معرفی انواع دستگاه پرکن تیوپ خمیر دندان و کرم

دستگاه تیوپ پرکن جز پرکاربردترین تجهیزات صنعتی می باشد که تمامی محصولات را می توان با این دستگاه پر کرد، مثلا این دستگاه بهترین راه برای بسته بندی کرم های آرایشی و پمادهای دارویی می باشد. این دستگاه مدل های مختلفی دارد که تفاوت آن در تعداد نازل ها، ابعاد و اندازه دستگاه می باشد که روی قیمت هم تاثیر می گذارد.

برای پر کردن انواع مایعات غلیظ یا نیمه جامد مانند رنگ مو، چسب، کرم و … مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها به چند صورت متفاوت در ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند، همچنین به دلیل داشتن کارکرد کاملا پیشرفته در کارخانه های بزرگ پرکن مواد به کار می روند. روش پرکردن مواد رقیق با غلیظ کاملا متفاوت می باشد و سیستمی کاملا متفاوتی دارند.

از مدل های کوچک این دستگاه برای شغل های خانگی و از دستگاه های بزرگ در کارخانه ها و تولیدی استفاده می شود.

دستگاه تیوپ پرکن بر حسب نوع ظرفیتی که دارند، محصول داخل آن گنجانده می شود مانند:

انواع دستگاه تیوپ پرکن

این دستگاه ها را طوری طراحی کردند که بتوانند به راحتی تیوپ ها را با سایزهای مختلف پر کنند. باید دقت داشته باشید که این دستگاه برای تیوپ های پلاستیکی لمینت با آلومنیومی متفاوت می باشد و نمی توان با یک دستگاه هر دو جنس تیوپ پلاستیک و آلومنیوم را بسته بندی کرد. بیشتر این تنوع در جنس و تعداد نازل ها می باشد که سرعت  بسته بندی به تعداد نازل ها بستگی دارد، در صورت کم بودن تعداد نازل ها سرعت بسته بندی کاهش می یابد.

نکات مهمی که در دستگاه تیوپ پرکن بهداشتی، آرایشی و خوراکی وجود دارد این است که تمامی قسمت های درگیر دستگاه با محصولات پر شونده باید از استیل باشند تا باعث انتقال آلودگی را به صفر نزدیک کند.

اما قیمت دستگاه تیوپ پرکن در مدل های متنوع آن با هم فرق دارند  که  قیمت آنها  به برند خاص، کیفیت  قطعات مورد استفاده در تولید دستگاه، میزان سرعت، دقت و عوامل دیگر بستگی دارند. همچنین با توجه به نوسانات بازار قیمت این دستگاه نیز دائم در نوسان می باشد.

دستگاه تیوپ پرکن محصولات آرایشی

محصولات آرایشی نسبت به اندازه هایی که دارند، به روش های مختلفی بسته بندی می شوند. همچنین محصولاتی که در این دستگاه پر می شوند طرفداران زیادی دارند چون استفاده از آن ها راحت تر می باشد.

دستگاه تیوپ پرکن انواع کرم ها در2 مدل تمام اتومات و نیمه اتومات ساخته می شوند که نحوه کار با هر کدام از آن ها، ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی دارد، همچنین قیمت هر کدام از آن ها متفاوت می باشند.

نمونه های دیگر دستگاه پرکن کرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه تیوپ زن نوشمک و یخمک جز پرکاربردترین تیوپ مخصوصا در تابستان و قبل از تابستان می باشد که همچنین دارای دو نوع ساختار اتومات و نیمه اتومات می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان به پرکردن و بسته بندی انواع تیوپ هایی با جنس پلاستیک و آلومنیوم پرداخت.

  1. دستگاه پرکن با جنست پلاستیک: با کمک گرما می شود ته بندی کرد.
  2. دستگاه پرکن با جنست آلومنیوم: در این مدل نیز توسط سیستم مکانیکی تاکردن، این کار انجام می شود.

دستگاه تیوپ پرکن تیوپی

این دستگاه برای پرکردن تیوپ مواد خمیری با گرانوری بالا و غلظت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه را در صنایع متنوعی استفاده می کنند که در زیر به چند مورد اشاره می نمایم:

دستگاه تیوپ پرکن تمام اتومات

دستگاه پرکن خمیر دندان از پرسرعت ترین دستگاه هایی می باشد که جهت عملیات بسته بندی روی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از ارزان ترین تا گرانترین در بازار موجود می باشد. دستگاه تیوپ پرکن تمام اتومات(پلاستیکی و آلومنیومی) برای موردهایی مانند: شکلات و انواع مواد به صورت مایع و خمیری در تیوپ پلاستیکی از جنس PE یا PP و یا تیوپ آلومنیومی کاربرد دارند. تمامی قسمت های در تماس با مواد از جنس استنلس استیل می باشد. ماشین تیوپ پرکن در صورت لزوم دارای قیف دو جداره استنلس استیل با هیتر، پمپ سیرکولاسیون و همزن می باشد.

عملکرد دستگاه تیوپ پرکن تمام اتومات:

  1. جاگذاری اتوماتیک تیوب درون قالب دستگاه
  2. تنظیم کردن محل قرارگیری تیوپ درون قالب با توجه به نقطه رنگی انتهای تیوب به وسیله چشمی
  3. پرکردن تیوب به وسیله نازل تا مقدار مشخص
  4. سیل انتهای تیوپ در یک یا چندین مرحله( با توجه به جنس آن)
  5. خروج اتوماتیک تیوپ از درون قالب و انتقال به بیرون دستگاه

همچنین فروش دستگاه تیوپ پرکن با شرایط های مختلفی امکان پذیر می باشد که با توجه به شرایط در بازار، مشتری و ماشین ساز تعیین می شود. برای اطلاع از کسب شرایط فروش  و مشخصات این دستگاه تمام اتوماتیک می توانید به کارشناسان رضا ماشین تماس بگیرید.

کاربرد دستگاه تیوپ پرکن تمام اتوماتیک

دستگاه تیوپ پرکن تمام اتومات کاربردهای زیادی دارد.تمامی محصولاتی که به صورت تیوپی به بازار عرضه می شود، به وسیله همین دستگاه درون تیوپ پر می شوند. نمونه ای از محصولات که توسط دستگاه تیوپ پرکن تمام اتومات پر می شوند:

دستگاه تیوپ پرکن نیمه اتوماتیک

دستگاه تیوپ پرکن نیمه اتومات نیز فعالیت هایی در بازار دارد و مشخصاتی متفاوتی نسبت به تمام اتومات دارد. شما برای خرید این این دستگاه به صورت نیمه اتومات می توانید با کارشناسان رضا ماشین تماس حاصل کنید.

اگر می خواهید در مورد اطلاعاتی کسب کنید وارد لینک رادان ماشین شوید.

دستگاه های زیادی برای پرکردن انواع مواد مایعات مختلف در بخش صنعتی به کار گرفته می شوند که دستگاه نیمه اتومات یکی از آن ها به حساب می آید. موادهایی که در این دستگاه پر می شوند مانند دستگاه اتومات به دو دسته اتومات و رقیق تقسیم بندی می شوند که علاوه بر آن در صنعت های مختلفی نیز کاربرد دارد. همین کاربرد گسترده آن باعث شده که میزان خریداران انواع دستگاه تیوپ پرکن روز به روز افزایش پیدا کند.

دستگاه نیمه اتومات برای پر کردن موادهایی مانند موارد زیر به کار می روند:

 

خروج از نسخه موبایل