دستگیره کابینت های گلاس سفید قهوه ای

همان طور که باید بدانید دستگیره کابینت در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود است که رنگ گلاس، سفید، طوسی متقاضی بیشتری دارد. کابینت به عنوان اصلی ترین تجهیرات آشپزخانه به شمار می آید که علاوه بر نظم دهی به وسایل آشپزخانه و جای گذاری ظروف درون آن در به نمایش گذاشتن دکوراسیون آشپزخانه منازل نقش پر رنگی دارد، پس دقت داشته باشید، اگر در انتخاب جنس کابینت و وجود دستگیره به درستی عمل نکنید، چهره منزل را دگرگون خواهید کرد و این امر هم اهمیت دارد که وجود دسته یا نبود آن کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. دستگیره به عنوان جسمی که عامل کشش برای باز و بسته شدن در چه برای در ورودی چه برای انواع کمد ها و کشو ها نصب می شود. بیشتر دستگیره های این سایت طبق جدید ترین متد روز دنیا طراحی شده است و به اصطلاع از انواع سبک های مدرن، کلاسیک، سنتی طبعیت می کند. جالب است بدانید این سایت در زمینه دستگیره مگنتی یا به اصطلاح دستگیره مخفی هم فعالیت دارد.

کمد دیواری ها و کابینت هایی که دستگیره گلاس سفید دارند به نظر می رسد روند سختی برای تمیز کردن آنها طی می شود؛ اما اصلا نگران این مسئله نباشید چرا که در این مقاله کاملا شما را راهنمایی کرده و توضیحات لازم را به شما می دهیم. اگر چنین فضای پر رفت و آمدی مانند آشپزخانه را در روز عمیق تمیز کنیم دچار این مشکل نمی شویم. شما هر کابینت در آشپزخانه خانه خود نصب کنید چه گران باشد چه ارزان، به دلیل طبخ زیاد غذا در این فضا ذرات چربی به همه جای کابینت به ویژه دستیگره ها نفوذ می کند و اگر از آن غافل شوید ممکن است به مرور زمان به رنگ زرد در بیاید و ظاهر آشپزخانه که قلب منزل است را ناخوشایند کند و برای همیشه بر روی سطوح باقی بماند در نتیجه از تمیز کردن لحظه ای دستگیره ها قافل نشوید. شما عزیزان می توانید با استفاده از مواد های شوینده قوی و یک مسواک در روز چندین بار دستگیره ها را تمیز کنید و ظاهری آراسته به خانه های تان هدیه دهید.

اولین و مهم ترین مسئله ای که در تمیز کردن این دستگیره ها اهمیت دارد؛ دانستن جنس اصلی آن به صورت دقیق است. اگر اطلاع کافی در این زمینه نداشته باشید امکان دارد به دستگیره ها و هچنین کابینت ها آسیب جدی برسد. در این مقاله با ۲ روش برای تمیز کردن دستگیره ها آشنا می شویم. برای پاکیزگی دستگیره ها دقت داشته باشید از دستمال چرب استفاده نکنید؛ زیرا کثیفی آن را چند برابر کرده اید. یک دستمال میکروفایبر مخصوص این کار قرار دهید و آن را به آب گرم آغشته کنید این کار باعث می شود چربی هایی که به دستگیره نفوذ کرده از بین برود. روش دیگر استفاده از شوینده های قوی است اگر چربی ها مدت زمان زیادی بر روی دستگیره ها مانده باشد، باید از لکه بر های شیمیایی قوی در جهت حذف آنها بر روی سطوح استفاده کرد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید که مرغوبیت این دستگیره ها اهمیت بالایی در تمیز شدن آن دارد، پس در  انتخاب خود دقت کافی را داشته باشید. در حال حاضر در مراکز بزرگ انواع مختلفی از مدل های زیاد باکیفیت و مرغوب، به فروش می رسد که یکی از این مراکز صاحب نام می توان به این مجموعه اشاره کرد.

جدیدترین دستگیره کابینت های گلاس

انتخاب جدید ترین دستگیره کابینت هایی که جنس آنها گلاس است بسیار کار را برای عموم مردم راحت کرده است. شاید افراد زیادی طرفدار کابینت های بدون دسته یا مگنتی باشند، اما اگر علاقه مند هستید که کابینت های شما جلوه خاصی داشته باشد و نمای ظاهری آشپزخانه را به زیبا ترین حد ممکن نشان دهد، می توانید از این دستگیره های زیبا استفاده کنید. اگر طراحی کابینت های آشپزخانه شما چوبی است می توانید از دستگیره های طلایی استفاده کنید، که جلوه چشم گیری به محیط می دهد و رنگ تیره کابینت را خنثی می کند. نکته ای که قابل توجه است سایز این دستگیره ها می باشد که باید حتما به آن دقت شود، در یک آشپزخانه ساده با طراحی ظریف کابینت، دستگیره های آن جلوه بدی به فضا ندهد. در گذشته استفاده از دستگیره های یک طرح در بین عموم مردم زیاد بوده است اما با گسترش مد، امروزه افراد زیادی این محصول را در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده می کنند و در هر خانه ای شاهد مدل های متنوعی از دستگیره هستیم. دستگیره کابینت های گلاس یکی دیگر از انواع مختلف این دستگیره ها می باشد که کارایی زیادی در کمد دیواری، اتاق خواب و اتاق کودک نیز دارد و در بیشتر مغازه ها به فروش می رسد، اما این مجموعه بزرگ با عرضه این نوع دستگیره های باکیفیت و میزان مقاومتی که دارد جای خود را در دل خریداران زیادی باز کرده است و همین امر باعث شده خریداران، را به صورت عمده سفارش دهند.

