روش های افزایش فالوور اینستاگرام در یک دقیقه

ساختن یک پیج اینستاگرام و از صفر شروع کردن کار سختی است، مگر نه؟ فالوربالا از کجا بیاوریم؟ اصلاً به جز ده بیست نفری که اطرافمون هستند، کس دیگری هم پیدا می‌شود که پست‌های ما را لایک کند؟ خوشبختانه دیگر دورۀ ربات‌های افزایش فالوور و لایک بگیر، تمام شده. بگذارید خیالتان را راحت کنیم… این ربات‌ها فقط عدد فالوورها یا لایک‌هایتان را زیاد می‌کنند و هیج نفعی برای شما ندارند!

تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور | ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان | روش های افزایش فالوور از ۱۰۰۰ تا ۱۰k

شما باید به دنبال راهی برای بدست آوردن فالوورهای ارزشمند باشید، فالوورهایی که در طولانی مدت به درد شما یا کسب و کارتان بخورند. وگرنه فالوور خریدن هیچ کاری ندارد. اصلاً 1 میلیون فالوور بخرید. وقتی نه لایک کنند، نه کامنت بگذارند نه خرید کنند و نه اصلاً واقعی باشند، به چه درد شما می‌خورند؟

پس ادامه مقاله را با دقت بخوانید. چون قرار است یاد بگیرید که چطور در عرض 1 ماه به 300 هزار فالوور برسید.

تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور | ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان | روش های افزایش فالوور از ۱۰۰۰ تا ۱۰k

افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان

بیایید به اینستاگرام به چشم یک بازی نگاه کنیم. برای برنده شدن در آن، باید طبق قوانین بازی کنید. ما قرار است در این مقاله، شما را با فوت و فن این بازی آشنا کنیم.

اگر قدم به قدم با ما پیش بیایید و این 3 اصل را رعایت کنید، می‌توانید در کمترین زمان ممکن به هزاران فالوور برسید.

  1. افزایش فالوور اینستاگرام؛ به کمک تولید محتوا

برای چند لحظه، از بازی بیرون بیایید و از بالا به قضیه نگاه کنید. حالا به این سوال پاسخ دهید.

آدم‌ها چرا شما را دنبال می‌کنند؟ اصلاً خود شما چه یک سری پیج‌ها را فالو می‌کنید؟

پاسخ احتمالی شما:

به خاطر اینکه از پست و استوری‌‌های آن پیج خوشمان می‌آید. (به همین سادگی)

حالا چه چیزی باعث می‌شود تا ما محتوا (پست و استوری) یک پیج را دوست داشته باشیم؟ فقط کافی است تا دو موردی که در بخش بعدی گفتیم را رعایت کنید.

راه های افزایش رایگان فالوور اینستاگرام در سال 1402

اگر واقعا کسب و کارتان برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام به محبوبیت بالایی برسید روش های واقعی و اصولی افزایش فالوور اینستاگرام را به شما می گویم. ولی اگر در ذهنتان این است که پیجی در اینستاگرام بزنید و صرفا با افزایش فالوورهای آن بخواهید اعتبار بالایی کسب کنید و سپس با گرفتن سفارش تبلیغات کسب درآمد کنید روش هایی که قصد دارم عنوان کنم اصلا به دردتان نمی خورد. شاید این سوال را بارها از خود پرسیده اید که چگونه فالور های اینستاگرام را زیاد کنیم؟ یا رایگان بدون برنامه چگونه است؟ در ادامه همراه من باشید تا شما را با روش های افزایش فالوور واقعی رایگان آشنا کنم.

1.پروفایل تان را جذاب کنید

قبل از هر چیز بهتر است بدانید پروفایل اینستاگرام شما دقیقا مانند ویترین مغازه است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد مشتری ها را فراری می دهید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر هستند که می زنند.

باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید کنید و در پروفایل تان منتشر کنید. طوری که در نگاه اول کاربران تان مجذوب پروفایل شما شوند و تمایل پیدا کنند تا شما را سریع تر دنبال کنند. پیج های جذاب زیادی وجود دارند که فقط به خاطر جذابیتی که دارند، توسط افراد دنبال می شوند.

البته مهم است که پروفایل تان را با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی عالی تاثیر گذارتر کنید.

