برترین های کسب و کارعمومی

چرا از پنجره دوجداره صدا میاد؟

انتقال صدا در پنجره های دو جداره معیوب می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. پنجره های دوجداره شما از پنجره های دوجداره غیر استاندارد و کارخانه ای استفاده می کنند و یا پنجره های شما از لولاهای غیر استاندارد استفاده می کنند و صدا از پشت گیج ها می رود یا وجود دارد. مشکل در نصب ویندوز شما اول از همه باید ببینید صدا از کجا می آید.

برای آزمایش علت نویز با پنجره دوجداره آفتاب، مراحل زیر را دنبال کنید:

1- صدا از کنار لولا شنیده می شود. سعی کنید گوش خود را در کنار لولای پنجره قرار دهید. اگر صدا در سمت لولا بلند باشد، متوجه خواهید شد که مشکل به دلیل عدم تنظیم است. باز کردن لولا البته اگر در پنجره های upvc از لولا معمولی استفاده شود چاره ای جز تعویض مجدد پنجره ها ندارید زیرا لولاهای معمولی قابل تنظیم نیستند. با این حال، اگر پنجره های دوجداره شما از لولاهای قابل تنظیم استفاده می کنند، می توانید لولاهای بازشو را با کلید آلن تنظیم کنید. در قسمت پایین پنجره یک روکش در قسمت پایین لولا تعبیه شده است که با برداشتن روکش لولا می توانید به راحتی پنجره را تنظیم کنید و یا با واحد پس از فروش سازنده پنجره تماس بگیرید. در بیشتر موارد، مشکلات ورودی صدا را می توان با یک تغییر ساده حل کرد.

مهمترین و اصلی ترین دلیل سر و صدایی که از پنجره دوجداره وارد می شود می تواند عدم مشاوره مناسب هنگام خرید از تامین کننده پنجره دوجداره باشد. مشاوره صحیح این است که با مراجعه به محل، بررسی نیازها و درخواست های مشتری و بررسی میزان آلودگی صوتی محل، بهترین پیشنهاد را برای مشتری ارائه دهید. ممکن است میزان آلودگی صوتی محیط شما زیاد باشد یا حساسیت مشتری نسبت به صدا بسیار زیاد باشد.

2- ورودی دوم صدا ممکن است دو جداره باشد، اگر گوش خود را به شیشه دوجداره ببرید و منبع صدا را از شیشه دوجداره ببینید، متاسفانه 100 درصد احتمال دوجداره بودن پنجره شما وجود دارد. . شیشه شیشه ای ساخته شده از شیشه دوجداره غیر استاندارد کارخانه ای. از گاز آرگون استفاده می شود. در این صورت باید شیشه دوجداره خود را تعویض کنید و از شیشه دوجداره استاندارد استفاده کنید که یک دیوار 6 میلی متر و دیوار دیگر 4 میلی متر و فاصله بین این دو شیشه 12 میلی متر باشد. به دلیل استفاده از شیشه های دوجداره مختلف، تراکم بین پنجره های دوجداره ایجاد می شود. “دلیل ایجاد سر و صدا از پنجره دو جداره”

3- نصب و اندازه گیری نادرست و عدم تزریق فوم پلی یورتان: اگر دیدید منبع صدا در کناره های قاب پنجره یا پشت قاب پنجره upvc قرار دارد و سرما از آنجا وارد می شود به دلیل اشتباه است. نصب و راه اندازی. و در هنگام نصب از فوم پلی یورتان استفاده نکنید. هنگام ساخت پنجره، عرض و ارتفاع پنجره 8 میل محاسبه می شود و این فضای 4 میل در کناره های پنجره باید با فوم پلی اورتان پر شود تا پنجره کاملا عایق شود.

در حین اندازه گیری پیش تولید پنجره شما، پنجره در قاب و محل نصب خود بدون جزئیات کافی گسترده است و این ناحیه بزرگ در اطراف قاب پنجره می تواند مکانی ایده آل برای ورود صدا باشد. بد نیست در مورد پنجره هافمن نیز بخوانید.

4- عدم مشاوره صحیح: مهمترین و عمده ترین علت عبور صدا از پنجره های دوجداره می تواند عدم مشاوره صحیح هنگام خرید از شرکت تامین کننده پنجره شیشه دوجداره باشد. یک پیشنهاد صحیح این است که برای بررسی نیازها و درخواست های مشتری و بررسی سطح آلودگی صوتی در محل، از محل بازدید کنید تا بهترین پیشنهاد را به مشتری ارائه دهید. ممکن است میزان آلودگی صوتی محیط شما زیاد باشد و یا حساسیت مشتری نسبت به صدا بسیار زیاد باشد که در این صورت یک پنجره دوجداره ساده با 6-4 شیشه جوابگوی مشتری که منزلش نزدیک است نمی باشد. بزرگراه یا مدرسه و پنجره مخصوص شیشه با سه جداره و ترکیب بندی خاص به مشتری ارائه شود. همه این عوامل به دانش به دست آمده از مشتری بازخورد می دهند تا محصول نهایی محصولی باشد که نیازهای مشتری را برآورده کند.

همانطور که در بالا خواندید، می توان نتیجه گرفت که تمامی پنجره های دوجداره عایق صدا نیستند و در صورت رعایت نکردن نکات فنی در هنگام ساخت پنجره، صدا به راحتی از پنجره دوجداره عبور می کند. مهمتر از همه اینکه با بررسی حجم تماس های دریافتی، بهترین نوع و بهترین پنجره شیشه ای را برای رفع نیاز مشتری به مشتری ارائه می دهید.