برترین های کسب و کارعمومی

تعمیر انواع سایبان های مورد استفاده برای مغازه و حیاط

سایبان مغازه ، گاهی برای محافظت از محصولات مغازه ، گاهی برای تبلیغ و برند سازی و گاهی برای زیبایی استفاده می شود. ولی در وحله اول از مغازه شما و اجناس شما در برابر گرد و غبار های ناشی از آب و هوا و آلوگی ها محافظت میکند.  اما تنها این نیست در فصول سرد و بارانی سال مشتریان شما میتوانند زیر سایبان شما آماده شوند یا منتظر تاکسی باشند.

ویژگی‌های سایبان‌های برقی

شما همواره از ویژگی‌های مثبت سایبان‌های برقی مطلع شدید اما باید بدانید با نصب سایبان‌های برقی، مزایای بسیار زیادی نصیب شما خواهد داشت. از جمله این مزایا را می‌توان به ترتیب:

  1. امکان نصب در شرایط و مکان‌های مختلف

اولین ویژگی که باعث شد توجه بسیاری از مخاطبان را به خود معطوف کند، قابلیت نصب این سایبان‌ها در شرایط آب و هوایی و مکان‌های مختلف بود. سایبان‌های برقی علاوه بر آن که می‌توانند در فصل‌های گرم و خشک سال سایه‌ی خنکی ایجاد کنند، این قابلیت را دارند که به وسیله‌ی سیستم‌های گرمایشی نصب شوند و گرمای لازم در فصل سرما برای شما به وجود آورند. پس در تمامی مناطق، شهرها، روستاها، استان‌ها و فصل‌های سال می‌توان از سایبان‌های برقی استفاده کرد.

  1. به کار رفتن پارچه‌های مستحکم

پارچه‌های مورد استفاده شده، جدا از مقاوم بودن و قدرت استحکام بسیار بالای آنها، یکی از دلایلی که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. جنس این پارچه‌ها اکثرا از پی وی سی یا برزنت است که در برابر فشار هوا و تغییرات شدید آب و هوایی و ضربات بسیار سنگین مقاوم است و از بابت خرابی آن هیچ مشکلی نخواهید داشت. در صورت خرابی این پارچه‌ها، به منظور تعمیر سایبان می‌توانید از گروه متخصص سایبان برقی ثامن کمک بگیرید.

  1. موتورهای بادوام

به کار رفتن موتورهای قوی با ضمانت و کیفیت بالا از دیگر ویژگی‌های مثبت سایبان‌های برقی است که بر اساس وزن، عرض، میزان باز و بسته شدن سایبان و محلی که سایبان برقی در آن نصب شده، به تشخیص کارشناسان کاربلد و خبره انتخاب و نصب می‌شود. موتور برقی به کار رفته در سایبان‌های برقی از دو جنس توبولار و ساید هستند که برای استفاده از هر کدام، باید به تشخیص کارشناسان نصب سایبان مشخص شود چرا که هر موتوری با توجه به نیاز شما به مدل سایبان برقی سازگار نیست.

  1. عملکرد دستی

می‌توان از سایبان‌های برقی هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک  استفاده کرد. در مواقع اضطراری و در شرایط ضروری به هنگام قطعی برق یا موقع تعمیر سایبان، شما نمی‌توانید از ریموت سایبان برقی استفاده کنید اما می‌توانید به صورت دستی سایبان‌ را باز و بسته کنید.

شما می‌توانید با استفاده از ریموت کنترل‌های مخصوص سایبان برقی، سایبان برقی خود را مطابق با شرایط آب و هوایی و نیاز خود تنظیم کنید. به هنگام نصب سایبان برقی، متخصصان ما یک پک رسیور و دو عدد ریموت کنترل به شما خواهند داد. برای باز و بسته کردن سایبان برقی هیچگونه محدودیت فاصله‌ی مکانی وجود ندارد و شما تنها با فشار یک دکمه می‌توانید از آن به شکل دلخواه استفاده کنید.

