برترین های کسب و کارعمومی

قهوه گانودرما و کبد چرب

وجود چربی در اندام های حیاتی امری طبیعی است اما اگر میزان آن از حد نرمال بیشتر شود، مشکل ساز است. به عنوان مثال در کبد اگر میزان چربی بیشتر از 5 درصد شود، بیماری کبد چرب رخ می دهد.همانطور که گفتیم دلایل مختلفی دست به دست هم می دهند و مسبب این بیماری می شوند. اگر کبد چرب در اثر مصرف زیاد الکی ایجاد شده باشد آن را کبد چرب الکی می گویند.

در این حالت با ترک مصرف الکی وضعیت کبد به تدریج به وضعیت نرمال بر می گردد. اما اگر کبد بدون هیچ دلیل خاصی در شکستن چربی ها ناتوان شده باشد به آن کبد چرب غیر الکی می گویند و در صورت عدم رسیدگی در این حالت به نارسایی کبد منتهی می شود.مطالعات نشان داده است که مصرف روزانه دو گرم قارچ گانودرما می تواند در مدت حداکثر 6ماه تاثیرات مثبتی بر روی کاهش آنزیم های کبدی(GOT و GPT) داشته باشد. به جرات می توان گفت که گانودرما تنها داروی طبیعی است که اثرات آن بر کاهش و درمان کبد چرب ثابت شده است.

گانودرما سرشار از آنتی اکسیدان است به همین دلیل به پاکسازی و ترمیم بافت کبد کمک می کند. همچنین مصرف قارچ گانودرما موجب کاهش وزن و کاهش کلسترول و فشار خون می شود، به همین دلیل بار مضاعفی از دوش کبد برداشته می شود. گانودرما می تواند بیماری هایی که موجب ایجاد عوارضی در کبد می شوند مانند هپاتیت B را کنترل کند و از این طریق به بهبود وصعیت کبد کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که گانودرما رادیکال های آزاد موجود در بدن را از بین می برد و به کبد اجازه می دهد تا خودش را ترمیم کند.

Ganoderma coffee and fatty liver

مصرف قارچ گانودرما

دور مصرف مناسب قارچ گانودرما برای بهبود کبد، 3 الی 5 گرم است. دقت کنید که بهتر است این مقدار را به روش دم نوش و یا عصاره گیری مصرف کنید. مصرف باید به صورت روزانه و منظم انجام شود. دوره درمان بیماری های کبدی با قارچ گانودرما حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه است.

در دوره استفاده از قارچ گانودرما از مصرف نوشیدنی های الکلی، فست فودها و مواد غذایی فرآوری شده، دخانیات و غذاهای بسیار تند و چرب خودداری کنید. با بهبود وضعیت زندگی خود، استرس را کاهش دهید و از عصبانیت خودداری کنید.برای جلوگیری از ایجاد حساسیت نسبت به گانودرما، مصرف را از 1 گرم در روز شروع کنید و به تدریج مقدار را به دوز مجاز برسانید. در شروع مصرف اگر با علائمی مانند ناراحتی شدید معده و یا خارش پوستی مواجه شدید، مصرف را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت کنید.

مطالعات آزمایشگاهی روی گانودرما و تاثیر آن بر کبد

در حال حاضر همه ساله در دانشگاه ها و آزمایشگاه های علمی پژوهشی مدرن در سراسر دنیا تحقیقات گسترده ای بر روی آثار کاربردی و مفید گانودرمالوسیدوم بر روی امراض کبدی صورت می گیرد که نتایج منتشر شده ی آنها بصورت مقالات متعدد در نشریات علمی مختلف به دید علاقمندان تاثیرات گیاهان دارویی نظیر قارچ گانودرمالوسیدوم می رسد.

تاثیرات ضد هپاتوم گانودرمالوسیدوم

در یکی از پژوهش های انجام شده ی اخیر که به صورت یک مقاله به نشر رسیده است فعالیت ضد هپاتوم و عملکرد محافظتی محصولات تخمیر شده ی 5 لیتری گانودرما لوسیدومِ کشت شده در برابر کبد در محیط حاوی دانه های سویای سیاه و غشای گون در دماهای تخمیری متفاوت مورد بررسی آزمایشگران قرار گرفت. در این آزمایش، سلول های Hep 3B پیش درمان شده با لواستاتین برای مطالعه فعالیت ضد هپاتوم گانودرمالوسیدوم مورد استفاده قرار گرفتند و اجزای فعال احتمالی با کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا در فاز معکوس تجزیه و تحلیل شدند.

تتراکلرید کربن (CCl4) ناشی از آسیب سلولی اولیه در موش صحرایی بیشتر برای ارزیابی فعالیت محافظتی محصولات تخمیر شده ی گانودرمالوسیدوم در برابر کبد بکار گرفته شد. در حالی که تمام فیلترهای  مایع GL رشد سلول های Hep 3B را مهار نمی کنند، عصاره اتانولی از میسلیوم گانودرمالوسیدوم GL-2 که در محیط حاوی پنجاه گرم BS  در لیتر  و بیست گرم AM در لیتر کشت می شود.

