هتل های ساحلی کیش

در سرتاسر جزیره کیش، انواع هتل های ساحلی کیش بنا شده‌اند. از هتل‌های 5 ستاره گرفته تا 2 ستاره! دلیل این امر استقبال مسافران از رزرو هتل های ساحلی کیش است. اما پیدا کردن یک هتل ساحلی مناسب، نیازمند صرف وقت و انرژی است. به همین دلیل ما در این مطلب تصمیم گرفتیم هتل های ساحلی کیش از جمله هتل‌های 5 ستاره، 4 ستاره و … را به همراه بهترین هتل های ارزان کیش نزدیک دریا به شما معرفی کنیم، تا کار مسافران کیش را در این راه آسان‌تر کنیم.

بهترین هتل های ساحلی کیش | بهترین هتل های کیش | قیمت هتل های ساحلی کیش

هتل های ساحلی کیش کدامند؟

تعدادی از هتل های ساحلی کیش، شامل هتل 5 ستاره ترنج و داریوش کیش، هتل 4 ستاره فلامینگو و ارم کیش، هتل 3 ستاره آبادگران و سیمرغ و … است، که در ادامه به تفصیل راجع به همه آن‌ها توضیح خواهیم داد.

هتل های ساحلی کیش 5 ستاره

هتل های 5 ستاره ساحلی کیش، در نوع خود بی‌نظیر هستند و جزو بهترین هتل های کیش محسوب می‌شوند. این هتل‌ها از امکاناتی عالی در سطح استانداردهای بین‌المللی برخوردارند.

بهترین هتل های ساحلی کیش | بهترین هتل های کیش | قیمت هتل های ساحلی کیش

هتل ساحلی کیش ترنج

نزدیک‌ترین هتل در کل کیش به دریا، هتل ساحلی ترنج کیش است. این هتل 5 ستاره در شمال غربی جزیره و در آرامشی بی‌نظیر ساخته شده است. با اقامت در ترنج، در واقع روی دریا اقامت خواهید داشت زیرا تمامی واحدهای اقامتی آن بر روی آب بنا شده‌اند. از مزایای عالی این هتل که به هتل مالدیو کیش معروف است، می‌توان به ویوی عالی، رستوران و کافی شاپ باکیفیت، امکانات در حد یک منزل، تفریحات متعدد و … اشاره کرد.

هتل ساحلی شایان کیش

یکی از باسابقه‌ترین و محبوب ترین هتل های کیش از گذشته تا الان هتل ساحلی 5 ستاره شایان است. این هتل کیش در شرق جزیره واقع شده و فاصله‌اش تا ساحل نیلگون خلیج فارس فقط 700 متر است. دکوراسیون و رنگ‌بندی هتل شایان کیش بسیار جذاب است و با داشتن اتاق‌های زیاد، به‌راحتی می‌توان در یکی از واحدهای آن، اقامت کرد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش فقط 500 متر تا دریا فاصله دارد و دارای یک ساحل اختصاصی در شرق کیش است. با اقامت در این هتل، در لاکچری ترین هتل 5 ستاره کیش اقامت خواهید داشت. تمامی اتاق های هتل داریوش کیش، با بهترین دکوراسیون و زیباترین وسایل آراسته شده‌اند و امکانات تفریحی و خدماتی این هتل در کل جزیره زبانزد است. لازم به ذکر است که قیمت هتل های ساحلی کیش نسبت به هتل‌های دیگر بیشتر است و هتل داریوش کیش نیز یکی از هتل های گران قیمت کیش محسوب می‌شود.

هتل مارینا کیش

دیگر هتل ساحلی کیش، هتل 5 ستاره مارینا است. با رزرو این هتل فقط با 700 متر پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به دریا و تفریحات آبی هتل مارینا پارک که یکی از بهترین کلوپ‌های آبی جزیره است، برسانید. مارینا پارک نیز دارای ساحل و البته اسکله اختصاصی می‌باشد. با مقایسه هتل داریوش و مارینا کیش از نظر امکانات و قیمت می توانید هتل مناسب تری را انتخاب کنید که همزمان به دریا و مراکز خرید کیش دسترسی مناسبی دارند.

هتل های سه ستاره ساحلی کیش

همانند هتل‌ های 5 ستاره کیش، بسیاری از هتل های 3 ستاره این جزیره نیز با دریا فاصله کمی دارند. البته این هتل‌های به‌خاطر قیمت مناسب‌تری که نسبت به سایر هتل های کیش دارند، برای مسافران محبوب‌تر و البته شلوغ‌تر هستند. با این حال این قیمت مناسب مانع از کیفیت آن‌ها نشده و آن‌ها از امکانات رفاهی عالی در سطح یک هتل سه ستاره برخوردارند.

بهترین هتل های ساحلی کیش | بهترین هتل های کیش | قیمت هتل های ساحلی کیش

هتل ساحلی آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش در واقع نزدیک ترین هتل 3 ستاره کیش به ساحل است و تنها 260 متر تا دریا فاصله دارد. این فاصله را با 3 دقیقه پیاده‌روی می‌توان طی کرد. البته این هتل ساحلی محبوب، علاوه‌بر اینکه فاصله کمی تا دریا دارد، به دلیل قرارگیری در شرق کیش، تا بهترین رستوران های کیش و جاهای دیدنی و مراکز خرید آن نیز فاصله اندکی دارد.

هتل ساحلی سیمرغ کیش

دیگر هتل سه ستاره کیش که جزو بهترین هتل های دریایی کیش هم می‌باشد، هتل سیمرغ است. این هتل در جنوب شرقی جزیره و نزدیکی ساحل سیمرغ واقع شده است. با اقامت هتل سیمرغ کیش تا ساحل 1 کیلومتر فاصله خواهید داشت که با مقدار کمی پیاده‌روی به آن دست خواهید یافت. همچنین در اطراف هتل سیمرغ کیش، می‌توان پارک دلفین ها کیش، باغ پرندگان کیش و کلوپ تفریحات دریایی ناتیلوس را مشاهده کرد.

هتل‌های ۲ ستاره ساحلی کیش

هتل های 2 ستاره کیش، به نسبت کمتر از هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره هستند. همچنین در این میان تعداد هتل های 2 ستاره ساحلی کیش نیز کمتر است. اما ما در ادامه دو عدد از بهترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل اسپادانا کیش

هتل 2 ستاره ساحلی اسپادانا کیش دارای 10 ویلا می‌باشد که در محوطه هتل پراکنده شده‌اند. این هتل 2 ستاره در شمال جزیره و بلوار ایران قرار دارد و تا پلاژ بانوان کیش و دریا 1.5 کیلومتر مسافت دارد. فاصله کم تا دانشگاه آزاد، پارک برفی پنگوئن و رستوران دارچین، از مزیت‌های اقامت در هتل اسپادانا می‌باشد.

هتل ستاره کیش

هتل ستاره دارای 45 واحد اقامتی شامل سوئیت و ویلا است. این هتل 2 ستاره در نزدیکی میدان داریوش بنا شده است و با پلاژ آقایان کیش و دریا به ترتیب 2 و 5 دقیقه فاصله دارد. شایان ذکر است که این ساختمان دارای دو طبقه و فاقد آسانسور می‌باشد

بهترین هتل ساحلی کیش

بهترین هتل های ساحلی کیش را می‌توان هتل‌های 5 ستاره دریایی، مانند هتل ترنج، هتل داریوش و هتل مارینا پارک کیش نامید. البته این لیست برای افرادی است که می‌خواهند بودجه زیادی را برای رزرو هتل کیش، صرف کنند زیرا همان‌طور که می‌دانید هزینه اقامت در این هتل ها بالا است. اما اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید در هتل‌های سه ستاره ساحلی و باکیفیت کیش مانند هتل آبادگران کیش و هتل سیمرغ کیش اقامت کنید. این هتل‌ها ضمن داشتن کیفیت بالا، هزینه‌های کمتری هم برای شما خواهند داشت.

قیمت هتل های ساحلی کیش

هزینه رزرو هتل های ساحلی کیش را در جدول زیر برای شما گردآوری کرده‌ایم. دقت کنید که این قیمت‌ها به صورت میانگین در پاییز 1402 و در ازای یک شب اقامت برای 2 نفر است.

نام هتل به ترتیب فاصله از دریا میانگین قیمت در ازای یک شب
هتل ترنج کیش (5 ستاره) 4.000.000 تومان
هتل داریوش کیش (5 ستاره) 6.000.000 تومان
هتل مارینا پارک کیش (5 ستاره) 5.000.000 تومان
هتل شایان کیش (5 ستاره) 3.000.000 تومان
هتل آبادگران کیش (3 ستاره) 450.000 تومان
هتل سیمرغ کیش (3 ستاره) 495.000 تومان
هتل سارا کیش (3 ستاره) 835.000 تومان
هتل اسپادانا کیش (2 ستاره) 300.000 تومان
هتل ستاره کیش (2 ستاره) 395.000 تومان