حتما بخوانید : قهوه گانودرما و کبد چرب

دستگیره کابینت های گلاس سفید قهوه ای

فروشگاه های دستگیره کابینت، این امکان را به شما می دهد که در کمترین زمان انواع مختلفی از دستگیره گلاس در رنگ های سفید و قهوه ای را تهیه کنید. دستگیره کابینت های گلاس یکی از بخش های پر اهمیت برای تکمیل تجهیزات دکوراسیون آشپزخانه در منزل است که باید در انتخاب آن تمام جوانب را در نظر بگیریم و مهم ترین آن داشتن هم خوانی با محیط منزل است. جزئیات ریز در خانه می تواند باعث به وجود آوردن تعادل در بین لوازم منزل باشد. انواع مختلف این دستگیره ها در جنس های متنوعی تولید می شود که در ادامه مطلب در مورد آن بحث می کنیم .

انواع دستگیره

دستگیره جنس چوبی، این دستگیره جلوه سنتی و دلپذیری به محیط می دهد. دستگیره سرامیکی، این مدل دستگیره امروزه طرفداران زیادی به خود اختصاص داده که از دنیای مد پیروی می کند و به کابینت طرح کلاسیک می بخشد. برای دریافت این دستگیره های با کیفیت با کارشناسان مجموعه ارتباط حاصل کنید. این مجموعه دارای چندین سال سابقه در توزیع دستگیره کابینت با بالا ترین کیفیت می باشد، و بارز ترین ویژگی که این محصول دارد، تنوع بسیار بالا و ، که در ساخت آن از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده و کیفیت خود را در جهت کسوقتی صحبت از آشپزخانه و طراحی دکوراسیون آن می‌شود اولین مطلبی که به ذهن می‌آید طرح، مدل و رنگ کابینت است. امروزه تنوع طرح، مدل و رنگ کابینت آنقدر زیاد است که برای هر نوع سلیقه‌ای ترکیب رنگی خاصی وجود دارد. رنگ قهوه‌ای از آن دسته از رنگ‌ها است که از دیرباز مورد توجه قرار داشته است. قهوه‌ای نیز در بین مصرف‌کنندگان محبوبیت خاصی دارد و هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ قهوه‌ای به راحتی با رنگ‌های روشن مانند سفید ترکیب شده و کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای بسیار جذاب و زیبایی را به وجود می‌آورد.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ارائه چندین مدل عکس کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای و بررسی آن با هم بتوانید بهترین ایده را برای خود انتخاب کنید.

دلیل انتخاب کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

انتخاب رنگ کابینت از بین تنوع بسیار بالایی که در بازار وجود دارد، کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است و برای تمامی افراد با سلیقه‎‌های متفاوت، نمی‌توان یک طرح و مدل رنگی را پیشنهاد کرد. در بین ترکیب رنگ‌های موجود برای متریال های‌گلاس، ترکیب سفید قهوه‌ای از مد نرفته و محبوبیت خود را همچنان در بین افراد حفظ کرده است.

رنگ سفید، رنگی خنثی است که با تمامی رنگ‌ها ترکیب زیبایی را می‌سازد. رنگ گرم قهوه‌ای دارای توناژ بسیار زیادی از رنگ‌ها است که می‌توان از آن در ترکیب رنگ کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای استفاده کرد. کابینت‌های دو رنگ جذابیت بسیار زیادی خواهند داشت اگر بتوانیم به صورت طراحی شده از رنگ‌های درست و به میزان کافی در ترکیب کابینت بهره گرفت.

 3 نکته مهم درانتخاب کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

اگر می‌خواهید کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید، بهتر است که توجه ویژه‌ای به رعایت نکات زیر داشته باشید.

جدیدترین مدل کابینت های‌گلاس آشپزخانه سفید قهوه‌ای

اگر انتخاب شما کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای است در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا چندین نمونه کابینت های‌گلاس را با نمایش عکس به شما ارائه داده و با هم مورد بررسی قرار دهیم.

کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای روشن یکی از بهترین گزینه‌های این ترکیب رنگی برای آشپزخانه‌های کوچک و مدرن امروزی است. کابینت بسیار زیبا در عکس بالا، نمونه بسیار جذابی از کابینت سبک مدرن را به نمایش گذاشته است. استفاده از شلف‌های قهوه‌ای بسیار روشن یا نسکافه‌ای و استفاده از همین رنگ به صورت طبقاتی بر روی کابینت جزیره تمام سفید، زیبایی این طرح را دوچندان کرده است. استفاده از رنگ طوسی روشن در کفپوش، دیوارها و هود کاربرد جالبی از ترکیب سفید قهوه‌ای طوسی را نشان داده که بسیار زیبا و چشم‌نواز است.

