بهترین و پرفروش ترین مدل های قفل درب اثر انگشتی

صاحبان خانه به دنبال تامین هرچه بهتر امنیت خانه و اموال خود می‌باشند. قفل انتخابی برای درب باید ضد سرقت بوده و علاوه بر زیبایی، ایمنی خانه را بهبود بخشد. انتخاب بهترین قفل هوشمند درب منزل دغدغه تمامی افرادی‌ست که به دنبال قفل دیجیتال با امکانات ویژه و استفاده آسان می باشد.

قفل آویز اثر انگشتی | قفل اثر انگشتی | قفل اثر انگشتی درب حیاط

با نحوه خرید بهترین قفل در منزل دیجیتالی ایمن و مطمئن آشنا شوید

همانطور که می دانید، سرقت از زمان قدیم تا کنون دغدغه تمامی افراد بوده است. با این وجود ، اقدامات مختلف ضد سرقتی همراه با پیشرفت فناوری نیز در حال ظهور است. به این معنا که، اساسی ترین اقدامات برای حفظ آرامش و آسایش صورت گرفته است. در این میان استفاده از قفل مناسب در جلوگیری از نفوذ سارقین از اهمیت بالاتری برخوردار است. در انتخاب بهترین قفل برای ساختمان ابتدا نیاز است با انواع متنوعی که در حال حاضر در بازار موجود است آشنا شوید، تا بتوانید براحتی بهترین قفل درب را پیدا نمایید. در ادامه به معرفی انواع قفل خواهیم پرداخت:

قفل اهرمی دستگیره دار

قفل‌های اهرمی شکل و شمایلی همچون قفل‌های سنتی را دارا هستند. این نوع قفل شامل دستگیره اهرمی برای باز کردن درب و چفت کلیدخور، که توسط کلید فیزیکی برای باز و بسته کردن، می‌باشد. با ظاهر شیک و سبک خود اغلب برای درب اتاق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قفل دستگیره پوش پول دیجیتالی

در این نوع دستگیره بدلیل وجود یک سنسور بر روی دسته، بلافاصله بعد از اینکه دست خود را بر روی دستگیره گذاشته و آن را به سمت داخل هل می‌دهید، اثر انگشت شما را شناسایی کرده و اقدام به باز نمودن قفل خواهد کرد. در این نوع قفل به دلیل وجود شناسایی لیزری اثر انگشت از دقت بالایی در تشخیص اثر انگشت برخوردار است، بنابراین بهترین نوع قفل درب در ساختمان‌هایی که امنیت بالایی برخوردارند، شناخته شده است.

بهترین قفل دیجیتال کدام است؟

حال با شناخت قفل دیجیتال درب این سوال برای شما پیش خواهد آمد که کدام قفل‌ها، مناسب‌تر و ایمن‌تر برای استفاده خواهند بود. برای جواب به این سوال باید گفت که باید به جزئیات سازنده یک قفل توجه نمایید. از جمله این موارد:

کیفیت فلز استفاده شده در قفل: کیفیت فلز از جمله موارد اصلی تعیین کننده امنیت در قفل می باشد. بهترین قفل درب از فلز سنگین و قوی ساخته شده اند، که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. نوع متریال ساخت قفل و همچنین وزن قفل می توانند یار رسان شما در شناخت و انتخاب بهترین قفل در منزل باشد. معمولا این قفل ها از آلومینیوم و فولاد ساخته شده اند، که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه را دارند.

اتصال قفل به سیستم های هوشمند : استفاده از بهترین نوع قفل و اتصال آن به وای فای، بلوتوث، امکان کنترل ورود و خروج را برای شما فراهم خواهد کرد. در نتیجه آسایش و امنیتی بیشتری را برای شما فراهم خواهد کرد.

ضد حریق؛ ضد سرقت : استفاده از قفل دارای سیستم آلارم هوشمند باعث می‌شود که در صورت بروز آتش سوزی یا تلاش سارقان برای ورود به ساختمان، آلارم موجود در قفل به صدا آمده و شما را از بوجود آمدن حوادث غیر قابل پیش بینی آگاه سازد.

بهترین قفل ضد سرقت کدام است؟

ترکیبی از فناوری پیشرفته و قفل های مکانیکی است. این قفل درب خانه نه تنها ضریب ایمنی بالاتری دارد بلکه راحت تر و بدون نگرانی است. این نوع قفل‌ها از تکنولوژی‌های مختلفی برای باز کردن قفل استفاده می‌کنند، اعم از اثر انگشت، رمز، تشخیص چهره و ریموت می‌باشند. طیف گسترده ای امکانات موجود در قفل، آن‌ها را به بهترین گزینه انتخابی برای درب های ضد سرقت تبدیل نموده است.