بر همین اساس فعالیت ضد هپاتوم گانودرمالوسیدوم  با برخی از اجزای فعال ناشناخته در این نمونه ها در ارتباط بود. علاوه بر این، صد میکروگرم گانودرمالوسیدوم GL-2-mE در میلی لیتر، بدون اثر مضر بر رشد سلول های کبدی اولیه موش صحرایی به طور قابل توجهی زنده ماندن سلولی را حفظ کرد، نشت لاکتات دهیدروژناز را کاهش داد، پراکسیداسیون لیپیدی را هم کاهش داد و فعالیت های گلوتاتیون پراکسیداز و گلوتاتیون S-ترانسفراز را در سلول های کبدی آسیب دیده ی ناشی از CCl4 در موش های صحرایی افزایش داد.

فعالیت های بیولوژیکی گانودرمالوسیدوم

گانودرما لوسیدوم یک قارچ دارویی است که سالهای سال بلکه قرنها و هزاره هاست که در طب سنتی چینی در شرق آسیا به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. تری ترپنوئیدها، متابولیت‌های تلخ موجود در پیکره ی میوه دهنده ی گانودرمالوسیدوم و هاگ‌ها، بسیاری از فعالیت‌های بیولوژیکی و عملکردهای دارویی مانند فعالیت ضد هپاتوم، فعالیت ضد توموری، فعالیت آنتی‌اکسیدانی، فعالیت ضد ویروس نقص سیستم ایمنی انسانی، فعالیت ضد حساسیت، فعالیت ضد فشار خون، محافظت از کبد و مهار کلسترول و تجمع پلاکت‌ها را نشان می‌دهند.

همچنین گزارش های منتشر شده از تحقیقات آزمایشگاهی روی گانودرمالوسیدوم نشان داده  است که پلی ساکاریدهای موجود در پیکره ی میوه دهی گانودرمالوسیدوم  GL دارای فعالیت های ضد توموری، هیپوگلیسمی و تعدیل کننده  سیستم ایمنی بدن انسان هستند.

قهوه ترک ساز کاراجا

شما می توانید در مهمانی های خود با استفاده از  قهوه ترک و فوم ساز برقی کاراجا نوشیدنی های داغ و خوشمزه گوناگونی از قبیل قهوه ترک و شیر قهوه آماده و با آن از مهمانان خود پذیرایی نمایید.کاراجا مدل Hatir Hups به گونه ای طراحی و ساخته شده تا شما بتوانید به راحتی و سریع یک نوشیدنی گرم برای خود آماده نمایید که این یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی می باشد که صبح های علاقه به این دارند که روز خود را با یک نوشیدنی گرم آغاز کنند ولی به دلیل نداشتن زمان کافی، قادر به انجام این کار نیستند.

برای تهیه قهوه می توانید از آب و یا شیر استفاده نمایید. کافیست برای تهیه قهوه ترک به ازای یک فنجان قهوه، یک پیمانه قهوه (در صورتی که می خواهید قهوه خود را به همراه شیر تهیه نمایید، یک پیمانه قهوه و نصف فنجان شیر و نصف فنجان آب) را درون مخزن قهوه ترک ساز برقی بریزید و هم بزنید و سپس مخزن را بسته و با رعایت نکات ایمنی، دستگاه را روشن نمایید تا قهوه شما آماده شود.

قهوه ساز کاراجا Karaca

برند مشهور کاراجا از یک کسب و کار خانوادگی کوچک آغاز شد و هدف ارائه محصولاتی با کیفیت عالی و نوآورانه با در نظر گرفتن قیمت های منصفانه همواره در تلاش بوده تا بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه نماید. در طراحی محصولات کاراجا همواره سعی شده تا به جای استفاده از طرح های معمولی، از طرحی های خاص و شیک استفاده شود تا علاوه بر تولید محصولی با کیفیت، خانه شما را هم زیباتر نماید.

توضیحاتی در مودر چایی ساز کاراجا

عشق و علاقه ما به چای یک واقعیت غیرقابل انکار است. به این ترتیب، او همیشه در هنگام صبحانه، سر کار، ظهر و در هر زمانی از روز با ما است! البته طعم یک چای خوب دم شده، طعم دیگری است. دستگاه چای ساز کاراجا به شما نوید چای های خوشمزه می دهد. دستگاهی که هم به عنوان کتری و هم به عنوان چای ساز می توانید از آن استفاده کنید، استفاده بسیار ارگونومیک و کاربردی و همچنین دارای سطحی سخت و صاف می باشد. به لطف بدنه فولادی ضد زنگ اینوکس، در برابر زنگ زدگی، سایش و پارگی بسیار مقاوم است. به راحتی تمیز می شود، لک نمی شود و بهداشتی است.

برای مشاهده محصولات بیشتر لطفا روی لینک زیر کلیک فرمایید

karaca