آیا دوست دارید پیجتان بالا برود و دیده شوید میتوانید با خرید لایک اینستاگرام از سایت ما این رویا را به واقعیت تبدیل کنید .تا حالا آمار کسی را درآوردید؟!! آن هم در اینستاگرام! مثلا فکر کردید که فالوورهایتان چند سال دارند؟ کجا زندگی میکنند؟ محتواهایتان چه بازخوردی داشته؟ و خلاصه اینکه همه چیز را راجع به آنها بفهمید؟اینستاگرام پر از امکانات جذاب است که تحلیل فالوورها هم یکی از آنهاست.
در که ما در دیدوگرام آماده کردهایم، همه امکانات اینستاگرام را به شما یاد میدهیم. از انواع اکانت و قسمتهای مختلف اینستاگرام گرفته تا تنظیمات پیشرفته و تخصصی برای آنالیز اینستاگرام. پیشنهاد میکنم دوره زیر را به هیچ عنوان از دست ندهید:ابزار insight مثل موهبت خدادادی است. چون خودِ اینستاگرام این ابزار را در اختیار کاربرانش گذاشته. ابزاری که بیزینسها میتوانند با آن اینستاگرامشان را تحلیل کنند. بعد هم با نتیجه تحلیل، حسابی پیشرفت کنند.با insight فالوورها، محتوای پیجتان و کلا فعالیتهای مربوط به پیجتان را با جزییات دقیق بفهمید. برای یاد گرفتن این ابزار خفن و کاربردی آمادهاید؟
چطور ابزار آنالیز اینستاگرام را فعال کنیم؟
برای اینکه این ابزار را فعال کنید باید چند مرحله را طی کنید. اولین نکته هم برای فعال کردنش، این است که پیجتان پرایوت یا قفل نباشد. اگر پیجتان قفل است پس باید در اولین مرحله پیجتان را عمومی کنید. پس مراحل فعال کردن insight را مرحله به مرحله دنبال کنید:اطلاعات بعدی برای تبدیل اکانتتان به بیزینس پروفایل را هم تکمیل کنید تا به سراغ insight برویم. برای اینکه به صورت کامل با بیزینس پروفایل آشنا شوید، مقاله را بخوانید.توجه! تا 4 الی 7 روز بعد از تجاری کردن پروفایلتان نمیتوانید از insight استفاده کنید.
چطور با insight برای آنالیز اینستاگرام کار کنیم؟
در پروفایلتان، دکمهای به نام insight قرار گرفته که با کلیک روی آن به آنالیز اینستاگرام دسترسی پیدا میکنید. حالا این ابزار چه بخشهایی دارد؟
این بخش اصل قضیه است. چون آمار تعامل کاربران را نشان میدهد و این برای ما اهمیت زیادی دارد.
Profile Visits: تعداد کابرانی که در هفته گذشته، پیجتان را دیدهاند.
Website Clicks: اگر در بیو لینکی گذاشته باشید، آمار تعداد دفعات کلیک بر روی آن لینک است.
بخش Discovery:
این بخش عملکرد کلی پیجتان را بر اساس دو معیار نشان میدهد:
Impressions: تعداد کل دفعاتی که پستهایتان دیده شده.
بخش محتوا یا Content برای آنالیز اینستاگرام
این بخش مربوط به محتواهاییست که پست کردهاید. چه عکس، فیلم یا استوری! محتوا هم به چند بخش تقسیم میشود:
بخش Feed:
این بخش مهمترین قسمت محتواست. همه اطلاعات مربوط به پستها را از دو سال پیش به شما نشان میدهد. برای دیدن آمار هر کدام از پستها علاوه بر این بخش، باید insight هر پست را جداگانه در همان پست ببینید.
Comments: تعداد کامنتهای هر پست
Follows: تعداد افرادی که به خاطر آن پست شما را فالو کردهاند.
Get Directions: تعد کاربرانی که از طریق آن پست در دایرکت پیام فرستادند.
Impressions: تعداد دفعاتی که پستتان دیده شده.
Likes: تعداد لایکهای آن پست
Profile Visits: تعداد دفعاتی که پروفایلتان دیده شده.
Website Clicks: تعداد دفعاتی که به خاطر آن پست، روی لینک وبسایتتان کلیک شده.
این بخش یکی از کاربردیترین قسمتهای insight است. چرا؟ چون میتوانید بفهمید فالوورها چه مدل پستهایی را بیشتر میپسندند. برای بالا بردن نرخ درگیری باید کدام محتواها را بیشتر تولید کنید؟ این تحلیلها، هم به بالا بدن نرخ تعامل، هم افزایش فالوور کمک میکند.
بخش stories
این بخش، اطلاعاتی که مربوط به استوریهای شماست را نشان میدهد. با آماری که این بخش به شما میدهد، برای آینده استوریهایتان بهتر برنامهریزی کنید.
Impressions: تعداد کل دفعاتی که استوری دیده شده.
Exited: تعداد دفعاتی که کاربرها از استوری خارج شدهاند.
Replies: تعداد ریپلای در هر استوری.
Viewers: اکانتهایی که از استوری شما بازدید داشتهاند.
Next Story: تعداد اکانتهایی که از استوری بعدی (در همان سری استوری) دیدن کردهاند.
چه مدل استوری بیشتر تولید کنید؟ همین بخش به شما کمک میکند. استوری، یکی از مهمترین عاملهای افزایش فالوور و بالا بردن تعامل کاربرهاست. پس این بخش را به خوبی تحلیل کنید. بعد هم بر اساس آن، هر روز استوریهایی بهتر از دیروز تولید کنید.
بخش Promotions:
آمار مربوط به تبلیغاتی که در اینستاگرام انجام دادهاید را اینجا میبینید. البته فقط تبلیغاتی که توسط خود اینستاگرام برای پستهای شما انجام شده.
چطور آمار مربوط به هر پست را جداگانه ببینم؟
برای اینکه اطلاعات هر پست را ببینید، روی همان پست کلیک کنید. بعد هم روی گزینه View Insight که در پایین سمت چپ قرار گرفته کلیک کنید.آخرین بخش، مربوط به فالوورهای پیجتان است. بهرحال هدف ما بالا بردن تعامل آنها و رفع نیازشان است. باید به این بخش اهمیت بدهید و دقیق آن را بررسی کنید.
این قسمت شامل چند بخش است:
Gender: چند درصد از مخاطبها زن و چتا حالا آمار کسی را درآوردید؟!! آن هم در اینستاگرام! مثلا فکر کردید که فالوورهایتان چند سال دارند؟ کجا زندگی میکنند؟ محتواهایتان چه بازخوردی داشته؟ و خلاصه اینکه همه چیز را راجع به آنها بفهمید؟
اینستاگرام پر از امکانات جذاب است که تحلیل فالوورها هم یکی از آنهاست. در که ما در دیدوگرام آماده کردهایم، همه امکانات اینستاگرام را به شما یاد میدهیم. از انواع اکانت و قسمتهای مختلف اینستاگرام گرفته تا تنظیمات پیشرفته و تخصصی برای آنالیز اینستاگرام. پیشنهاد میکنم دوره زیر را به هیچ عنوان از دست ندهید:وبینار رایگان آموزش ادمینی اینستاگرام کسب درآمد از خانه با موبایل فقط با ادمینی اینستاگرام!
ابزار insight مثل موهبت خدادادی است. چون خودِ اینستاگرام این ابزار را در اختیار کاربرانش گذاشته. ابزاری که بیزینسها میتوانند با آن اینستاگرامشان را تحلیل کنند. بعد هم با نتیجه تحلیل، حسابی پیشرفت کنند.با insight فالوورها، محتوای پیجتان و کلا فعالیتهای مربوط به پیجتان را با جزییات دقیق بفهمید. برای یاد گرفتن این ابزار خفن و کاربردی آمادهاید؟
چطور ابزار آنالیز اینستاگرام را فعال کنیم؟
برای اینکه این ابزار را فعال کنید باید چند مرحله را طی کنید. اولین نکته هم برای فعال کردنش، این است که پیجتان پرایوت یا قفل نباشد. اگر پیجتان قفل است پس باید در اولین مرحله پیجتان را عمومی کنید. پس مراحل فعال کردن insight را مرحله به مرحله دنبال کنید:اطلاعات بعدی برای تبدیل اکانتتان به بیزینس پروفایل را هم تکمیل کنید تا به سراغ insight برویم. برای اینکه به صورت کامل با بیزینس پروفایل آشنا شوید، مقاله را بخوانید.توجه! تا 4 الی 7 روز بعد از تجاری کردن پروفایلتان نمیتوانید از insight استفاده کنید.
چطور با insight برای آنالیز اینستاگرام کار کنیم؟
در پروفایلتان، دکمهای به نام insight قرار گرفته که با کلیک روی آن به آنالیز اینستاگرام دسترسی پیدا میکنید. حالا این ابزار چه بخشهایی دارد؟
این بخش اصل قضیه است. چون آمار تعامل کاربران را نشان میدهد و این برای ما اهمیت زیادی دارد.
Profile Visits: تعداد کابرانی که در هفته گذشته، پیجتان را دیدهاند.
Website Clicks: اگر در بیو لینکی گذاشته باشید، آمار تعداد دفعات کلیک بر روی آن لینک است.
بخش Discovery:
این بخش عملکرد کلی پیجتان را بر اساس دو معیار نشان میدهد:
Impressions: تعداد کل دفعاتی که پستهایتان دیده شده.
بخش محتوا یا Content برای آنالیز اینستاگرام
این بخش مربوط به محتواهاییست که پست کردهاید. چه عکس، فیلم یا استوری! محتوا هم به چند بخش تقسیم میشود:
بخش Feed:
این بخش مهمترین قسمت محتواست. همه اطلاعات مربوط به پستها را از دو سال پیش به شما نشان میدهد. برای دیدن آمار هر کدام از پستها علاوه بر این بخش، باید insight هر پست را جداگانه در همان پست ببینید.
Comments: تعداد کامنتهای هر پست
Follows: تعداد افرادی که به خاطر آن پست شما را فالو کردهاند.
Get Directions: تعد کاربرانی که از طریق آن پست در دایرکت پیام فرستادند.
Impressions: تعداد دفعاتی که پستتان دیده شده.
Likes: تعداد لایکهای آن پست
Profile Visits: تعداد دفعاتی که پروفایلتان دیده شده.
Website Clicks: تعداد دفعاتی که به خاطر آن پست، روی لینک وبسایتتان کلیک شده.
این بخش یکی از کاربردیترین قسمتهای insight است. چرا؟ چون میتوانید بفهمید فالوورها چه مدل پستهایی را بیشتر میپسندند. برای بالا بردن نرخ درگیری باید کدام محتواها را بیشتر تولید کنید؟ این تحلیلها، هم به بالا بدن نرخ تعامل، هم افزایش فالوور کمک میکند.
بخش stories
این بخش، اطلاعاتی که مربوط به استوریهای شماست را نشان میدهد. با آماری که این بخش به شما میدهد، برای آینده استوریهایتان بهتر برنامهریزی کنید.
Impressions: تعداد کل دفعاتی که استوری دیده شده.
Exited: تعداد دفعاتی که کاربرها از استوری خارج شدهاند.
Replies: تعداد ریپلای در هر استوری.
Viewers: اکانتهایی که از استوری شما بازدید داشتهاند.
Next Story: تعداد اکانتهایی که از استوری بعدی (در همان سری استوری) دیدن کردهاند.
