خرید ساعت تیسوت؛ یک خرید لاکچری

ساعت تیسوت، یک برند ساعت مچی لوکس ساخت کشور سوئیس می باشد که امروزه در دنیای ساعت های مچی، خرید ساعت تیسوت طرفدارن و مخاطبان خاص خود را دارد و عده زیادی با توجه به مناسب بودن قیمت ساعت تیسوت، انتخاب ساعت TISSOT را به عنوان یک اکسوری پرکاربرد، مد نظر خود قرار می دهند.

ساعت مچی تیسوت با طیف گسترده‌ای از افراد مشهور، از بسکتبالیست‌ها، بازیگران، بازیکنان کریکت گرفته تا مسابقات MotoGP  شریک شده است تا سفیران برند آنها باشد. سفیران برند ساعت تیسوت عبارتند از: تونی پارکر، لیو یی فی، ویرات کوهلی، دیپیکا پادوکن، هوانگ شیائومینگ، خورخه لورنزو، توماس لوتی، نها کاکار، مارک مارکز و رانا داگوباتی که حضور این افراد و حمایت از برند ساعت تیسوت، موجب افزایش اعتبار این برند شده است؛ بنابراین، خرید ساعت تیسوت اصل، گزینه اول برای بسیاری از افراد مشهور و مردم می باشد.

قیمت ساعت تیسوت

قیمت ساعت تیسوت در کنار تعادلی که با کیفیت این برند ایجاد کرده، TISSOT را به مفهوم “لوکس مقرون به صرفه” مفتخر کرده است. برند ساعت مچی تیسوت تلاش می کند تا یک برند ساعت با قیمت مقرون به صرفه باقی بماند؛ این بدان معناست که تمامی مدل های ساعت TISSOT با بالاترین کیفیت مواد، دقیق ترین حرکات و بهترین طراحی و با استفاده از تکنولوژی های روز ساخته شده اند. با این حال، هیچ یک از این عناصر، قیمت ساعت تیسوت را بالاتر از یک سطح معقول نمی برند خرید ساعت مچی از زیرثانیه ، انتخابی معقول برای افراد با بودجه و سلیقه متفاوت می باشد.

قیمت ساعت تیسوت با توجه به مدل و طرح و رنگ انتخابی، متفاوت است و خرید ساعت مچی تیسوت در میان افراد زیادی با بودجه و سلیقه متفاوت محبوب است و همین تنوع قیمت ساعت مچی تیسوت، آن را به برندی محبوب تبدیل کرده است و هواداران بسیاری خواهان خرید ساعت مچی تیسوت می باشند. کیفیت ساخت بالای ساعت TISSOT  و مقرون به صرفه بودن قیمت ساعت تیسوت، باعث شده که ما خرید ساعت مچی TISSOT را به شما پیشنهاد کنیم.

محبوب ترین انواع ساعت مچی تیسوت

تنوع بالایی در تولید ساعت تیسوت وجود دارد که خرید ساعت تیسوت را با توجه به قیمت ساعت تیسوت پرطرفدار کرده است. امروزه مجموعه ساعت مچی تیسوت در مجموع به هفت طیف محصول تقسیم شده است:

کمپانی تیسوت علاقه مندی خود را به ورزش ثابت کرده است. ساعت مدل PRS 516 که الهام گرفته از خودروهای مسابقه ای است و همچنین حمایت از ورزشکاران، نمونه هایی از پیوند ساعت برند تیسوت با ورزش است؛ اما زمانی تیسوت این پیوند را تقویت کرد که در مسابقات موتور سواری MotoGP به عنوان زمان سنج رسمی معرفی شد. مجموعه T-Sport نیز نتیجه علاقه مندی این شرکت به دنیای ورزش است. در این مجموعه معروف، نسخه مدرن PRS 515 را خواهید دید که ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند قاب‌های دیسک ترمز، ذره‌بین‌های تاریخ و حرکات کوارتز فوق‌العاده دقیق را در خود جای داده است. برای اطلاع از مدل ها و قیمت ساعت تیسوت اصل از این کالکش می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ساعت مچی تیسوت مجموعه T-Classic:

ساعت های تی کلاسیک استیل با طراحی عمدتا کلاسیک و محتاطانه  برای جذابیت ابدی طراحی شده است؛ چرا که طراحی ساده و کلاسیک آن هیچوقت از مد نمی افتد و می توانید سالها از بستن آن روی مچ دست خود لذت ببرید. تطبیق پذیری چیزی است که این مجموعه را محبوب کرده است. همچنین قیمت ساعت مچی تیسوت این مدل نیز نسبت به سایر مدل ها برای افراد بیشتری در دسترس و قابل خرید است.

سایر انواع ساعت تیسوت

تیسوت از سال 1853 تا کنون ساعت جیبی تولید می کند و هنوز محصولات آن به عنوان هدیه یا اکسسوری طرفدار دارند.

ساعت تیسوت برای افرادی که دنبال ساعت های لوکس هستند نیز انتخاب های ویژه ای در نظر گرفته است. Tissot T-Gold یکی از این انتخاب ها است که خرید ساعت تیسوت اصل را در سبد خرید لوکس پسندان قرار داده است. با این حال هنوز تی گولد تعادلی بین کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن است. تیسوت حتی در این کالکشن نیز به شعار ارزش طلا به قیمت نقره متعهد است و قیمت ساعت تیسوت اصل از این کالکشن نیز با توجه به کیفیت آن هنوز مقرون به صرفه است.

تاریخچه برند ساعت مچی تیسوت

شرکت تیسوت، اولین ساعت لمسی خود را با فناوری T-Touch در سال 1999 معرفی کرد. ساعت های حاوی این فناوری دارای کریستال های یاقوت کبود حساس به لمس، برای کنترل عملکردهای مختلف از جمله قطب نما، فشارسنج، ارتفاع سنج و دماسنج هستند. در سال 2011 تیسوت برنده جایزه اول مسابقه بین المللی کرنومتری شد.در سال 2014 ساعت برند تیسوت اولین ساعت لمسی که انرژی خود را از خورشید می گیرد، روانه بازار کرد.

خرید ساعت تیسوت اصل

خرید ساعت تیسوت اصل، برای بسیاری از افراد، انتخاب اول می باشد و بسیاری افراد در جهان، به دنبال خرید ساعت مچی TISSOT می باشند. ساعت مچی تیسوت اورجینال، در فروشگاه های معتبری مانند مینت واچ گالری موجود می باشد و نکته مهم در خرید ساعت تیسوت اصل، انتخاب فروشگاه معتبر و اطمینان از اصل بودن ساعت خریداری شده می باشد.

خرید ساعت مچی تیسوت، یکی از موارد ضروری در لیست آرزوهای هر طرفدار ساعت تیسوت است. اقدام برای خرید ساعت تیسوت اصل، یک حرکت مدرن است؛ چرا که این محصول، برای همگامی با سبک زندگی پرمشغله طراحی شده است و شخصیت و ظرافت را به این شاهکار می بخشد. البته پیش از اقدام برای خرید ساعت مچی تیسوت بهتر است ملاک ها و نیاز های خود را نیز مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بتوانید خرید مفیدی داشته باشید.

بهترین مکان برای خرید ساعت مچی Tissot

هنگامی که برای خرید ساعت های لوکس همچون خرید ساعت مچی Tissot اقدام می کنید، در خطر خرید ساعت های تقلبی قرار می گیرید. خرید از تامین کنندگان معتبر، امن ترین راهی است که می توانید برای تهیه ساعت مچی تیسوت اورجینال انتخاب کنید. هنگام خرید اینترنتی ساعت تیسوت مراقب قیمت های خیلی خوب باشید؛ البته نه به این معنی که همیشه خرید اینترنتی دارای ریسک است. اتفاقا خرید اینترنتی از نمایندگی ساعت مچی تیسوت انتخاب مناسب تری از خرید حضوری است که به فروشنده آن اعتماد ندارید. حضور فعال در شبکه های اجتماعی، ارائه ضمانت نامه معتبر، نظر خریداران پیشین و … می تواند راهنمای شما برای انتخاب مناسب باشد.

