اجتماعیبرترین های کسب و کار

مقایسه تلفن T31p و T33g

شرکت یالینک چند سالی است که توانسته در بازار‌های جهانی معروف شود. انواع و اقسام مدل‌های تلفن در این شرکت تولید می‌شود که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

تلفن تحت شبکه بیسیم | تلفن تحت شبکه چیست | تلفن تحت شبکه یالینک

قصد داریم تا در این مقاله دو مورد از محبوبترین مدل‌های تلفن تولید شده در این شرکت را با هم مقایسه کنیم. اگر قصد خرید یک مدل  از این تلفن‌ها برای شرکت خود را دارید، تا پایان مقاله ما را دنبال کنید.

ویژگی‌های تلفن T31p

برای اینکه بتوانیم مقایسه درستی بین این دو مدل انجام دهیم، باید ویژگی‌های هرکدام را به صورت جداگانه بیان کنیم.

خرید تلفن تحت شبکه T31p

تلفن تحت شبکه T31p دارای صفحه نمایش سیاه و سفید ۲.۳ اینچی است که دارای ابعاد ۱۳۲ در ۶۴ می‌باشد و خرید تلفن یالینک T31P برای کاربری اداری به شدت توصیه می شود. در مورد این تلفن و تلفن های تحت شبکه مشابه هرچه قدر ابعاد صفحه نمایش بزرگتر باشد، کار کردن با آن خصوصا در شب راحت‌تر می‌شود.

صدای این مدل تلفن نیز، از کیفیت بالایی برخوردار است و تلفن از نوعی فرمت صوتی به نام Opus پشتیبانی می‌کند.

این امکان برای کاربران این دستگاه فراهم شده که که کنفرانس‌های تلفنی خود را با استفاده از این تلفن تشکیل دهند. البته بیشتر از ۵ نفر توانایی شرکت در کنفرانس صوتی را ندارند. چون ظرفیت گوشی تلفن در حد ۵ نفر می‌باشد.

این آی پی فون قدرتمند از سیستم EHS  پشتیبانی می‌کند که مزیت آن کمک به آزاد سازی دست‌ها می‌باشد. همچنین این سیستم کمک می‌کند که از هدست بتوان بهترین بهره‌وری را داشت. برای خرید تلفن تحت شبکه حتما از یک مشاور مرکز تماس یا Voip مشاوره بگیرید و بر اساس نیاز اقدام به خرید تلفت تحت شبکه(آی پی فون) نمایید.

در مورد استقرار تلفن نیز می‌توان به این نکته مهم اشاره کرد که می‌توان تلفن را در زاویه‌های مختلفی  قرار داد که این ویژگی باعث راحتی هرچه بیشتر کاربران خواهد شد.

در واقع شرکت یالینک تمام نیاز‌های خریداران را در نظر گرفته و تلاش کرده مدلی را طراحی و تولید کند که نیازهای آنان را به خوبی توجیه کند.

تلفن تحت شبکه بیسیم | تلفن تحت شبکه چیست | تلفن تحت شبکه یالینک

چنان‌که اگر تمایل داشتید بیشتر راجع‌به ویژگی‌ها و نحوه نصب تلفن‌های یالینک بدانید، می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و سوالات خود را از آن‌ها بپرسید.

ویژگی‌های دیگر تلفن T31p

در این مدل تلفن می‌توان از ۲ حساب کاربری مختلف استفاده کرد و در این زمینه با محدودیتی مواجه نیستید.

این تلفن از فناوری دیگری به نام YDMP و YMCS  نیز پشتیبانی می‌کند که این فناوری هم مزایای خاص خودش را دارد.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های مثبت زیادی در این تلفن وجود دارد که مدل T31  را به یک آی پی فون قدرتمند تبدیل کرده است.

این تلفن بیشتر به درد کسانی می‌خورد که علاقه زیادی به طراحی کلاسیک دارند. این طراحی باعث شده تا کار کردن با این گوشی به راحتی امکان‌پذیر باشد..