طراحی کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای برای آشپزخانه کوچک کمی دشوار است. در آشپزخانه کوچک کمی ناهماهنگی بین رنگ و طرح، فضا را ناهماهنگ و شلوغ جلوه می دهد. عکس بالا نمونه خوبی از آشپزخانه کوچک را نشان می‌دهد. کابینت‌های هوایی کشیده شده تا سقف و همچنین استفاده از کابینت ‌های بدون دستگیره کاربری این فضا را افزایش داده است. هماهنگی رنگ قهوه‌ای روشن چوب کابینت با صفحه روی کابینتی، میزناهار خوری و کفپوش کف آشپزخانه کنتراست رنگی زیبایی را به وجود آورده است. وجود یک پنجره نور کافی را برای آشپزخانه تامین می‌کند.

عکس کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای نمونه دیگری از این طرح کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک امروزی است. هماهنگی رنگ کفپوش با صفحه روی کابینتی قهوه‌ای و رنگ فضای بین کابینت‌ها سادگی فضا را حفظ کرده و از شلخته نشان دادن آشپزخانه جلوگیری شده است. براقیت های‌گلاس این طرح کابینت را گزینه مناسبی برای آشپزخانه کوچک کرده است. درست است که از رنگ قهوه‌ای نسبتا تیره استفاده شده است اما بقیه آشپزخانه بلا استثنا از رنگ سفید ساخته شده است که باعث حفظ زیبایی و سادگی این آشپزخانه کوچک شده است.

این کابینت چوبی طرحدار طرفداران زیادی دارد. هماهنگی بین رنگ‌های کابینت و کف آشپزخانه باعث حفظ سادگی در فضای آشپزخانه شده است. استفاده از کابینت‌های مگنتی و بدون دستگیره، جذابیت این کابینت مدرن را بیش‌تر کرده است. نورپردازی که مهم‌ترین گزینه در مورد این کابینت است با یک پنجره به خوبی انجام شده است. استفاده از وسایل مشکی در این ترکیب رنگی نیز به زیبایی کابینت‌ها افزوده است.

کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای روشن یکی دیگر از ترکیبات رنگی این مدل کابینت است. استفاده بیش‌تر از رنگ قهوه‌ای در تمامی کابینت‌های زمینی، هوایی و کمدی و استفاده از رنگ سفید برای صفحه روی کابینتی و کفپوش در این عکس به نمایش گذاشته شده است. شاید فکرکنیم که استفاده از رنگ قهوه‌ای برای تمامی کابینت‌ها ممکن است دلگیر و خسته کننده باشد اما در عکس به خوبی قابل مشاهده است که یک نورپردازی خوب به راحتی این مشکل را حل کرده است. اگر این کابینت برای آشپزخانه‌ای با نور کم طراحی شده بود، حتما جذابیت اکنون خود را نداشت. استفاده از دستگیره‌های میله‌ای بلند استیل مدرنیته کابینت‌ها را بیشتر کرده است. استفاده از وسایلی با رنگ سیلور در این ترکیب رنگی، انتخابی خوب و هوشمندانه است.

این مدل کابینت های‌گلاس با رگه‌های زرشکی و قرمز بسیار زیبایی برای یک آشپزخانه بلند و دراز سالنی به زیبایی به نمایش گذاشته شده است. در حالت معمولی می‌گوییم که رنگ‌های تیره مناسب آشپزخانه‌های کوچک نیستند ولی در این عکس قابل مشاهده است که اگر نورپردازی قوی و طراحی درستی داشته باشند چه ترکیب زیبایی را به وجود می‌آورند. رنگ سفید برای تمامی فضای آشپزخانه به جز کابینت‌ها استفاده شده است و این بازتاب نوری بسیار خوبی را به وجود آورده است. استفاده از وسایل سیلور در کنار قهوه‌ای بسیار مناسب و چشم‌نواز بوده و کنتراست رنگ خوبی را ساخته است.

کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای ایرانی در سبک مدرن به زیبایی طراحی شده است. یک کابینت جزیره سفید قهوه‌ای نمای این آشپزخانه را کامل کرده است. استفاده از دستگیره کابینت های‌گلاس استیل، نمای این کار را افزوده است. استفاده کمتر از کابینت‌های هوایی باعث جذابیت خاصی در این مدل کابینت شده است. وجود شلف‌های زیبا و ساده در کنار دکوری‌های سفید شیشه‌ای، تزیینات این مدل کابینت را کامل کرده است.

کابینت های‌گلاس قهوه‌ای یکی دیگر از نمونه کارهای پرطرفدار در بین ایرانیان است. این کابینت به صورت نواری در کنار دیوار پذیرایی کارشده است. استفاده از صفحه روی کابینتی همرنگ با کفپوش، کنتراست رنگی خوبی را ساخته است. استفاده از دستگیره‌های میله‌ای بلند گزینه خوبی برای کابینت‌های مدرن امروزی است. استفاده از وسایل مشکی در کنار رنگ قهوه‌ای کابینت، هارمونی رنگی زیبایی با محیط اطراف به وجود آورده است. نورگیری بالای این آشپزخانه باعث شده است که رنگ تیره کابینت کمتر به چشم آمده و بیش‌تر زیبایی و جذابیت آن چشم‌گیر باشد.

