مزایا و معایب استفاده از تردمیل

تردمیل یکی از وسایل ورزشی هوشمند و پیشرفته می باشد که امروزه ورزشکاران حرفه ای برای ورزش کردن در خانه از آن استفاده می‌کنند و با قابلیت های ویژه ای که دارد توانسته نظر تمامی مشتریان و مصرف کنندگان خود را جلب کند. اما در کنار مزایا و خوبی های تردمیل بهتر است بدانید که این وسیله ورزشی هوشمند چند معایبی هم دارند که قبل از خرید آن بهتر است با تمامی آنها آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید. در ادامه این مقاله به تمامی مزایا و معایب استفاده از تردمیل به طور کامل اشاره خواهیم کرد.

انواع تردمیل | تردمیل ایرانی ارزان | عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل

شیوه استفاده از تردمیل

برای استفاده از تردمیل و قبل از شروع ورزش کردن بهتر است یک جفت کفش مناسب برای خود پیدا کنید که پای ورزشکار در آن به طور کامل راحت باشد و بتواند تمامی قوس های پا را به طور کامل پوشش دهد. اگر از کفش پیاده روی نامناسب در هنگام استفاده از تردمیل استفاده کنید ممکن است دچار آسیب دیدگی های شدید شوید و عوارض جانبی آن زیاد می باشد. همچنین باید لباس مناسب ورزشی در هنگام استفاده از تردمیل بپوشید و علاوه بر آن قبل از شروع تمرین با تردمیل حتماً باید آب بنوشید.

با تردمیل چقدر کالری می سوزانیم ؟

یکی از سوالات متداول که برای مشتریان و مصرف کنندگان تردمیل پیش می‌آید این است که اگر از تردمیل استفاده کنیم چه مقدار کالری می سوزانیم ؟در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که اگر با سرعت ۷ کیلومتر بر ساعت بر روی تصویر راه بروید و اگر یک فرد این زمان را با وزن ۶۸ کیلوگرم یعنی حدود ۳۵ دقیقه راه برود می تواند به طور کلی ۲۰۰ کالری بسوزاند. همچنین یک فرد با وزن ۸۶ کیلو گرم می‌تواند همین کالری را در ۳۰ دقیقه بسوزاند. این طبیعی است که با افزایش فعالیت خود در هنگام ورزش کردن کالری بیشتری نیز می سوزانید.

انواع تردمیل | تردمیل ایرانی ارزان | عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل

مزایای تردمیل

حال نوبت به آن رسیده است که درباره مزایای استفاده از تردمیل که مزیت های زیادی دارد صحبت کنیم.

  • اولین مزیت این دستگاه هوشمند این است که می‌تواند بدن شما را به صورت کامل کنترل کند و این بدین معنا است که این دستگاه می‌تواند ضربان قلب شما و همچنین میزان سرعت و عملکرد ورزشی شما را به طور دقیق تنظیم و برنامه ریزی کند تا بتوانید بهترین عملکرد را در هنگام ورزش کردن داشته باشید.
  • دومین مزیت استفاده از تردمیل این است که این دستگاه هوشمند ورزشی در دسترس می باشد و استفاده از آن بسیار راحت است و به راحتی می توانید پیاده روی روزمره خود را در خانه انجام دهید.
  • سومین و مزیت این محصول که باعث شده مشتریان زیادی داشته باشد این است که بدون در نظر گرفتن شرایط جوی و آب و هوایی می توانید به ورزش کردن خود ادامه دهید زیرا این دستگاه در خانه شما قرار گرفته است و در هر نوع آب و هوایی می توانید به ورزش کردن خود ادامه دهید.
  • چهارمین مزیت این دستگاه که باعث شده افراد چاق به سمت این دستگاه کشیده شوند این است که کالری سوزی بالایی دارد و به راحتی می توانید در کوتاهترین زمان ممکن به وزن ایده آل خود با سوختن کالری برسید. اگر از تردمیل استفاده کنید میتوانید که در هنگام استفاده از تردمیل شیب آن را افزایش دهید و باعث می‌شود تعریق بیشتری داشته باشید که در نتیجه باعث سوختن بیش از حد کالری در بدن می شود و در نهایت به وزن ایده آل خود می رسید.
  • پنجمین مزیت این دستگاه این است که هیچ محدودیت سنی و جنسیتی برای استفاده از آن ندارد و تمامی افراد یک خانواده می توانند برای ورزش کردن از این دستگاه ورزشی هوشمند استفاده کنند که یکی از مزیت های این دستگاه محسوب می شود.
  • وضعیت بعدی این دستگاه این است که شما می توانید با استفاده از آن استخوان های پا را به حد زیادی قوی کنید و به رشد استخوان ها بسیار کمک می‌کند که یکی از مهم‌ترین نکات این دستگاه است.

