برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

معرفی سودپرک و بهترین نوع آن با هگزا چم

گروه صنعتی hexachem یکی از معتبرترین تولیدکنندگان سود پرک با غلظت های متفاوت در کشور می باشد. ما سود سدیم پرک را با کیفیت عالی و مناسب ترین قیمت به صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان و صادرکنندگان محترم قرار می دهیم.

سود پرک که به نام سود سوزآور نیز شناخته می شود، یک نمک قلیایی سفید رنگ است و با pH 14 قوی ترین ترکیب قلیایی در علم شیمی به شمار می رود. سود پرک ترکیبی از یون هیدروکسید منفی و یون سدیم مثبت را در فرمول خود دارد و به صورت NaOH تشکیل می شود. از این رو به آن هیدروکسید سدیم نیز می گویند. برای تولید ذرات سودا از تبخیر سود مایع به روش ممبران استفاده می شود و سپس با تجهیزات خنک کننده به صورت پولکی یا پرک در می آید. سودپرک به دلیل ظاهر یا ویژگی های خاص خود با نام هایی مانند سود پرک، هیدروکسید سدیم، سود سوزآور، چربی زدای صنعتی و هیدروکسید سدیم نیز شناخته می شود.

خرید سود پرک | روش استفاده از سود پرک | سود پرک

فروش سود پرک با مناسب ترین قمیت و تخفیف ویژه در هگزاچم

بی کربنات سدیم یکی از پرمصرف ترین مواد شیمیایی در جهان است که سالانه 60 میلیون تن از آن تولید و مصرف می شود. ما با تولید سود پرک های با کیفیت بسیار خوب و قیمت رقابتی قادریم این محصول را در کیسه های دو جه داره 25 کیلوگرمی یا جامبو بگ ها بسته بندی کنیم و یا طبق سفارش روی پالت قرار دهیم. قیمت سودپرک به عواملی مانند نوع بسته بندی، قیمت روز مواد اولیه و مقدار سفارش تعیین می شود. ما از خط تولید جدید و کادری مجرب برای تولید محصول استفاده می کنیم و محصولی با کیفیت ارائه می دهیم که با استاندارد های به روز مطابقت داشته باشد و عاری از ناخالصی های آهن و جیوه باشد. سیاست های تولید مجموعه hexachem براساس استاندارد های زیر است:

  • کیفیت بالا و پایدار
  • تجزیه و تحلیل و خلوص 98٪
  • قیمت بسیار مناسب و رقابتی سودپرک
  • تضمین کمیت و کیفیت
  • عاری از جیوه و ناخالصی آهن
  • تحویل سریع سفارشات

استفاده از سود پرک دارای چه مزیت هایی می باشد ؟

مهمترین و قدیمی ترین کاربرد سودپرک در صنعت کاغذسازی است که علاوه بر کاهش هزینه های تولید، شفافیت و سفیدی کاغذ را بهبود می بخشد. صنعت پتروشیمی یکی دیگر از مصرف کنندگان عمده این ماده است که در حفاری چاه های نفت برای گوگردزدایی استفاده می شود. نشاسته های غذایی در صنایع غذایی به عنوان مثال در تولید نوشابه و محصولات لبنی استفاده می شود. همچنین برای شستشوی میوه ها و سبزیجات هم استفاده می شود.

  • سود سوزآور به طور گسترده ای برای خالص سازی آلومینیوم استفاده می شود.
  • سود پرک برای اهداف نظافت و شستشو در نظر گرفته شده است.
  • امروزه بسیاری از قالیشویی ها به جای شامپو و پودر لباسشویی از این ماده استفاده می کنند.
  • قدرت چربی زدایی قوی سودپرک باعث شده است که از آن به مقدار زیاد در ساخت صابون استفاده شود.

از دیگر مصارف سود پرک می توان به تولید سرامیک، تصفیه روغن، تولید الکل، چرم و دباغی، پخت مربا و ترشی زیتون، داروسازی، صنایع بازیافت، لوله بازکنی، شستشوی مخازن و ماشین آلات و غیره اشاره کرد.

خرید سود پرک | روش استفاده از سود پرک | سود پرک

استفاده از سود پرک برای چربی زدایی کف و سطح محیط

استفاده از سودپرک مناسب برای از بین بردن چربی از سینک یا باز کردن فاضلاب در صنعت و ساختمان است. پس برای تمیز کردن سطح می توانید مقداری جوش شیرین بریزید و آن را با آب گرم مخلوط کنید تا چربی حاصل کاملا گرفته و از بین برده شود. هنگام استفاده از این محصول فراموش نکنید که از دستکش استفاده شود.
برای گرفتن چربی های کف پارکینگ، تعمیرگاه های خودرو، آشپزخانه و رستوران استفاده از این محصول مناسب است.

سود پرک برای تمیز کردن فیلتر هود

استفاده از این محصول برای تمیز کردن و چربی زدایی، برای فیلتر فلزی مناسب است. به این ترتیب فیلتر را باز کنید، در ظرف فلزی قرار دهید، مخلوط سود پرک و آب داغ را اضافه کنید و بعد از 5 دقیقه بشویید. استفاده از دستکش برای این کار ضروری است.