نمونه دیگری از کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای سوخته که براقیت آن در کابینت‌های قهوه‌ای نیز به وضوح قابل مشاهده است. کابینت‌های قهوه‌ای رگه‌دار به تازگی وارد بازار شده و محبوبیت خاصی پیدا کرده است. استفاده از وسایل سیلور در کنار رنگ قهوه‌ای کابینت انتخاب خوبی است. کابینت‌های دکوری شیشه‌ای جذابیت این مدل کابینت را افزایش داده  است. اگر به دنبال استفاده رنگ تیره قهوه‌ای در کابینت هستید، بهتر است به مقدار کمتر در کنار رنگ سفید بوده و نورپردازی مناسبی نیز داشته باشید. طراحی کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای کار سختی است و استفاده از رنگ‌های دیگر در این ترکیب باید بسیار حساب شده باشد که نتیجه نهایی رضایت شما را تامین کند.

استفاده از رنگ قهوه‌ای چوب در کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ای

یکی از جدیدترین روش‌های استفاده از رنگ قهوه‌ای در کابینت به کارگیری رنگ طبیعی قهوه‌ای چوب است. این روش بسیار جدید بوده و گزینه بسیار پرطرفداری در بین طراحان کابینت و کابران آن است. آشپزخانه‌های مدرن بسیار زیبایی از این ترکیب رنگی ساخته می‌شود که با حفظ مدرنیته، زیبایی چشم‌گیری دارند. رنگ قهوه‌ای چوب دارای توناژ مختلفی است که بسته به سلیقه شما به راحتی می‌تواند نیاز شما را در این زمینه تامین کند. رنگ چوب هرگز از مد نرفته و برای مدت زمان بسیار طولانی می‌توانید از کابینت های‌گلاس سفید قهوه‌ا4.1 21

اینجا 75 تا از جدیدترین مدلهای کابینت هایگلاس کرم قهوه ای و سفید قهوه ای را ارائه کرده ایم.

هر کدام از این مدلها را که بخواهید، ما برای‌تان اجرا می‌کنیم. سلام ساختمان با تجربه 5 ساله در حوزه کابینت و کمد و مشاوره به بیش از 40,000 پروژه و اجرای بیش از 3,000 پروژه کابینت و کمد در سراسر ایران، در خدمت شماست.

همیشه مسأله‌ای که از انتخاب یک رنگ اهمیت بیشتری دارد، انتخاب ترکیب رنگ‌ها در کنار یکدیگر است. ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های روشن مثل سفید و کرم از دسته‌ی ترکیبات محبوب است که به ویژه در طراحی می‌تواند فضایی مطلوب را برای شما فراهم کند. اینجا می‌خواهیم ابتدا علت مناسب بودن ترکیب این رنگ‌ها را بررسی کنیم و سپس مدل‌های مختلف کابینت هایگلاس کرم قهوه‌ای و سفید قهوه‌ای را ببینیم.

نکته مهم: توجه کنید که تمامی مدل‌های کابینت هایگلاس توسط کابینت‌سازهای سلام ساختمان قابل اجراست و شما می‌توانید با کلیک روی هر مدل و نمونه‌کار و ثبت درخواست، از مشاورهای سلام ساختمان در مورد قیمت و اطلاعات فنی؛ مشاوره رایگان دریافت کنید. سلام ساختمان برای اجرای هر طرح مدنظرتان به شما متخصص حرفه‌ای و مطمئن معرفی می‌کند.

قهوه سوپریم جینسینگ همراه با پودر قارچ گانودرما، یکی از بهترین محصولات شرکت بیز است.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای یا کرم قهوه ای؟!

از بین رنگ‌های متنوع موجود در بازار برای کابینت هایگلاس، رنگ سفید و قهوه‌ای هیچ‌ وقت قدیمی نشده و هنوز هم محبوبیت خودش را حفظ کرده است. رنگ سفید یک رنگ خنثی و آرامش بخش می‌باشد و به خوبی می‌تواند با رنگ‌های دیگر همخوانی پیدا کند. در واقع بیشتر رنگ‌ها قابلیت مکمل شدن با رنگ سفید را دارند، رنگ قهوه‌ای هم در طیف کم‌رنگ تا پررنگ به عنوان یک رنگ گرم، هارمونی بی‌نظیری با رنگ سفید کابینت هایگلاس ایجاد می‌کند و با سلیقه بسیاری از افراد جور در می‌آید. از طرفی رنگ کرم، رنگی خنثی و بسیار زیباست که با تم قهوه‌ای هماهنگ است و به آن حس زنده بودن می‌دهد.

