خواص کرم ضد چین و چروک گاتیو

کرم ضد چروک صورت گاتیو

با افزایش سن پوست دچار افتادگی و چین و چروک می شود. اگر دوست دارید پوستی صاف داشته باشید و از بروز علائم پیری پوست جلوگیری کنید یا حتی به دنبال روش درمان موثر برای از بین بردن چین و چروک هستید پیشنهاد ما به شما کرم ضد چروک صورت گاتیو است که با فرمولاسیون منحصر به فرد خود باعث از بین بردن علائم پیری پوست می شود و به داشتن پوستی صاف و شفاف کمک می کند.

بطور معمول بعد از 30 سالگی بافت های پوست به تدریج استحکام و مقاومت خود را از دست می دهند برای اینکه همیشه جوان و جذاب بمانید بهتر از قبل از ظهور علائم چین و چروک از این کرم کاربردی و پرفایده استفاده کنید. همچنین به فکر بقیه نواحی حساس نیز باشید و از کرم روشن کننده بیکینی گاتیو غافل نمانید.

کرم ضد چروک صورت گاتیو با داشتن کوآنزیم q-10 کلاژن ساز است، کلاژن نوعی پروتئین رشته ای است که باعث خاصیت ارتجاعی پوست می شود و با حفظ آب بافت پوستی باعث استحکام پوست شده و از بروز چین و چروک جلوگیری میکند. با افزایش سن روند تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد و همین موضوع باعث افتادگی و بروز چین و چروک پوستی می شود.

پیشنهاد ما به شما این است که بجای استفاده از روش های پرهزینه و تهاجمی چون لیفت و تزریق از روش کم هزینه، موثر و غیرتهاجمی چون کرم ضد چروک صورت گاتیو استفاده کنید. همچنین اگر دچار جوش هستید کرم ترمیم کننده جای جوش را در روتین خود قرار دهید. مزیت استفاده از کرم ضد چروک گاتیو این است که تغذیه رسانی به پوست را تامین کرده و در صورت مصرف درست زیبایی و جوانی پایداری به شما میدهد.

مزایای استفاده از کرم ضد چروک صورت گاتیو

روش استفاده از کرم ضد چروک صورت گاتیو

1- پوستتان را با پاک کننده یا آب ولرم به آرامی بشورید.

2- برای خشک کردن پوست از حوله های نرم یا پاره ی نخی استفاده کنید.

3- کرم ضدچروک گاتیو را به آرامی روی پوست ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

4- برای اثر بخشی بیشتر روزانه دو بار(صبح و شب) از کرم ضد چروک گاتیو استفاده کنید.

5-برای مشاهده ی اثربخشی فوق العاده ی کرم تداوم استفاده ی روزانه را رعایت کنید و استفاده از محصولات پوستی را جزء برنامه ی روزانه خود قرار دهید و فراموش نکنید همانطور که بدن نیاز یه تغذیه ی درست دارد پوست نیز برای شادابی خود نیاز به تغذیه درست دارد.

مواد به کار رفته در کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو چیست؟

اثر بخشی بسیار بالای کرم ضد چین و چروک گاتیو باعث شده تا افراد با دقت بیشتری و ریزبینانه تر به اطلاعات و خصوصیات آن بپردازند. ترکیبات این محصول پوستی شامل موارد زیر می باشد:

۱.پپتاید

۲.سراماید

۳.اسیدهای هیدروکسی (شامل آلفا، بتا و پلی هیدروکسی اسید می شود. )

۶.کو آنزیم q-۱۰

۷.نیاسینامید (ترکیبی از آنتی اکسیدان است.)

ترکیب اصلی کرم گاتیو بیز چیست؟

با توجه به بالارفتن سن و همچنین رعایت نکردن نکات تغذیه ای دو ماده اصلی پپتاید و سرامایدکه برای پوست و زیبایی موثر هستند با کاهش تولید در بدن روبه رو می شوند. پپتایدها همیشه توسط خود پوست و سرامایدها همیشه توسط خود بدن تولید می شوند. از این رو بهترین حالت این است که به صورت موضعی استفاده شود.

