انواع کرم دور چشم + مناسب ترین سن استفاده از کرم دور چشم

بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم

از طرف دیگر اگرچه در دهه بیست زندگی چین و چروک چهره زیاد نیست اما مشکلاتی همچون تیرگی دور چشم و پف چشم ممکن است در این سنین دیده شود که با مصرف کرم دور چشم به راحتی قابل برطرف شدن است. پس بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم را به سنین بالا موکول نکنید تا بتوانید ظاهری جوان تر از سن واقعی خود داشته باشید.

زیبایی پوست ازعوامل موثر در زیبایی چهره افراد است که موارد دیگر را مستقیما تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. در این بین، پوست اطراف چشم‌ها، آسیب پذیرتر است و خیلی زودتر تحت تاثیر پیری و چین و چروک قرار می‌گیرد. از این رو یک سوال مهم پیش می‌آید؛ از چه سنی کرم دور چشم استفاده کنیم؟ پوست اطراف چشم‌ها، حساسیت بیش‌تری نسبت به پوست دیگر بخش‌های صورت دارد. پس باید رسیدگی و مراقبت بیشتری نسبت به آن‌ها صورت گیرد.

زیبایی و صافی پوست اطراف چشم ها، باعث می‌شود چهره شما جوان‌تر، زیباتر و جذاب‌تر دیده شود. برای زیبایی پوست اطراف چشم‌ها باید سن مناسب شروع استفاده از کرم دور چشم را بدانید. علاوه بر این باید محصولات معتبر و دارای کیفیت بالا در این حوزه را نیز شناسایی کنید. با رعایت این دو اصل، می‌توانید بیش‌ترین تاثیر در پیش‌گیری از بروز چین و چروک و رفع چین‌های ریز فعلی را ببینید.

از چه سنی کرم دور چشم استفاده کنیم؟

بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم، بین 20 تا 30 سالگی است. پس از این بازه، اقدام برای پیش‌گیری موثر از ایجاد چین و چروک دور چشم، کمی دیر است. پس از بازه 20 الی 30 سالگی باید به جای محصولات پیش‌گیرانه، به دنبال محصولات درمانی بروید. البته این موضوع تا حد زیادی به عوامل دیگری چون ژنتیک، رفتارهای شخصی، موقعیت جغرافیایی، محل زندگی و مراقبت ها بستگی دارد.

پوست برخی افراد آسیب پذیرتر است و جنس خود پوست، زودتر دچار چین و چروک‌های مختلف می شود. این افراد باید استفاده از کرم های دور چشم را حدود 20 سالگی آغاز کنند. عده ای دیگر که پوست‌های قوی تری دارند، می‌توانند استفاده از کرم دور چشم را به پایان دهه سوم زندگی موکول کنند.

شرایط جغرافیایی هم نقش مهمی دارد. قرارگیری در مجاورت تابش مستقیم نور خورشید بدون کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی مناسب، باعث بروز زودهنگام چین و چروک اطراف چشم می‌شود. جهت جلوگیری از تاثیر منفی تابش مستقیم نور خورشید حتما از کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی استفاده کنید. به یاد داشته باشید استفاده از کرم ضدآفتاب برای محافظت از پوست، در روزهای ابری نیز صدق می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد، رفتارهای بهداشتی و آرایشی در زمان بروز چین و چروک‌های اطراف چشم موثر است. اگر از سنین پایین‌تر به استفاده از کرم‌های مرطوب کننده مخصوص اطراف چشم ها عادت داشته باشید، چین و چروک ها دیرتر ظاهر خواهند شد. افرادی که از لوازم آرایشی بی کیفیت استفاده می‌کنند و نگه‌داری مناسبی از پوست‌شان انجام نمی‌دهند، ظاهر شدن زودرس چین و چروک اطراف چشم در سنین پایین نباید عجیب باشد.

کرم دور چشم زیر ۳۰ سال

خیلی عاقل و دوراندیش هستید اگر قبل از سن ۳۰ سالگی قصد دارید استفاده از کرم دور چشم اصل را آغاز کنید.‌ بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم هرچه از سن پایین‌‎تری باشد در مبارزه با پیری زودرس موفق‌تر خواهید بود. کرم دور چشم زیر ۳۰ سال نسبت به سنین بالاتر باید ترکیبات ملایم‌تری داشته باشد. بهتر است در این کرم از اسید هیالارونیک و سرامیدها استفاده شود. استفاده از ضد چروک‌های بسیار قوی را بهتر است به سنین بالاتر موکول کنید. همچنین اگر در کرم دور چشم زیر ۳۰ سال از ترکیبات آنتی اکسیدانی مثل ویتامین E و C استفاده شود، بسیار موثر و مطلوب خواهد بود.

انواع کرم دور چشم | بهترین کرم دور چشم برای نوجوانان | کرم دور چشم

بنفیاس شیسیدو، کرم دور چشم برای انواع پوست

اگر در جستجوی یک کرم دور چشم مناسب 25 سال هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. کرم دور چشم شیسیدو یک آبرسان قوی برای این ناحیه از صورت است. با استفاده از این کرم می توانید تا 48 ساعت پوست خود را مرطوب و درخشان نگه دارید. ترکیبی از دو کمپلکس Squalane و  KOMBU-Bounce Complexدر ساختار آن به کار رفته است. این ترکیبات هم به عنوان آبرسان و هم محافظت پوست در برابر آسیب های محیطی عمل می کنند. با مصرف این کرم پوستی نرم با حداقل میزان چین و چروک در آینده را تجربه می کنید.

درماتیپیک، ضد پف و تیرگی

کرم دور چشم درماتیپیک محصولی ایرانی و مناسب برای افرادی با دور چشم تیره و پف کرده است. این کرم علائم خستگی دور چشم را به خوبی کاهش می دهد. سایر ویژگی های این کرم عبارت است از:

  • بافتی سبک و سرعت جذب بالا
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • ظاهر شفاف و سالم دور چشم (به دلیل کاهش حلقه های تیره این ناحیه)

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کرد؟

پوست اطراف چشم ظریف تر و شکننده تر از جاهای دیگر بدن است و ویژگی های خاصی دارد که نیاز به مراقبت مناسب دارد.  این ناحیه از صورت، تقریباً فاقد لایه هیدرولیپیدی است که از پوست محافظت می کند و غدد چربی کمی نیز دارد.  گودی ها و حلقه های تیره زیر چشم موجب از بین رفتن درخشندگی و شادابی پوست می شوند؛ استفاده از یک محصول فرموله شده ی مناسب، باعث بازگرداندن طراوت به پوست شما و از بین بردن حالت خستگی دور چشم شما خواهد شد.

به علاوه، ترکیب کانتور چشم با سایر محصولات مراقبتی متفاوت است؛ زیرا به طور خاص برای این ناحیه از صورت فرموله شده است. این محصول می تواند از طریق مویرگی با چشم ها تماس داشته باشد، بنابراین هیچ گونه محرکی ندارد و به چشم شما آسیب نمی رساند. برای خواندن فواید کرم دور چشم می‌توانید به بلاگ مربوطه در مادامون مگ سر بزنید.

استفاده از کرم دور چشم را از چه سنی باید شروع کرد؟

همانطور که میدانید مراقبت و رعایت بهداشت، کلید زیبایی پوست است. اما هیدراتاسیون نیز نقش بسیار مهمی در سلامت پوست شما دارد.  توصیه می شود از حدود 25 سالگی استفاده از کرم کانتور دور چشم را شروع کنید، یعنی سنی که نوسازی سلولی شروع به کند شدن می کند. البته افرادی که پوست خشک‌تری دارند، ترجیحا استفاده از کرم دور چشم را از ۲۰ سالگی آغاز کنند؛ زیرا پوست آن‌ها اغلب زود پیر می‌شود. برای پیشگیری از این موضوع بهتر استروتین روزانه مراقبت از پوست خشک را رعایت کنید.