برترین های کسب و کارعمومی

کرم روز و شب مناسب پوست چرب

تفاوت کرم روز و شب

دلایل زیادی برای استفاده از این کرم ها وجود دارد. با اینحال مهم ترین علل استفاده از چنین محصولاتی عبارت است از:

در طول روز، پوست شما به رطوبت و محافظت نیاز دارد. زمانی که کرم روز را بعد از شستن صورت بر روی آن اعمال می کنید، پوست تا مدت ها آبرسانی می شود و در برابر آسیب های محیطی از خود مراقبت می کند.کرم های روز معمولاً حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمند هستند و به همین خاطر جلوی آسیب رادیکال های آزاد به پوست را می گیرند.

این کرم ها می توانند از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کنند.کرم های شب را بعد از تمیز کردن کامل پوست می توان بر روی صورت و گردن اعمال کرد. این کرم ها معمولا به بازسازی طبیعی پوست کمک می کنند.برخلاف کرم های روز، کرم های شب حاوی مواد محافظت کننده در برابر نور خورشید نیستند.

نحوه استفاده از کرم روز و کرم شب

همه ما خیلی خوب می دانیم که بین کرم های روز و کرم های شب تفاوت بسیار زیادی وجود دارد. شما که نمی توانید در طول روز از کرم شب استفاده کنید. زمانی که از کرم روز در طول شب استفاده می کنید موادی همچون ضدآفتاب را به پوست خود تحمیل می کنید در حالیکه پوست هیچ نیازی به این مواد ندارد.

به همین خاطر است که نمی توان این کرم ها را به جای هم استفاده کرد. سعی کنید کرم روز و شب را به همراه هم مورد استفاده قرار دهید استفاده از بهترین کرم شب و روز ، نقش مهمی در حفظ سلامت، شادابی و جوانی پوستتان دارد. در واقع مصرف این محصولات در کنار داشتن یک رژیم غذایی سالم، خواب کافی و استفاده از محصولات آرایشی اصل ، کمک می‌کند تا با گذشت زمان دچار چین و چروک یا پیری زودرس نشوید.

بهترین کرم شب و روز چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر به دنبال بهترین کرم شب و روز هستید، اولین توصیه ما خرید محصولات مرغوب از برندهای معروف است. سعی کنید محصولات پوستی‌تان را از میان بهترین برندها تهیه نمایید؛ چرا که استفاده از تولیدات تقلبی و بی‌کیفیت، نه تنها باعث بهبود پوستتان نمی‌شود بلکه مشکلات بیشتری را نیز برای آن ایجاد می‌کنند. قیمت کرم روزو وشب لاکچری کوین با توجه به ترکیبات خاص و ویژه خود بسیار منصفانه است. از آنجایی که شب بهترین زمان برای تقویت و ترمیم پوست است، این کرم ها دارای انواع حاوی مواد مغذی مفیدی هستند تا بتوانند در هنگام خواب، جذب پوست شوند و خطوط و چروک سطح آن را محو نمایند.

انواع نیز حاوی مواد مغذی هستند که با تامین نیاز سلول‌های پوست، موجب بهبود روند جوانسازی و جلوگیری از پیری زودرس می‌شوند. هر دوی این محصولات، در انواع مختلفی توسط برندهای داخلی و خارجی عرضه شده‌اند تا شما بتوانید با توجه به سن و نوع پوستتان، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

کرم روز و شب چه مارکی خوب است؟

انواع مختلفی از کرم شب و روز در بازار وجود دارند. برای پاسخ به این سوال که کرم روز و شب چه مارکی خوب است ، در ادامه به معرفی بهترین کرم‌های روز و شب از برندهای ایرانی و خارجی می‌پردازیم.

بهترین کرم روز و شب ایرانی

در سال‌های اخیر، برندهای ایرانی تولید کننده ، کالاهای با کیفیتی را متناسب با پوست و موی ما ایرانیان عرضه کرده‌اند. برخی از نمونه‌های بهترین کرم روز و شب ایرانی عبارتند از:

کرم روز ژنوبایوتیک مناسب افراد بالای ۲۵ سال

این محصول از ، با استفاده از جدیدترین و موثرترین ترکیبات مانند هیالورونیک اسید، عصاره آرتمیا و ویتامین C تولید شده است. از این رو باعث کند شدن روند پیری پوست، رفع چین و چروک و کدری پوست خواهد شد. آبرسانی به پوست و از بین بردن چروک‌های سطحی نیز از دیگر مزایای کرم روز ژنوبایوتیک هستند.

کرم روز ضد چروک لایسل

این کرم روز را برای انواع پوست و افراد بالای ۳۰ سال تولید کرده است. کرم روز ضد چروک لایسل با مهار تخریب کلاژن، علاوه بر جلوگیری از پیری پوست و بروز چین و چروک، به آبرسانی و تامین رطوبت پوست نیز کمک می‌کند. این محصول فاقد پارابن است و استفاده از آن هیچ گونه ضرری برای شما نخواهد داشت.

کرم شب ضد چروک پریم

یکی از بهترین کرم‌های شب ایرانی، این محصول از است. کرم شب ضد چروک پریم سرشار از عصاره‌های مفید و روغن‌های مغذی پوست بوده و با داشتن روغن‌های گیاهی مانند ماکادمیا و زیتون به همراه ویتامین E نقش موثری در تحریک کلاژن سازی پوست ایفا می‌کند. تسکین التهابات پوستی، بهبود فرآیند بازسازی پوست، رفع چین و چروک و پیشگیری از ایجاد آن، شاداب، نرم و مرطوب شدن پوست از دیگر اثرات استفاده از این کرم شب است.

کرم شب دکتر ژیلا، سفت کننده و ضد چروک

اگر به دنبال بهترین کرم شب ایرانی با خواص سفت کنندگی پوست هستید، محصول شگفت‌انگیزی را برای شما عرضه کرده است. کرم شب سفت کننده و ضد چروک دکتر ژیلا حاوی روغن‌های گیاهی متعددی مانند آووکادو و زیتون به همراه پروتئین هیدرولیز شده گندم است.

این ترکیبات قادر هستند تمام ویتامین‌ها، اسیدهای چرب ضروری و مواد مغذی مورد نیاز پوستتان را فراهم کنند و قابلیت نگه‌داری رطوبت را نیز در آن افزایش دهند. کند شدن روند پیری پوست، متعادل کردن ترشح چربی و افزایش استحکام و انعطاف پوست از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌آیند.

بهترین کرم روز و شب خارجی

برندهای خارجی متنوعی اقدام به تولید انواع کرم شب و روز کرده‌اند که استفاده از آن‌ها، با اثرات شگفت‌انگیزی همراه است. اگر به دنبال بهترین کرم روز و شب خارجی هستید، در این بخش چند نمونه از بهترین‌ها را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم:

کرم روز لاکچری کوین فرانسه، ضد چروک و لیفت کننده

کرم روز لاکچری کوین، از محصولات لاکچری کوین فرانسه بافتی فوق‌العاده سبک دارد و به صورت تخصصی برای بعد از یائسگی بانوان فرموله شده است. این محصول دمای پوست را تا ۲٫۷ درجه کاهش می‌دهد، خطوط ریز سطح آن را صاف و پوست را براق می‌کند. کرم روز لاکچری کوین سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳، ۶ و ۹ است و تمام نیازهای پوست را برطرف می‌سازد. این محصول از حاوی بیزابولول، گلیسیرین، آلانتوئین و ویتامین‌های B5، E و F بوده و با تامین و حفظ رطوبت پوست تا ۱۲ ساعت، از خشکی و کشیدگی آن جلوگیری می‌کند. با مصرف این محصولات می‌توانید پس از مدت کوتاهی شاهد پر شدن خطوط و صاف شدن سطح آن باشید.

عدم ایجاد چربی و سنگینی روی پوست، جذب سریع، کمک به ترمیم و بازسازی پوست و تغذیه آن، تنها بخشی از اثرات شگفت‌انگیز این محصول با کیفیت است. سم‌زدایی پوست و محافظت از آن در برابر آلودگی و استرس، از مهم‌ترین اثرات کرم شب لیراک هستند. این محصول برای انواع پوست طراحی شده و ضمن تغذیه و آبرسانی پوست، به تجدید و بازسازی سلول‌های آن نیز کمک شایانی می‌کند. اگر پوست کدر و تیره‌ای دارید، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از این کرم، آن را احیا و درخشان نمایید. جهت گرفتن نمایندگی محصولات لاکچری کوین به سایت آقای بیز پیام دهید.

