چرا باید لباس زیر بپوشیم؟

دلایل استفاده از لباس زیر چیست ؟

احتمالا برای شما هم سوال شده است که اصلاً چرا باید در کمد لباس زنانه ی خود انبوهی از ست های لباس زیر رنگارنگ و دهها شورت و سوتین وجود داشته باشد ؟ اصلاً چرا باید لباس زیر بپوشیم ؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید فقط برای پوشاندن اندامها طراحی ‌شده‌اند سخت در اشتباهید ؛ برای یافتن پاسخ سوالات خود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. برای خرید مانتو  و مانتو ژاکارد کلیک کنید.

پوشیدن شورت زنانه برای مردان | چرا مردان باید شورت بپوشند | زیر شورت چیست

چرا باید از لباس زیر استفاده کنیم؟

گرچه در ابتدا لباس های زیر برای پوشاندن بدن طراحی شده بودند اما با پیشرفت تمدن استفاده از لباس زیر به خاطر فواید زیاده آن علاوه بر پوشش بهره گرفته شد.

  1. عدم استفاده از شورت از عمر شلوارتان می کاهد

به عنوان مثال ترشحات واژن در میان بانوان طبیعی است که به طور طبیعی این ترشحات اسیدی هستند ، نپوشیدن شورت زنانه مناسب موجب کم شدن عمر شلوار شما می شود پس اگر می خواهید که عمر و کیفیت شلوار خود را طولانی تر کنید، بهترین گزینه این است که با نخی با کیفیتی که راحت و قابل تنفس باشد سلامت و بهداشت واژن و طول عمر بشتر شلوارتان را تضمین کنید.

  1. عدم استفاده از شورت مناسب موجب صدمه دیدن اندام جنسی شما در برخورد با پارچه های خشن شلوار می شود .

بافت سفت و خشن پارچه در صورتی که از لباس های زیر استفاده نکنید می تواند به اندام های شما آسیب برساند .
شورت و سوتین از نواحی حساس قسمت های خصوصی شما در برابر پارچه های سفت و خشن محافظت می کنند ؛ هنگامی که لباس زیر می پوشید از ساییده شدن پوست نواحی حساس اندام خصوصی شما پیشگیری می شود ،همچنین ممکن است به دلیل جنس لباس هایی که پوشیده اید موجب حساسیت و ناراحتی در نواحی خصوصی شما شوند .

  1. ممانعت از ایجاد لکه های پوستی به دلیل استفاده از لباس رنگی

مادامی که برخی از لباس های رنگ شده را می پوشید ، به عنوان مثال : لباس خواب زنانه و دخترانه و یا انواع نیم تنه ورزشی و فانتزی و … می توانند به پوست شما ساییده و آن را لک کنند و به اصطلاح رنگ پس می دهند ؛ گرچه این لکه ها موقتی هستند اما ممکن است مواد شیمیایی موجود در آنها باعث تحریک پوستی شوند.
همواره بهترین انتخاب برای خرید شورت زنانه با کیفیت ، لباس زیری است که رطوبت را به خوبی جذب می کند ، زیرا به عنوان مانعی میان لگ و شلوار و ترشحات واژن از ناحیه تناسلی شما به خوبی محافظت می کند . بهترین مدل های لباس زیر زنانه و دخترانه را می توانید از فروشگاه های معتبر و نام آشنایی همچون آنی لوکس، به صورت اینترنتی و با قیمت استثنایی خریداری کنیدو همچنین بستری نیز برای ورزشی و مجلسی و همچنین  باکیفیت برای شما مشتریان گرانقدر آنی لوکسی فراهم نموده ایم.