رعایت تمام این موارد به جذاب تر شدن پروفایل شما کمک می کند و هر بازدید کننده ای را می تواند مشتاق به پیگیری پیج شما کند.

2. از #هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام دارند. استفاده از هشتگ ها به صورت صحیح می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند.

به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های محبوب خود را پیگیری می کنند. همین باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند. و استفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما می شود.

3. با پیج های هم حوزه خود در تعامل باشید

یکی از سودمند ترین کارهایی که در فعالیت های اینستاگرامی خود می توانید انجام دهید تعامل با پیج های هم حوزه خود است. اگر در اینستاگرام فعال باشید نیازی نیست بگردید تا هم حوزه ای های خود را پیدا کنید. به طور طبیعی با آن ها برخورد می کنید. فقط کافی است با آن ها رابطه برقرار کنید.

سعی کنید پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی با آن ها تبادل داشته باشید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

4. مسابقات اینستاگرامی راه اندازی کنید

برگذاری مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف و همچنین پیج های ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد مسلما افراد بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.

5. از وب سایت تان برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

اگر وب سایت داشته باشید ایده های خیلی خوبی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان وجود دارد. وب سایتی که هر روز دارای بازدید کنندگان جدیدی است بهترین مکان برای تبلیغ پیج اینستاگرام تان است.

یکی از ایده هایی که می توانید از آن در سایت تان استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام تان در زیر تمام پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید دارید. چون مطمئنا افراد زیادی ممکن است از مقالات شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب می شوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند.

سعی کنید حتما در صفحه درباره ما و تماس با ما سایت تان آدرس اینستاگرام تان را به عنوان یکی از راه های ارتباطی قرار دهید. چرا که این دو صفحه در هر سایتی جزء پر بازدیدترین صفحات سایت محسوب می شوند.

6. رفتار کاربرانتان را تحلیل کنید

همیشه تحلیل رفتار کاربران باعث بهبود کیفیت کار شما می شود. چه سایت داشته باشید و چه اینستاگرام باید همیشه از کمبود ها و نیازهای کاربرانتان آگاه باشید. به خاطر اینکه با بررسی رفتار کاربرانتان متوجه این می شوید که دقیقا آن ها به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.

اینستاگرام ابزاری به نام Insight را در اختیار پروفایل های تجاری خود قرار داده است که با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید متوجه این شوید که تا چه حدودی محتوایی که تولید می کنید برای کاربرانتان جذاب است یا خیر! تا چه حدی در راستای هدف خود پیش می روید.

7. از تبلیغات آفلاین استفاده کنید

اگر دارای کسب و کار سنتی هستید و از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید حتما برای شما مقدور است که از تبلیغات آفلاین هم برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید روی بروشورهای تبلیغاتی و یا تراکت ها مانور دهید. در این صورت حتما آدرس پیج اینستاگرام خود را در تبلیغات کاغذی خود درج کنید.

همچنین خیلی مهم است که در کارت ویزیت خود به آدرس اینستاگرام خود اشاره کنید. این روزها خیلی ها به جای درج وب سایت روی کارت ویزیت خود اکثرا از آدرس اینستاگرام شان استفاده می کنند.

8. پست های چالشی و ویروسی منتشر کنید

یکی از پر تعامل ترین پست ها در شبکه های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام انتشار پست های چالشی است. مسلما در هر حوزه کاری که باشید موضوعات چالشی وجود دارد. سعی کنید پست هایی منتشر کنید تا کاربران را وادار سازد تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شرکت کنند.

9. از دیگر ابزارها و جوامع مجازی کمک بگیرید

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام این است که از دیگر ابزارهایی که در دست دارید استفاده کنید. مثلا دیگر شبکه های اجتماعی. به عنوان مثال اگر در لینکدین فعال هستید حتما از نفوذی که در لینکدین دارید می توانید برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید.

یا مثلا هنگامی که در پست های وبلاگ ها و وب سایت های دیگر نظر تخصصی خود را قرار می دهید به جای اینکه آدرس وب سایت خود را درج کنید از آدرس پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. مطمئن باشید اگر نظرتان تاثیرگذار باشد افراد زیادی علاقه مند به دنبال کردن شما می شوند.