نکات مهم در انتخاب ترکیب رنگ سفید قهوه‌ای یا کرم قهوه‌ای

اگر این ترکیب رنگ را انتخاب می‌کنید حواستان به چند نکته باید باشد، یکی این که سعی کنید رنگ کف‌پوش، دیوار یا  را با رنگ کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای ست کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد؛ از طرفی اگر تمایل دارید رنگ قهوه‌ای غالب بر رنگ سفید یا کرم کابینت‌ها باشد بهتر است از نورپردازی مناسبی استفاده کنید تا فضای آشپزخانه دلگیر نشود. داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل کار سختی نیست فقط نیاز به کمی خلاقیت و ایده‌پردازی دارد تا کنتراست رنگ بین وسایل و مصالح به کار رفته در آشپزخانه و کابینت آشپزخانه به خوبی برقرار شود و زیبایی چشم‌نوازی را به شما هدیه کند.

مدل کابینت هایگلاس کرم قهوه ای

ترکیب رنگی کرم قهوه‌ای، انعطاف‌پذیری کمی داشته و با طیف وسیعی از رنگ‌ها ممکن است ترکیب مناسبی ایجاد نکند بنابراین تطابق با رنگ‌های جانبی باید با دقت خیلی زیادی صورت بگیرد تا فضایی چشم‌نواز را ایجاد کند. اما این ترکیب بسیار شیک است و ظاهری خاص دارد. همچنین در این ترکیب، میزان به کار رفتن رنگ‌ها و نورپردازی فضا بسیار مهم است. درصورتی که رنگ غالب در این فضا قهوه‌ای باشد، باید فضایی پر نور را داشته باشیم تا از دلگیری فضا جلوگیری شود.

قهوه‌ای یا کرم اگر به تنهایی به کار بروند، ممکن است منجر به یکنواختی محیط و خستگی افراد بشوند. رنگ کرم می‌تواند منجر به یکنواختی و رنگ قهوه‌ای منجر به دلگیری فضا بشود بنابراین این دو رنگ بهتر است که در کنار هم به کار بروند.

در ادامه مدل‌های متفاوت و زیبایی از کابینت هایگلاس کرم قهوه‌ای روشن و کرم قهوه‌ای تیره را با هم می‌بینیم و بررسی می‌کنیم.

کابینت های گلاس کرم قهوه ای روشن

رنگ کرم در این آشپزخانه به همراه رنگ قهوه‌ای طرح چوب با طرح‌های حجیم کنار آشپزخانه، ایجاد هارمونی رنگ مناسبی کرده است. دکور ورودی بسیار زیباست ولی این آشپزخانه فاقد اپن است که مقداری محدودیت ایجاد می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های این آشپزخانه، کابینت‌های بزرگ و جادار آن است.

نمونه کابینت هایگلاس اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان

تصویر زیر، یک آشپزخانه با کابینت کرم و قهوه‌ای روشن با نور طبیعی بسیار عالی و جزیره‌ مدرن و منحنی که آنقدر دلنشین است که نمی‌توان در مورد معایبش چیزی گفت.

در تصویر زیر هم یک نمونه کابینت هایگلاس مات کرم رنگ را می‌بینیم که توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان اجرا شده است (سلام ساختمان قیمت، کیفیت و زمان تحویل کابینت شما را هم ضمانت می‌کند). این روزها هایگلاس مات طرفداران زیادی پیدا کرده و جلوه ای شیک و مدرن به آشپزخانه‌ها می‌دهد.

در ویدئوی زیر نظر مشتری سلام ساختمان که کابینت هایگلاس تصویر بالا برایشان اجرا شده است را مشاهده می‌کنید:

بخشی از نمای آشپزخانه کرم قهوه‌ای روشن که توسط کابینت‌ساز سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. این کابینت از ترکیب هایگلاس مات و ام دی اف ساخته شده است. به هماهنگی بین رنگ کابینت‌ها با کف‌پوش و بین کابینتی توجه کنید. با کلیک روی عکس می‌توانید در مورد طرح انتخابی خود از سلام ساختمان مشاوره رایگان بگیرید.

مدل کابینت هایگلاس کرم قهوه‌ای مخصوص آشپزخانه ایرانی مستطیلی است که به صورت یو شکل اجرا شده است (نمونه کار سلام ساختمان).

کابینت ترکیبی در رنگ و متریال. این کابینت ترکیب طرح چوب روشن، کرم و قهوه‌ای تیره است. به علاوه بخش‌های کرم مربوط به جزیره از جنس هایگلاس بوده و سایر بخش‌ها از جنس ام‌دی‌اف کار شدند. درضمن درب شیشه‌ای که برای آشپزخانه تعبیه شده است، باعث شده در عین حالی که آشپزخانه از نظر فیزیکی از راه پله جداست، اما ارتباط داشته باشد و بتوانیم از بیرون به داخل آشپزخانه دید داشته باشیم.

باز هم ترکیب ام‌دی‌اف طرح چوب با جزیره هایگلاس کرم قهوه‌ای. نورپردازی و روشنایی اینجا مناسب و خوب است. جزیره دارای شکستگی با اینکه در فضا محدودیت ایجاد می‌کند اما اگر هنرمندانه و با طراحی مناسب کار شود، می‌تواند به زیبایی آشپزخانه کمک کند.

کابینت های گلاس کرم قهوه ای تیره

کابینت هایگلاس مات ترکیب رنگ کرم قهوه‌ای که مدل اپن جادار و بزرگی دارد. دستگیره‌های مخفی در کنار این ترکیب رنگ، نمای زیبایی ایجاد کرده است.

