ویژگی های دستگاه dvr 16 کانال داهوا

یکی از پرفروش ترین محصولات داهوا دستگاه های دی وی آر (ایکس وی آر) و ان وی آر های 16 کانال می باشند. دستگاه های شانزده کانال داهوا با قابلیت های متفاوت از سری های اقتصادی کوپر تا سری های پیشرفته حرفه ای تولید و عرضه می شوند. این دستگاه ها بسته به مدل می توانند از یک تا 4 هارد را پشتیبانی کنند. در سری های XVR علاوه بر 16 کانال HDCVI ممکن است دستگاه تا 8 کانال IP علاوه بر 16 کانال آنالوگ پشتیبانی کند.

نقد و بررسی دستگاه ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVR داهوا مدل DH-XVR1B16H

تکنولوژی XVR دستگاه DH-XVR1B16H این قابلیت را دارد که بدون نیاز به تنظیمات خاص سیگنال های دوربین را دریافت کند که استفاده از سیستم امنیتی را بسیار ساده تر خواهد کرد. شما با هزینه خیلی کم میتوانید با استفاده از دستگاه XVR علاوه بر دوربین هایی که در بستر کابل کواکسیال کشیده میشوند دوربین های IP را نیز پشتیبانی کنید دستگاه DH-XVR1B16H از دوربین های HDCVI تا ۵ مگاپیکسل و IP تا ۶ مگاپیکسل پشتیبانی میکند و نیاز به هزینه مجدد برای NVR را نخواهید داشت.

سیستم ویدیویی هوشمند (IVS)

دستگاه DH-XVR1B16H به وسیله سیستم تحلیل ویدیویی هوشمند خود قادر است اجسام متحرک را تشخیص و مورد بررسی قرار دهد. همچنین به شما این امکان را میدهد که به صورت دلخواه استانداردهایی تعریف کنید تا دستگاه موارد خاصی مانند لوازم گم شده یا رها شده را مورد بررسی قرار دهد. این سیستم هوشمند از هشدار ترییوایر نیز پشتیبانی میکند که به شما این امکان را میدهد وقتی کسی یا چیزی از مرزهای از پیش تعریف شده شما عبور کرد شما را مطلع سازد.

شناسایی چهره

تکنولوژی دستگاه DH-XVR1B16H به دوربین کمک می کند تا چهره فرد را در تصویر به صورت خودکار شناسایی و روی فرد زوم کند و تصویری از شخص را ذخیره  کند. این قابلیت موجب شناسایی افراد و همچنین شمارش آن ها و کنترل محیط می شود.

دستگاه DVR 16 کانال داهوا

دستگاه DVR 16 کانال داهوا دستگاهی است که برای ضبط تصاویر ویدیویی از 16 دوربین مداربسته آنالوگ استفاده می‌شود. این دستگاه برای مشاغلی که نیاز به نظارت امنیتی با کیفیت بالا دارند، مانند کارخانه ها، انبارها و مراکز خرید ایده‌آل است.

مشخصات فنی دستگاه dvr16 کانال داهوا:

  • تعداد کانال ها: 16 کانال
  • وضوح تصویر: 1080p یا بالاتر
  • فریم ریت: 25/30 فریم بر ثانیه
  • پشتیبانی از دوربین های: آنالوگ
  • قابلیت جستجوی آسان و ضبط تصاویر: دارد
  • امکان اتصال به شبکه برای مشاهده از راه دور: دارد
  • پورت های ورودی و خروجی: HDMI، VGA، USB، LAN
  • فضای ذخیره سازی: هارد دیسک (HDD)

مزایای استفاده از دستگاه DVR 16 کانال داهوا:

  • ضبط ویدیو با کیفیت بالا: دستگاه DVR 16 کانال داهوا می‌تواند ویدیو را با وضوح 1080p یا بالاتر ضبط کند. این بدان معناست که می توانید تصاویر واضح و دقیقی از محیط خود داشته باشید.
  • پشتیبانی از طیف وسیعی از دوربین های مداربسته آنالوگ: دستگاه DVR 16 کانال داهوا از طیف وسیعی از دوربین های مداربسته آنالوگ پشتیبانی می کند. این بدان معناست که می توانید از دوربین های موجود خود با دستگاه DVR جدید خود استفاده کنید.
  • قابلیت جستجوی آسان و ضبط تصاویر: دستگاه DVR 16 کانال داهوا قابلیت جستجوی آسان و ضبط تصاویر را دارد. این بدان معناست که می توانید به سرعت و به آسانی تصاویر ضبط شده را پیدا و مشاهده کنید.
  • امکان اتصال به شبکه برای مشاهده از راه دور: دستگاه DVR 16 کانال داهوا امکان اتصال به شبکه را برای مشاهده از راه دور دارد. این بدان معناست که می توانید از هر کجا و در هر زمانی به تصاویر ضبط شده خود دسترسی داشته باشید.
  • نصب آسان: دستگاه DVR 16 کانال داهوا نصب آسان دارد.