قابلیت‌های بهترین نوع قفل درب خانه

بیش‌تر سیستم‌های قفل‌های هوشمند دارای یک برنامه موبایل یا یک سیستم مرکزی هستند که از طریق آن می‌توانید:

  • رمز عبور قفل را تغییر دهید یا رمز عبور یا کلیدهای جدید به سیستم اضافه کنید؛
  • از عبور و مرور افراد به داخل یا خارج خانه مطلع شوید؛
  • به صورت از راه دور درب را قفل/باز کنید؛
  • ساعات خاصی را برای باز یا بسته بودن درب در نظر بگیرید (تا احیاناً اگر فراموش کردید که درب را قفل کنید خودش به صورت خودکار قفل شود)؛
  • (در صورتی که قفل امکان تعامل با سیستم هشدار حریق را داشته باشد) به قفل دستور دهید تا هنگام فعال شدن سیستم هشدار حریق به صورت خودکار باز شود.

و همچنین قابلیت‌های بسیار دیگری که می‌توانند بر اساس شرکت سازنده متفاوت باشند.

بهترین قفل درب چوبی

معمولا اغلب درب‌های ورودی و داخلی منازل و ساختمان‌ها از چوب ساخته و دارای ساختار چوبی می‌باشند، نصب و استفاده از قفل درب بدون هیچ مشکلی امکان پذیر است. تنها توصیه ما به شما در انتخاب قفل برای درب چوبی، می‌باشد. کیفت متریال و دوام قفل درب خانه باعث افزایش امنیت درب چوبی خواهند شد. در نظر داشته باشید که دستگیره دیجیتال بر روی درب‌های ضد سرقت چینی ممکن است با مشکل روبرو شوند، پس قبل از انتخاب و خرید با مشاوران ما در تماس باشید.

امیدوارم این مقاله در هنگام انتخاب بهترین قفل درب منزل برای شما مفید واقع شود. اگر می خواهید بهترین قفل در را با امنیت بالا و هزینه مقرون به صرفه خریداری کنید ، برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بقفل اثر انگشتی درب یکی از مدل های قفل دیجیتال می باشد. این محصولات بسیار محبوب بوده و دارای امنیت بالایی هستند. برای خرید مدل های جدید و باکیفیت این محصولات از معتبرترین برندها با آکو تماس بگیرید.

قفل درب اثر انگشتی

اگر از حمل کلیدهای حجیم و پردردسر (جا گذاشتن کلید و ماندن پشت درب منزل) خسته شده اید، بهترین راه حل جهت حل این مشکل استفاده از قفل اثر انگشتی می باشد. این محصولات با دارا بودن پنل ورود اثر انگشت برای تمامی افراد خانواده، بهترین روش برای تامین آسایش، راحتی و امنیت شما عزیزان می باشد.

قفل اثر انگشتی درب دستگاه های امنیتی پیشرفته ای هستند که شما را قادر می سازد تا از اثر انگشت خود، پین کد یا رمز برای باز کردن قفل و استفاده کنید که اغلب دارای یک کلید مکانیکی برای درب های مسکونی و تجاری می باشد.
علاوه بر قابلیت باز کردن درب با تکنولوژی اثر انگشتی و رمز قفل های یال و سامسونگ دارای کلید مکانیکی نیز می باشند، که برخی از این قفل ها تا ۱۰۰ اثر انگشت را پشتیبانی می کنند.

قفل اثر انگشتی درب علاوه بر تکنولوژی اثر انگشت برای باز کردن درب از یک صفحه کلید لمسی که دارای اعداد ۰ تا ۹ می باشد استفاده می کنند، که می توانید به دلخواه خود یک رمز انتخاب کنید.

قیمت قفل اثر انگشتی آپارتمان و درب منزل

مشخصا یکی از فاکتورهای مهم تاثیر گذار در خرید قفل درب اثر انگشتی، قیمت آن است. علاوه بر این، برای اینکه بتوانیم خرید بهتر و مقرون به صرفه تری داشته باشیم لازم است ارزیابی درستی از کارایی و مزایای هر کالا در مقایسه با قیمت آن داشته باشیم. به عنوان مثال اگر بخواهیم ارزیابی درستی از قیمت دستگیره اثر انگشتی داشته باشیم در ابتدا باید قیمت قفل درب اثر انگشتی را مثلا با قفل رمزی،  یا قفل کارتی مقایسه کنیم.

