بین الملل

اکثر آمریکایی‌ها می‌گویند بایدن اقتصاد را بدتر کرده است

نظرسنجی فاکس‌نیوز نشان می‌دهد بیش از نیمی از آمریکایی‌ها (۵۲ درصد) احساس می‌کنند که دولت بایدن اقتصاد را بدتر کرده است، در مقابل یک چهارم معتقدند اوضاع اقتصادی بهتر شده و ۲۲ درصد هم هیچ تفاوتی نمی‌بینند.

به گزارش سرخط نیوز، به نقل از اسپوتنیک، این نظرسنجی که توسط Beacon Research و Shaw & Company از بین ۱۰۰۲ شرکت کننده ثبت شده از ۱۱ تا ۱۴ اوت انجام شده است.

بر اساس این نظرسنجی ۸۰ درصد شرایط اقتصادی کشورشان را به طور منفی مشاهده می‌کنند، در حالی که ۶۵ درصد هم وضعیت مالی شخصی خود را “معمولی” یا “ضعیف” توصیف کردند. این رقم زمانی که جو بایدن به ریاست جمهوری رسید ۴۶ درصد بود.

این نظرسنجی هم‌چنین نشان می‌دهد که ۷۰ درصد از اوضاع جاری ناراضی هستند در حالی که این رقم در ۱۰۰ روزه اول زمامداری بایدن در ۲۰۲۱، پنجاه و سه درصد بود.

جایگاه بایدن از این نظر تقریباً با چهار سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ یکسان است. تنها ۴۲ درصد عملکرد شغلی خود را تأیید می‌کنند و ۵۸ درصد مخالف آن هستند.

در این نظرسنجی هم‌چنین اکثریت با نحوه رسیدگی به سیاست خارجی بایدن (۵۵ ٪)، اقتصاد (۶۱ ٪)، تورم (۶۷ ٪) و امنیت مرزی (۶۱ ٪) مخالفت کردند.

انتهای پیام

تیم تحریریه بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای امور خاورمیانه. با توانایی درک عمیق از تاریخ و جغرافیا، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره تحولات سیاسی، اقتصادی و امنیتی در منطقه خاورمیانه ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و استراتژیک، به شما دیدی کامل از رویدادهای خاورمیانه می‌دهم.