اجتماعیبرترین های کسب و کار

شیک ترین ساعت های کاسیو در سورن گالری

ساعت یکی از مهم‌ترین عناصر تأثیرگذار در ظاهر و استایل هر خانم یا آقایی محسوب می‌شود که انتخاب بهترین و زیباترین مدل آن می‌تواند پوشش شما را به بهترین شکل ممکن تبدیل کند. همه افرادی که طرفدار ساعت‌های برند هستند بر این باورند که ساعت‌های برندهای سوئیسی بهترین نوع ساعت موجود در بازار بوده و رو دست آن‌ها تا به امروز ساعتی ساخته نشده است! اما باید بگوئیم که سخت در اشتباه هستید! چرا که ساعت‌های ژاپنی هم‌چون ساعت کاسیو اصل با ارائه قابلیت‌های جذاب و کیفیت بالا رقابت سنگینی بین برندهای سوئیسی و ژاپنی به وجود آورده‌اند. شایان ذکر است که سورن گالری بهترین و منحصربه‌فردترین ساعت‌ها را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما مشتریان گرامی تقدیم می‌کند. اما برای خرید ساعت‌های کاسیو خوب است که نکاتی را مدنظر قرار دهید تا بتوانید خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

ساعت کاسیو | ساعت کاسیو مردانه اصل | قیمت ساعت کاسیو اصل ژاپن

معرفی ساعت های کاسیو اصل سورن گالری

کمپانی محبوب کاسیو با تولید انواع مختلف این ساعت‌ها سعی دارد تا پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشد. شما می‌توانید ساعت‌های بی‌نظیر این برند را در سورن گالری خریداری کنید. در ادامه با انواع ساعت کاسیو آشنا خواهیم شد:

ساعت جی شاک

محبوب‌ترین و در عین حال مقاوم‌ترین ساعت‌های خانواده برند کاسیو، جی شاک هستند که از قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردارند. از جمله قابلیت‌های این ساعت‌ها می‌توان به ضدضربه بودن و ضد آب بودن آن‌ها اشاره کرد. ناگفته نماند که ساعت‌ جی شاک با تکیه بر این قابلیت‌ها از طول عمر و دوام بالایی نیز برخوردار می‌باشند.

ساعت بی بی جی

اگر قصد خرید ساعت کاسیو زنانه اصل را دارید، خوب است که با ساعت‌های بی بی جی آشنا شوید. این ساعت‌ها در واقع همان ساعت‌های جی شاک بوده با این تفاوت که مناسب بانوان هستند. این ساعت‌ها متناسب با سایز مچ خانم‌ها طراحی و تولید می‌شوند. البته ناگفته نماند که این ساعت‌ها از قابلیت‌های ضد ضربه و ضدآب بودن نیز برخوردار هستند.

ساعت پروتک

ساعت casio پروتک ازجمله ساعت‌هایی بوده که در مقایسه با سری جی شاک عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد؛ در نتیجه چنانچه به دنبال ساعتی هستید که ضمن جذابیت ظاهری نسبت به جی شاک قوی‌تر باشد و در آن امکانات تخصصی‌تری وجود داشته باشد، ساعت پروتک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

ساعت ادیفایس

ادیفایس نوعی ساعت کاسیو مردانه بوده که ظاهری کلاسیک و نیمه اسپرت دارد. ساعت‌های سری ادیفایس علاوه بر این که جذابیت ظاهری بسیار بالایی دارند و می‌توانند روی استایل آقایان تأثیر شگرفی داشته باشند، از قابلیت کرنوگراف نیز برخوردار هستند.

ساعت شین

ساعت‌های شین لاین تخصصی ساعت زنانه کاسیو بوده که در دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی و تولید می‌شوند. شایان ذکر است که در برخی از مدل‌های این سری از ساعت‌های برند کاسیو قابلیت اتصال با بلوتوث وجود دارد.

ساعت جنرال یا نوستالژی

همان‌طور که از نام این سری از ساعت مچی کاسیو پیدا است، ساعت‌های مذکور حس نوستالژی را به استایل مصرف کننده اضافه می‌کنند. این ساعت‌ها در مقایسه با سری‌های دیگر ساعت‌های برند کاسیو موجود در سورن گالری از لحاظ قیمت ارزان‌تر هستند.

