برترین های کسب و کارعمومی

چگونه اسکوتر برقی را ریست کنیم؟

چگونه بفهمیم که هاوربرد نیاز به ریست شدن دارد؟

چند سناریو وجود دارد که در آن ریست کردن می تواند مشکلات هاوربرد را برطرف کند.اگر با همه یا برخی از نشانه های زیر مواجه شدید، به این معنی است که هاوربرد شما نیاز به تنظیم مجدد دارد. این نشانه های ساده عبارتند از:

نشانگر نور:

چراغ قرمز هاوربرد مدام روشن است و شما نمی توانید از هاوربرد استفاده نمایید.

صدای زنگ هشدار:

هاوربرد صدای زنگ هشدار یا بوق را به طور مداوم تولید می کند.

مسائل شارژ:

شارژ نشدن هاوربرد.

 نداشتن تعادل:

 هاوربرد به طور مداوم به یک طرف( راست یا چپ) تمایل دارد.

مسائل مربوط به چرخ ها:

اگر یک چرخ از هاوربرد نسبت به چرخ دیگری کندتر بچرخد.  ریست کردن هاوربرد می‌تواند مشکل را حل کند. اگر مشکلتان حل نشد، ممکن است لازم باشد ژیروسکوپ را تعویض کنید. البته ریست کردن باید اولین چیزی باشد که امتحان می کنید.

جهت دریافت لیست قیمت اسکوتر دخترانه با ما تماس بگیرید.

ارور اسکوتر برقی | اسکوتر برقی ایرانی | اسکوتر برقی چگونه شارژ می شود

 نحوه ریست کردن اسکوتربرقی یا هاوربرد

 اگر هاوربرد شما به درستی کار نمی کند، وقت آن است که آن را ریست کنید. می توانید مراحل پایین را با ما پیش ببرید:

1- مطمئن شوید که هاوربرد کاملاً خاموش است.

2- شما باید از دکمه پاور که بر روی هاوربرد است استفاده کنید. خاموش کردن هاوربرد با ریموت کنترل کافی نیست و حتما باید دکمه روی هاوبرد را فشار دهید.

3- اطمینان حاصل کنید که هاوربرد روی یک سطح صاف و هموار قرار دارد.

4- حالا دکمه پاور روی هاوربرد را به مدت پنج ثانیه فشار دهید تا زمانی که هاوربرد بوق بزند.چراغ های روی هاوربرد چشمک می زنند.

5- حدود 30 ثانیه صبر کنید.هاوربرد روی سطح در حال ریست شدن است، بنابراین آن را حرکت ندهید یا دکمه ای را فشار ندهید.

6- اکنون دکمه پاور را دوباره فشار دهید تا هاوربرد خاموش شود.

تبریک!

هاوربرد شما اکنون ریست شده است.

قبل از ریست کردن هاوربرد، کتابچه راهنمای هاوربرد را بررسی کنید. دستورالعمل ها به احتمال زیاد همان چیزی است که در بالا نوشتیم، اما همیشه بهتر است که قبل از هر کاری بررسی های لازم را انجام دهید. اگر نسخه فیزیکی کتابچه را ندارید، می توانید کتابچه راهنمای کاربر را به صورت آنلاین پیدا کنید.

 چگونه هاوربرد را با تلفن همراه ریست کنیم؟

 می توانید خود را با استفاده از اپلیکیشن موبایل ریست کنید. در قسمت پایین مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1

اپلیکیشن هاوربرد را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

مرحله 2

بلوتوث را در گوشی خود فعال کنید.

مرحله 3

هاوربرد را روشن کنید و اجازه دهید تلفن شما آن را پیدا کند.

مرحله 4

در تلفن هوشمند خود، عملکرد یافتن دستگاه جدید را روشن کنید. این به تلفن شما اجازه می دهد تا هاوربرد شما را پیدا کند.

مرحله 5

همانطور که نام دستگاه بلوتوث هاوربرد خود را در تلفن هوشمند اندرویدی خود مشاهده می کنید، روی آن کلیک کنید. هاوربرد شما با تولید یک بوق اتصال را تایید می کند.

مرحله 6

اکنون می توانید تمام عملکردهای هاوربرد را که از طریق تلفن هوشمند اندرویدی قابل کنترل است، کنترل کنید.

مرحله 7

هاوربرد را روی یک سطح صاف و یکدست قرار دهید.

مرحله 8

به برنامه گوشی بروید و بخش “ریست” را پیدا کنید.

توجه: شما باید مراحل بالا را بسیار دقیق دنبال کنید.

 چگونه هاوربرد ریست شده را تست کنیم؟

 هنگامی که هاوربرد را ریست کردید، نوبت به تست هاوربرد می رسد. آن را در حالت عادی روشن کنید. با فرض اینکه هیچ چراغ چشمک زن قرمزی وجود ندارد، سوار هاوربرد شوید( بر روی یک سطح صاف سوار شوید). مطمئن شوید که از کلاه ایمنی و سایر وسایل ایمنی استفاده می کنید.

با هاوربرد به صورت چرخشی حرکت کنید تا ببینید آیا هر دو چرخ سمت راست و چپ با سرعت یکسان حرکت می کنند یا خیر.به آرامی از یک شیب بالا بروید تا مطمئن شوید که هاوربرد متعادل می ماند. اگر همه چیز خوب کار کند، می فهمید که ریست کردن کار کرده است. اما اگر هنوز هاوربرد حرکات عجیب و غریب انجام می دهد، زمان آن رسیده است که ژیروسکوپ را تعویض کنید. اگر در مورد علت آن مطمئن نیستید،می توانید از یک متخصص برای بررسی آن استفاده کنید. اگر هاوربرد شما واقعاً گران است، احتمالاً ارزش آن را دارد که آن را تعمیر کنید تا دوباره به راحتی سوار آن شوید.

 چگونه باتری هاوربرد را ریست کنیم؟

 باتری هاوربرد ریست نمی شود و به سادگی تعویض می شود. قبل از تعویض باتری هاوربرد، بررسی کنید که آیا باتری هاوربرد شما واقعاً نیاز به تعویض دارد یا خیر. شما به راحتی می توانید این موضوع را با چراغ های روی شارژر هاوربرد بررسی کنید. شارژر هاوربرد دو چراغ روی آن دارد. یکی چراغ سبز و دیگری چراغ قرمز. شارژر را به هاوربرد وصل کنید و آن را به پریز دیواری وصل کنید، اگر چراغ روی هاوربرد سبز شد. این بدان معناست که هاوربرد در حال شارژ شدن است و باتری شما سالم است.

پس از اتمام عمل ریست اسکوتر برقی می توان سوار آن شد؟:

بهتر است قبل سوار شدن اسکوتر برقی را تست کنید با روشن کردن هاوربرد سعی کنید با دست تست کنید وقتی اطمینان حاصل کردید که. ایراد نامیزان بودن کفه های اسکوتر برقی بر طرف شده است میتوانید از آن استفاده کنید اما اگر با خطایی روبرو شدید که غیر معقول. است میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید و از ما راهنمایی بخواهید.

مواردی که اسکوتر برقی را از کالیبره خارج می کند:

از راندن اسکوتر برقی در سراشیبی و یا سر بالایی که شیب های 20 درجه به بالا هستند اجتناب کنید این کار ممکن است اسکوتر. برقی را از بالانس خارج کنید همچنین از ایستاده روشن کردن اسکوتر برقی پرهیذ کنید در هنگام روشن کردن اسکوتر برقی دکمه پاور را به. مدت طولانی نگه ندارید و در هنگام شارژ شدن اسکوتر برقی آن را روشن نکنید

در اینجا به توضیح کامل( آموزش ریست اسکوتر برقی)میپردازم و سعی کردم به گونه ای توضیح دهم که بتوانید با انجام دستور العمل ها عمل ریست اسکوتر برقی را به درستی انجام دهید و این آموزش هیچ نیازی به دانش فنی در مورد تعمیرات الکترونیک ندارد.

مرحله اول            اسکوتر را خاموش کنید

مرحله دوم

اسکوتر را به صورت موازی باسطح زمین قرار دهید حتما دقت کنید که اسکوتر در سطح شیب دار نباشد برای انجام بهتر این کار میتوانید برنامه تراز را از اینجا دانلود کنید یا از (کیو آر) کد استفاده کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید.

مرحله سوم           در حالتی که اسکوتر شما خاموش است و همچنین در حالتی که اسکوتر را طبق توضیح بالا بر سطح زمین قرار داده اید در همین حالت اسکوتر را حفظ کنید و حتما در نظر داشته باشید که پدال های اسکوتر دقیقا رو بروی هم قرار گرفته باشند.ریست اسکوتر برقی

مرحله چهارم        اگر از برنامه تراز استفاده کرده اید حواستان به نقطه صفر باشدو در همین حالت دکمه پاور را به مدت 8 ثانیه نگه دارید

مرحله پنجم         در این حالت چراغ های اسکوتر شروع میکند به چشمک زدن و چراغ های جلو و چراغ اختار نیز روشن و خاموش میشوند . این مرحله دقت بیشتری میخواهد به هیچ وجه اسکوتر را از حالت نقطه صفر خارج نکنید و اسکوتر را تکان ندهید زیرا ژیروسکوپ ها وضعیت حالت تعادل اسکوتر را انالیز میکنند و برای آی سی پردازشگر ارسال میکنند. اسکوتر را در این حالت با مدت زمان 20 ثانیه نگه دارید.

مرحله ششم         بعد از گذشت زمان بالا اسکوتر را خاموش کنید