شاید در ابتدا قیمت قفل اثر انگشتی کمی گران تر باشد اما مشخصا در اینجا ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن است که این اختلاف قیمت را توجیه میکند. علاوه بر این با مقایسه قیمت قفل درب اثر انگشتی با خسارت ها و هزینه های جبران ناپذیری که بابت سرقت و دزدی از محل کار یا خانه مان باید بپردازیم در همان نگاه اول مشخص است، هزینه ای که بابت دستگیره اثر انگشتی برای خانه یا محل کارمان پرداخت می کنیم بسیار ناچیز است.

دستگیره درب اثر انگشتی

همه ما شاید در طول روز بارها و بارها اطرافیان خودمان را بر اساس ویژگی های خاصی از فرد که در ذهن مان ثبت شده است ارزیابی و شناسایی می کنیم. مثلا ممکن است از فاصله ای دور و در میان صدها نفر بتوانیم از روی شکل راه رفتن از پشت سر یکی از دوستانمان را از بقیه افراد تشخیص دهیم. در سیستم های امنیتی مانند قفل اثر انگشتی هم تشخیص هویت افراد بر اساس همین مقایسه خصوصیات منحصر به فرد افراد اما با سیستم های کامپیوتری و سنسورهای پیشرفته انجام میشود.

بهترین و پرفروش ترین مدل های قفل درب اثر انگشتی آکو

قفل دیجیتال اثرانگشتی وسیله ‌ای است که روی هرگونه درب نصب می ‌شود تا هویت بیومتریک افراد را تشخیص داده و به آنها اجازه ورود دهد. کاربر تنها کافی است انگشت خود را روی پنل دستگاه بگذارد، سپس با تشخیص صحت هویت فرد، مجوز ورود صادر می‌شود. این قفل یک سرمایه‌ گذاری بلند‌ مدت برای بیشتر محیط‌ های مختلف اعم از مسکونی، تجاری و اداری قابل استفاده است.محصولات قفل دیجیتال برندهای معتبر دنیا، با قیمت مناسب در طراحی های متنوع در آکو عرضه می شود. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش خرید هم اکنون با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.  یکی از انواع قفل دیجیتال موجود در بازار می باشد.

خصوصیات بیومتریک شما چه خصوصیاتی هستند؟

در قفل اثر انگشتی برای تشخیص هویت افراد از خصوصیات بیومتریک افراد استفاده م‌یشود. اصطلاح ” بیومتریک ” در سیستم های امنیتی به معنای ویژگی های خاصی است که در هر فرد منحصر به فرد است و با هیچ فرد دیگری در دنیا شبیه نیست و علاوه بر این تا پایان عمر فرد هم ثابت باقی می ماند. از جمله خصوصیات بیومتریک می توانیم به اثر انگشت، عنبیه چشم، چهره، و یا حتی رفتارهای حرکتی و صدای هر فرد اشاره کنیم.

نحوه تشخیص هویت در قفل درب اثر انگشتی

در سیستم های کنترل تردد اثر انگشتی مانند قفل اثر انگشتی درب ضد سرقت و یا هر نوع قفل درب اثر انگشتی درب، مجوز ورود افراد به داخل ساختمان بر اساس ثبت و مقایسه اثر انگشت آنها انجام می‌شود. به این شکل که در ابتدای نصب قفل درب آپارتمان، تعدادی اثر انگشت که مجاز هستند در حافظه دستگیره اثر انگشتی ثبت میشود . از این لحظه به بعد هر فردی که قصد ورود به محل را داشته باشد، باید اثر انگشت خود را در محل سنسور اثر انگشت قفل درب بگذارد و در صورتی که با اثر انگشت های دارای مجوز مطابقت داشته باشد به او اجازه ورود داده میشود.

سوالات متداول

قیمت قفل درب ضد سرقت اثر انگشتی چقدر است؟

قیمت این قفل ها بسته به برند و تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت آن ها متغییر است. اما برای خرید قفل اثر انگشتی باکیفیت قابل قبول به بودجه ای حدودا 5,000,000 تومان نیاز است. برای استعلام قیمت با آکو تماس بگیرید.

بهترین برند قفل اثر انگشتی کدام است؟

شرکت های مختلفی اقدام به تولید این محصولات نموده اند. از معروف ترین آن ها می توان به سامسونگ، کاداس، فیلتا و میلره اشاره نمود.

وجه تمایز قفل اثر انگشتی با دیگر محصولات مشابه چیست؟

قفل اثر انگشتی یکی از محبوب ترین مدل های قفل درب دیجیتال می باشد. که این امر به دلیل امنیت بالا و سرعت دسترسی به قفل است. با استفاده از سنسورهای پیشرفته با قرار گرفتن انگشت در مقابل آن ها درب در کسری از ثانیه باز خواهد شد.