آموزش تعمیرات موبایل

درآمد تعمیرات موبایل و بازار کار شغل تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل یکی از مشاغل پر درآمد بازار است که در این گزارش به طور کامل درآمد تعمیرات موبایل در تهران و سایر کشور ها ذکر شده است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در ایران، بیشتر افراد به دنبال انتخاب شغلی پر درآمد و پرسود هستند که آینده خود را تضمین کنند. امروزه به دلیل گسترش استفاده از تلفن همراه، درآمد شغل تعمیرات موبایل بسیار افزایش پیدا کرده و این شغل به یکی از مشاغل آینده دار تبدیل شده است. امروز در این گزارش به طور کامل در مورد این حرفه صحبت خواهیم کرد و بهترین آمورشگاه تعمیرات موبایل را نیز معرفی می کنیم.

معرفی شغل تعمیرات موبایل

شاید در گذشته کمتر کسی فکر می‌کرد در آینده زندگی انسان‌ها به این اندازه وابسته گوشی‌های هوشمند شود! این روزها شاهد استفاده از موبایل در گروه‌های مختلف سنی هستیم. در واقع هر فردی با هر سن و سالی با هر شرایط و طبقه اجتماعی از این وسیله کوچک و هوشمند استفاده می‌کند! با توجه به ظرافت این وسیله الکترونیکی کوچک احتمال آسیب، خرابی و مشکلات سخت افزاری این وسیله بالا می‌رود. تعمیر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل مربوط به صنف تعمیرکار موبایل می‌شود. تعمیرکار موبایل فردی است که پس از گذراندن آموزش تعمیرات موبایل در تهران ؛ تخصص کافی برای رفع مشکلات انواع مختلف گوشی‌های هوشمند را کسب کرده است.

درآمد تعمیرات موبایل

میزان درآمد شغل تعمیرات موبایل به عوامل متعددی بستگی دارد، این شغل به علت تقاضای زیاد بازار از جمله مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود. لازم به ذکر است، به طور متوسط درآمد تعمیرکاران حرفه ای موبایل ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان در ماه و درآمد افراد مبتدی تر ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان است.

درآمد تعمیرات موبایل در تهران

درست است که تاسیس تعمیرگاهی در هر شهر و منطقه‌ای می‌تواند بازدهی بالایی داشته باشد. اما جالب است بدانید در شهر تهران به دلیل انبوه تقاضا و جمعیت بالا، درآمد این شغل به اوج خود رسیده است. از تعمیرکار موبایلی که ۲ سال سابقه تعمیرات داشت، سوال کردیم درآمد شما چقدر است؟ پاسخ داد تقریبا ۲۰ میلیون تومان! آن هم با ساعت کاری منعطف، امکان دورکاری و…

درآمد تعمیرات موبایل در سایر کشورها

حرفه تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات موبایل در سایر کشورها به خصوص کشورهای اروپایی و آمریکایی از بازار کار خوبی برخوردار است. اگر قصد تغییر به یکی از مشاغل در حوزه فنی را دارید شغل تعمیرات موبایل می‌تواند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد. در ادامه درآمد این حرفه در چند کشور مختلف را بررسی می کنیم.

    درآمد تعمیرات موبایل در آلمان

یکی از مشاغل پر درآمد در کشور آلمان شغل تعمیرات موبایل است. به همین دلیل افرادی که قصد مهاجرت دارند، می‌توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند. درآمد تعمیر کار تخصصی موبایل در کشور آلمان به طور میانگین ۳۰ هزار یورو در سال برآورد شده است، که مبلغ قابل توجهی است!

    درآمد تعمیرات موبایل در ترکیه

درآمد تعمیرکار موبایل در کشور همسایه یعنی ترکیه به طور میانگین ۷ هزار لیر در سال است، اما همانطور که اشاره شد این رقم تقریبی است و قطعا درآمد تعمیرکار حرفه ای بیشتر از این میزان خواهد بود.

    درآمد تعمیرات موبایل در کانادا

افرادی که می‌خواهند در کشور کانادا به تعمیرات موبایل بپردازند می‌توانند سالانه روی ۵۰ هزار دلار حساب باز کنند، البته افراد مبتدی حدودا ۴۲ هزار دلار و افراد متخصص و حرفه‌ای ۷۴ هزار دلار درآمد خواهند داشت.

بازار کار تعمیرات موبایل

در ابتدا نگاهی به بازار فروش گوشی های هوشمند می‌اندازیم. پیشرفت روز افزون تکنولوژی و آپدیت شدن گوشی ها باعث شده است که مردم بیشتر کارهای خود مثل خرید، تراکنش های بانکی، پرداخت قبوض، تبلیغات و … را به وسیله گوشی‌های هوشمند انجام دهند. همین امر افزایش تقاضا برای تعمیر گوشی‌های هوشمند را در پی داشته است. بدیهی است که هرچه تقاضا برای خرید بیشتر باشد تقاضا برای تعمیر نیز به همان اندازه بالا می‌رود. از طرفی با توجه به اینکه افراد بیشتر وقت خود را صرف استفاده از موبایل می‌کنند، نمیتوان از این وسیله کوچک انتظار داشت که همانند روز اول کار کند! گوشی‌های هوشمند نیز مانند بیشتر وسایل الکترونیکی با گذر زمان دچار آسیب می‌شوند و امکان خراب شدن قطعات مختلف آن‌ها مثل بلند گو، باتری، صفحه نمایش، دوربین و … وجود دارد و این موارد نوید از بازار کار پر رونق تعمیرات موبایل می دهد.

آینده شغلی تعمیرات موبایل

با توجه به کاربرد گسترده موبایل و تبلت بین اقشار مختلف جامعه و همچنین گرایش کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن، با قاطعیت میتوان گفت، کاربرد و استفاده از این گجت‌های هوشمند در سال‌های آینده چندین برابر خواهد شد.

یادگیری تعمیرات موبایل

روش‌های گوناگونی برای یادگیری تعمیرات موبایل وجود دارد که در ادامه برخی از آنها را معرفی کرده ایم.

    شاگردی کردن نزد استاد

    در این روش شما در کنار یک استادکار مشغول به کار می شوید و به مرور زمان تعمیر موبایل را یاد می گیرید. لازم به ذکر است که ممکن است در این روش استادکار همه ریزه کاری ها را به شما یاد ندهد.

    شرکت در دوره های آموزشی

    یکی از بهترین روش های یادگیری تعمیرات موبایل شرکت در دورهای آموزشی است. در این روش شما در یک آموزشگاه ثبت نام می کنید و یک استاد باتجربه، حرفه تعمیر موبایل را با تمامی نکات به شما آموزش خواهد داد.

دوره آموزش تعمیرات موبایل

دوره آموزش تعمیرات موبایل امروزه به یکی از دوره‌های پرطرفدار و محبوب در بیشتر آموزشگاه‌های فنی تبدیل شده است. همه روزه افراد زیادی در کلاس‌های آموزشی تعمیرات موبایل شرکت می‌کنند تا این شغل محبوب را فرا بگیرند و مشغول به کار شوند. اما کدام آموزشگاه بهتر است؟!

دوره آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل

اگر به تعمیرات سخت افزار موبایل علاقه چندانی ندارید، باید بدانید تعمیرات نرم افزار موبایل، از بازار کار خوبی برخوردار است. شما می توانید با شرکت در دوره های مربوطه و کسب مهارت در این زمینه، در سال های آتی به درآمد نسبتاً بالایی برسید. برای شرکت در دوره تعمیر نرم افزار موبایل به این لینک مراجعه کنید.

بعد از گذراندن دوره تعمیرات موبایل بصورت کاملا تخصصی و عملی با تمام قطعات روی سطح برد و نحوه عملکرد کاملا آشنا میشوید:

سوالات متداول:

آیا بعد از گذراندن دوره مدرک تعلق میگیرد؟

– بله بعد از گذراندن دوره تعمیرات موبایل علاوه بر مدرک آموزشگاه مدرک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور به شما تعلق میگیرد.

آیا بعد از گذراندن دوره میتوان گوشی تعمیر کرد ؟

– بله بعد از گذراندن دوره تعمیرات موبایل شما میتوانید انواع گوشی ها در برند های مختلف را رفع عیب نمایید .

آیا بعد از گذراندن دوره پشتیبانی داریم ؟

– بله بعد از گذراندن دوره تعمیرات موبایل شما میتوانید با استاد مربوطه ارتباط برقرار کرده و از پشتیبانی استاد مربوطه بهرمند شوید.

آیا دوره شامل تعمیرات سخت افزار و نرم افزار میباشد ؟

– بله دوره تعمیرات موبایل شامل سخت افزار و تعمیرات نرم افزارمیباشد که هر دوره بصورت کاملا عملی آموزش داده میشود.

آیا میتوان فقط در دوره نرم افزار شرکت کرد؟

– بله شما میتوانید هر کدام از دوره ها را اعم از سخت افزار و نرم افزار را بصورت جداگانه ثبت نام کنید.

خروج از نسخه موبایل