لاکچری ترین محصولات زیبایی

برند لوازم آرایشیراهنمای خریدلوکس ترین برند های لوازم آرایشی از دید مجله بخش لوازم آرایشی در فروشگاه های بزرگ بسیار هیجان انگیز هستند. برخی از افراد می گویند اهمیتی ندارد که برند لوازم آرایشی برتر را بشناسیم. اما برخی دیگر به برند های خاص علاقمند هستند و با مصرف آن ها روی پوست خود لذت می برند. برخی از برند های لوکس در بازار وجود دارند و برخی در دسترس عموم نیستند، اما شما می توانید آن ها را برای خرید سفارش دهید. گاهی اوقات، شما فقط می خواهید با دیدی رویایی به زندگی نگاه کنید.

ارز دیجیتال | زیبایی

ارز دیجیتال | زیبایی

این می تواند به معنی لباس پوشیدن مانند یک ملکه یا استفاده از محصولات لاکچری کوین فرانسه ساخته شده از الماس واقعی باشد. به همین دلیل این رژیم های ( صنعت محصولات آرایشی، مد و … ) گران قیمت و بسیار گرانبها به وجود آمده است. بنابراین امروز ما می خواهیم به شما، 10 تا از  مارک های گران قیمت برتر در سراسر جهان را معرفی کنیم  و افراد، مخصوصا خانم ها، به طرز عجیبی عاشق این برند ها می شوند. همه این برند ها دارای طیف وسیعی از محصولات هستند و به عنوان گران ترین برند های جهان اعلام شده اند. برند لوازم آرایشیراهنمای خریدلوکس ترین برند های لوازم آرایشی از دید مجله روژهنیلوفر خیرآبادی29 خرداد 1398۱ نظر717.7kزمان مطالعه: 7 دقیقه

برند لوازم آرایشی  Samashbox

برند لوازم آرایشی  Nu Skin

برند لوازم آرایشی  Oriflame

برند لوازم آرایشی Elizabeth Arden

برند لوازم آرایشی Artistry

برند لوازم آرایشی Estee Lauder

برند لوازم آرایشی MAC

برند لوازم آرایشی Loreal

برند لوازم آرایشی  Mary Kay

برند لوازم آرایشی chanel

بخش لوازم آرایشی در فروشگاه های بزرگ بسیار هیجان انگیز هستند. برخی از افراد می گویند اهمیتی ندارد که برند لوازم آرایشی برتر را بشناسیم. اما برخی دیگر به برند های خاص علاقمند هستند و با مصرف آن ها روی پوست خود لذت می برند. برخی از برند های لوکس در بازار وجود دارند و برخی در دسترس عموم نیستند، اما شما می توانید آن ها را برای خرید سفارش دهید. گاهی اوقات، شما فقط می خواهید با دیدی رویایی به زندگی نگاه کنید. این می تواند به معنی لباس پوشیدن مانند یک ملکه یا استفاده از محصولات مراقبت پوست ساخته شده از الماس واقعی باشد. به همین دلیل این رژیم های ( صنعت محصولات آرایشی، مد و … ) گران قیمت و بسیار گرانبها به وجود آمده است.

بنابراین امروز ما می خواهیم به شما، 10 تا از  مارک های گران قیمت برتر در سراسر جهان را معرفی کنیم  و افراد، مخصوصا خانم ها، به طرز عجیبی عاشق این برند ها می شوند. همه این برند ها دارای طیف وسیعی از محصولات هستند و به عنوان گران ترین برند های جهان اعلام شده اند. برند لوازم آرایشی  Samashbox برند لوازم آرایشی اسمش باکس برند لوازم آرایشی کانادایی می باشد، با توجه به تحریم های اخیر واردات این برند به داخل ایران انجام نمی شود.

خط تولید محصولات آرایشی Smashbox در سال 1996 توسط Dapper LA Brothers Dean و Davis Factor (که به عنوان نوه های افسانه ای ماکس هستند ) افتتاح می شود، آنان تمرکز خود را بر تولید محصولات بلند مدت قرار می دهند تا ستاره های بی نظیر هالیوود مانند درو بریمور و چارلیز ترون را از طرفداران خود سازند. محصولات آرایشی Smashbox بخشی از یک امپراتوری کسب و کار گسترده تر برای برادران Factor، Smashbox Studios  هست که شامل یک موسسه مدل سازی، یک استودیو عکس و یک خط تولید لباس است. بخشی از سهام مجموعه لوازم آرایشی در تابستان سال 2010 به استیو لادر فروخته شد.

