بازداشت مردی با ۱۱ کیلوگرم گل در غرب تهران

تهران | غرب تهران

بازداشت مردی با ۱۱ کیلوگرم گل در غرب تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با انجام رصدهای شبانه‌روزی و پیگیری‌های صورت گرفته از فعالیت یکی از سوداگران مرگ در غرب پایتخت با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد این فرد یکی از فروشندگان عمده مواد روانگردان در این محدوده است.  

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات غرب پایتخت شناسایی کنند. پس از شناسایی مخفیگاه متهم موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد. در ادامه تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی مقدار ۱۱ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد روانگردان گل را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل شد و پس از تکمیل پرونده به مقام قضائی ارجاع شد.