آموزش تصویری نصب براش در فتوشاپ تنها در 5 قدم

وقتی که به عرصه عکاسی و ویرایش تصاویر علاقه‌مند هستید، نرم‌افزار فتوشاپ احتمالاً یکی از ابزارهای مورد استفاده شماست. فتوشاپ امکانات بسیاری را برای ویرایش تصاویر، ایجاد افکت‌های جالب و ساخت آثار هنری فراهم می‌کند. اما یکی از چیزهایی که فتوشاپ را به یک ابزار بی‌نظیر تبدیل می‌کند، قابلیت استفاده از براش‌هاست. در ادامه با آموزش نصب براش در فتوشاپ با ما همراه باشید.

انواع ابزارهایی که در فتوشاپ برای رسم خطوط، خطوط شکننده، الگوها، نقاط و غیره استفاده می‌شود، را اصطلاحا براش نام نهادند. براش‌ها می‌توانند از ساده ترین خطوط و شکل‌ها تا الگوهای پیچیده و هنری بسیاری را شامل شوند .طریقه نصب براش در فتوشاپ بسیار آسان است. در ادامه، یک راهنمای کامل برای نصب براش‌ها در فتوشاپ را ارائه خواهیم کرد.

شما بعد از نصب براش در فتوشاپ برای کارکردن با این ابزار و سایر ابزارهای فتوشاپ نیازمند یک آموزش جامع هستید تا به خوبی این موارد را در پروژه هایتان استفاده کنید. دوره آموزش فتوشاپ دانشجویار از صفر تا صد به آموزش فتوشاپ میپردازد. بعد از دیدن دوره آموزش فوتوشاپ و مسلط شدن به آن، می‌توانید در هر شرکت، تیم یا سازمانی که نیاز به شخصی مسلط به فتوشاپ دارد، استخدام شوید. جهت مشاهده دوره از طریق لینک قرار داده شده در بالا اقدام کنید.

آموزش نصب براش در فتوشاپ

مراحل نصب براش در فتوشاپ را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

  1. ابتدا باید براش‌هایی که می‌خواهید در فتوشاپ نصب کنید را دانلود کنید. این براش‌ها ممکن است به صورت فایل‌های ZIP یا ABR  آمده باشند. پس از دانلود، فایل‌های براش‌ها را در محلی که برای آن تعیین کرده‌اید، ذخیره کنید.
  2. در فتوشاپ، پنل براش‌ها را باز کنید. برای این کار می‌توانید به منوی “پنجره” (Window) بروید و سپس “براش‌ها” (Brushes) را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از دکمه‌ی “F5” روی صفحه کلید استفاده کنید.

  1. در پنل براش‌ها، یک آیکون کوچک با نام “منوی براش” (Brush Preset Picker) وجود دارد. این آیکون معمولاً در بالای پنل قرار دارد و شکلی شبیه به یک سه‌پایه دارد. بر روی این آیکون کلیک کنید.

  1. در کادر محاوری باز شده بر روی import brushکلیک نمایید.

  1. به محل ذخیره شده براش های دانلود شده بروید و فایل های براش را انتخاب و سپس بر روی دکمه “بارگذاری” (Load) کلیک کنید.

  1. حالا براش‌های جدیدی که بارگذاری کرده‌اید، در لیست براش‌های فتوشاپ ظاهر می‌شوند. شما می‌توانید براش موردنظر خود را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید

با کمک این مقاله شما با موفقیت نصب براش در فتوشاپ را انجام خواهید داد. حالا می‌توانید از این براش‌ها برای رسم، ایجاد افکت‌های دلخواه و بهبود کیفیت تصاویر خود استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل