بهترین نرم افزارهای ریکاوری عکس های پاک شده ( ویندوز)

بهترین نرم افزارهای ریکاوری عکس کدامند؟ این نرم افزارها چه ویژگی هایی دارند؟ این ها پرسش هایی است که احتمالا شما را نیز با آن ها مواجه باشید. ریکاوری و بازیابی تصاویر شرایطی را پیش روی شما قرار می دهد تا به فایل های تصویری حذف شده از روی سیستم عامل خود دسترسی یابید. برای این کار نیاز به نرم افزارهای خاصی دارید که برای ریکاوری و بازیابی کاربرد دارند. در ادامه این نوشتار به معرفی بهترین نرم افزارهای بازیابی تصاویر حذف شده از ویندوز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ریکاوری عکس پاک شده

شما نیز ممکن است پس از پاک کردن تصویر خاصی تصمیم به بازیابی آن بگیرید. در چنین شرایطی لازم است از نرم افزارها و ابزارهایی کمک بگیرید که با این هدف طراحی و تولید شده اند. ریکاوری عکس امکان برگرداندن تصاویر حذف شده را برای شما عزیزان فراهم می سازد و یکی از بهترین راهکارها برای بازیابی عکس های حذف شده از روی سیستم عامل به شمار می رود. با نصب نرم افزارهای ریکاوری می توانید در سریع ترین زمان تصاویری که به اشتباه حذف کرده اید را برگردانید.

در حال حاضر با پیشرفت هایی که در حوزه علوم کامپیوتر صورت پذیرفته اند می توان نرم افزارهای مختلفی را دید که چنین امری را برای شما عزیزان امکان پذیر می سازند. انتخاب یک نرم افزار مناسب که با نوع کامپیوتر شما سازگاری داشته باشد بسیار اهمیت دارد. شما به واسطه خدمات گارانتی سازگار امکان تعمیر لپ تاپ، بازیابی و ریکاوری فایل های از بین رفته را در سریع ترین زمان ممکن خواهید داشت. در ادامه به معرفی بهترین نرم افزاری های ریکاوری عکس خواهیم پرداخت.

بهترین نرم افزارهای ریکاوری عکس

تعدد بالای نرم افزاری های بازیابی عکس شاید شما را نیز با این ابهام که بهترین نرم افزار کدام است مواجه سازد. از بهترین نرم افزارهای بازیابی تصاویر حذف شده موارد زیر را می توان نام برد که در حال حاضر به طور گسترده ای توسط کاربران مورداستفاده قرار می گیرند.

نرم افزار piriform Recuva

این نرم افزار به عنوان برنامه ای پرسابقه و البته معروف شناخته می شود که کاربردهای فراوانی برای ریکاوری عکس دارد. قدرت بالای نرم افزار piriform Recuva شرایطی را برای شما عزیزان فراهم می کند تا با خیالی آسوده تصاویر از دست رفته خود را بازیابی نموده و مجددا به آن ها دسترسی یابید. متخصصین ما در مجموعه گارانتی سازگار این آمادگی را دارند تا خدمات متنوعی را در راستای تعمیر و ارتقا لپ تاپ به شما عزیزان ارائه نمایند.

شما به واسطه این نرم افزار قادر خواهید بود تا صد در صد اطلاعات حذف شده خود را برگردانید و این امر به لطف الگوریتم Deep Scan طراحی شده بر روی آن است که قابلیت های بی نظیری دارد. به واسطه این الگوریتم می توان فایل ها و تصاویری که مدت ها پیش از بین رفته اند را نیز بازیابی نمود. اگر بخواهیم اشاره ای به امکانات و قابلیت های این نرم افزار ریکاوری عکس داشته باشیم موارد زیر را می توان شرح داد.

نرم افزار IObit Undelete

یکی از ویژگی هایی که موجب شده این نرم افزار به محبوبیت زیادی دست یابد طراحی زیبا و کاربردی آن است. این نرم افزار را بایستی بر روی سیستم عامل ویندوز نصب و اجرا نمود. به واسطه این برنامه که یکی از بهترین نرم افزارهای ریکاوری عکس است می توانید علاوه بر عکس فایل های دیگری همچون متنی، صوتی و ویدئویی را نیز بازیابی نمایید. سرعت بالای این نرم افزار می تواند به خوبی نیازمندی های شما را برآورده سازد؛ بنابراین بدون دغدغه و نگرانی خاصی می توانید در سریع ترین زمان ممکن ریکاوری تصاویر از دست رفته خود را انجام دهید. مهم ترین امکانات نرم افزار IObit Undelete شامل موارد زیر می شوند.

نرم افزار Stellar Data Recovery

از دیگر نرم افزارهای ریکاوری عکس می توان به نرم افزار Stellar Data Recovery اشاره نمود که کاربردی آسان داشته و می تواند تمامی تصاویر حذف شده بر روی سیستم عامل را بازیابی نماید. این نرم افزار قابلیت های دیگری نیز دارد و با قدرت بالای خود می تواند فایل های موسیقی، داده ها، ویدئوها و… را نیز برگرداند. شما با دریافت خدمات سرویس لپ تاپ و کامپیوتر از مجموعه گارانتی سازگار می توانید فایل های از بین رفته خود را نیز بازیابی کنید. مهم ترین قابلیت های این نرم افزار عبارتند از:

نرم افزار Easeus data recovery wizard

اگر به دنبال یک نرم افزار ساده اما قدرتمند برای ریکاوری عکس هستید ما شما نرم افزار Easeus data recovery wizard را پیشنهاد می نماییم. این نرم افزار می تواند پارتیشن هایی را نیز که پاک شده اند بازیابی نماید. قابلیت ها و امکانات این نرم افزار موجب شده اند تا میان کاربران طرفداران زیادی داشته باشد. با استفاده از این برنامه کاربردی قادر به بازیابی اطلاعاتی خواهید بود که از روی حافظه دوربین دیجیتالی، حافظه تلفن همراه، فلش دیسک ها و دیگر حافظه های جانبی پاک شده اند. جهت دریافت خدمات ریکاوری هارد می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. از دیگر ویژگی های بارز نرم افزار Easeus data recovery wizard می توان به موارد زیر اشاره نمود.

کلام آخر

با توجه به مطالبی که بیان شد می توان به این نتیجه دست یافت که با ریکاوری عکس می توان به تصاویر حذف شده از روی سیستم عامل دسترسی یافت. در حال حاضر نرم افزارهای مختلفی برای این امر طراحی شده اند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. به واسطه این نرم افزارها می توانید علاوه بر فایل های تصویری فایل های صوتی و متنی را نیز بازیابی نموده و از سرعت بالای آن ها نهایت لذت را ببرید.

سوالات متداول

ریکاوری عکس چیست؟

ریکاوری عکس به معنای بازگردانی فایل های تصویری حذف شده از روی سیستم عامل است که به شما امکان دسترسی مجدد به این فایل ها را می دهد.

آیا نرم افزارهای بازیابی تصاویر فرمت مختلف عکس ها را پشتیبانی می کنند؟

بله بهترین نرم افزارهای بازیابی قادرند تا از فرمت های مختلف تصاویر پشتیبانی نموده و آن ها را ریکاوری کنند.

مهم ترین ویژگی های نرم افزارهای کاربردی برای بازیابی عکس چیست؟

این ویژگی ها شامل سازگاری با سیستم عامل های مختلف، پشتیبانی از فرمت های مختلف تصاویر، ریکاوری تصاویر از هاردها و دیسک های فرمت شده، سرعت بالا و کاربری زیبا می شوند.

خروج از نسخه موبایل