ویژگی های منحصر به فرد ساعت مچی تیسوت اورجینال

ظرافت و جسارت برند ساعت تیسوت در تکنولوژی روز ساعت مچی تیسوت و ترکیب های شگفت انگیز آن، بانوان را وارد دنیایی از خلاقیت و تنوع می کند، تا خرید ساعت تیسوت اعتبار و شکوه و جذابیت را به استایل آن ها هدیه بدهد. از ساعت های استیل رسمی کلاسیک تا ساعتی برای ورزش و یا ساعتی برای شبی خاص، یا هدیه برای زنانی خاص، خرید ساعت تیسوت اصل، هدیه ای از رنگ ها و شگفتی هاست.

اگر به دنبال یک ساعت با حس و حال و اصیل هستید، ساعت TISSOT را کشف کنید. برای خانم هایی که به طراحی علاقه مند هستند و ویژگی های قرن بیست و یکمی در یک قاب کلاسیک از ساعت تیسوت را می پسندند، خرید ساعت تیسوت، گزینه ای رویایی و استایلی منحصر به فرد می باشد. آقایان جذاب، تیسوت را برای اهداف خاص خود مانند جذابیت، افزایش اعتماد به نفس، امکانات خاص و منحصر به فرد، شکوه و قدرت، دوام و کارایی و مناسب بودن قیمت ساعت تیسوت انتخاب می کنند.

مقایسه ساعت مچی تیسوت با برخی برند های دیگر

Tissot در مقابل Seiko: مقایسه میان این دو برند در بین دوست داران ساعت رواج دارد؛ چرا که قیمت ساعت مچی تیسوت با عموما در یک محدوده قرار گرفته و از این جهت با یکدیگر مقایسه می شوند. تیسوت برندی سوئیسی با قدمت زیاد و سیکو برندی ژاپنی و نوآور است که علاقمندان زیادی در سراسر جهان دارد. انتخاب بین تیسوت و سیکو مقایسه بین هنر سوئیسی با نوآوری، تکنولوژی و تنوع است.

انتخاب ساعت مچی تیسوت  از مینت واچ گالری

اگر شما هم از طرفداران ساعت مچی تیسوت هستید و قصد دارید که نمونه اورجینال این محصول را خریداری کنید، از طریق سایت مجموعه مینت واچ گالری، خرید اینترنتی ساعت تیسوت و امگا به صورت سفارشی در سایت مینت واچ گالری مهیا شده است. هم چنین می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و با دریافت مشاوره و راهنماییساعت تیسوت Tissot

علامت به علاوه (+) در لوگوی شرکت ساعت مچی تیسوت نشان دهنده کیفیت سوئیسی و قابلیت اطمینان ساعت های این شرکت است.

تیسوت از سال ۱۸۵۳ به تولید ساعت مشغول بوده است. محصولات این شرکت که در بیش از ۱۶۰ کشور دنیا فروخته می شوند، معتبر و در دسترس هستند، از مواد مخصوص و طراحی دقیق برای ساخت آنها استفاده شده و کاربردهای متنوعی دارند.

شرکت تولیدکننده ساعت مچی تیسوت امضای خود را پای محصولات خود زده است و با نگاهی به گذشته به نوآوری می‌پردازد. اعتبار بالای این برند کاملا شناخته شده است. تیسوت زمان سنجی رسمی و مشارکت در بسیاری از رویدادها را در کارنامه خود دارد. از جمله این رویداد ها می توان از موارد زیر نام برد:

دسته بندی مرتبط :

تاسیس کمپانی ساعت تیسوت در جهان

در سال 1853، چالرز فلیسین تیسوت طلاساز به همراه پسرش چالرز امیل که ساعت ساز بود، کارگاه کوچکی در Le Locle سوئیس تاسیس نمودند. کاتالوگ محصولات تیسوت شامل تنوع وسیعی از ساعت های جیبی و آویز می شد که اکثر آنها از طلا ساخته می شدند و جزئیات طراحی بسیاری در آنها با پیچیدگی های خاصی رعایت شده بود. با شرکت در  نمایشگاه‌های ملی و بین المللی و همچنین شرکت در رقابت های زمان سنجی، آنها توانستند کیفیت محصولات خود را به رخ جهانیان بکشند. در نمایشگاه بین المللی برگزار شده در سال 1900، سارا برنارد، هنرپیشه معروف، یک ساعت آویز طلای 18 عیار را خریداری نمود.

شرکت ساعت مچی تیسوت از همان ابتدا بازارهای بین المللی را هدف قرار داده بود و به همین دلیل است که از سال 1853 در امریکا و از سال 1858 در امپراطوری روسیه محصولات خود را به فروش رسانده است. در سال 1885 ، چالرز تیسوت پسر چالرز امیل برای مدیریت شعبه ای از کارخانه که پدرش در روسیه تاسیس کرده بود، راهی آن کشور شد و در آنجا با یک زن روسی ازدواج کرد. به این ترتیب ارتباطات خانوادگی نیز وارد ارتباطات تجاری این شرکت با روسیه شد. تا انقلاب اکتبر روسیه در سال 1917، امپراطوری روسیه بزرگترین بازار برای محصولات ساعت مچی تیسوت بود به طوری که در کل قلمرو سزارها توانسته بودند مشتریانی پیدا کنند.

1907-1930 شعار کمپانی ساعت تیسوت : تلاش برای برتری

1930-1953: فکرِ بزرگ

در سال 1930، شرکت تیسوت و امگا برای تقویت موقعیت خود و همچنین ارائه گستره کاملی از محصولات خود به مشتریان، با هم ادغام شدند. این نهاد، (SSIH (Suisse pour llndustrie Horlogere، اولین همکاری مشترک دو کمپانی ساعت در سوئیس بود. در سال 1933، پاول تیسوت، از برنامه بازاریابی تیسوت که بسیار خلاقانه بود رونمایی کرد. در این برنامه، برای هر بازار هدف مدل های مخصوص انتخاب می شدند و کمپین های تبلیغاتی سیستماتیک و هدفمند با ارائه کاتالوگ های مجانی به بازاریابی محصولات می پرداختند. علاوه بر این، تیسوت یک سال گارانتی به مشتریان خود ارائه می داد که حتی شامل سوانح نیز می شد.

تولیدکننده مرتبط :

1953- 1968: 100 سال کار خلاقانه کمپانی تیسوت 

دسته بندی مرتبط :

1968-1983: موج جوانی شعار کمپانی ساعت تیسوت

1983-2017: شعار کمپانی ساعت تیسوت زمان همکاری با سواچ

ساعت متی تیسوت
کمتر کسی در جهان یافت می‌شود که نام متی تیسوت به گوش او نخرده باشد، حتی اگر به فکر خرید ساعت مچی هم نباشید احتمالا تبلیغات آن را در سایت‌های اینترنتی یا هرجای دیگر دیده‌اید. این برند سوئیسی به ارائه ساعت مچی برای خانم‌ها و آقایان می‌پردازد و به سبب کیفیت بالای محصولاتش توانسته رکوردهای فروش خوبی را هم ثبت کند. کیفیت، زیبایی و تنوع بالای ساعت‌های این برند راه آن را در سراسر جهان باز کرده و باعث شده در اغلب کشورهای جهان نمایندگی داشته باشد.

مشخصات ساعت‌های متی تیسوت

ساعت دست ساز عبارتی است که به خوبی اصالت محصولات متی تیسوت را آشکار می‌کند. در طراحی و ساخت این ساعت‌ها از بهترین مواد اولیه استفاده شده و به همین دلیل کیفت بسیار بالایی دارند. تنوع رنگ، طرح و مدل این ساعت‌ها بسیار زیاد است و به خریداران با استایل‌های مختلف این امکان را می‌دهد که ساعت متناسب با نوع پوشش خود را خریداری کنند.
این ساعت‌ها ضد آب، ضد حساسیت و ضد ضربه هستند و اغلب تا ۵۰ متر زیر آب با همان کیفیت اولیه به فعالیت خود ادامه می‌دهند. برخی مدل‌های تخصصی این برند مقاومت بیشتری هم در برابر آب دارند که با کاربری که برای آن‌ها تعریف شده مطابقت دارند.
ساعت‌های کوارتزی که پرفروش‌ترین محصولات در سطح جهان هستند در رده پرفروش‌ترین ساعت‌های متی تیسوت هم به شمار می‌آیند. این ساعت‌ها به رده سنی خاصی تعلق ندارند و خانم‌ها و آقایان در سنی می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. باتری‌های بکار گرفته شده در این ساعت‌ها بسیار باکیفیت هستند و چند سال با همان کیفیت اولیه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
متی تیسوت به فناوری‌های خاصی دسترسی دارد به همین دلیل در کنار تولید ساعت‌های خود برای بسیاری برندهای دیگر هم قطعه تولید می‌کند. افراد مشهور زیادی مثل الویس پریسلی از ساعت‌های این برند استفاده می‌کردند و در حال حاضر هم سلبریتی‌های زیادی این ساعت‌ها را به سایر برندها ترجیح می‌دهند.
با یک نگاه ساده می‌توانید تفاوت ساعت‌های این برند را با محصولات اقتصادی تشخیص دهید، دوخت باکیفیت، استفاده از فلزات گران‌بها و طراحی حرفه‌ای باعث شده این ساعت‌ها بیش از آنکه وسیله‌ای برای نمایش زمان باشند به یک اثر هنری شبیه هستند.
‌متی تی سوت ۱۳۴ سال است که در حال فعالیت بوده و از نظر موتور و کیفیت کمتر ساعتی را می‌توان یافت که با آن رقابت کند. اگر می‌خواهید به ساعت‌های متی تیسوت با قیمت مناسب‌تر دسترسی داشته باشید بهتر است به سراغ مدل‌های کلاسیکی بروید که امکانات کمتری دارند.

خرید ساعت متی تیسوت
ساعت‌های متی تیسوت تنها در فروشگاه‌های معتبر و لوکس در دسترس هستند و اگر قصد خرید محصولات اصل این برند را دارید حتما به گالری‌های مشهور یا سایت‌های اینترنتی تخصصی مراجعه کنید. در مقایسه با امکانات مدرن و خاصی که در این ساعت‌ها برای کاربر در نظر گرفته شده قیمت آن‌ها بسیار منطقی است و ارزش هزینه کردن را دارد.
ساعت‌های زنانه و مردانه متی تیسوت در دست هر فردی به افزایش اعتماد به نفس او کمک کرده و باعث می‌شوند استایل او درخشش بیشتری داشته باشند. اغلب مدیران، کارآفرینان و افراد برجسته یک ساعت متی تیسوت در کلکسیون ساعت‌های لوکس خود در اختیار دارند.
اگر می‌خواهید استفاده از یک ساعت باکیفیت و خاص را تجربه کنید و تصمیم دارید برای خرید یک اکسسوری باشکوه پول بپردازید متی تیسوت برای شما انتخاب بسیار مناسبی است. همین الان به سایت ما مراجعه کنید و ضمن مقایسه مدل‌های مختلف این برند ساعت دلخواه خود را انتخاب کرده و با چند کلیک ساده خریداری کنید. خرید ساعت متی تیسوت اصل یک انتخاب عالی و هوشمندانه است که می‌توانید انجام دهید.

 

خروج از نسخه موبایل