موقعیت هتل آواری دبی

هتل ارکید دبی یکی از با لول 3 ستاره و ارزان قیمت در شهر دبی است که همین امر سبب شده هتلی محبوب نزد گردشگران باشد. موقعیت مکانی مناسب این هتل دبی به گونه ای است که بسیاری از مراکز خرید دبی در نزدیکی هتل واقع شده اند. این هتل دبی در منطقه دیره واقع شده که منطقه ای اصیل به شمار می رود. اتاق های هتل ارکید دبی هتل ارکید دبی دارای 83 اتاق می باشد که بسیار زیبا طراحی شده و با امکانات رفاهی خوبی مهیای پذیرایی از میهمانان شده اند. هر یک از اتاق های این هتل شامل سینگل، دبل دولوکس، تریپل دولوکس و معمولی می شود. استفاده از رنگ های شکلاتی و سفید در داخل اتاق ها باعث شده تا آرامشی وصف ناپذیر ایجاد شود. در داخل اتاق های این هتل دبی امکانات و وسایلی همچون تلفن، سیستم تهویه مطبوع، تخت، حمام اختصاصی به همراه ملزومات بهداشتی، سیستم سرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، مبل، کمد دیواری، سشوار و … وجود دارد. چشم انداز اتاق ها هم رو به شهر یا محوطه هتل است. همین امکانات سبب می شود تا یک اقامت دلپذیر، در پویا ترین شهر امارات برای شما فراهم شود. امکانات هتل ارکید دبی در هتل 3 ستاره ارکید دبی امکانات رفاهی بسیار خوبی وجود دارد که قابل قیاس با هتل هایی همچون و نیست. زیرا امکاناتی در حد یک هتل 4 ستاره را ارائه می دهد. رستوران و بار در رستوران هتل می توانید انواع غذاها را سفارش داده و نوش جان کنید. البته از غذاهای بی نظیر منطقه ای که در بسیاری از کافه ها و رستوران ها عرضه می شود غافل نشوید. اسنک بار کنار استخر، کافه و … هم در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس شما هستند. یک کلاب شبانه و سالن بار هم در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را همراه موسیقی ارائه می دهد. مجموعه آبی و ماساژ در این هتل دبی خدمات جوان سازی پوست در سالن اسپا ارائه می شود. استفاده از سونای خشک و بخار، جکوزی و استخر برای میهمانان مقیم در هتل رایگان است. در سالن ماساژ نیز می توانید تخصصی ترین ماساژ ها را با پرداخت هزینه دریافت کنید. متاسفانه در این هتل دبی سالن بدنسازی طراحی نشده است. دیگر امکانات خدمات روم سرویس، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات لاندری و … نیز در این هتل دبی ارائه می شود. پارکینگ برای آن دسته از گردشگرانی که با خودرو سفر می کنند به صورت رایگان مهیا است. اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی با هزینه هم در دسترس می باشد. مکان های در دسترس هتل هتل دیدنی ارکید دبی تا استادیوم تنیس دبی تنها 1.6 مایل فاصله دارد، در حالی که «بور دبی» 5 مایل آن طرف هتل قرار گرفته است. جاذبه ی دیدنی «دریم جوینر» 1 مایل و فرودگاه بین المللی دبی نیز در نزدیکی این هتل 3 ستاره واقع می باشد. با اقامت در این هتل اقامتی ارزان و شیرین را خواهید داشت. این هتل برای آن دسته از گردشگرانی که برای سفر کاری وارد دبی می شوند بهترین گزینه است. زیرا بسیاری از مراکز تجاری مدرن، بین المللی، خرده فروشی و تجاری در کنار معماری باستانی عهتل آواری دبی یکی از زیبا ترین و البته انتخابی عالی برای خانواده ها که می توانند اقامتی رویایی و خاطره انگیز را تجربه کنند. این هتل که در سال 2008 ساخته شده، پیشنهاد ما برای آن دسته از گردشگرانی است که می خواهند را با قیمت مناسب تهیه و اقامتی لوکس را تجربه کنند. لابی مجلل هتل با بهترین مبلمان چیده شده تا میهمانان در بدو ورود استراحت نمایند.

بیشتر بدانید: هزینه اجاره ماشین در دبی

هتل آواری دبی در منطقه ای از شهر دبی قرار دارد که شلوغ بودن آن زبانزد خاص و عام است. بله درست متوجه شدید این هتل دبی در منطقه دیره و خیابان الرقه (الریگا) دبی قرار دارد. همین امر سبب می شود تا میهمانان بدون هیچ دغدغه ای بتوانند از برندهای مشهوری مانند نایک، فندی و … خرید های خوبی را انجام دهند.

اتاق های هتل آواری دبی

هتل 4 ستاره آواری دبی کلیه اتاق های خود را به عایق ضد صدا مجهز کرده که دلیلی بر آرامش بیشتر اتاق ها است. سوئیت های زیبا و جذاب هتل به قدری دیدنی هستند که چشمان هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. در داخل این اتاق ها وسایلی فراهم شده تا گردشگران مقیم در هتل راحتی بیشتری را تجربه کنند.

هتل آواری دبی کلیه اتاق های خود را به سیستم تهویه مطبوع مدرن، مبلمان از چوب تیره هستند، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون با کانال های مالهواره ای، مینی بار، تخت های نرم، حمام های مجهز به دوش و سشوار و … مجهز نموده است. اینترنت رایگان در اتاق ها در دسترس می باشد و تراسی هم با چشم اندازی زیبا از شهر وجود دارد.

امکانات هتل آواری دبی

امکانات یک هتل، معیاری مهم برای گردشگران است که در زمان رزرو هتل دبی، به آن توجه می کنند. از این رو امکانات هتل چهار ستاره آواری دبی به خوبی توانسته رضایت تمامی میهمانان را بگیرد.

رستوران و کلاب شبانه

هتل قیمت مناسب آواری دبی دارای رستورانی خوب است که انواع غذاهای بین المللی و محلی را با کیفیتی مطلوب عرضه می کند. پرسنل بسیار خوش برخورد بوده و در سریع ترین زمان ممکن غذای سفارشی شما را بر سر میز مهیا می کنند. کافه بار هتل هم با پخش موسیقی زنده و سرو نوشیدنی های مختلف، بهترین مکان محبوب در هتل است.  یک کلاب شبانه که موزیک های شرقی را می نوازد در ساعات پایانی شب، میزبان بسیاری از میهمانان هتل است.

 

Aravi Hotel Dubai booking | هتل آراوی دبی نظرات | هتل آواری دبی قیمت

مجموعه آبی و بدنسازی

هتل 4 ستاره آواری دبی استخر روباز، سونا و جکوزی را برای میهمانان خود تعبیه کرده تا بعد از گردش در شهر بتوانند از این خدمات استفاده کنند. خددمات تخصصی ماساژ و اسپا هم در این هتل انجام می شود. سرویس 24 ساعته اتاق و آسانسور هم در این هتل دبی قابل دسترس است. در این هتل دبی شما می توانید از سالن بدنسازی هتل استفاده کرده و از تراس خورشید، مشغول حمام آفتاب شوید.

اماکن نزدیک هتل

از هتل آواری تا فرودگاه 5 کیلومتر فاصله وجود دارد و ایستگاه قطار شهری الرقه یا همان الریگا دبی با چند دقیقه پیاده روی در دسترس است. اگر به دنبال رزرو هتل های دیگری در دبی هستید، پیشنهاد می کنیم از صفحه و دیدن کنید و با مقایسه آن ها بهترین انتخاب را انجام دهید.

ربی، همجوار هتل می باشند.