برترین های کسب و کارعمومی

سیستم لوازم مه پاش چگونه کار می‌کند؟

دستگاه های مه پاش آب نیرو به سه مدل مختلف تقسیم می شوند.

1- مه داخلی: حداکثر تعداد نازل 8 عدد با شلنگ 10 متری می باشد. در فشار معمولی (2 بار) کار می کند. اندازه ذرات معمولا بزرگتر است و هر چه فشار شیر بیشتر باشد، ذرات آب کوچکتر می شود.

2- مه پاش های حرفه ای: معمولا 15 نازل دارند و با یک پمپ کوچک تایمر کار می کنند. فشار کاری معمولاً به 10 بار می رسد. همانطور که از نام آنها پیداست مانند سمپاش های معمولی خانگی نیستند و مانند سمپاش های صنعتی فشار قوی نیستند.

3- مه پاش صنعتی: دارای سیستم های اتصال جدید و پمپ 4-20 لیتری 50 تا 100 بار – شیلنگ های پلی آمید – پایه های اتصال – نازل مه پاش – تابلوهای برق و … می باشند. بزرگ – پارک ها و فضاهای باز وسیع – مورد استفاده مرغداری ها و …

*** بسیاری از گوشی های ما به قیمت های تقریبی این سیستم ها و تفاوت عملکرد این سیستم ها مربوط می شود. سمپاش های خانگی متوسط ​​قیمت 250 تا 350 هزار تومان – سمپاش های حرفه ای از 1.5 تا 2.5 میلیون تومان – سمپاش های صنعتی از 6 تا 10 میلیون تومان. نصب آبپاش خانگی و حرفه ای آسان است و نیازی به نصاب ندارد و اگر چند دقیقه وقت بگذارید به راحتی می توانید آن را نصب کنید. تفاوت سمپاشی بر اساس قیمت دستگاه خریداری شده است و آبپاش خانگی 300000 تومانی کاملا متفاوت از سمپاش صنعتی 8 میلیون تومانی عمل می کند.

انواع مه پاش ها و کاربرد آنها

امروزه با کمک تکنولوژی می توان تغییرات زیادی در محیط ایجاد کرد که به نفع بشر باشد. یکی از کارآمدترین دستگاه هاست و می تواند دما و رطوبت محیط را تنظیم کند. این فناوری ساده و موثر امکان تولید محصولات در فصول مختلف و در نتیجه رفع نیازهای غذایی مردم را فراهم کرد. همچنین با توجه به افزایش رطوبت و کاهش دمای هوا، فرصتی برای گردشگری و ایجاد حس خوب در هر لحظه ایجاد کرده است. در هوای گرم به کمک پارک ها و فضاهای سبز خاص ایجاد می شود و از این طریق می توان آب و هوای معتدل و دلپذیری را برای کسانی که در این اتاق ها زندگی می کنند بازسازی کرد. کاربرد زیادی در صنعت و گردشگری دارد و ابزار مفیدی به حساب می آید.

دستگاه مه پاش چیست؟

مه پاش چیست و چگونه کار می کند؟ همانطور که از نام آن پیداست تجهیزات مه پاش در همان سیستم مه طبیعی کار می کنند. وقتی در محیط مه آلود هستید ریزش مستقیم آب را احساس نخواهید کرد. و شما فقط خنکی و رطوبت محیط را احساس خواهید کرد. این دستگاه مجهز به محفظه ای برای ریختن آب است و پس از کار با آب، آب وارد محیط می شود. البته آب ورودی به محیط پر از گرد و غبار است و اندازه قطرات آن به اندازه مه است و در نتیجه رطوبتی در محیط و افراد آنجا ایجاد نمی کند. قطرات آب رطوبت را اضافه کرده و اتاق را خنک می کند. قطرات آب ظرفیت گرمایی بالایی دارند. و این عامل گرمای اطراف را تا حد خوبی متعادل می کند.

بسته به استفاده از محیط دئودورانت ها، ضدعفونی کننده ها، سموم مایع و غیره ممکن است به آب اضافه شوند تا به صورت قطرات آب وارد محیط شوند.

سیستم مه چگونه کار می کند؟

سیستم رطوبت ساز نازل کاربردهای زیادی دارد. روش کار این سیستم به این صورت است که افت فشار ناگهانی باعث تبخیر آب می شود. اندازه تقریبی ذرات آب در حدود 3 تا 20 میکرون است و به دلیل سبکی در هوا معلق بوده و رطوبت محل را افزایش می دهد. ذرات آب را به طور یکنواخت در اتاق پخش می کند و این آب گرمای محیط را جذب و تبخیر می کند. به همین دلیل فضایی خنک با رطوبت مناسب ایجاد می کند.

منبع: آب نیرو