  1. افزایش خطر ابتلا به عفونت های واژینال

عدم استفاده از شورت نخی با قابلیت گردش هوا ، محیطی را برای رشد و تکثیر باکتری های بیماری زا فراهم می کند ؛ و امکان ابتلا به عفونت تناسلی را افزایش می دهد ؛ توجه داشته باشید، استفاده از سوتین و شورت با کیفیت می تواند مانع از رشد باکتری ها و قارچ ها شود ، طبق نظر پزشکان برای پیشگیری از ایجاد عفونت واژینال ، باید روزانه شورت خود را عوض کنید.
آنی لوکس ، به این منظور انواع شورت زنانه پک هفت عددی را از بهترین برند ها و با تخفیف های استثنایی با عنوان شورت ایام هفته برای دسترسی آسان شما بانوان و دختران عزیز ، با هدف ارتقا ، تامین و حفاظت از سلامتی جنسی شما ، فراهم آورده است.

  1. پیشگیری از بیماری فولیکولیت

با بی احتیاطی نسبت به نواحی خصوصی بدن و عدم محافظت از ناحیه ی واژن مشکلات پوستی بسیاری از قبیل فولیکولیت ایجاد می شود که باعث التهاب فولیکول مو ، خواهد شد ؛ سایش و سوزش به سبب پوشیدن لباس زیر تنگ ، به خصوص هنگامی که به تازگی ناحیه ی بیکینی خود را اصلاح کرده باشید ، می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

  1. حمایت و محافظت از سینه ها با استفاده از سوتین مناسب

برای محافظت و پشتیبانی از سینه های خود، نیاز به یک سوتین مناسب و با کیفیت دارید ؛ پوشیدن سوتین شیک و فانتزی می تواند اندام شما را خوش فرم تر و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد ؛ همچنین از افتادگی و آسیب دیدگی سینه ها جلوگیری می کند.
و همچنین بهتر است به هنگام ورزش از سوتین ورزشی مناسب یا نیم تنه ورزشی و کپسول دار استفاده کنید.

  1. پیشگیری از ایجاد میکروبریدگی در نواحی واژن

وقتی پارچه شورت شما به طور مداوم با پوست حساس واژن شما در تماس است میکرو بریدگی در نواحی واژن یا به اصطلاح شکاف واژن ایجاد میشود که ممکن است به پوست و قسمتهای اندام جنسی شما آسیب جدی وارد کند ، این شکاف ها و برش ها علیرغم ریز بودن دردناک هستند و باید با استفاده از شورت زنانه مناسب از ایجاد آن ها جلوگیری کنید.

  1. محافظت در دوره قاعدگی
  2. جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع اندام های خصوصی

پوشیدن شورت می تواند تا حد زیادی از ساطع شدن بوی نامطبوع ترشحات و مایعات واژن که به طور طبیعی وجود دارند جلوگیری کند.

ویژگی های لباس زیر مناسب

پیرو خطراتی که برای عدم استفاده از لباس زیر بیان کردیم، لازم است خصوصیات یک لباس زیر مناسب را نیز بیان کنیم.

ویژگی های شورت و سوتین مناسب
شورت خوب چه ویژگی هایی دارد؟ سوتین مناسب کدام است؟
راحت باشد راحت باشد
قابلیت گردش هوا قابلیت تنفس پذیری
جاذب رطوبت سایز مناسب
داری الیاف طبیعی بند قابل تنظیم و ریگلاژ
با دوام و مقاوم با دوام و مقاوم

بنابراین با پوشاندن قسمتهای خصوصی بدن می توانید شرایطی را مهیا کنید تا علاوه بر راحتی و آسودگی  ،از ایجاد هرگونه التهاب ، عفونت ، بیماری ، بریدگی یا جوشهای آزار دهنده جلوگیری نمایید .

به نظر شما شورت و سوتین خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

یکی از مهم ترین اقسام لباس برای هر کسی قطعا لباس زیر است و تقریبا همه ما از لباس زیر استفاده می کنیم. به طبع هنگام استفاده از یک نوع لباس، باید نکات خاصی را رعایت کنیم که در درجه اول زیبایی و جذابیت داشته باشد و در درجه دوم سلامتی ما همیشه در نظر گرفته شود.

به همین دلیل در ادامه ی این مطلب در نظر گرفته ایم تا به مزایا و معایب استفاده از لباس زیر بپردازیم تا بهترین شکل استفاده از آن را در پایان این مطلب بدانید.

چرا و چه موقع نباید شورت بپوشیم؟

همانطور که پوشیدن لباس زیر فواید زیادی دارد، همزمان انتخاب یک لباس زیر نامناسب و زمان نامناسب برای پوشیدن آن می تواند سبب بروز مشکلاتی شود. در ادامه چند اشکالی که ممکن است پوشیدن لباس زیر برای شما ایجاد کند را ذکر کرده ایم.

عفونت دستگاه تناسلی زنان یکی از رایج ترین بیماری ها بین زنان است که یکی از دلایل آن می تواند پوشش نامناسب باشد. این نوع عفونت ها در اثر وجود باکتری و مهیا بودن شرایط که رطوبت و گرما است رشد می کنند و به سختی هم از بین خواهند رفت.

پوشیدن لباس زیر های پلاستیکی و یا جنسی که اجازه ی ورود و خروج هوا را ندهد، سبب بروز این مشکل خواهد شد، در صورتی که لباس زیر های نخی و پنبه ای به راحتی هوا را عبور می دهند و هیچ مشکلی ایجاد نخواهند کرد.

بیضه ها مسئول تولید اسپرم برای دستگاه تناسلی مردان هستند که عامل اصلی در تولید مثل انسان است. به صورت طبیعی بیضه ها باید از بدن فاصله داشته باشند تا دمای آن ها کمتر باشد.

دمای بیضه ها برای تولید ایده آل اسپرم ۳ الی ۴ درجه کمتر از دمای طبیعی بدن است.

پوشیدن شورت تنگ و پلاستیکی سبب افزایش دمای این ناحیه شود که ممکن است در بلند مدت سبب کاهش تولید اسپرم در آقایان شود. به همین دلیل همیشه باید در انتخاب لباس زیر مردانه، گشاد بودن لباس برای شما مطرح باشد.

همانطور که لباس زیر نامناسب برای زنان می تواند سبب بروز مشکلات عفونی شود در مردان هم این مورد وجود دارد و باید بسیار به نسبت آن توجه داشت.

سوزش اطراف ناحیه تناسلی در مردان یکی از شایع ترین مشکلات در اثر پوشیدن شورت نامناسب است و به همین دلیل باید از پوشیدن شورت های تنگ و با جنس نامناسب خودداری کنید که سبب ایجاد عفونت و یا سوزش پوست نشود.

توجه داشته باشید که در فرهنگ لغت عامیانه، به کسی که بدون لباس زیر باشد اصطلاحا کماندویی گفته می‌شود.
بدون لباس زیر راه رفتن و زندگی کردن برای بعضی از افراد ناخوشایند است، در حالی که ممکن است برای برخی افراد لذت بخش بوده و جزئی از زندگی روزمره آنها باشد.

مضرات پوشیدن شورت برای مردان چیست؟

باید بگویم که تمام مواردی که در بالا گفته شد برای آقایان نیز صادق است. مضرات پوشیدن شورت برای مردان هم همانند خانم ها یکسان است. اما آقایان باید توجه داشته باشند که هرگز از شورت مردانه تنگ استفاده نکنند.
استفاده کردن از شورت مردانه تنگ، یکی از عوامل ایجاد ناباروری در مردان است. همچنین توصیه میکنیم از پوشیدن شورت گیاهی پرهیز کنید.

اکنون شما می‌توانید با توجه به حقایق مهم گفته شده در مورد اینکه چرا باید لباس زیر بپوشیم ! تصمیم بگیرد. آیا استفاده از شورت و سوتین برای شما مفید است یا خیر! با در نظر گرفتن واقعیت های گفته شده در بالای این مقاله از ، تصمیم بگیرید که کدام روش را انتخاب کنید!. بدون لباس زیر بودن برای شما عواقبی در پی دارد که همه آن ها را بیان کردیم اما شما همیشه حق انتخاب دارید. لطفا در قسمت کامنت نظرات و تجربیات مفید خود را بیان کنید تا دانش شما به دیگران نیز منتقل شود.