چگونه پاسپورت دومینیکا بگیریم؟

مزایای پاسپورت دومینیکا:

کسانی که این پاسپورت را دریافت می کنند؛ از امتیازات ذیل بهره مند خواهند بود:

  1. با پاسپورت دومینیکا به 144 کشور بدون ویزا اجازه سفر دارند.
  2. 6 ماه در سال حضور در انگلیس و 3 ماه در اتحادیه اروپا حق سکونت دارند.
  3. شرط حضور ندارد.
  4. برای زیر 16 سال پاسپورت پنج ساله داده میشود و برای مابقی ده ساله است.
  5. پرداخت مبالغ به صورت اقساطی بین 4 تا 6 ماه میباشد (بسته به هر پرونده متفاوت است)
  6. تمام مبالغ به حسابهای اعلام شده از سوی دولت دومینیکا واریز می شود و مبلغی بابت حق الوکاله یا کمیسیون
    دریافت نمی شود.
  7. افتتاح حساب بین المللی در دیگر کشورهای دنیا
  8. امکان ثبت شرکت در دیگر کشورها و انجام مراودات تجاری و برنامه ریزی برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت
  9. فرزندان تا 30 سال می توانند جز خانواده معرفی شوند.
  10. شهروندی دومینیکا به صورت دائمی اهدا می شود.

شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا:

متقاضی باید بالای 18 سال باشد

گواهی اشتغال به کار الزامی است. (فقط سمت متقاضی مهم است)

عدم سوء پیشینه در سطح اینترپل

گواهی سلامت عدم بیماری واگیردار یا شدید حرکتی

سند ملکی به نام متقاضی (ارزش مهم نیست)

توجه: اطلاعات این صفحه با توجه به وبسایت های رسمی دولت دومینیکا به روز می شد

شرایط سرمایه گذاری در دومینیکا:

مبلغ سرمایه گذاری (خرید پروژه های عمرانی)، 220 هزار دلار به بالا به مدت 5 سال میباشد.(سود و زیان به عهده متقاضی میباشد). معمولا خرید پاسپورت توصیه می شود تا سرمایه گذاری در دومینیکا

پاسپورت دومینیکا : پاسپورت دوم ثبات، امنیت، آزادی و فرصت های بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و تابعیت مضاعف از یک کشور کوچک و صلح‌آمیز، در مواقع بی‌ثباتی، آرامش ذهنی بیشتری را ایجاد می‌کند. دریافت پاسپورت دوم ممکن است فرآیندی دلهره آور به نظر برسد، اما در واقع بسیار آسان است. دریافت یک پاسپورت دیگر دشوار است؟ آیا پاسپورت دومینیکا رتبه بالایی دارد؟ مزایای اخذ شهروندی دومینیکا چیست؟ در این مطلب قصد داریم تا به پاسخی برای این پرسش ها بیابیم.

قدرت پاسپورت دومینیکا

لیست کشورهایی که با پاسپورت دومینیکا میتوانید بدون ویزا سفر کنید:

مزایای شهروندی دومینیکا

پاسپورت دومینیکا دارای رتبه عالی در بین دیگر پاسپورت ها است. اگر به دنبال معافیت های مالیاتی و مکانی زیبا برای زندگی یا بازنشستگی هستید، پاسپورت دومینیکا مطمئناً دارایی فوق العاده ای است. با توجه به اینکه این گذرنامه یک راه مطمئن و مقرون به صرفه برای دریافت پاسپورت دوم است، پاسپورت کشور دومینیکا به افرادی که به دنبال دریافت پاسپورت سریع و مطمئن هستند، بسیار توصیه می شود. مزایای این ویزا به شرح زیر است:

برای دریافت پاسپورت نیازی به زندگی در دومینیکا نیست. شما فقط باید هزینه درخواست را بپردازید و سرمایه گذاری خود را انجام دهید. اینکه تصمیم دارید برای همیشه در این جزیره بمانید یا نه، تصمیم خودتان است.

شرایط و مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا

پاسپورت کشور دومینیکا به شما امکان جابجایی جهانی و سفر بدون ویزا به بیش از 130 کشور جهان را برای شما و خانواده تان می دهد. پاسپورت دومینیکا یکی از ارزان‌ترین گذرنامه‌های جهان است و می‌توان آن را به طور مؤثر از طریق پرداخت به صندوق دولتی یا سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات به دست آورد. برای درخواست شهروندی دومینیکا، متقاضی اصلی باید:

  1. دریافت پاسپورت از طریق پرداخت به صندوق دولتی

تنوع اقتصادی دومینیکا (EDF) پروژه های بخش دولتی و خصوصی در کشور را در تلاش برای افزایش توسعه ملی و حمایت از پیشرفت اجتماعی و امنیت مالی جزایر تامین مالی می کند. پروژه های بخش دولتی که برای تامین مالی توسط این صندوق شناسایی شده اند شامل بازسازی بیمارستان محلی، ساخت مدارس جدید، ساخت استادیوم ورزشی ملی، و ارتقای صنعت دریایی جزیره دومینیکا است. پروژه‌های بخش خصوصی که توسط صندوق تامین مالی می‌شوند، در درجه اول بر پیشرفت بخش‌های فناوری اطلاعات، گردشگری و کشاورزی کشور متمرکز هستند.

