اقتصادیبرترین های کسب و کار

خرید تتر trc20 بدون احراز هویت

خرید تتر بدون ثبت نام

تتر یکی از محبوب ترین ارز های دیجیتال می باشد. امروزه خرید و فروش تتر توسط اکثر صرافی ها در حال انجام است. اما یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران با آن روبرو هستند سیستم احراز هویت و روند طولانی آن می باشد. در تمامی صرافی های ایرانی شما باید یک روند ۲۴ تا ۴۸ ساعته را طی کنید تا بتوانید ارز تتر خود را بخرید. حال اگر بازار نزولی شود و شما بصورت فوری به ارز تتر نیاز داشته باشید قطعا این فرصت را از دست خواهی داد. در این مطلب میخواهیم یک روش فوری و بدون احراز هویت برای خرید تتر به همراه نمودار دامیننس تتر را به شما اموزش دهیم.

بهترین صرافی خرید تتر | خرید تتر بدون احراز هویت | خرید تتر بدون کارمزد

خرید تتر بدون احراز هویت

برای خرید ارز تتر در تمام صرافی های ایرانی شما باید یک روند طولانی احراز هویت را طی کنید اما در صرافی ایرانیکارت شما نیازی به احراز هویت های سنتی و ارسال مدارک ندارید. در این سایت شما تنها با یک سیمکارت که بنام شما می باشد میتوانید اقدام به ثبت نام کرده و ارز تتر خود را بصورت آنی برداشت نمائید. برای خرید ارز تتر بدون احرازهویت وارد سایتایرانیکارت شوید و از قسمت خرید و فروش آسان در قسمت بالا گزینه تومان و در قسمت پائین گزینه تتر را انتخاب کرده و اقدام به خرید ارز تتر نمائید.

فروش تتر بدون احراز هویت

در صرافی های ارز دیجیتال برای فروش ارز باید احراز هویت کنید یا اطلاعات هویتی خود را وارد نمائید اما در صرافی ایرانیکارت نیاز به وارد کردن هیچگونه اطلاعاتی ندارید. برای فروش ارز های دیجیتال و تتر به سایت ایرانیکارت مراجعه کنید و سپس در قسمت خرید و فروش آسان ارز های دیجیتال قسمت بالا رو بر روی تتر و قسمت پایین را بر روی ریال قرار داده و مراحل فروش ارز را تکمیل نمائید.

بهترین صرافی های تتر از نظر حجم معاملات

صرافی بایننس

بایننس در سال 2017 توسط کارآفرین قدیمی ارزهای دیجیتال Changpeng “CZ” Zhao تاسیس شد. این صرافی ابتدا در چین مستقر بود اما به دلیل تشدید محدودیت‌های ارزهای دیجیتال از این کشور خارج شد. این شرکت طی سال‌ها در ژاپن و مالت مستقر بوده است، اما پایگاه دائمی ندارد. این ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند زیرا یک یادداشت تفاهم با برمودا و مالت امضا کرده است.

بایننس به دلیل کارمزدهای پایین و فروش تتر به صرافی، تعداد زیادی ارزهای دیجیتال و محصولات نوآورانه خود، به سرعت کاربران زیادی پیدا کرد. این روزها بایننس هر ارز دیجیتالی را که می‌توانید به آن فکر کنید پشتیبانی می کند، همچنین خدماتی از جمله صرافی، کسب درآمد، سهام، مشتقات، وام‌ها، پرداخت‌ها، کارت‌های اعتباری، NFT و موارد دیگر را نیز ارائه می دهد.

بایننس حتی دو توکن اختصاصی BUSD که یک استیبل کوین است و BNB که در گذشته به دلیل کارمزدهای پایینش عملکرد بسیار خوبی داشته است، ارائه می دهد. با وجود تمام ویژگی های ذکر شده، بایننس به محبوب ترین صرافی  برای بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در جهان با بیشترین حجم معاملات تبدیل شده که در آن معامله می شود.

صرافی کوکوین

کوکوین یک صرافی ارز دیجیتال است که در بیش از 200 کشور جهان فعالیت می کند. بعد از تحریم کاربران ایرانی و اجباری شدن احراز هویت در بایننس صرافی کوکوین بهترین گزینه برای کاربران ایرانی بود؛ زیرا هم حجم معاملات مناسبی داشت و هم از تنوع ارزی مناسبی برخوردار بود.

کوکوین در سال 2017 راه اندازی شد و دفتر مرکزی آن در سیشل قرار دارد. از زمان تأسیس، به یکی از بزرگترین صرافی های جهانی از نظر حجم معاملات تبدیل شده است و اکنون بیش از 10 میلیون کاربر دارد و همانطور که گفته شد در بیش از 200 کشور حضور دارد.

صرافی کوکوین علاوه بر تتر ارزهای دیجیتال زیادی را ساپورت می کند. یکی از ویژگی های این صرافی لیست کردن توکن ها و ارزها یی است که هنوز در صرافی دیگری لیست نشده اند.

صرافی هابی گلوبال

هابی گلوبال در سال 2013 در پکن تاسیس شد تا یک پلتفرم معاملات ارز دیجیتال را برای افراد در سرزمین اصلی چین و فراتر از آن فراهم کند. این پلتفرم به سرعت رشد کرد و تبدیل به یکی از سه صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در چین شد و نقدینگی کافی را برای معامله گران بیت کوین فراهم کرد.

با این حال، تغییر چشم‌انداز نظارتی در چین، هابی را مجبور کرد تا خدمات تجارت رمزنگاری خود را در سال 2017 به خارج از کشور منتقل کند. این شرکت متعاقباً در سیشل تأسیس شد و یک دفتر مرکزی جدید در سنگاپور با تمرکز بر گسترش به سایر بازارهای آسیایی و بقیه بازارها ایجاد کرد.

هابی گلوبال توانست با موفقیت پایگاه کاربری خود را در خارج از چین توسعه دهد تا به یکی از نقدشونده ترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان تبدیل شود. با این حال، در سال 2019، گزارشی توسط Bitwise Asset Management، هابی گلوبال را متهم کرد که برای افزایش حجم معاملات گزارش شده، معاملات شستشو را انجام داده است.  در حالی که هابی این اتهامات را رد کرد، اعلام کرد که اقداماتی را برای جلوگیری از تجارت شستشو در پلتفرم خود در نظر گرفته است. چند هفته پس از گزارش Bitwise، حجم معاملات گزارش شده هابی کاهش یافت.

چالش‌های نظارتی منجر به بسته شدن بازوی آمریکایی هابی گلوبال، HBUS، در اواخر سال 2019 شد و صرافی را مجبور کرد تا سنگاپور را نیز در سال 2021 به فهرست حوزه‌های قضایی محدود خود اضافه کند.  هابی همچنین اخیراً بسته شدن نهاد مستقر در پکن خود را اعلام کرد و به همه کاربران باقی مانده در سرزمین اصلی چین اطلاع داد که حساب ها تا پایان سال 2021 بسته خواهند شد.

علیرغم ناکامی‌ها در تاریخ شرکت، هابی موفق به ایجاد یک اکوسیستم دارایی رمزنگاری پررونق، متشکل از بلاکچین خود، Huobi Eco Chain شده است. توکن هابی(HT)؛ یک استیبل کوین با پشتوانه دلار به نام HUSD  می باشد. امروزه هابی گلوبال  ادعا می کند که به ده ها میلیون کاربر در بیش از 100 کشور خدمات ارائه می دهد. هابی یکی از چندین صرافی است که از معاملات تتر در شبکه های مختلف پشتیبانی می کند.

صرافی کوین بیس

کوین بیس در سال 2012 به عنوان مکانی برای ارسال و دریافت بیت کوین تاسیس شد. این شرکت برای پشتیبانی از ده ها ارز دیجیتال منحصر به فرد رشد کرده است و بیش از 4900 کارمند در سراسر جهان دارد. کوین بیس یک شرکت غیرمتمرکز بدون دفتر مرکزی است.

کوین بیس با کاربران بیش از 100 کشور جهان کار می کند و مشتریان تقریباً 309 میلیارد دلار در هر سه ماهه معامله می کنند. کوین بیس یک اکوسیستم ارز دیجیتال قوی را مدیریت می کند که از 13000 موسسه مالی پشتیبانی می کند.

کوین بیس علاوه بر یک سرویس کیف پول ارز دیجیتال مستقل، دو پلتفرم معاملاتی جداگانه را اجرا می کند. تتر یکی از اصلی و ابتدایی ترین ارزهای دیجیتال است که در صرافی کوین بیس وجود دارد.

سلب مسئولیت: هیچ یک از موارد ذکرشده پیشنهادی برای معامله در آنها نیست و صرفا جنبه ی معرفی داشته اند.

مارکت تتر

تتر یکی از ارزهای دیجیتالی است که در اکثر صرافی های خارجی لیست و معامله می شود و شما برای اینکه و  را پیدا کنید باید حجم معاملات تتر در صرافی های مختلف را برسی کنید.شما میتوانید لیست صرافی های خارجی تتر را از سایت کوین مارکت کپ در صفحه تتر و قسمت Market آن مشاهده کنید.

 برگرفته از: MARKET CAP USDT DOMINANCE