استفاده از خاموش کننده دستی، از آتش سوزی گسترده حلاجی جلوگیری کرد

سرخط نیوز/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان،گفت: اقدام به موقع کارگران آموزش دیده یک کارگاه حلاجی و استفاده از خاموش کننده‌های دستی، مانع از یک آتش سوزی گسترده شد.

روح‌الله فدائی در گفت‌وگو با سرخط نیوز، اظهار کرد: وقوع یک فقره آتش‌سوزی در کارگاه حلاجی الیاف واقع در جنب شهرک صنعتی راوند در ساعت ۱۶:۵۷ دقیقه امروز جمعه به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد که خودروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت حادثه دو تیم‌ عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۳ و ۶ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشانان همه مراحل اطفاءحریق از جمله  لکه‎‌گیری و خاموش کردن آتش‌های پنهان را انجام دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان گفت: کارگران مجموعه با استفاده از خاموش کننده‌های دستی آتش نشانی موجود در کارگاه تا حدی توانستند آتش را مهار و از گسترش آن تا زمان رسیدن تیم‌های آتش نشانی جلوگیری کنند.

فدایی افزود: وجود موارد اولیه موجود بااشتعال زایی بالا، می‌توانست به یک آتش‌سوزی گسترده تبدیل شود که استفاده مناسب از خاموش کننده در لحظات اولیه از این حادثه جلوگیری کرد. 

وی تاکید کرد: صاحبان مشاغل برای پیشگیری از حوادث آتش‌سوزی، حتما به تعداد مناسب خاموش کننده تهیه کرده و آموزش استفاده از آن را به همراه تمام شاغلان مجموعه فرا بگیرند.

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل