راهنمای جامع و رایگان انتخاب بهترین ماینر بیت کوین (Bitcoin) برای استخراج

مقاله آموزش یکی از اصلی ترین سرفصل های است. شناخت ترفندها و روش های کاربردی برای استخراج بیت کوین می تواند یک روش درآمدزای عالی را به شما معرفی کند. استخراج بیت کوین, عبارتی که این روزها در کشور ما از هر گوشه‌ای به گوش می‌رسد. اتفاقات مختلفی نیز به این فرایند الکترونیکی نسبت داده می‌شود. از قطعی سراسری برق در تابستان ۱۴۰۰ تا چالش‌هایی که برای استخراج این رمز ارز وجود دارد، همگی شبیه به یک سؤال بزرگ در ذهن کاربران شده است.

معرفی بهترین دستگاه های استخراج بیت کوین

پرواضح است که انتخاب دستگاه استخراج بیت کوین از میان بهترین‌های بازار در نهایت منجر به کسب درآمد بیشتر توسط کاربران و ماینرها خواهد شد. اگر شما نیز به دنبال رسیدن به درآمدهای بالاتر هستید بهتر است حتماً در قدم اول لیستی از بهترین دستگاه های موجود در بازار را در اختیار داشته باشید. این لیست بر اساس فاکتورهای مختلفی تهیه شده است.

در درجه اول کیفیت و هش ریت دستگاه و پس از آن میزان مصرف برق و هم‌چنین محبوبیت آن در نزد کاربران از اصلی‌ترین عوامل رتبه‌بندی این محصولات هستند. در ادامه سعی کرده‌ایم تا بهترین دستگاه های موجود در ایران را برای شما معرفی کنیم. قبل از آن لازم است تا شما را با بهترین برندهای تولید کننده این دستگاه در جهان نیز آشنا کنیم. بهترین برندهایی که می‌توانید با خرید محصولات آنها خیالی راحت‌تر از کیفیت دستگاه خود داشته باشید، به شرح زیر هستند:

در ادامه بهترین محصولات این برندها را با هم مرور خواهیم نمود.

یکی از بهترین دستگاه استخراج بیت کوین است که در اختیار کاربران ایرانی نیز قرار گرفته است. از اصلی‌ترین مشخصات این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

این دستگاه تولید کمپانی مایکرو بی‌تی است که می‌توانید آن را با مشخصات زیر در اختیار داشته باشید:

این محصول شرکت مایکرو بی‌تی دارای میزان بازدهی ۳۱ ژول بر تراهش است. مشخصات آن نسبت به دستگاه قبلی اختلاف کمی دارد و قیمت آن در سایت مرجع نیز ۷۸۰۰ دلار تعیین شده است.

این دستگاه را نیز می‌توانید با مشخصات زیر در بازار تهیه کنید:

این دستگاه را نیز می‌توانید با بازده انرژی ۳۸ ژول بر تراهش در اختیار داشته باشید. این محصول نیز در سایت‌های مرجع و معتبر با قیمت ۳۱۰۰ دلاری عرضه شده است.

توجه داشته باشید که آموزش استخراج بیت کوین به‌ راحتی صورت می‌گیرد و کار چندان سختی نیست. منتهی شما باید ملزومات این عملیات را تهیه کنید تا بتوانید از این طریق درآمد خوبی کسب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید در سایت https://donyaye-arzdigital.com/  با ما در ارتباط باشید.

رتبه‌بندی سایر دستگاه های استخراج بیت کوین را نیز می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

نام دستگاه رتبه قدرت

(تراهش)

سال عرضه ابعاد (میلی متر) وزن تعداد فن مصرف برق (وات) ولتاژ

(ولت)

دمای کارکرد

(سانتی گراد)

بازده انرژی

(ژول بر تراهش)

Bitmain Antminer T19 ۴ ۸۴ ۲۰۲۰ ۴۰۰×۲۹۰×۱۹۵ ۱۴.۵ ۴ ۳۱۵۰ ۱۲ ۵ تا ۵۰ ۳۸
Bitmain Antminer S17+ ۵ ۷۳ ۲۰۱۹ ۳۰۴×۲۹۸×۱۷۵ ۱۱ ۴ ۲۹۲۰ ۱۲ ۵ تا ۵۰ ۴۵
Canaan Avalonminer 1166Pro ۶ ۸۱ ۲۰۲۰ ۴۴۲×۴۰۵×۳۰۶ ۱۲ ۴ ۳۴۰۰ ۱۲ ۵ تا ۳۵ ۴۲
Innosilicon T3+ 52T ۷ ۵۲ ۲۰۱۹ ۴۳۰×۲۲۰×۱۴۱ ۱۰ ۲ ۲۸۰۰ ۱۲ ۵ تا ۴۵ ۴۵
MicroBT Whatsminer M31S ۸ ۷۰ ۲۰۲۰ ۳۹۰×۲۲۰×۱۳۰ ۱۲.۵ ۲ ۳۲۲۰ ۱۲ ۵ تا ۴۰ ۴۷

شناخت بهترین استخر استخراج

در بند بعدی سعی داریم تا درآمد هر یک از دستگاه های استخراج بیت کوین را برای شما تشریح کنیم. با توجه به اینکه این درآمد به صورت مستقیم از استخر استخراجی که کاربران در فعالیت دارند نیز تأثیر می‌پذیرد، لازم است تا بهترین استخرهای استخراج را نیز به شما معرفی نماییم.

میزان درآمد هر یک از دستگاه های استخراج بیت کوین در ایران

در نهایت برای اینکه تمام زوایای لازم برای تهیه بهترین دستگاه استخراج بیت کوین را برای شما تشریح کرده باشیم، لازم است تا با میزان درآمد هر یک از این دستگاه نیز آشنا شوید. دقت کنید که این میزان درآمد بر اساس فاکتورهای بیان شده در بندهای گذشته می‌تواند متغیر باشد. از این رو به این اعداد به شکل یک درآمد حدودی نگاه کنید. هم‌چنین باید با عوامل مثبت و منفی تأثیرگذار روی این قیمت‌ها نیز آشنا باشید.

عواملی که باعث افزایش درآمد دستگاه استخراج بیت کوین می‌شوند:

عواملی که باعث کاهش درآمد دستگاه استخراج بیت کوین می‌شوند:

با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید به صورت میانگین انتظارات زیر را از دستگاه استخراج بیت کوین خود داشته باشید:

هش بیت کوین چیست؟

هش بیت کوین در واقع یک الگوریتم ریاضی رمزنگاری شده است. این تابع ریاضی اطلاعات ورودی را به خروجی‌های خاصی تبدیل می‌کند. خروجی‌های تابع هش مجموعه‌ای از اعداد و حروف در کنار هم هستند که طول ثابتی دارند. تغییر ورودی باعث می‌شود تا خروجی این تابع تغییر کند. از این گذشته این تابع برای هر ورودی یک خروجی مستقل و منحصر به فرد ارائه می‌نماید. این الگوریتم یکی از اصلی‌ترین دلایل بالا رفتن امنیت شبکه بیت کوین است. دقت کنید که امکان رسیدن به تابع اولیه ورودی این الگوریتم با داشتن نتیجه آن تقریباً غیر ممکن است. در واقع امکان وارون‌پذیری در این تابعه وجود ندارد.

تابعی که در شبکه بیت کوین ارتباط دهنده میان بلاک‌های مختلف است، هش بیت کوین نامیده می‌شود. ماینرها برای تائید تراکنش‌ها و سپس اضافه کردن بلاک جدید به بلاک چین بیت کوین لازم است تا هش بلاک‌ها را با یکدیگر تطابق دهند.

نرخ هش یا هش ریت چیست؟

فارم یا مزرعه استخراج بیت کوین یکی دیگر از اصطلاحاتی است که لازم است تا ماینرها با آن نیز آشنا باشند. احتمالاً در ماه‌های اخیر اخبار زیادی مبنی بر کشف مزارع استخراج بیت کوین در ایران خودمان شنیده‌اید. اما این مزارع چه تعریفی دارند؟ وقتی ماینرها به جای استفاده از یک دستگاه استخراج بیت کوین ده‌ها و صدها دستگاه را در کنار هم قرار داده و به صورت همزمان از قدرت همه آنها برای استخراج بیت کوین استفاده می‌نمایند، به این محیط اصطلاحاً مزرعه استخراج بیت کوین اطلاق می‌شود. در حال حاضر سوله‌های بسیار زیادی در اطراف شهرها به این کار اختصاص داده شده است که بسیاری از آنها غیرقانونی است.

مزارع بیت کوین به دلیل این که به صورت همزمان از ده‌ها دستگاه استخراج بیت کوین استفاده می‌نمایند، قدرت بسیار زیادی داشته و درآمد قابل توجهی را نیز برای کاربران به وجود می‌آورند. این مزارع برق بسیار زیادی مصرف می‌نمایند که می‌تواند کل شبکه برق یک شهر را با اختلال روبرو نماید.

استخراج بیت کوین به زبان بلاک چین

تمام پیش نیازها و اصطلاحات لازم برای استخراج بیت کوین را با هم مرور کردیم. در انتهای این بخش نیز قصد داریم تا یک تعریف جامع از استخراج بیت کوین ارائه دهیم که می‌تواند شناخت بهتری نسبت به این روش برای شما به وجود آورد. فرایند استخراج بیت کوین بر اساس الگوریتم اثبات کار یا Proof of Work انجام می‌پذیرد. به عنوان ماینر شما برای دریافت پاداش استخراج بیت کوین باید اولین نفری باشید که فرایند اثبات کار را برای کی تراکنش انجام می‌دهید.

در این فرایند محاسباتی شما باید هش مورد نظر قرار گرفته در بلاک را تشخیص دهید. در این فرایند ماینر با استفاده از تجهیزات و دستگاه استخراجی که در اختیار دارد، باید هش مورد نظر را حدس بزند. اولین فردی که در میان میلیون‌ها ماینر بتوان این هش را حدس زده و به آن نزدیک شود، پاداش استخراج بیت کوین را دریافت خواهد نمود.

 

خروج از نسخه موبایل