بین الملل

شهادت یک جوان فلسطینی دیگر در نابلس

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری آنلاین سرخط نیوز، وزارت بهداشت فلسطین، از شهادت یک جوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان یورش امروز (چهارشنبه، ۲۶ جولای) به شهر نابلس خبر داد.

 

 

به نوشته وبگاه «فلسطین پست»، این وزارتخانه افزود که «محمد عبدالکریم ندی» جوان ۲۳ ساله فلسطینی در جریان یورش اشغالگران صهیونیست به اردوگاه العین در نابلس، از ناحیه سینه هدف گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان، به شهادت رسید.

هلال احمر فلسطین نیز گزارش داد که در حمله امروز اشغالگران صهیونیست به نابلس، سه فلسطینی دیگر مجروح شدند و ده‌ها نفر به دلیل استنشاق گاز اشک‌آور، آسیب دیدند.

 

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست پس از بازداشت «نور البسیونی» جوان تحت تعقیب فلسطینی در اردوگاه العین، از شهر نابلس عقب نشینی کردند.
در پی یورش صهیونیست ها به نابلس، نیروهای مقاومت با آن‌ها درگیر شدند و طی این درگیری، به شماری از خودروهای شهروندان فلسطینی خسارت وارد شد.

طی شش روز اخیر در حملات مستمر نظامیان صهیونیست به نابلس برای به اسارت گرفتن شماری از جوانان فلسطینی، شش نفر به شهادت رسیده‌اند.

پایان پیام/م




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

تیم تحریریه بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای امور خاورمیانه. با توانایی درک عمیق از تاریخ و جغرافیا، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره تحولات سیاسی، اقتصادی و امنیتی در منطقه خاورمیانه ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و استراتژیک، به شما دیدی کامل از رویدادهای خاورمیانه می‌دهم.