معایب تردمیل

در مطالب قبلی متوجه شدید که تردمیل از مزایای بسیار زیادی تشکیل شده است و مزیت های آن باعث شده مشتریان زیادی به سمت خود جذب کند اما در کنار این همه خوبی بهتر است بدانید معایبی هم وجود دارد که از نظر کارشناسان بسیار مهم است.

  • اولین بدی این دستگاه این است که اگر به صورت مداوم از آن استفاده کنید و اگر محصول بی کیفیت را خریداری کنید ممکن است نتیجه عکس رخ دهد و عوارضی مانند زانو درد و لگن درد برای ورزشکار اتفاق می افتد که تمامی آنها به دلیل انتخاب نادرست تردمیل می باشد.
  • دومین بعدی این دستگاه این است که شما هر روز در یک فضای بسته و تکراری ورزش می کنید و ممکن است انگیزه خود را در تمرین کردن از دست بدهید زیرا تمرین در فضای بسته باعث میشود سطح اکسیژن کاهش یابد و در نتیجه زودتر از حد معمول خسته می شوید که یکی از معایب استفاده از تردمیل میباشد.
  • یکی دیگر از معایب استفاده از تردمیل این است که قیمت نسبتاً بالایی دارد زیرا قطعات این دستگاه وارداتی هستند و در نتیجه قیمت تمام شده این دستگاه گران قیمت می باشد و حداقل برای خرید این دستگاه نیازی به ۱۵ میلیون تومان است.
  • از دیگر معایب این دستگاه وزن سنگین آن و جاگیر بودن آن است و همانطور که می دانید اگر تردمیل را خریداری کنید فضای بسیار زیادی از خانه شما را اشغال می‌کند که ممکن است برای برخی از مصرف کنندگان بعد و ناخوشایند باشد.

در خرید تردمیل با استفاده از مزایا و معایب تردمیل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قبل از خرید تردمیل با دانستن مزایا و معایب این دستگاه باید به چند نکته مهم حتما توجه کنید تا بتوانید خرید خوب و با کیفیت داشته باشید. اولین نکته این است که باید تردمیل خریداری کنید که قیمت نسبتاً مناسبی و منصفانه داشته باشد. دومین نکته این است که قبل از خرید تردمیل باید به قدرت موتور این دستگاه به طور کامل دقت کنید و حتما باید موتور با کیفیت و قدرتمند خریداری کنید که بتواند وزن شما را به راحتی تحمل کند تا هیچ فشاری به موتور وارد نشود.

نکته بعدی این است که حتماً باید تردمیل خریداری شده تمامی امکانات و ویژگی های یک تردمیل را داشته باشد و به زبان ساده مجهز باشد. به عنوان مثال تردمیل ای که قرار است خریداری کنید باید امکان سنجیدن ضربان قلب و سنجش سرعت دستگاه را داشته باشد و همچنین باید ضربه گیر باشد تا بتوانید به راحتی از این دستگاه هوشمند استفاده کنید. اگر می خواهید تردمیل با کیفیت و مقاوم را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن در بازار خریداری کنید پیشنهاد می‌شود تمامی محصولات خود را از مرکز فروش تردمیل در ایران یعنی فروشگاه طاهالند خریداری کنید.

انواع تردمیل | تردمیل ایرانی ارزان | عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل

طاهالند ،‌ مرکز فروش تردمیل در تهران

فروشگاه طاهالند یکی از مراکز فروش تردمیل در تهران می باشد که محصولات با کیفیت و اورجینال از تمامی برندهای تردمیل را می توانید با خیال آسوده از این فروشگاه خریداری کنید. خدمات پس از فروش توسط این شرکت باعث شده مشتریان و طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند زیرا این فروشگاه ضمانت ده سال کارکرد صحیح تمامی محصولات خود را می دهد و شما می توانید تردمیل را با خیال آسوده از طاهالند خریداری کنید.