دانلود فیلم اورکا ترانه علیدوستی

خلاصه اورکا :

فیلم اورکا داستانی درام و اجتماعی دارد. “اورکا” به گویش مازنی نام دره ای کوچک در نزدیکی قائم شهر است. داستان درباره دختری است که برای رسیدن به اهداف خود سخت تلاش می کند. نقش این دختر را ترانه علیدوستی ایفا می کند. سحر مصیبی کارگردان این فیلم درباره مشکلات و دغدغه های زنان ورزشکار کارهای زیادی ساخته است. این فیلم داستان سختی ها و تلاش های بی وقفه دختران و زنانی است که به موفقیت های چشمگیری رسیده اند. در جامعه ای که زنان به دلیل عدم تساوی حقوق زن و مرد برای رسیدن به اهدافشان باید بیش از پیش تلاش کنند تا به آنچه می خواهند برسند. همت و پشتکار این دختران قابل ستایش است. داستان این فیلم با قلم طلا معتضدی به نگارش در آمده است. کار فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. این فیلم محصول مشترک ایران و قطر است ….

مشخصات فیلم :

موضوع : درام _ اجتماعی

کارگردان : سحر مصیبی

سال انتشار : ۱۴۰۰

زمان فیلم : ۹۰ دقیقه

ویکی پدیا : اورکا

بازیگران :  ترانه علیدوستی، مسعود کرامتی، مهتاب نصیرپور، محمد رشنو، حسن زارعی، سپیده علایی، آرمیک قریبیان، فاطمه نیشابوری، حمیده حمیدی و مهتاب کرامتی، شکوفه موسوی، مبین رستگار

اسامی بازیگران اورکا

ترانه علیدوستی , مهتاب کرامتی , مسعود کرامتی, مهتاب نصیرپور, عطیه غبیشاوی, محمد رشنو.برای دانلود فیلم معمایی کلیک کنید.

خلاصه داستان اورکا

تو اورکایی دختر… چون اون قدر می جنگی تا به اون چیزی که می خوای می رسی.برای دانلود فیلم هندی روی لینک زیر کلیک کنید.

خبرهای جدید

با پیوستن مهتاب کرامتی به گروه بازیگران «اورکا»، فیلمبرداری این فیلم در شمال ایران آغاز شده است / 1 آذر 98.برای دانلود فیلم ماجراجویی کلیک کنید.

تدوین این فیلم سینمایی که نخستین تجربه‌ی بلند سینمایی سحر مصیبی در مقام کارگردان به حساب می‌آید، توسط محمدرضا مویینی در حال انجام است و به زودی به پایان می‌رسد. / 15 خرداد 99

«اورکا» برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فستیوال دوحه شد. / آبان 1400

تاریخ اکران

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

معمولا 4 تا 6 ماه پس از اکران عمومی در سینماها (جهت دریافت تاریخ دقیق تر به تلگرام ما بپیوندید)

ویدیوها: تیزر 1 ,  صحبت های جالب ترانه علیدوستی در جشنواره سانتا باربارا

فیلم ایرانی اورکا ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، درام و به کارگردانی و تهیه کنندگی سحر مصیبی و نویسندگی طلا معتضدی می باشد. در فیلم سینمایی اورکا بازیگرانی مانند ترانه علیدوستی ، مسعود کرامتی ، مهتاب نصیرپور ، محمد رشنو ، حسن زارعی ، سپیده علایی ، آرمیک قریبیان ، فاطمه نیشابوری ، حمیده حمیدی ، مهتاب کرامتی ، شکوفه موسوی ، مبین رستگار و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.
خروج از نسخه موبایل