  1. مزیت برندینگ در دنیای کسب و کارها

بسیاری از افراد از این مسئله بی خبر هستند که سایبان‌های برقی امکان مزیت رقابتی را دارند. بسیاری از سایبان‌های برقی به منظور تبلیغات کسب و کارهایی همچون رستوران‌ها، مغازه‌ها و کافه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سایبان‌های برقی دارای مدل‌های بسیار زیادی هستند و بعضی از مدل‌های سایبان برقی به دلیل تنوع رنگ‌ها و طرح‌هایی که دارند، مناسب چاپ لوگو و تبلیغات برای کسب و کارها هستند که می‌توانند باعث جلب توجه تعمیرات سایبان از جمله خدماتی است که خواسته یا ناخواسته همه افرادی که از استفاده می کنند.به آن نیاز پیدا می کنند. تعمیر انواع سایبان نیاز به داشتن دانش تئوری و عملی دارد. که این موضوع باعث شده هر فردی از عهده این کار بر نیاید.   و دارای تخصصی ترین تیم  برای تعمیرات  در ایران به شمار می روند.

توضیحاتی در مورد تعمیرات سایبان

قطعا سایبان نیز مانند هر محصول دیگری دارای یک طول عمر مفید بوده و بعد از گذشت زمان مشخصی، ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. حال باید از خود بپرسیم که در چنین شرایطی، تعمیرات سایبان مقرون به صرفه تر است یا تعویض بخش معیوب سایه بان؟ جواب این سوال برای موارد مختلف، ممکن است متفاوت باشد. اما در کل تعمیرات با صرف هزینه کمتری انجام می شود. و قطعا کیفیت و کارایی قطعات تعمیر شده از قطعات یدکی بی کیفیت بیشتر است.

تعمیر سایبان، نیاز به استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته دارد، به همین خاطر، معمولا در تعمیر سایبان بازویی با دستگاه های تخصصی انجام می شود. ساخت و تعمیر سایبان از جمله خدمات سایبان محسوب می شوند. که تولیدی ما آنها را با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهند. تا بدین ترتیب مصرف کنندگان بتوانند راحت تر اطمینان کنند. سرویس سایبان اگر به طور منظم و دوره ای انجام شود. نیاز به تعمیر سایبان مغازه یا هر نوع سایه بان دیگری به تاخیر می افتد. و این موضوع از نظر اقتصادی برای مصرف کننده مقرون به صرفه می باشد.

آشنایی با خدمات سایبان در شرکت ما

خدمات متنوع، یکی از مزایای اصلی شرکت ما است. که شاید همین موضوع دلیل اصلی برای انتخاب این شرکت از بین شرکت های مختلف فعال در حوزه سایبان باشد. تنوع در خدمات باعث شده تا افرادی که به سایت ما مراجعه می کنند. و محصول مورد نظر خود را تهیه می کنند، اعتماد کامل به این مجموعه داشته باشند. و بدون هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت محصول، نصب و تعمیرات آن، اقدام به خرید انواع سایبان می نمایند.

خدماتی که شرکت ما برای مشتریان خود در نظر گرفته بسیار زیاد هستند. که در این بخش تعدادی از آنها معرفی می شوند، تا همه افراد بتوانند آشنایی نسبی با خدمات این مجموعه داشته باشند. از جمله این خدمات می توان به: تعمیر سایبان کالسکه ای، ، تعمیر سایبان فنری، تعمیر سایبان بازویی، تعمیر سایبان مغازه، تعویض روکش سایبان یا همان تعویض چادر سایبان، تعمیر سایبان چتری، تعمیر چادر متحرک و… اشاره کرد. هر کدام از این خدمات توسط نیروی کار حرفه ای و کاربلد انجام می شود. تا مشتری از کیفیت آن مطمئن باشد. این موضوع باعث شده تا ما نه تنها در پایتخت، بلکه در کل کشور به عنوان یک نام آشنا شناخته شود.