استفاده از سود پرک در صنعت نفت و گاز

کاربرد اصلی سدیم هیدروکسید در صنعت نفت و گاز است. در این صنعت از هیدروکسید سدیم برای افزایش پایداری مواد اولیه و همچنین محصولات نهایی تصفیه شده استفاده می شود. این ماده به حفظ PH سیالات حفاری کمک می کند و البته یک عنصر ضروری در فرآیند نفت و گاز است.

موارد استفاده از سودپرک در صنایع چوب و کاغذ

در صنعت چوب و کاغذ، خاکستر کربن یا مایع آن، بسیاری از ناخالصی های چوب را حل می کند و خمیر چوب با خلوص و کیفیت بیشتری تولید می کند. همچنین می توانید از خاکستر سودا برای پاک کردن جوهر از کاغذ هنگام بازیافت کاغذ استفاده کنید.

خواص مولکولی سود پرک شامل چه مواردی است ؟

  • فرمول مولکولیNAOH
  • اشکال: جامد و دانه ای، مایع
  • وزن مولکولی: 39.99 گرم بر متر
  • چگالی سودپرک: -2.13 G/CM3
  • نقطه ذوب: 318 درجه سانتی گراد
  • نقطه جوش: 1388 درجه سانتیگراد

نگهداری از سود پرک چگونه باید انجام شود؟

سودپرک محصولی است  که در آب حل می شود و در واکنش با هوا با رطوبت دی اکسید کربن ترکیب می شود و با اسیدها واکنش می دهد و حاصل ترکیب آب و اسید بسیار قوی است و گرما تولید می کند.بنابراین برای بسته بندی این ماده شیمیایی باید این ماده را در کیسه های دو جداره پلی اتیلن و پلی پروپیلن بسته بندی نمایید. و بنابر درخواست مشتری  به شکل مرحله به مرحله و پلمپ شده به مشتری تحویل داده می شود.

خرده فروشی سود پرک به چه شکل انجام می شود؟

با توجه به کاربرد فراوان این ماده در صنعت، خرید آن متداول بوده و می توان شاهد ارائه آن در مراکز پخش فرآورده های شیمیایی بود. بازاریابی و فروش سود پرک نیز در سایت هگزاچم انجام می شود. این مرکز با دریافت محصولات سودپرک با ناب ترین و بهترین کیفیت رضایت شما مشتریان را جلب خواهد کرد. فروش سود پرک در hexachem امکان تهیه این محصول در مقیاس مورد نیاز را فراهم کرده است و از طرفی قیمت مناسب این محصول در فروشگاه شیمیایی ما از نقاط قوت آن می باشد. لازم به ذکر است سایت ما  محصول را در کمترین زمان ممکن به شما تحویل می دهد و به لطف کادر مجرب و آموزش دیده این مرکز نگرانی بابت حمل و نگهداری محصول نخواهید داشت.

قیمت و هزینه این ماده شیمیایی به چه صورت است ؟

اگر قصد خرید سودپرک را دارید قطعا قیمت آن یکی از مهمترین فاکتورها برای شما خواهد بود. این ماده به دلیل کاربرد وسیع طرفداران زیادی دارد و پس از آن توسط مراکز عرضه مواد شیمیایی به فروش گسترده ای می رسد. در این میان مرکز بازرگانی هگزاچم با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات پراک توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. اما دلیل این رضایت تنها کیفیت عالی این محصول نیست.

hexachem با فروش مستقیم به سود پرک توانسته است قیمت خود را تغییر داده و به نفع مصرف کننده نهایی عرضه کند. قیمت سود پرک در سایت ما رقابتی و مقرون به صرفه می باشد و شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفی خریداری نمایید. مجموعه ما کالای خریداری شده را با رعایت تمامی نکات ایمنی و تحویل در اسرع وقت به دست شما خواهد رساند. شما می توانید با کارشناسان فروش این مرکز تماس بگیرید و یا از طریق سایت اینترنتی برای نرخ سود پرک اقدام کنید.

خرید سود پرک | روش استفاده از سود پرک | سود پرک

موارد ایمنی که لازم است در استفاده از سودپرک رعایت شود!

در صورت تماس مستقیم این ماده با چشم، پوست و نفس می تواند بسیار خطرناک باشد و باعث التهاب و آسیب جدی مانند کوری یا مشکلات شدید ریوی شود. بنابراین اکیداً توصیه می‌کنیم هنگام کار با این مواد مراقب باشید و حتما از ماسک، دستکش و عینک استفاده کنید. در صورت اشتعال و آتش سوزی هرگز از آن برای خاموش کردن با آب استفاده نکنید، زیرا آب و جوش شیرین بسیار واکنش پذیر هستند و آتش را خاموش نمی کنند. کپسول های آتش نشانی می توانند راه حل مطمئنی در این مورد باشند.