صنعت مد و زیبایی امروز در بسیاری از کشورهای دنیا جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. تلاش انسان‌ها برای زیبا به نظر رسیدن روز به روز در حال افزایش است. در چنین شرایطی تنوع محصولات آرایشی و زیبایی در دنیا رو به فزونی گذاشته است. برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند. بعضی از آن‌ها سعی در تولید لوازم آرایشی اقتصادی دارند؛ اما در مقابل برندهایی نیز هستند که صرفا به کیفیت در تولید محصولات خود اصالت می‌دهند. به همین دلیل قیمت کرم پودر کوین بسیار بالاست. در این مطلب قصد داریم تا شما را با ۱۰ تا از گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان آشنا کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

۱۰ تا از گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان

استفاده از وسایل میکاپ به بخشی از برنامه روزمره زندگی بسیاری از افراد در سراسر دنیا تبدیل شده است. آن‌ها از لوازم آرایشی و بهداشتی برای سفر، محیط کار، دانشگاه، مهمانی‌ها، تفریح و … استفاده می‌کنند.  فرقی نمی‌کند که شما هم جزء این دسته از افراد هستید یا خیر؛ اما توصیه ما این است که حتما در کنار خرید لوازم آرایشی با کیفیت، تکنیک‌های زیبایی را نیز فرابگیرید تا زیباترین ظاهر ممکن را برای خود به ارمغان بیاورید. در اینجا تمرکز ما روی محصولات آرایشی لاکچری است که از قضا قیمت بالایی نیز دارند. برندهایی که آوازه آن‌ها در کشورهای مختلف دنیا پیچیده است و هر ساله با عرضه محصولات جدید و خلاقانه، جایگاه خود را در بازار بزرگ لوازم آرایشی در تثبیت می‌کنند. از جمله مهم‌ترین برندهای تولیدکننده محصولات میکاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در جمع گران‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان می‌توان نام Smashbox را قرار داد. این برند توسط دو برادر با نام‌های دین (Dean) و دیویس فاکتور (Davis Factor) پایه‌گذاری شد. در سال ۲۰۱۰ شرکت دیگر به نام استی لاودر (Estee Lauder) امتیاز برند اسمش باکس را خریداری کرد. برند Smashbox به طور ویژه روی تولید رژ لب و محصولات آرایشی چشم تمرکز دارد. راز گران بودن محصولات این برند، کیفیت بسیار بالای مواد اولیه‌ای است که در تولید آن‌ها بکار گرفته می‌شوند.

۲. نواسکین (Nu Skin) برند نواسکین در سال ۱۹۸۴ توسط گروهی از افراد شامل چهره‌های شاخصی همچون بلیک رونی (Blake Roney) و سندی تیلستون (Sandie Tillotson) راه‌اندازی شد. شهرت اصلی برند نواسکین، تولید محصولات آرایشی معروف به ضد پیری است که طرفداران زیادی به ویژه در بین خانم‌های میان‌سال دارند. استفاده از برخی آنتی اکسیدان‌های خاص در فرمولاسیون لوازم بهداشتی این برند باعث خاصیت ضد پیری آن‌ها شده است.

گران‌ترین کیت آرایشی را در جهان دارد. این غول مد نیز شاخه های خود را در صنعت لوازم آرایشی، بهداشتی و کیف و کفش گسترش داده است. گابریل “کوکو” شانل، شانل را در سال 1910 تاسیس کرد. در طول تاریخ، بسیاری از محصولات آن در فستیوال های زیبایی به نام های شناخته شده تبدیل شده اند ،شما میتوانید جهت خرید و مشاهده قیمت کرم لاکچری کوین شب و روز و دیدن دیگر محصولات وارد سایت شوید . فرقی نمی‌کند شما یک مد لباس سطح بالا باشید یا یک خانم شیک پوش، زیبایی شانل با نیازهای شما همیشه مطابقت دارد. طیف گسترده ای از محصولات رده بالا، از جمله کیف های چرمی، لوازم جانبی، لوازم آرایشی، مراقبت از پوست، ساعت و موارد دیگر را ارائه می دهد.