طراحی دستگاه DH-XVR1B16H

دستگاه DH-XVR1B16H مثل تمام دستگاه های داهوا در عین سادگی بسیار کاربردی میباشند. در پنل جلو دستگاه همانطور که در تصاویر محصول میتوانید مشاهده کنید برای پایین آمدن قیمت از چراغ اعلام وضعیت و درگاه USB استفاده نشده است و در نمای پشت دستگاه تمام پورت هایی که یک دستگاه ضبط کننده نیاز دارد را در خود دارد.

16 عدد ورودی BNC برای اتصال دوربین های بستر کواکسیال، یک درگاه USB2 و یک درگاه USB 3.0 همچنین یک ورودی صدا برای اتصال میکروفن و یک خروجی صدا را مشاهده میکنید البته باید در نظر داشت که همه 16 کانال دستگاه DH-XVR1B08H قابلیت پشتیبانی از دوربین های HDCVI داهوا که دارای میکروفن داخلی میباشند را نیز دارند.درگاه HDMI و VGA برای اتصال دستگاه به تلوزیون یا مانیتور کاربرد دارند. در کنار درگاه HDMI سوکت شبکه را مشاهده میکنید که برای انتقال تصویر دستگاه و ورودی دوربین های IP استفاده میشود.

پیامدهای فرهنگی و اجتماعی دوربین مدار بسته

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته میکروفون دار داهوا نوعی دوربین مداربسته است که دارای میکروفون داخلی است که به آن اجازه می دهد صدا را ضبط کند. این می تواند برای طیف وسیعی از برنامه ها مانند:

دوربین های مداربسته داهوا با میکروفون در طیف وسیعی از سبک ها و اندازه ها موجود هستند. آنها همچنین ممکن است دارای ویژگی هایی مانند دید در شب، تشخیص حرکت و زوم اپتیکال باشند.

مزایای دوربین مداربسته میکروفون دار داهوا:

معایب دوربین مداربسته میکروفون دار داهوا:

برخی از برندهای محبوب دوربین مداربسته میکروفون دار داهوا:

قیمت دوربین مداربسته میکروفون دار داهوا:

قیمت دوربین مداربسته میکروفون دار داهوا بسته به برند، رزولوشن و ویژگی ها متغیر است.

مزایا و معایب انواع مدل های دوربین مدار بسته

آنچه بالاتر عنوان کردیم برخی از مزیت ها و معایب کلی استفاده از دوربین های مدار بسته است. در ادامه سعی میکنیم مزایا و معایب پرطرفدار ترین مدل های سیستم های نظارتی را باهم بررسی کنیم.

دوربین های داهوا

معایب دوربین مداربسته داهوا

دوربین سیم کارتی

در دهه اخیر که دوربین های بیسیم وارد بازار سیستم های امنیتی شده اند و برای استفاده در محیط های باز مورد استفاده قرار گرفته تنها چالشی که مالکین دوربین با آن مواجه می شدند، دوری دوربین از وای فای بود. از این رو شرکت های تولید کننده  به دستگاه های خود ماژولی اضافه کردند تا به کمک اینترنت سیم کارت انتقال تصویر را انجام بدهد. پس در پاسخ به این سوال که چیست باید بگوییم که،همان دوربین بیسیم است که از اینترنت سیم کارت نیز پشتیبانی می کند. این دوربین ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند از جمله دوربین چرخشی، دوربین ثابت،  و…

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته سیم کارت خور

دوربین های سیم کارت خور مزایای بسیاری دارند که موجب محبوبیت آنها شده است. در ادامه برخی از مهم ترین مزایای این دوربین ها را عنوان میکنیم

معایب دوربین های سیم کارتی

استفاده از دوربین های سیم کارتی مانند هر دوربین دیگری در کنار مزایایی که دارد، معایبی هم دارد، به خصوص اگر در مکانی از این دوربین ها استفاده کنید که سیگنال شبکه اینترنت و تلفن همراه آنچنان مطلوب نباشد. عمده مشکل این دوربین ها عبارتند از:

منبع:

cctv dahua

خروج از نسخه موبایل