در تصویر زیر نمای دیگری از این کابینت هایگلاس مدرن را مشاهده می‌کنید، این کابینت توسط تیم سلام ساختمان و در تهران اجرا شده است. به این نوع طراحی آشپزخانه که 3 ضلع دارای کابینت هستند، آشپزخانه‌های یو شکل می‌گویند.

عکس زیر هم خانه یکی از مشتری‌های سلام ساختمان است که دکوراسیون داخلی آن توسط متخصص عضو سلام ساختمان در تهران طراحی و اجرا شده است. مشتری مراحل زیر را طی کرده است:

  1. درخواست فرستادند (اگر شما هم در فکر ساخت کابینت یا کمد هستید، می‌توانید درخواست‌ خود را ثبت کنید.)
  2. کارشناسان سلام ساختمان با مشتری صحبت کردند و به‌ صورت رایگان جهت انتخاب کابینت به او مشاوره دادند.
  3. دو نفر از کابینت‌سازهای سلام ساختمان از محل بازدید کردند و صحبت‌های اولیه را انجام دادند.
  4. کارفرما یکی از کابینت‌سازها را انتخاب کرد و پروژه شروع شد.
  5. در نهایت هم کار را با رضایت تحویل گرفتند.

باز هم روشنایی بسیار عالی و نورپردازی قوی در ترکیب طرح کرم با قهوه‌ای تیره. رنگ قرمز در نگاه اول شما را جذب خودش می‌کند. این نشان می‌دهد با این که این ترکیب رنگ همان‌طور که گفته شد، ترکیب کم انعطافی است و کمتر در کنار رنگ‌های دیگر زیبا می‌شود اما اینجا به خوبی رنگ قرمز در کنار رنگ کابینت کرم قهوه‌ای نشسته و نمای خوبی ایجاد کرده است.

مطالب خیلی خیلی مفید

در این آشپزخانه که توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان و در قم اجرا شده تعادل بین رنگ کرم با قهوه‌ای به خوبی رعایت شده است.

طرح کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس کرم قهوه‌ای تیره با صفحه کابینت ام‌دی‌اف. این آشپزخانه مقداری نورپردازی ضعیف‌تری دارد اما از جهت روشنایی مشکلی ندارد که علت آن به استفاده‌ی بیشتر از رنگ کرم در این آشپزخانه برمی‌گردد که می‌توانیم با نور کمتری روشنایی مناسبی در فضا ایجاد کنیم.

ترکیب رنگ‌های مختلف از جمله کرم، قهوه‌ای، نقره‌ای و زرد را در کنار هم نگاه کنید. یک آشپزخانه‌ی مدرن با رنگ‌هایی دلنشین البته مشکل این آشپزخانه شاید دیوارهای تیره باشد که مقداری باعث دلگیری این فضا شده است.

آشپزخانه‌ای فوق‌العاده شیک و کوچک که فضایی دوست داشتنی و صمیمی ساخته است و دارای کابینت‌های متعدد و جادار می‌باشد.

در عکس بالا، نمونه اجرا شده توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان را می‌بینید که از ترکیب ورق هایگلاس کرم و قهوه‌ای تیره ساخته شده است. در این نمونه‌کار که یکی از 1000 قرارداد سالانه‌ی سلام ساختمان است.

ترکیب ام‌دی‌اف و هایگلاس با رنگ‌های مختلف. هایگلاس کرم رنگ روی کابینت و جزیره با ام‌دی‌اف قهوه‌ای تیره ترکیب دلنشینی را ایجاد کرده است. در مورد کابینت قهوه‌ای تیره، نورپردازی و روشنایی فضا اهمیت دارد چون معمولا این طیف رنگی دلگیر بوده و بازتاب نور خوبی ندارد.

در این مدل، مسأله‌ای که به چشم می‌خورد کم عرض بودن آشپزخانه است. در آشپزخانه‌های باریک و کم عرض بهتر است که از رنگ‌های تیره کمتر استفاده شود و بیشتر رنگ‌های روشن به‌ کار رفته شود تا فضا بزرگ‌تر به نظر بیاید. بنابراین در این مدل بهتر بود که به جای بخش‌های تیره، از رنگ قهوه‌ای روشن استفاده شود.

مدل کابینت هایگلاس سفید قهوه ای

کابینت‌های دورنگ ترکیب رنگ جذابی را می‌توانند ایجاد کنند که بیشتر به نوع انتخاب و تناسب رنگ‌های اجرا شده در کابینت بستگی دارد. چند مدل کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید قهوه‌ای را با هم ببینیم:

کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای بالا را یکی از صدها کابینت‌ساز سلام ساختمان اجرا کرده و همان‌طور که در تصویر می‌بینید، حضور جزیره اجباری نیست و در بعضی طراحی‌ها می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. گاهی حذف جزیره باعث می‌شود دید بهتری نسبت به کل فضای آشپزخانه داشته باشیم. حتی کابینت ماشین‌لباس‌شویی هم دارای درب ساخته شده تا با بستن آن، بتوانیم نمای خالص کابینت کرم قهوه‌ای را ببینیم.

کابینت این آشپزخانه چیزی بین قهوه‌ای روشن و تیره است. به یک نکته توجه کنید که فقط بخش‌های سفید روشن این کابینت‌ها های‌گلاس بوده و بخش قهوه‌ای آن‌ها از جنس ام‌دی‌اف (MDF)  است. به همین علت درخشش و بازتاب نور از بخش سفید بسیار بیشتر از بخش قهوه‌ای آن است.

یک مدل کابینت سفید قهوه‌ای که توسط متخصص سلام ساختمان در شهر تهران، یکی از … استانی که سلام ساختمان در آن‌ها فعال است‌، اجرا شده است. در این کابینت از ورق هایگلاس سفید طرحدار استفاده شده است.

وقتی آشپزخانه بزرگ باشد و نور خوبی هم داشته باشد دستمان بازتر می‌باشد تا رنگ قهوه‌ای را بیشتر در کابینت به کار ببریم، آشپزخانه در تصویر اول که تقریباً بزرگ است، کابینت‌های پایین را از نوع هایگلاس قهوه‌ای و کابینت‌های بالا را از نوع  کار کرده و به نظر جالب می‌آید ولی در مدل دوم بهتر بود از نورپردازی بهتری استفاده شود.

مدل زیر، یکی از هزاران نمونه‌ای هست که در سلام ساختمان اجرا شده است. برای داشتن چنین مدل‌هایی لازم نیست دنبال یک کابینت‌ساز حرفه‌ای بگردید! چون سلام ساختمان این کار را برای شما انجام داده است. فقط کافیست درخواست خود را بفرستید و یکی از صدها کابینت‌ساز ما بعد از طی یک روند کوتاه، کابینت مد نظرتان را اجرا می‌کنند. برای این کار فقط کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

این آشپزخانه هم همان ترکیب رنگ را انتخاب کرده و با این که نور خوبی هم دارد ولی آشپزخانه نسبتا کوچکی محسوب می‌شود و بهتر بود از رنگ قهوه‌ای در کابینت‌ها کمتر استفاده می‌کرد تا به بزرگ‌تر نشان دادن فضای آشپرخانه تا حدودی کمک می‌کرد. اما به طور کلی طراحی خوبی دارد، مخصوصاً فضای بازی که بالای فر و مایکروفر ایجاد کرده از یکنواختی آشپرخانه کم کرده است.

عکس یک آشپزخانه بزرگ و دلباز که مورد پسند بیشتر خانم‌هاست را می‌بینید. جزیره شیک این آشپزخانه از جنس هایگلاس قهوه‌ای که به عنوان میز غذاخوری هم استفاده می‌شود و کابینت‌های متعدد از جنس هایگلاس سفید و قهوه‌ای، فضای جذابی را ایجاد کرده است.

با اینکه این آشپزخانه پنجره ندارد و نورپردازی خاصی هم انجام نشده اما به خاطر کابینت هایگلاس سفید مات و نورپردازی فضای دلبازی برای آشپزخانه ایجاد شده است. دستگیره مخفی کابینت هایگلاس به یکدست نشان دادن کابینت خیلی کمک می‌کند.

کابینت هایگلاس قهوه ای براق و سفید مات، نمونه کار تیم سلام ساختمان

کابینت‌های هایگلاس سفید قهوه‌ای که در تصویر بالا می‌بینید توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. برای داشتن چنین کابینت‌های زیبایی کافی است روی عکس کلیک کرده و درخواست خود را ثبت کنید تا مشاورین سلام ساختمان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

استفاده از اپن با طرح شکسته و کابینت‌های پله‌ای در قسمت بالای آشپزخانه و همچنین کابینت هایگلاس سفید به همراه کابینت امدیاف قهوه‌ای طراحی نسبتاً مدرنی برای این آشپزخانه ایجاد کرده و بهترین استفاده را از همه ابعاد آشپزخانه به عمل آورده است.

یک جزیره زیبا و بزرگ و یک ردیف کابینت هایگلاس قهوه‌ای در یک سمت جلوه‌ی زیبایی دارد، به نظر می‌آید رنگ سفید متمایل به طوسی است که یک مقدار با رنگ قهوه‌ای متضاد است اما این هم یک سلیقه محسوب می‌شود و قطعاً برای خیلی‌ها انتخاب خوبی است.

همیشه لازم نیست کل آشپزخانه را با کابینت بپوشانیم! گاهی با یک ایده مدرن و جالب می‌توان کابینت سفید قهوه‌ای هایگلاس را در همین تعداد محدود به خوبی و زیبایی در کنار هم قرار داد و از بقیه فضای باز آشپزخانه استفاده‌های دیگر را به عمل آورد.

نورپردازی خوب و نور طبیعی مناسب به همراه کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای و جزیره شیک و بزرگ، نمی‌توان از این دو مدل ایرادی گرفت!

این هم نمونه اجرا شده کابینت سفید قهوه‌ای مدرن در آشپزخانه‌ای روشن که در تهران و توسط کابینت‌ساز عضو سلام ساختمان اجرا شده است. سلام ساختمان با معرفی چندین کابینت‌ساز در شهرهای مختلف ایران، سفارش کابینت را برای شما مطمئن و راحت می‌کند.

