‌تر به آنها بپردازیم) بسیار شایع‌تر از چیزی است که اکثر مردم درک می‌کنند. اول بیایید منظورمان را از وقتی که می‌گوییم عوامل خارجی تجزیه کنیم.

عوامل اصلی خارجی که بر سلامت مو تأثیر می گذارند کدامند؟

کمبودهای تغذیه ای

همه ما می‌دانیم که یک رژیم متعادل برای سلامتی و همچنین برای داشتن موهای سالم ضروری است. در حالت ایده آل، رژیم غذایی شما باید از تعادل پروتئین و سبزیجات تشکیل شده باشد. اما حتی بهترین رژیم‌ها نیز می‌توانند شکاف داشته باشند. یافتن مکمل‌های مناسب برای حفظ سلامتی کلی بدن و مو‌ها می‌تواند به شما بسیار کمک کند.

استرس اکسیداتیو

بدن ما مانند ماشین‌های دقیق تنظیم شده با بسیاری از قطعات متحرک است که با هم کار می‌کنند. بنابراین حفظ تعادل همه چیز برای سلامت کلی بدن بسیار مهم است.

محیط ما پر است از چیزی به نام رادیکال‌های آزاد، که مولکول‌هایی با تعداد ناموزون الکترون هستند. بنابراین، رادیکال‌های آزاد غالباً ناپایدار خوانده می‌شوند. در اینجا آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند به رادیکال‌های آزاد الکترون ذخیره‌ای بدهند تا آنها را خنثی کنند. بدون اینکه به خودی خود ناپایدار شوند.

این فرآیند اکسیداسیون نامیده می‌شود. که به طور طبیعی در بدن ما اتفاق می‌افتد. اما اگر ما عدم تعادل رادیکال‌های آزاد و آنتی اکسیدان‌ها را داشته باشیم، رادیکال‌های آزاد ناپایدار می‌توانند به بافت چربی، لیپیدها و پروتئین‌ها که اصلی‌ترین عناصر سازنده مو هستند آسیب برسانند.

بنابراین وقتی صحبت از این عوامل خارجی می شود بهترین راه برای حفظ موهای سالم چیست؟ در اینجا شش ویتامین و قرص برای پرپشت شدن مو را به شما را معرفی می‌کنیم.

  1. بیوتین بهترین قرص برای پرپشت شدن مو

اگر در گذشته با ویتامین‌های رشد مو سر و کار داشته‌اید، احتمالاً با بیوتین نیز روبرو شده‌اید. بیوتین به بدن کمک می‌کند تا پروتئین‌ها و ویتامین 7ب ضروری برای رشد مو و تامین شود.

اکثر افراد به طور طبیعی از طریق گوشت بیوتین دریافت می‌کنند. بنابراین گیاهخواران در معرض خطر کمبود خاصی از این ویتامین هستند. آنها می‌توانند از ویتامین 7ب برای جبران کمبود ویتامین بهره‌مند شوند. استفاده از این مکمل غذایی () و قرص برای پرپشت شدن مو و ضخیم شدن آن به شما کمک می‌کند.

  1. ویتامین C

در بالا خواندیم که تعادل بین رادیکال‌های آزاد و آنتی اکسیدان‌ها برای سلامت مو مهم است. تجمع بیش از حد رادیکال‌های آزاد می‌تواند به مو آسیب برساند. ویتامین سی دارای خواص آنتی اکسیدانی قدرتمندی است که می تواند به کاهش استرس اکسیداتیو ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک کند. بدن ما همچنین از ویتامین سی برای تولید کلاژن استفاده می‌کند. پروتئینی که نقش بسزایی در ساختار مو دارد.

اگر با عنوان کم خونی با ریزش مو دست و پنجه نرم می‌کنید، بهتر است که ویتامین سی استفاده کنید. زیرا این ویتامین باعث جذب بهتر و بیشتر آهن می‌شود.

  1. ویتامین D

مطالعات اخیر نشان می‌دهد که کمبود ویتامین دی 1 میلیارد نفر در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این در صورتی است که ویتامین دی بهترین قرص برای پرپشت شدن مو است. مصرف روزمره این ویتامین می‌تواند به رشد کمک کند.

بزرگترین منبع طبیعی ویتامین دی نور خورشید است. اگر به اندازه کافی در معرض آفتاب قرار بگیریم می‌توانیم این ویتامین را جذب کنیم. در غیر این صورت می‌توانید با مصرف منظم این ویتامین سلامت مو‌های خود را تضمین کنید.

  1. آهن

بدن ما برای انتقال اکسیژن به گلبول‌های قرمز خون از آهن استفاده می‌کند و یکی از اصلی‌ترین علائم کمبود آهن، به ویژه در خانم‌ها ریزش مو است. در حالی که آهن یک قسمت اساسی در یک رژیم غذایی سالم است، ما توصیه می‌کنیم قبل از افزودن مکمل آهن به رژیم غذایی خود با پزشک خود صحبت کنید. اگر کمبود آهن نداشته باشید ممکن است لازم نباشد.

  1. روی

روی اغلب به دلیل مزایای حمایت از ایمنی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما همچنین در مورد تأثیرات مثبت آن در رشد و بازیابی مو مورد مطالعه قرار گرفته است. کمبود روی می‌تواند منجر به ریزش مو شود. بنابراین اگر از طریق رژیم غذایی روی کافی دریافت نمی‌کنید، مکمل‌ها می توانند به شما کمک کنند. استفاده از این قرص برای پرپشت شدن مو به شما بسیار کمک می‌کند.

  1. پروتئین

در حالی که بیشتر افراد پروتئین را با رشد و نمو عضلات مرتبط می‌دانند، این همان چیزی است که بیشتر موهای ما را تشکیل می‌دهد. پروتئین یک عنصر درشت مغذی است. به این معنی که برخلاف ویتامین‌ها و مواد معدنی، بدن ما به مقدار زیادی از آن نیاز دارد.

اگر از طریق رژیم غذایی پروتئین زیادی دریافت نمی‌کنید، از جمله پودر پروتئین می‌تواند به بدن شما برای حفظ قدرت عضلات، موها و ناخن ها و نیاز بدن کمک کند. استفاده از مکمل‌های حاوی پروتئین برای پرپشت شدن مو مفید است.

ولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.