پپتاید peptide چیست؟

پپتاید ها پروتئین هایی، کوچک هستند. پروتئین ها رشته های بزرگ اسید آمینه هستند که از چندصد اسیدآمینه تشکیل شده اند.
اگر چند عدد اسید آمینه به هم متصل شوند همان peptide یا فاکتورهای رشد را ایجاد می کنند. پپتایددر پوست قادر به از بین بردن چین و چروک و ایجاد جوانی و شادابی، برگرداندن درخشانی پوست و از بین بردن اسکار آکنه می شود.

سراماید یا سرامید از رده اسید چرب یعنی لیپید می باشد.

در بالاترین لایه پوست، سرامیدها سلول های پوست را در کنار هم نگه می دارند و یک لایه محافظت ایجاد می کنند که پوست را مرطوب و شفاف تر می کند. این سلول ها حدود 50 درصد لایه بیرونی پوست ( اپیدرم ) را تشکیل می دهند. این ماده رطوبت را به پوست بر می گرداند و نقش محافظتی دارد.

به همین دلیل پوست در معرض خورشید، از خود مقاومت بیشتری نشان می دهد و آسیب کمتری می بیند. سرامیدها برای درمان اگزما هم اثرات خوبی دارند. سرامید ابرسانی قوی می باشد و نشانه‎ های پیری از جمله خطوط خنده را نیز از بین می برد. استفاده موضعی این دو ماده برای درمان چین و چروک، بهبود جای جوش و آکنه، درمان جای زخم و … توصیه شده است.

نیاسینامید

نیاسینامید موجود در کرم از پوست محافظت کرده و به رفع تیرگی های ناشی از اشعه ی خورشید کمک می کند. اسیدهای هیدروکسی موجود در کرم نیز با داشتن خاصیت ضدچروک در آبرسانی پوست موثر بوده و از ایجاد خشکی پوستی جلوگیری می کنند. جالب است بدانید که این کرم حاوی آنتی اکسیدان است که از بروز اثرات مضر خورشید بر پوست جلوگیری می کند.

رتینول چه خواصی برای پوست دارد؟

چند خاصیت مهم Q10 بر پوست:

انرژی بخشی به سلول های پوست جهت مقابله با رادیکال های آزاد از بین برنده سلول های جوان پوستی

مقابله با چین و چروک

مقابله با استرس های خارجی آسیب رسان به پوست

افزایش قدرت ترمیم پوست در مقابل تمام آسیب های داخلی و خارجی

چند خاصیت نیاسینامید بر روی پوست:

کاهش تحریکات پوستی

مبارزه با رادیکال های آزاد آسیب رسان به پوست

کاهش التهاب و قرمزی پوست

رفع لک های پوستی

کاهش چین و چروک

درمان جوش و آکنه

تنظیم چربی پوست

کاهش منافذ باز پوست

محدودیت استفاده کرم Gatieau

استفاده از کرم ضد چروک گاتیو زمان و سن مشخصی نداره شما می تونید از سی سالگی شروع به استفاده کنید. البته بعضی افراد به دلایل مختلفی که وجود داره، در سن پایین تر هم دچار این مشکل میشن که می تونن زودتر شروع به استفاده کنن.

نکاتی که در استفاده از کرم ضد چین و چروک صورت گاتیو  دکتر بیز باید رعایت کرد:

هنگام زدن کرم توجه بیشتری به قسمت های دارای چین و چروک عمقی داشته باشید و آن قسمت ها را بیشتر ماساژ دهید. استفاده در صبح  و شب در دوره طولانی مدت نتایج بسیار شگفت انگیزی خواهد گذاشت. این کرم زیبایی قبل از کرم های دیگر از جمله آبرسان ها باید استفاده شود.

خروج از نسخه موبایل