مشخصات ساعت کاسیو اصل

همان‌طور که گفته شد در سری‌های مختلف ساعت‌های برند کاسیو از قابلیت‌های متنوع بهره‌گیری می‌شود. اما به طور کل اگر بخواهیم نگاهی بر ویژگی‌های ساعت‌های کاسیو داشته باشیم باید بگوئیم که این ساعت‌ها از مشخصات زیر برخوردار هستند:

  • برخورداری از قابلیت کنترل رادیویی و دریافت سیگنال جی پی اس
  • امکان برقراری ارتباط با گوشی هوشمند
  • شارژ خورشیدی
  • دو زمانه و تایمر معکوس
  • برخورداری از سنسور سه‌گانه (ارتفاع و عمق)، (دما و فشار) و (قطب‌نما)
  • زمان ماهیگیری و نمایش وضعیت ماه
  • نور زمینه خودکار
  • ساعت جهانی و شب‌نما
  • تنظیم خودکار وضعیت عقربه‌های ساعت کاسیو
  • ویبراتور یا لرزش‌گر
  • نمایش زمان طلوع و غروب خورشید و نمودار جزر و مد
  • صدای دکمه خاموش و روشن
  • دسترسی هوشمند
  • مقاومت سه‌گانه بدنه، مقاوم در برابر آب و ضربه
  • برخورداری از استیل ضد زنگ و شیشه یاقوت کبود
  • برخورداری از درپوش پشتی با قفل پیچی

ساعت کاسیو | ساعت کاسیو مردانه اصل | قیمت ساعت کاسیو اصل ژاپن

قیمت ساعت کاسیو موجود در سورن گالری

بسیاری از افراد معتقد هستند که قیمت خرید ساعت کاسیو بیش از اندازه گران است و خرید آن ارزش چندانی ندارد! همان‌طور که در بخش قبل در رابطه با مشخصات این ساعت‌ها صحبت کردیم، اکنون خودتان بهتر از هر شخص دیگری می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا خرید ساعت‌های کاسیو اصل ارزش دارد یا خیر؟!

این ساعت‌ها در مقایسه با ساعت‌های تولید شده توسط برندهای محبوب دیگر جهان از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند و همین موضوع یکی از دلایل موفقیت برند کاسیو به حساب می‌آید. چرا که کمپانی کاسیو معتقد است افراد باید بتوانند در کنار پرداخت مبلغ مناسب ساعتی باکیفیت بالا، بادوام و زیبا داشته باشند! جالب است بدانید که در اولین سری تولیدات کاسیو از موتور کوارتز با هزینه کم‌تر و کیفیت بالاتری در مقایسه با موتورهای مکانیکی استفاده می‌شد که همین موضوع در کاهش قیمت این ساعت‌ها تأثیر شگرفی داشت.

با این حال برخی از مدل‌های ساعت‌های کاسیو ممکن است که از قیمت گرانی برخوردار باشند که این موضوع ارتباط مستقیم با فناوری‌های منحصربه‌فرد به‌کار رفته در آن‌ها دارد. ناگفته نماند که شما می‌توانید انواع مختلف ساعت‌های شیک کاسیو را از سورن گالری با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

چگونه ساعت اصل کاسیو را از نسخه تقلبی آن تشخیص دهیم؟

بسته‌بندی ساعت

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای تشخیص اصل بودن ساعت کاسیو باید مورد توجه قرار دهید، نوع بسته‌بندی ساعت است. هر مدل از ساعت‌های برند کاسیو موجود در سورن گالری از بسته‌بندی مخصوص به خود برخوردار هستند. داخل بسته‌بندی نسخه اورجینال این ساعت‌ها دفترچه راهنما و کارت گارانتی قرار می‌گیرد. البته توجه داشته باشید که نسخه‌های ارزان‌تر فاقد دفترچه راهنما می‌باشند.

لوگو ساعت

روی تمامی ساعت‌های برند کاسیو یک بار داخل صفحه ساعت و بار دیگر در پشت قاب ساعت لوگوی کاسیو حک می‌شود. علاوه بر این، نام کالکشن ساعت نیز روی آن درج شده است.

کد ساعت

به منظور تشخیص اصل بودن ساعت کاسیو می‌توانید کد حک شده در پشت قاب آن را با کد روی تگ و دفترچه راهنمای ساعت تطبیق دهید.

قیمت ساعت

برخی از فروشگاه‌های ارائه‌دهنده نسخه‌های فیک ساعت‌های مردانه و زنانه کاسیو هر قیمتی که دلشان می‌خواهد برای این محصولات در نظر می‌گیرند! بهتر است که برای جلوگیری از بروز هرگونه کلاهبرداری برای خرید این ساعت‌ها به یک مرجع معتبر هم‌چون سورن گالری مراجعه کنید.

سورن گالری؛ بهترین مرجع خرید آنلاین ساعت‌های کاسیو

گالری سورن همواره در تلاش است تا بهترین و به‌روزترین مدل‌های ساعت‌های مردانه و زنانه کاسیو را به شما عزیزان با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه دهد. به منظور استعلام قیمت ساعت کاسیو مردانه اصل، ساعت زنانه و… می‌توانید به بخش محصولات وب‌سایت مراجعه فرمائيد. فراموش نکنید که ساعت‌ها جلوه خاصی به ظاهر و استایل شما می‌بخشند؛ در نتیجه پیشنهاد ما این است که با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه خود بهترین این ساعت‌ها را برای خود خریداری نمائید!