چه مدل استوری بیشتر تولید کنید؟ همین بخش به شما کمک میکند. استوری، یکی از مهمترین عاملهای افزایش فالوور و بالا بردن تعامل کاربرهاست. پس این بخش را به خوبی تحلیل کنید. بعد هم بر اساس آن، هر روز استوریهایی بهتر از دیروز تولید کنید.
بخش Promotions:
آمار مربوط به تبلیغاتی که در اینستاگرام انجام دادهاید را اینجا میبینید. البته فقط تبلیغاتی که توسط خود اینستاگرام برای پستهای شما انجام شده.
چطور آمار مربوط به هر پست را جداگانه ببینم؟
برای اینکه اطلاعات هر پست را ببینید، روی همان پست کلیک کنید. بعد هم روی گزینه View Insight که در پایین سمت چپ قرار گرفته کلیک کنید.آخرین بخش، مربوط به فالوورهای پیجتان است. بهرحال هدف ما بالا بردن تعامل آنها و رفع نیازشان است. باید به این بخش اهمیت بدهید و دقیق آن را بررسی کنید.
این قسمت شامل چند بخش است:
Gender: چند درصد از مخاطبها زن و چند درصد مرد هستند.
Followers: ساعتهایی از روز که کاربرها فعالترند.اطلاعات این بخش کمک میکند که فالوورها را بهتر بشناسید. مثلا اینکه از کدام شهرها هستند. چه ساعتهایی بیشتر فعالند.البته برای تعیین ساعت پست گذاشتن، پیشنهاد ما این است که به پرسونای مخاطبها توجه کنید. مثلا اگر مخاطبان شما خانمهای خانه دار هستند، احتمالا بهترین زمانِ پست گذاشتن در اواسط روز است.
چطور از ابزار insight بهتر استفاده کنم؟
همانطور که دیدید، این ابزار یکی از بهترین راهها برای پیشرفت در اینستاگرام است. مخصوصا برای کسب و کارها! اما چطور؟ ما اینجا شما را راهنمایی میکنیم تا به بهترین شکل از insight برای آنالیز اینستاگرام استفاده کنیم. ولی برای اینکه استفاده این ابزار را برای افزایش فروش کسب و کارتان بالا ببرید، حتما مقاله ؟دنبال شناخته شدن هستید؟در این قسمت میبینید که پروفایلتان چند تا بازدید داشته است؟ چند تا اکانت وارد پیج شما شدهاند؟ البته تعداد فالوورها هم اهمیت زیادی دارد. چون بالا رفتن تعداد فالوور، یعنی افزایش آگاهی از برند.
برای افزایش نرخ تعامل تلاش میکنید؟خیلی از اکانتها دنبال بالا بردن تعامل فالوورها هستند. خب این مورد، هم به شناخته شدن کمک میکند هم فروش! برای بالا بردن تعامل باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟دنبال بالا بردن فروش هستید؟ولی توجه به افزایش فالوور و بالا بردن نرخ تعامل، شما را به یک فروش خوب میرساند.
در نهایت اینکه…ما ابزار insight را برای آنالیز اینستاگرام و گرفتن آمارهای بدردبخور توضیح دادیم. مهمتر از همه چیز تحلیل درست این آمار و داشتن یک استراتژی برای رسیدن به هدفتان است. هر سوالی یا مشکلی که در این زمینه داشتید را با ما مطرح کنید. یا با تماس یا کامنت زیر همین پست.آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیرند درصد مرد هستند.
Followers: ساعتهایی از روز که کاربرها فعالترند.اطلاعات این بخش کمک میکند که فالوورها را بهتر بشناسید. مثلا اینکه از کدام شهرها هستند. چه ساعتهایی بیشتر فعالند.البته برای تعیین ساعت پست گذاشتن، پیشنهاد ما این است که به پرسونای مخاطبها توجه کنید. مثلا اگر مخاطبان شما خانمهای خانه دار هستند، احتمالا بهترین زمانِ پست گذاشتن در اواسط روز است.