برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

خواص قهوه سوپریم گانودرما برای زگیل تناسلی چیست؟

قهوه سوپریم گانودرما

کافه سوپریم گانودرما حاوی قهوه با درصد کافئین پایین، قارچ گانودرما لوسیدوم ، فیبر و مقدار قابل توجهی جینسینگ، خرنوب ،شکر و خامه غیر لبنی است که خامه طعم بی نظیری به این کافه می دهد. قهوه سوپریم دکتر بیز که از مواد اصلی تشکیل دهنده کافه سوپریم است خود به تنهایی باعث افزایش انرژی و هوشیاری شده و چربی سوز ، مناسبی برای ورزشکاران است .قهوه بدن را از سرطان ،پیری زودرس پوست،افسردگی و سکته قلبی محافظت کرده و کبد را پاکسازی می کند.

برون ریزی زگیل تناسلی | پک درمان زگیل تناسلی | صابون گانودرما برای زگیل تناسلی

کافه سوپریم یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است.

ترکیب دو ماده جینسینگ و خرنوب با گانودرما ، خواص و ویژگی های آن را افزایش داده است و همچنین با داشتن این چنین ترکیباتی می تواند یک منبع غنی از ویتامینن ها و املاح مورد نیاز بدن باشد.

در فروشگاه ما قیمت قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی با قیمت 380000 هزارتومان به فروش خواهد رسید،جالب توجه است که بدانید قیمت روی بسته بندی قهوه ها 685000 هزارتومان میباشد.

جینسینگ گیاهی ارزشمند با طبع گرم و خشک است و به علت داشتن خواص فراوان ، موارد استفاده متعددی دارد.ریشه گیاه مهمترین قسمت جینسینگ می باشد . از جمله خواص با ارزش جینسینگ می توان به بهبود عملکرد حافظه ،کاهش استرس ،آرام بخشی ،بهبود اختلالات جنسی ،درمان ناتوانی، سستی و سایر علائم ناشی از فرسودگی و افزایش سن ، کاهش سطح قند خون و کلسترول و افزایش طول عمر اشاره کرد همچنین از خواص قابل توجه دیگر جینسینگ ، شفاف سازی پوست، دفع چربی و جلوگیری از سردرد و کاهش موثر سرماخوردگی می باشد.

خرنوب نام گیاهی با میوه های قهوه ای شفاف می باشد که سطح خارجی آن قوسی شکل و طعمی شیرین و همانند عسل دارد .دانه های سختی مثل عدس در در درون میوه ی آن دیده م یشود که در گذشته از آن به جای شکر استفاده می شده است . از خواص خرنوب می توان به درمان سرفه و تنگی نفس ،

از بین برنده تورم ریه ، کاهش استرس ،درمان اسهال ،کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبى و عروقى،کاهش کلسترول بد خون (LDL) و بهبود وضعیت کلسترول خوب خون (HDL)،افزایش اسپرم در مردان و کمک به درمان ناباروری،افزایش تحرک، افزایش راندمان ورزشی و کمک به فرآیند عضله سازی اشاره داشت.

قهوه سوپریم یا کافه سوپریم از مغذی ترین نوع قهوه های گانودرما می باشد .که با افزایش گردش خون در بدن عملیات اکسیژن رسانی به مغز و دیگر اندام ها از جمله پوست را سرعت می بخشد و مصرف آن با افزایش متابولیسم و انرژی ، سرحالی و شادابی و افزایش تمرکز هرچه بیشتر را در طول روز به همراه خواهد داشت .سوپریم منبعی غنی از آنتی اکسیدان می باشد که مقاومت بدن را در برابر انواع بیماری ها افزایش می دهد .

بخش بزرگی از خواص قهوه سوپریم گانودرما مربوط به خود قارچ گانودرما می باشد و از مهمترین خواص جانبی کافه سوپریم می توان موارد زیر را برشمرد :

عضله سازی
چربی سوزی
اسپرم ساز و افزایش تحرک اسپرم (برای ناباروری مردان )
افزایش قدرت جسمی
مناسب برای بیماری های تنفسی ، ام اس و پارکینسون
زیبایی پوست
پرپشت شدن و جلوگیری از ریزش مو
مصرف قهوه سوپریم گانودرما به جهت دارا بودن ویتامین ها ، پروتئین ها و املاح معدنی مورد نیز بدن ، می تواند فرآیند چربی سوزی و عضله سازی را بهبود بخشد و انرژی مورد نیاز بدن را تامین نماید . از این رو مصرف کافه سوپریم به ورزشکاران توصیه می شود. به لحاظ رژیمی و ارزش غذایی ،مصرف قهوه فوری سوپریم برای هر فردی می تواند بهترین و کامل ترین نوشیدنی پر خاصیت در طول روز باشد.

هر بسته کافه سوپریم حاوی 2گرم فیبر طبیعی است. تاثیراتی که با مصرف قهوه سوپریم گانودرما می توانیم انتظار داشته باشیم به شرح زیر است:

کم کردن اشتها
رفع مشکلات پوست و مو
رفع یبوست
رفع علائم یائسگی ( مانند اضطراب ،عصبانیت وگرگرفتگی)
مفید برای بیماران ام اس و تشنج (به دلیل داشتن جینسینگ بیشتر)
عضله ساز وچربی سوز
موثر در رفع ناباروری(زنان و مردان)
اسپرم ساز و افزایش دهنده تحرک اسپرم برای ناباروری مردان
بهبود بیماری های ریوی
رفع جوش و آکنه و لکه های پوستی
موثر در رفع زگیل تناسلی
افزایش انرژی و قدرت جسمی و جنسی
تنظیم هورمون ها در بدن از جمله تیروئید
پاکسازی و محافظت از کبد
کمک به بهبود دیسک و سیاتیک و رماتیسم
کاهش تعریق و استرس

با توجه به یک نکته ساده و علمی میتوان فهمید که به طور قطع ویروس از بدن حذف می شود:

آیا میدانید واکسن چیست؟ به زبان ساده واکسن گارداسیل در واقع خود عامل بیماری (به صورت ضعیف شده یا غیر فعال) یا بخشی از عامل بیماری (مثل بخشی از پیکره مانند پروتین های اختصاصی) هست که از طریق تزریق وارد بدن می کنند. کار واکسن چیست؟  کارش این است که بدن با این عامل بیگانه روبرو شود و شروع کند به تولید پادتن مقابله با آن. حالا بدنی داریم که پادتن مقابله با آن تایپ ویروس را دارد و لذا اگه حتی در معرض آلودگی با آن ویروس قرار گیرد مقاوم است و ویروس را حذف میکند.

عین همین قضیه تو فردی که با خود ویروس آلوده میشود صدق میکند. بدن با ویروس روبرو شده و اگر بدن از نظر ایمنی ضعیف باشد علایم ظاهر می شود و …. اما اگه ایمنی بدن بالا باشه (و یا ایمنی بدن تقویت بشه) چه اتاقی میافتد؟ بدن شروع میکند به تولید پادتن مقابله با اون ویروس و بتدریج شروع میکنه به حذف ویروس. لذا حالا بدنی داریم که به اون تایپ ویروس مقاوم است و مثل فردی که واکسن زده حتی اگه مجدد در معرض آلودگی به همون تایپ قرار بگیره آلوده نمی شود.

پس به طور کلی میشه گفت هر نوع بیماری که واکسن دارد قابل درمان قطعی است. ایدز واکسن ندارد. پس فعلا درمان قطعی ندارد. اما اچ پی وی واکسن دارد پس درمان قطعی دارد حتی برای فردی که دچار شده است

پس:

  • اون مطالبی که برخی سایت های فارسی نوشتند که درمان نداره اساس علمی نداره
  • اگه پزشکی هم از روی ناآگاهی اینو به شما گفت به سواد او شک کنید و سریعا مطب او را ترک کنید.
  • اگه زن و شوهری هر دو بیمار هستند و یک از آنها درمان شده یا در حال درمان است می تواند رابطه داشته باشه با همسرش و در معرض آلودگی جدید نیست.
  • کسی که واکسن زده یا یک نژادی را دفع کرده مقاوم است؟ خیر. در صورت در معرض قرار گرفتن با یک تایپ جدید ممکنه بگیره.
  • اگه کسی گفت بیا این پماد خالی رو بزن از بین میره، اون فقط دارد حذف علایم میکنه و ویروس می ماند.