10. از کامنت مارکتینگ حرفه ای استفاده کنید

یکی بهترین و جدیدترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام این است که از کامنت مارکتینگ استفاده کنید. این کار حتی در بسیاری از مواقع باعث افزایش فروش هم می شود. در این روش شما با گذاشتن کامنت های حرفه ای زیر پست های مرتبط به کارتان به صورت کاملا هوشمندانه اقدام به جذب فالوور می کنید.

برای استفاده از این روش ابتدا باید پست های مرتبط به کارتان که به تازگی منتشر می شوند را پیدا کنید. خیلی راحته فقط کافیه هشتگ های مرتبط به کسب و کارتان را هر روز بررسی کنید تا پست ها جدید که مربوط به کسب و کارتان می شوند را پیدا کنید. در این روش باید پست هایی را پیدا کنید که صاحب پیج خودش فروش محصول نداشته باشد. در واقع منظورم این است که بلاگر باشد و فقط آموزش بدهد.

پست‌های شما در اینستاگرام، از سه طریق دیده می‌شوند:

روش اول؛ دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

مقصد آرزوهای هر پست است. چون به محض وارد شدن به آن، هزاران هزار نفر دیگر آن پست را می‌بینند. برای مثال، فقط یکی از پست‌های ما در پیج اینستاگرام نوین ‌بعد از رفتن به اکسپلور، حدود 6 هزار فالوور جدید برای ما آورد.

روش دوم؛ اشتراک‌گذاری محتوا

دومین راهی که باعث افزایش تعداد فالوورهای شما می‌شود، اشتراک‌گذاری آن توسط افراد است. در این مرحله، اگر دو عنصر «مفید بودن» و «سرگرم‌کننده» بودن را رعایت کرده باشید، محتوای‌تان دست به دست می‌پرخد و به اشتراک گذاشته می‌شود.
(حتماً سری به دایرکت‌های خود بزنید و آخرین پستی که برای دوستانتان فرستادید را یکبار دیگر تماشا کنید. مطمئنیم که این دو موضوع در آن رعایت شده بودند!)

روش سوم؛ هشتگ‌گذاری هدفمند

این که هشتگ چیست و چرا باید از آن استفاده کنید را در بخوانید. اما خوب است بدانید که اینستاگرام بر اساس هشتگ‌هایی که در کپشن پست‌های خود قرار می‌دهید، موضوع آن پست را میفهمد. سپس به آن دسته از مخاطب‌هایی که به موضوع پست شما علاقه دارند، نشانش می‌دهد. در نتیجه…بووووووم…آدم‌های بیشتری پیج شما را می‌بینند و دنبالتان می‌کنند.

  1. افزایش فالوور اینستاگرام؛ تأثیر تعامل با مخاطب

اصلاً تعامل یعنی چه؟ شاید هنوز برای خیلی  از ما، کلمه تعامل به خوبی جا نیافتاده باشد. تعامل یعنی برقراری ارتباط دو طرفه. تعامل در اینستاگرام، ارتباطی است که اگر نادیده‌اش بگیرید، به هیچ‌جا نمی‌رسید! (لطفاً این جمله را دوباره بخوانید)

راه‌های تعامل برای افزایش مخاطب و جلب اعتماد

  • کامنت مارکتینگ (زیر پست‌های پر بازدید کامنت‌های ارزشمند بگذارید تا اگر آدم‌ها کامنت شما را دیدند، کنجکاو شوند و به پیج شما سر بزنند).
  • با همکاران خود صحبت کنید و همدیگر را در استوری به مخاطب‌های خود معرفی کنید.
  • لایو مشترک برگزار کنید تا دایره محاطب‌هایتان بزرگتر شود.
  1. افزایش فالوور اینستاگرام؛ از تبلیغات کمک بگیرید

موضوع اینجاست که برای شروع تبلیغات به پول نیاز داریم :) و در شروع کار، هیچکس آنقدری سرمایه ندارد که بخواهد مبلغ زیادی را صرف تبلیغات کند.

توصیه ما به پیج‌هایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌اند این است که از همان دو روش قبلی استفاده کنند. یعنی، تولید محتوای ارزشمند و تعامل با مخاطب.

این دو راه رایگان هستند و تنها هزینه‌ای که باید بابت‌شان بپردازید، زمان‌تان است.