برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

پرفروش ترین لپ تاپ های استوک

لپ تاپ های استوک در بازار ایران طرفداران زیادی دارند اول به دلیل اینکه بسیار باکیفیت و مقاوم هستند .دوم اینکه قیمت مناسب و به صرفه ای دارند .لپ تاپ های استوک در برند ها و سری های مختلف وارد بازار ایران می شوند اما به گزارش سایت های بزرگ فروش لپ تاپ همچون پاساریا،صفرویک،آبیدر استوک،و استوک شاپ برند هایی که در پایین آورده شده است جزو پرفروش ترین و محبوب ترین لپ تاپ های استوک در بازار ایران می باشد.

قیمت لپ تاپ استوک | قیمت لپ تاپ استوک core i7 | قیمت لپ تاپ استوک hp

لپ تاپ دل استوک

هنگام طراحی لپ تاپ دل، تاکید روی بدنه‌ای محکم و انتخاب بهترین سخت افزار است. به همین دلیل ممکن است بسیاری از لپ تاپ ها شبیه به هم باشند یا ظاهری معمولی داشته باشند. برای کاهش هزینه ها شرکت دل، کمترین هزینه را به قسمت طراحی ظاهری اختصاص می دهد. اما در عوض کیفیت ساخت لپ تاپ ها و قیمت تمام شده دستگاه باعث شده است تا این برند همچنان در بازارهای جهانی به رقابت بپردازد.

لپ تاپ دل XPS انتخاب برنامه نویسان حرفه‌ای
لپ تاپ دل  Inspiron مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزان
لپ تاپ دل  Vostro مناسب پردازش‌های سنگین
لپ‌تاپ دل Latitude لپ تاپ‌های جون سخت ادارای
لپ‌تاپ دل Precision لپ تاپی همراه و همیشگی
لپ‌تاپ دل Alienware لپ تاپ مورد علاقه گیمیرها
لپ تاپ دل XPS انتخاب برنامه نویسان حرفه‌ای
لپ تاپ دل  Inspiron مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزان

قیمت لپ تاپ استوک | قیمت لپ تاپ استوک core i7 | قیمت لپ تاپ استوک hp

لپ تاپ اچ پی استوک

یکی از مزیت‌های بارز لپ تاپ استوک اچ پی، قیمت پایین دستگاه‌ها می‌باشد. تنوع مدلی و رنج قیمتی مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان باعث محبوبیت بسیار زیاد این برند شده است. سری‌های ProBook و EliteBook معمولا قیمتی پایین‌تر دارند. مناسب کارهای روزانه، دانشجویی و مهندسی هستند. سری های Omen و Zbook دارای سخت افزاری بسیار قدرتمند هستند. لپ تاپ استوک برند اچ پی، بیشتر در مدل های الایت بوک و پروبوک به دلیل طراحی مقاوم، صنعتی و کاملا ضدضربه و همچنین قیمت مقرون به صرفه تر، وارد بازارهای خاورمیانه می شوند و از بهترین مدل لپ تاپ های hp شناخته می شوند. لپ تاپ استوک hp کاربری متنوعی از جمله عمومی، اداری، خانگی، بازی، رندرینگ، مهندسی و برنامه نویسی دارند.

لپ تاپ لنوو استوک

لپ تاپ استوک Lenovo با کیفیت ساخت بالا و تنوع بالای سخت افزار، گزینه‌ی مناسبی برای کسانی است که بودجه کمی دارند. هزینه تمام شده لپ تاپ های لنوو نسبت به سایر برندها کمتر است. لپ تاپ Lenovo ساخت و طراحی کشور چین است. به دلیل وجود نیروی کار ارزان، قیمت لپ تاپ لنوو از سایر برندها کمتر خواهد بود. با نگاهی به محصولات این شرکت به خصوص در زمینه لپ تاپ از جمله سری تینکپد و یا آی دیا پد، به کیفیت بی نظیر لپ تاپ لنوو پی می بریم.

تولیدات این شرکت پاسخ گوی نیازهای طیف وسیعی از کاربران مالتی مدیا، خانگی، مهندسی و …. است. به جرات می توان بهترین مدل لپ تاپ استوک lenovo را در سری های ThinkPad و Ideapad جستجو کرد. همچنین ارزان ترین لپ تاپ لنوو با قیمت های مقرون به صرفه را بیشتر در مدل های سری Essential دیده ایم.  این کمپانی چینی، هر ساله محصولات جدید خود را در نمایشگاه و رویدادهای فناوری در سراسر جهان معرفی می کند. لپ تاپ استوک lenovo به دلیل کیفیت، طول عمر بالای و قیمت مناسب، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

قیمت لپ تاپ استوک | قیمت لپ تاپ استوک core i7 | قیمت لپ تاپ استوک hp

سرفیس استوک

برگ برنده سرفیس‌ها هماهنگی بسیار بالای سخت افزار و نرم افزار می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی سرفیس ها وجود نمایشگر لمسی آنهاست که قابلیت پشتیبانی از قلم را نیز دارد. باتری بادوام نیز شاخصه‌ای است که دستگاه‌های مایکروسافت را از سایر برندها متمایز می‌سازد. محصولات سرفیس مایکروسافت در هر رده‌ای توانایی رقابت با رقبا را دارند.

مدل‌های متنوع و کاربری انعطاف پذیر آنها باعث شده است تا Surface مناسب هر کاری باشند. مایکروسافت لپ تاپ های سرفیس را با قدرت و زیبایی خاصی تولید کرده است. به همین دلیل دارای بدنه باریک و دارای سخت‌افزارهای قدرتمندی است. کیفیت بالای قطعات نیز از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ سرفیس است. به‌طوری‌که در  لپ تاپ های سرفیس از بدنه منیزیومی با پیچیده‌ترین فرآیندهای استفاده شده و دارای نمایشگرهایی با رزولوشن عالی هستند.

طراحی باریک و براق : بسیار نازک و سبک، در دو سایز مختلف و همراه با لولاهای مخفی و نرم که با یک انگشت به‌سادگی باز می‌شوند.
قدرت مالتی‌تسکینگ بالا: میان نسل یازدهم پردازنده‌های Intel Core یا نسخه ویرایش شده AMD Ryzen برای سرفیس حق انتخاب خواهید داشت.
بهترین صدا و تصویر: حتی در محیط‌های دارای نور کم، دوربین کیفیت بسیار بالایی دارد. همچنین باوجود میکروفن‌های دوگانه‌ استودیویی، صدای شما واضح و رسا شنیده می‌شود.
امنیت بالا: فایل‌ها و عکس‌ها با استفاده از سرویس ذخیره‌سازی ابری OneDrive به بهترین شکل محافظت می‌شوند. این سرویس به‌صورت ایمن میان ویندوز ۱۰ و خدمات مایکروسافت ۳۶۵ کار می‌کند.

این مقاله جمع آوری شده توسط سایت فروشگاه صفرویک بود که از فروشگاه های قدیمی فروش لپ تاپ استوک سنندج می باشد.و برای خرید حصوری در سنندج می توانید به شعبات فروشگاه سر بزنید و یا به سایت فروشگاه سر بزنید .همچنین از مزیت های بی نظیر این فروشگاه بخش اقساطی ان می باشد.