برای مشاهده ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ‌ها مطالب زیر را مطالعه کنید:

اگر کابینت هایگلاس قهوه‌ای را خیلی می‌پسندید و به عنوان رنگ غالب انتخابش می‌کنید، حواستان به نورپردازی آشپزخانه باشد که فضای آشپزخانه‌ خیلی کوچک و دلگیر نشود.

کابینت هایگلاس سفید و شکلاتی هم یکی از انتخاب‌های جذاب و محبوب است که با یک ایده‌پردازی خلاقانه؛ خیلی خوب می‌تواند محیط آشپزخانه را مدرن نشان دهد.

کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای روشن که در این عکس زیبایی چشم‌نوازش را به خوبی می‌بینید. ست کردن رنگ قهوه‌ای روشن با پله‌ها و کف‌پوش هم انتخاب درست و هوشمندانه‌ای است.

کابینت‌ منحنی یکی از انواع کابینت‌های مدرن محسوب می‌شود مخصوصاً اگر ترکیبی از هایگلاس سفید و امدیاف قهوه‌ای باشه که در این عکس یک نمونه را می‌بینید.

کابینت هایگلاس مات سفید و قهوه‌ای در یک سبک مدرن و بی‌نظیر و با دستگیره مخفی که زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آشپزخانه کوچک بخشیده است.

آشپزخانه بزرگ دیگر مشکل فضا ندارد، بنابراین نیازی به کابینت‌های پوشیده تا سقف نیست و بهتر است روی ترکیب رنگ کابینت و طراحی و جانمایی کابینت‌ها بیشتر وقت گذاشته شود. در این دو آشپزخانه هم با ترکیب هایگلاس سفید و قهوه‌ای تیره طراحی نسبتاً خوب و تمیزی به اجرا درآمده است.

فراموش نکنید که جانمایی صحیح وسایل آشپزخانه خیلی مهم است و زیبایی طرح را بیشتر می‌کند. در تصویر پایین که اجرای یکی از متخصصین سلام ساختمان در شهر تهران است، هود به صورت فیزیکی حذف نشده ولی نمای آن به‌ خوبی از فضا حذف شده و ظاهری یک تکه را ساخته است. این نوع خلاقیت‌ها را فقط باید از یه دکوراتور باسابقه و ماهر انتظار داشت که ما برای شما پیدا می‌کنیم.

کابینت هایگلاس اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان

وقتی کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای را تا سقف آشپزخانه طراحی و اجرا کنید می‌توانید از فضای آشپزخانه به شکلی بهینه و مفید استفاده کنید. این دو عکس دو نمای متفاوت از یک آشپزخانه را به نمایش گذاشته‌اند.

یک ایده خوبی که می‌توانید از این عکس کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای بگیرید اجرای هایگلاس قهوه‌ای و سفید در انتهای سالن و هماهنگی رنگ آن با کابینت‌های آشپزخانه هست که طراحی شیک و جالبی را رقم زده است.

استفاده از گاز صفحه‌ای روی جزیره این آشپزخانه برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه ایده جالبی است اما از قسمت بالای کابینت‌ها می‌توانست استفاده بیشتری به عمل بیاید که فضای خالی و پرتی آن قسمت کمتر دیده شود.

تصاویر زیر نمونه کارهای کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای اجرا شده توسط کابینت‌سازهای سلام ساختمان است.

هایگلاس سفید و قهوهای روشن یا چوبی انتخاب جذابی برای شیک پسندان می‌تواند باشد. طبقات استفاده شده در کابینت‌های بالایی به خوبی تونسته یکنواختی را از این آشپزخانه دور کند. به طور کلی این آشپزخانه جزء طرح‌های خاص و مدرن به حساب می‌آید.

خلاصه مطلب

در این مطلب نمونه‌های زیادی از انواع کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای و کرم قهوه‌ای در طرح‌های مختلف را با شما به اشتراک گذاشتیم تا بتوانید طرح دلخواه خود را به راحتی پیدا کنید.

همچنین در طول مطلب با کلی نمونه کار از متخصصین سلام ساختمان آشنا شدید که شما هم می‌توانید صاحب هر یک از این مدل‌های کابینت باشید. فقط کافیست روی لینک کلیک کنید و از مشاوره رایگان و ضمانت‌های ویژه سلام ساختمان استفاده کنید. ممنون که همراه ما بودید. نظرات خود را در ادامه با ما به اشتراک بگذارید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.

سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟

برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:

قهوه ماسالا گانودرما بیز دارای  عصاره قارچ گانو ترکیبی از پودر خالص گانو لوسیدوم (ریشی) با میخک، هل، زنجبیل، دارچین، چای سیاه، فلفل و برخی دیگر از ادویه های هندی است

از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟

بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:

هر دوی این‌ها رایگان است.

بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟

بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.

آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟

بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.

آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟

اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.

ی چوبی خود در آشپزخانه‌تان لذت ببرید.

ب نظر مشتری روز به روز افرایش داده است و احترام بالایی به سلیقه مشتری می گذارد.

 

خروج از نسخه موبایل