ویژگی‌های تلفن T33G

تلفن مدل  T33G یکی دیگر از مدل‌های تولید شده در شرکت یالینک است که به دلیل ویژگی‌های مثبتی در بازار‌های داخلی و جهانی طرفداران زیادی دارد.

در ادامه به چند مورد از ویژگی‌های این تلفن هوشمند اشاره خواهیم کرد.

این گوشی قادر است به طور همزمان از۴ اکانت مختلف پشتیبانی کند.

شرکت‌های متوسط و بزرگ می‌توانند از این تلفن کاربردی استفاده کنند.

سخت افزار این مدل از کیفیت بالایی برخوردار است.

این تلفن به صورت آرگونومیک طراحی شده که نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کند. مزیت این نوع طراحی این است که کاربر خود را خسته نمی‌کند.

تلفن تحت شبکه بیسیم | تلفن تحت شبکه چیست | تلفن تحت شبکه یالینک

این امکان وجود دارد که تلفن T33G را به راحتی بر روی نیز قرار داد. چون دارای یک پایه نگهدارنده است. این پایه باعث ایجاد یک دید وسیع نسبت به نمایشگر خواهد شد. البته امکان نصب تلفن بر روی دیوار هم وجود دارد و کاربران در صورت تمایل می‌توانند این کار را انجام دهند.

اگر به ظاهر تلفن نگاه کنید، متوجه صفحه نمایش رنگی آن خواهید شد که در قسمت بالای تلفن قابل ملاحظه است. این نمایشگر ۲.۴ اینچی است‌ و دارای ابعاد ۳۲۰ در ۲۴۰ می‌باشد.

می‌توان اطلاعاتی را بر روی این بخش ذخیره کرد. این اطلاعات شامل

شماره مخاطب، کالر آیدی، ساعت، تاریخ و مواردی از این قبیل می‌باشد.

این تلفن دارای یک چراغ هشدار هم هست که به آن BLF گفته می‌شود.

این چراغ نیز در قسمت بالای تلفن و سمت راست قرار گرفته و کار آن علامت دادن در مواقعی است که پیام یا تماس جدید دارید.

دیگر ویژگی مهم در این تلفن صدای آن است که خوشبختانه از کیفیت بالایی برخوردار است.

کدک‌های صوتی به کار رفته در این تلفن باعث شده‌اند تا کیفیت صدا حتی در تلفن و هم در اسپیکر از قابلیت بالایی برخوردار باشد. بنابراین صدایی که فرد خواهد شنید، یک صدای شفاف، واضح و با کیفیت خواهد بود.

نکته جالبی که باید در مورد این مدل تلفن بدانید این است که کیفیت صدای آن به مرور زمان کم نمی‌شود و مانند روز اول بدون هیچ‌گونه تغییراتی باقی خواهد ماند.

نتیجه‌گیری:

هدف ما از نوشتن این مقاله، مقایسه دو تلفن کاربردی یالینک یعنی تلفن‌های مدل T33G  و T31P   بود. ما سعی کردیم تا ویژگی هرکدام را جداگانه توضیح دهیم تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را برگزینید.

تلفن T33G کمی جدیدتر از مدل دیگر است و از نظر ویژگی‌ها و قسمت تفاوت اندکی با مدل  T31P خواهد داشت. مثلا کیفیت صفحه نمایش در مدل T31P، ۲‌.۳ اینچ است اما در مدل دیگر این عدد به ۲‌‌.۴ رسیده است.

تفاوت دیگر در پشتیبانی از حساب کاربری دو تلفن دیده می‌شود. مثلا در مدل T31P، تلفن از ۲ حساب کاربری مختلف پشتیبانی می‌کند. در حالی که در تلفن مدل T33G   این رقم به ۵ افزایش یافته است.

قصد ما این بود که در این مقاله، اطلاعات مفیدی را در اختیارشما قرار دهیم. امیدواریم که مقاله را خوانده باشید و بتوانید بهترین مدل تلفن را با توجه به بودجه و نیاز‌های خود تهیه نمایید.