اقتصادیبرترین های کسب و کارعمومی

آموزش طرز بستن اتصالات زیر سینک ظرفشویی

چطور اتصالات سینک ظرفشویی را ببندیم؟

بستن اتصالات زیر سینک و سیفون ظرفشویی دو قلو یکی از کارهایی است که اکثر افراد از جزئیات آن اطلاعی ندارند و در انجام آن دچار مشکل می شوند.اگر نمی خواهید برای انجام این کار توسط کارشناسان هزینه ای پرداخت کنید، با ما همراه باشید تا تمامی آموزش های لازم را در مورد نحوه بستن سیفون ماشین ظرفشویی دوقلو به شما ارائه دهیم.

چگونه اتصالات زیر سینک دوقلو را در 1 دقیقه ببندیم!

بسیاری از افراد پس از بازکردن انواع لوله های زیر سینک نمی توانند دوباره آن را ببندند و این مشکل باعث می شود تا با مراجعه به گوگل و جستجوی فیلم های آموزشی نصب سیفون سینک دوقلو به دنبال راه حل باشند. برندهای دیگر، به همین منظور در اینجا به صورت کوتاه و کاربردی در کمتر از 1 دقیقه شما را با نحوه بستن سیفون سینک دوقلو آشنا می کنیم.همچنین میتوانید با کلیک برروی با این مقاله را هم بخوانید.

دوقلو طرز بستن لوله های زیر ظرفشویی | طرز بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو | طرز بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو جدید

مراحل بستن انواع لوله های زیر سینک

برای آموزش بستن لوله های زیر سینک دوقلو به صورت اصولی و دقیق کافی است تمامی این مراحل را به دقت دنبال کرده و مرحله به مرحله اجرا کنید.اول اینکه اگر سینک یا لوله های آن را به تازگی خریداری کرده اید، راهنمای تصویری اتصال لوله ها به همراه خرید شما وجود دارد و می توانید از آن کمک بگیرید.بعد از اینکه بسته بندی را باز کردید تمام واشرها و لوله ها را کنار هم قرار دهید تا لوله های سینک دوقلو بسته شوند، به طوری که واشرها با هم، لوله ها با هم و غیره باشند، تا زمانی که بسته می شوید بدانید چه چیزی دارید. و هنگام بستن لوله تخلیه ماشین ظرفشویی به دنبال واشر یا لوله مورد نیاز نباشید.

2- وصل کردن توری های استیل بر روی سینک

برای بستن لوله های زیر ظرفشویی سینک دوقلو دو عدد توری مشبک را بردارید و از داخل لگن سینک بر روی سوراخهایی که در لگن وجود دارند، قرار دهید.

دقت کنید که زیر این توری ها و توری های فولادی داخل لگن سینک چیزی قرار نگیرد. برای بستن لوله فاضلاب سینک باید این توری ها را مستقیماً روی سینک قرار داد.

3- نحوه بستن اتصالات زیر سینک

قسمت اصلی نصب انواع لوله های زیر سینک، اتصال لوله ها به یکدیگر است در این قسمت باید نحوه اتصال لوله زیر سینک را بدانید.

نقشه اتصال زیر سینک برای همه سینک ها یکسان نیست و متفاوت است اما در عوض همه آنها از یک نوع لوله و یک نوع اتصال برای اتصال لوله ها استفاده می کنند.

بنابراین اگر قانون کلی اتصال لوله ها را می دانید می توانید این کار را خودتان حتی بدون راهنما انجام دهید در این قسمت عکسی از بستن لوله های زیر سینک را برای شما آورده ایم و در زیر قوانین کلی را بیان می کنیم تا با آن ها آشنا شوید:

بستن مهره های پلاستیکی: این مهره ها دو طرف هستند. یک طرف داخل آن دارای نخ ها یا شیارهایی برای سفت شدن آن است و طرف دیگر بیرون مهره ها است.

روش بستن لوله زیر سینک به این صورت است که مهره های پلاستیکی را از سمت صاف لوله وارد لوله ها می کنیم تا برجستگی های سر لوله ها داخل مهره ها باشد. همیشه باید یک واشر به اندازه خودش داخل هر مهره قرار دهید.اتصال لوله ها از طرفی که صاف و بدون برآمدگی است: در بستن انواع اتصالات زیر سینک معمولاً هر لوله در بالا و پایین خود دو مهره دارد که یک طرف آن برآمدگی دارد و طرف دیگر لوله. برجستگی ندارد و صاف است.برای قرار دادن مهره پلاستیکی در سمت صاف لوله، ابتدا داخل مهره را به سمت بیرون لوله قرار دهید و سپس واشرهای کوچکتر را که کمی شبیه قیف هستند و یک طرف آن بزرگتر است را داخل لوله قرار دهید. به گونه ای که قسمت بزرگتر و ضخیم تر واشر رو به داخل باشد، در داخل مهره قرار گیرد.

4- طریقه بستن سیفون ظرفشویی دوقلو کاسه ای در زیر سینک

روش بستن سیفون ماشین ظرفشویی دوقلو به این صورت است که ابتدا باید از دو سیفون که شبیه کاسه های کوچک هستند و در مرکز آن یک مهره برنجی وجود دارد استفاده کنید.

برای بستن اتصالات زیر سینک های دوقلو ابتدا باید واشرهای لاستیکی آنها که بزرگترین واشرها هستند را روی لبه این سیفون های کوچک قرار دهید و سپس با استفاده از یک پیچ بزرگ از داخل سینک، توری و این سیفون ها را به هم وصل بستن اتصالات زیر سینک ظرفشویی دو قلو یکی از کارهایی است که اکثر افراد جزئیات آن را نمی دانند و در انجام آن به مشکل می خورند. اگر نمی خواهید برای انجام این کار توسط متخصص ها هزینه کنید، با ما همراه باشید تا برای طرز بستن سیفون ظرفشویی دوقلو تمامی آموزش های لازم را به شما ارائه دهیم.

در ادامه این مقاله از سایت لوله بازکنی برچسب، با ما همراه باشید تا بتونید به شکل خود کفا نصب سیفون ظرفشویی دوقلو را به سرانجام رسانید.

وسایل و تجهیزات مورد نیاز

قبل از شروع آموزش مرحله به مرحله طرز بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو باید تجهیزات را آماده کرد، که معمولا این تجهیزات برای همه سینک ها یکسان است.

سینک ظرفشویی

سیفون

پیچ گوشتی

آچار فرانسه

مهره‌های پلاستیکی: مهره‌های پلاستیکی برای محکم کردن اتصالات استفاده می‌شوند. هنگام بستن مهره‌ها، دقت کنید که بیش از حد سفت نشوند، زیرا ممکن است باعث آسیب به اتصالات شوند.

واشرهای لاستیکی: واشرهای لاستیکی از نشتی فاضلاب جلوگیری می‌کنند. هنگام خرید واشر، حتماً نوع مناسب را انتخاب کنید. واشرها معمولاً به صورت بسته‌های چندتایی فروخته می‌شوند.

نوار تفلون: نوار تفلون برای جلوگیری از نشتی استفاده می‌شود. نوار تفلون را به صورت یک لایه نازک روی اتصالات بپیچید.

جمع‌بندی

طرز بستن لوله سینک ظرفشویی برندهای مختلف معمولا یکسان است و فقط در بعضی از جزئیات مانند بست اتصالات ممکن است تفاوت‌های جزئی داشته باشند. شما می‌توانید برای اطلاعات تکمیلی به دفترچه راهنمای محصول خریداری‌شده و عکس بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی مراجعه کنید تا با آگاهی کامل، اتصالات را آب‌بندی کنید.