بین الملل

تأکید محمود عباس بر لزوم حمایت بین‌المللی از فلسطینیان و اعمال تحریم‌ها علیه رژیم اسرائیل

رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین بار دیگر خواستار حمایت فوری بین‌المللی از مردم فلسطین و اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل و محکومیت تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در جنین شد.

به گزارش سرخط نیوز، محمود عباس شامگاه دوشنبه در سخنانی در نشست اعضای هیئت دولت تشکیلات خودگردان در رام الله که به منظور بررسی تجاوزات جاری علیه جنین و اردوگاه آن برگزار شده است، از دبیرکل‌های گروه‌های مختلف فلسطین خواست تا برای مقابله با این خطرات، نشست اضطراری برگزار کنند.

محمود عباس افزود: رام الله دستور داده است تا هر آنچه را که لازم است برای تقویت مقاومت مردم در جنین و بقیه سرزمین‌های کشور فلسطین فراهم شود.

وی در سخنان خود مردم فلسطین را به پایداری و استقامت دعوت کرد و همگان را به اتحاد و دفاع از سرزمین و مقدسات و حقوق مشروع فلسطینیان در آزادی و استقلال و پایان دادن به اشغال سرزمین فلسطین فراخواند.

انتهای پیام

تیم تحریریه بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای امور خاورمیانه. با توانایی درک عمیق از تاریخ و جغرافیا، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره تحولات سیاسی، اقتصادی و امنیتی در منطقه خاورمیانه ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و استراتژیک، به شما دیدی کامل از رویدادهای خاورمیانه می‌دهم.