فیلم های ترسناکی که نباید دید

همه ما هنگام تماشای فیلم های ترسناک می ترسیم، اما این بدان معنا نیست که این ژانر چندان مورد علاقه نیست. بسیاری از مردم با وجود ترس از چنین فیلم هایی، عاشق تماشای یک فیلم ترسناک خوب در تعطیلات آخر هفته هستند و سردرگم هستند که چه نوع فیلم ترسناکی را باید تماشا کنند؟ ژانر ترسناک بسیار گسترده است و کارگردانان مختلف با استفاده از موضوعات مختلف توانسته اند تعدادی از بهترین فیلم های ترسناک جهان را برای ما خلق کنند. در این مقاله نگاهی به بهترین فیلم های معنوی جهان می اندازیم و سعی می کنیم بهترین فیلم های قدیمی و جدید ساخته شده در این ژانر را به شما معرفی کنیم.

این فیلم ها از کشورهای مختلف ساخته شده اند، موضوعات متفاوتی دارند و تلفیقی از فیلم های ترسناک جدید و قدیمی هستند با امروزه همراه باشید تا بهترین فیلم های ترسناک را بشناسید.

بهترین فیلم های ترسناک جدید (2023-2023)

در این قسمت از لیست، نگاهی به جدیدترین فیلم های هیولایی خواهیم انداخت و شما را با فیلم هایی که از سال 2020 ساخته شده اند آشنا می کنیم. در قسمت دیگر فیلم های سال های گذشته را می بینید که جزو بهترین های تاریخ سینما هستند.

بوگیمن

سال انتشار: 2023

امتیاز IMDB: 6/10

در سال های اخیر فیلم های ترسناک خوبی ساخته نشده است. با این حال، می توان Boogie Man یا Lulu Khorkhore را یک فیلم موفق در سال 2023 دانست که طرفداران ژانر ترسناک آن را دوست دارند.

فیلم در خانه دامپزشکی به نام ویل هارپر شروع می شود. ویل به تازگی همسرش را در یک تصادف رانندگی از دست داده و دو دخترش با غم از دست دادن مادرشان دست و پنجه نرم می کنند. بعداً ویل با مردی آشفته به نام لستر آشنا می شود که سه فرزندش را از دست داده است. آنها معتقدند این سه نفر در حالی که سالم بودند در خواب مردند و پسر کوچکشان نیز خفه شد. قبل از مرگ، پسرش از لولوی پرخور صحبت کرد که شب از کمد بیرون آمد. پسر کوچکتر لستر نیز او را جذب کرد. پس از مدتی حضور موجودی ناشناخته و مرموز نیز در خانه دکتر ویل هارپر احساس می شود…

اجرا کن

سال انتشار: 2020

امتیاز فیلم در imdb: 6.7/10

شاید بهتر باشد دویدن را چیزی فراتر از یک کار وحشتناک بدانیم. در این داستان خبری از اجنه و ارواح نیست و موجودات جهنمی با آرایش ترسناک را نمی بینیم. در عوض، ما اسرار تاریک یک فرد و آنچه که با آنها انجام می دهد را حفظ می کنیم.

این فیلم درباره مادری به نام دایان و کلویی است. کلویی نوجوانی است که زندگی اجتماعی ندارد. او نمی تواند راه برود و از ویلچر استفاده می کند. او هم در خانه درس می خواند و دوستی ندارد. کلویی نگران رفتار مادرش می شود و متوجه می شود که راز وحشتناکی دارد که از دخترش پنهان کرده است. پس حالا مرد ترسیده سعی کرد از دست مادرش فرار کند…

این فیلم برای کسانی که به فیلم های ترسناک علاقه دارند و کسانی که چندان طرفدار فیلم های ترسناک در مورد تصرف و هیولا نیستند، انتخاب خوبی است.

فیلم | فیلم های

مردگان شریر برمی خیزند

سال انتشار: 2023

امتیاز IMDB: 6.6/10

این فیلم یکی از بهترین فیلم های ترسناک سال 2023 است پس اگر می خواهید 90 دقیقه بترسید و گریم ترسناک ببینید این فیلم را انتخاب کنید.

فیلم با دیدار بث با خواهر بزرگترش الی و سه فرزندش آغاز می شود. در ابتدا این دیدار خانوادگی خوب و زیبا است. اما به زودی، به دلیل یک اتفاق وحشتناک، همه چیز تغییر می کند. هنگامی که شیطان فرا خوانده می شود، او می خواهد که گروهی متخاصم نقشه های او را اجرا کنند. اولین کسی که در راه او ایستاده، الی است. پس از دستگیر شدن الی، همه چیز به گونه ای دیگر اتفاق افتاد و حالا بازماندگان باید سعی کنند با شیطان قدرتمند خانه خود مبارزه کنند…

این فیلم ترسناک جذاب و جذاب یک انتخاب عالی برای کسانی است که این ژانر را دوست دارند.

باش: اولین کشتن

سال انتشار: 2022

امتیاز IMDB: 5.9/10

اگر فیلم اصلی “یتیم” را دیده اید، منتظر این قسمت از داستان هستید. اولین فیلم در سال 2009 اکران شد و آنقدر موفقیت آمیز بود که خیلی ها خواستند پیشینه استر، شخصیت اصلی داستان را بدانند. این داستان نیز داستان قبل از قسمت اول را روایت می کند. در این داستان شاهد فرار استر از بخش روانپزشکی یک آسایشگاه استونی و رسیدن به آمریکا هستیم. او خود را به جای دختر گمشده خانواده ای ثروتمند می گذارد. اما وقایع نشان خواهد داد که او چگونه آمد و اتفاقات وحشتناک و وحشتناکی رخ خواهد داد…

اگر هنوز فیلم Orphan را ندیده اید، ممکن است داستان آن چندان جالب نباشد. بنابراین بهتر است فیلم یتیم را تماشا کنید. کمی جلوتر، شروع فیلم را نیز خواهید دید. فیلم «یتیم» بهترین فیلم در ژانر وحشت روانی است و این قسمت جدید توانسته نظر مخاطب را به خود جلب کند و او را ناامید نکند.

کیت

سال انتشار: 2022

امتیاز IMDB: 6.4/10

به جای موجودات دوست داشتنی، عروسک ها موجودات ترسناکی به حساب می آیند و این به خاطر فیلم های ترسناکی است که با آن ها ساخته شده است. سال ها پیش، عروسک ها یکی از لوازم اصلی فیلم های ترسناک بودند. مگان نیز مانند آنابل و چاکی، عروسک یا مانکن دیگری است که در فیلم M3GAN با آن آشنا می شویم.

فیلم مگان با مرگ پدر و مادر کادی آغاز می شود. پس از آن دختر به خانه خاله اش رفت که رباتی به نام مگان ساخته بود. با دیدن اینکه کودی با این عروسک یا ربات رابطه خوبی برقرار کرده است، تصمیم گرفت آن را به عنوان یک همراه برای کودکان به دنیا معرفی کند. مگان به عنوان پرستار بچه و همبازی کودی خدمت می کند. او عاشق کادی می شود و حتی اجازه نمی دهد جما، عمه کادی، او را تنبیه کند. این مشکل کم کم جما را می ترساند و متوجه می شود که مگان از کنترل خارج شده و بیشتر کارهایش به صورت مستقل و خارج از برنامه ای که برایش نوشته شده انجام می شود! اما آیا او می تواند دوباره کنترل مگان را به دست بگیرد؟

فیلم مگان ممکن است موضوعی مشابه داشته باشد، اما این یک فیلم ترسناک است و یکی از پربیننده ترین فیلم های ترسناک سال 2022 است.