برای واجد شرایط بودن برای شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری تحت این گزینه، کمک های پولی غیر قابل استرداد زیر باید به این صندوق انجام شود:

این مبالغ مشارکت به طور قابل توجهی کمتر از سایر شهروندی کشورهای سرمایه‌گذاری در منطقه با پاسپورت‌های مشابه است. برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا ارزش شگفت انگیزی را برای شرکت کنندگان خود ارائه می دهد و هیچ برنامه شهروندی سرمایه گذار معتبر دیگری چنین معیارهای سرمایه گذاری مقرون به صرفه ای را ندارد. هزینه شهروندی دومینیکا احتمالاً در سال 2021 یا 2022 به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و قیمت های کشور را با سایر برنامه های شهروندی کارائیب مطابقت می دهد.

کاندیداهایی که تحت گزینه کمک مالی دولتی درخواست می کنند باید با پرداخت کل مبلغ مشخص شده توسط برنامه ظرف 30 روز پس از دریافت موافقت نامه اصولی از CBIU، موافقت کنند. پس از دریافت رسمی تاییدیه مشروط CBIU، کمک های مالی از طریق حواله سیمی به حساب سپرده دولتی تعیین شده در بانک تجاری ملی دومینیکا واریز می شود. اگر درخواست شما رد یا پس گرفته شود، کل مبلغ سپرده منهای هزینه کمی درخواست ظرف یک ماه پس از رد یا انصراف، به شما بازپرداخت می شود.

  1. پاسپورت دومینیکا با سرمایه گذاری

درخواست گذرنامه دومینیکا با سرمایه گذاری، دومین راه ارزان برای دریافت پاسپورت دوم است. شما میتوانید گذرنامه را در عرض 3 تا 4 ماه با سرمایه گذاری هایی که از 100000 دلار برای یک فرد شروع می شود، دریافت کنید. هزینه پاسپورت دومینیکا برای یک خانواده چهار نفره حدود 150 هزار دلار برآورد شده است.

برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری که به آن پاسپورت با سرمایه گذاری نیز گفته می شود، روند نسبتاً ساده ای دارد. پس از انتخاب گزینه سرمایه گذاری خود، یک نماینده مجاز را برای رسیدگی به درخواست خود انتخاب کنید. پس از زمان ارسال درخواست، اسناد شما معمولاً ظرف سه ماه توسط واحد شهروندی دومینیکا توسط واحد سرمایه گذاری (CIU) ارزیابی می شود. بررسی سوابق دقیق انجام خواهد شد و اگر CIU راضی باشد که شما شرایط را برآورده کرده اید، درخواست شما تایید می شود. پس از آن یک گواهی ثبت نام برای شما صادر می شود و می توانید برای پاسپورت اقدام کنید.

  1. دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در املاک

دومینیکا یکی از زیباترین جزایر در دریای کارائیب با طبیعتی کاملاً دست نخورده است. کناره‌های کوه سبز زمردی به سواحل پر شور و اقیانوس ملایم کارائیب می‌رسد. این جزیره دارای 365 رودخانه، یکی از بزرگترین “دریاچه های جوشان” فعال حرارتی در جهان، چشمه های آب گرم استثنایی، انبوهی از درختان نارگیل و گل های گرمسیری درخشان است. با کشف طبیعت شگفت انگیز پیاده روی، غواصی، تماشای پرندگان و سایر فعالیت های اکوتوریسمی که در جزیره فعال آتشفشانی ارائه می شود، تعداد گردشگرانی که هر ساله از دومینیکا بازدید می کنند نیز در حال افزایش است. با رشد صنعت گردشگری، مالکیت خارجی املاک و مستغلات در دومینیکا در چند سال گذشته به سرعت افزایش یافته است.

برای واجد شرایط بودن برای شهروندی دومینیکن تحت گزینه سرمایه گذاری در املاک، متقاضی باید املاک و مستغلات تایید شده در این کشور را به قیمت حداقل 250000 دلار خریداری کند و مالکیت خود را حداقل برای سه سال حفظ کند. اگر متقاضی به مدت پنج سال مالکیت خود را حفظ کند، واجد شرایط فروش مجدد ملک تحت شهروندی با برنامه سرمایه گذاری است. هزینه های درخواست دولتی زیر هنگام درخواست برای برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا تحت دسته املاک و مستغلات پرداخت می شود:

برای اینکه به طور رسمی در یک پروژه استراحتگاه دومینیکن مطابق با مقررات CBIU شرکت کنید، می توانید 10٪ سپرده را به ملک واریز کرده و قرارداد خرید و فروش را امضا می کنید. پس از تایید اصولی شهروندی دومینیکا، هفت روز فرصت دارید تا باقی مانده سرمایه گذاری را پرداخت کنید و در آن زمان برای شما گواهی مالکیت صادر می شود. سپس این گواهی به مقامات دومینیکا ارائه می شود تا به طور رسمی نشان دهد که معیارهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به طور کامل رعایت شده است. خرید مالکیت جزئی در یک پروژه تفریحی دومینیکا که توسط برنامه شهروندی معتبر است، سریع و آسان است.

پس از انجام محتاطانه تمام الزامات فوق، یک تبعه خارجی، واجد شرایط اخذ تابعیت کامل و قانونی دومینیکا برای خود و خانواده خود است. پس از تایید شهروندی دومینیکا توسط واحد سرمایه گذاری، برای متقاضیان گواهی تابعیت صادر می شود و پاسپورت جدید خود را ظرف یک هفته از طریق پیک دریافت می کنند. زمانی که یک سرمایه‌گذار شهروند دومینیکا شود.

خروج از نسخه موبایل