اثرات کرم روز درمدن مناسب پوست چرب

کرم روز درمدن مناسب پوست چرب ارائه شده است تا به بخش مهمی از دغدغه شما در طول روز پایان بدهد. به عنوان یک خانم یا شخصی که در خصوص سلامت پوست خود دغدغه دارد، در طی روز قطعا نگران مسائلی خواهید بود.

حاوی فیلتر های ضد آفتاب

قطعا اولین موردی که هر روز صبح قبل از خروج از منزل ذهن شما را درگیر می کند، محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید است. البته باید دقت کنید که حتی اگر از منزل خارج نمی شوید باز هم باید همین دغدغه را داشته باشید. زیرا اشعه های مضر خورشید حتی از پشت پنجره به پوست شما نفوذ می کنند و اثرات مضر خود را می گذارند. پس یک ویژگی مهم برای یک خوب، داشتن SPF برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید است. کرم روز درمدن با داشتن SPF 50 بالاترین حفاظت را از پوست به ارمغان می آورد.

خواص ضد چروک

اما مسئله مهم تر برای افرادی که نگران پوست خود هستند، جلوگیری از ایجاد چین و چروک است. بنابراین یک کرم روز باید حاوی ترکیبات باشد. قطعا دغدغه افراد در طول روز به قدری زیاد است که نمی توانند برای هر یک از مشکلات پوست خود مثل چین و چروک و لک به صورت جداگانه محصولی را مصرف کنند. چربی و براق بودن پوست نیز یک مشکل اساسی و ناراحت کننده دیگر برای افراد است. چربی پوست اگر کنترل نشود، موجب روز آکنه می گردد. حتی اگر این مشکل را ایجاد نکند، برقی روی پوست می اندازد که تمام زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد و بسیار ناخوشایند است. کرم روز درمدن مناسب پوست چرب تمام این دغدغه ها را فقط با یکبار مصرف در اول روز پوشش می دهد. یعنی هم از بروز چین و چروک ها جلوگیری می کند و حتی اگر چین و چروک سطحی به وجود آمده باشد با تقویت کلاژن سازی پوست و آبرسانی به پوست، موجب جوانسازی می گردد.

کاهش لک و آکنه

درمان لک نیز یکی از سخت ترین درمان های پوستی است. برای این که یک لک درمان شود باید هر روز و هر روز ترکیباتی که موجب از بین رفتن لک می شوند، مصرف گردند. به همین دلیل ویژگی های آبرسانی، درمان لک، پیشگیری و درمان چین و چروک در محصولی مثل کرم روز درمدن مناسب پوست چرب کنار هم قرار گرفته اند. شما فقط مقدار مناسب از کرم را روزانه مصرف می کنید و ده ها تاثیر مثبت از آن می بینید. به همین راحتی! کرم روز درمدن مناسب پوست چرب برای راحت تر شدن روند مراقبت کامل از پوست تولید شده است. بنابراین ابتدا از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می کند سپس پوست را آبرسانی می کند تا عملکرد های آن به اندازه کافی خوب باشند.

چین و چروک های پوست توسط ترکیبات این محصول از بین می روند. همچنین با نفوذ سایر ترکیبات این محصول به عمق پوست یعنی لایه درم، لک های به وجود آمده به مروز زمان درمان می شوند. بافت این محصول مات است و ظاهری زیبا برای پوست ایجاد می کند. این محصول لطافت و شفافیت پوست را در طول روز تامین می کند و فاقد بو است. این کرم یک پایه فوق العاده برای آرایش است و با کنترل چربی پوست، از براقیت پوست می کاهد و ظاهری مات ایجاد می کند.

ترکیبات کرم روز درمدن مناسب پوست چرب

جذاب ترین قسمت ماجرا درباره کرم روز درمدن مناسب پوست چرب اینجاست! جایی که ترکیبات آن صحبت می کنیم. ترکیبات این محصول از فوق العاده ترین و اثربخش ترین موادی است که می تواند در تولید یک محصول مراقبت پوست، استفاده شود. اولین ترکیب اثربخش این محصول نیاسینامید است. نیاسینامید این روزها طرفدار زیادی پیدا کرده است. زیرا به طرز عجیبی چین و چروک ها را درمان می کند و بر سخت ترین لک های پوست اثر می گذارد و موجب از بین رفتن آن می گردد.

ترکیب بعدی هیالورونیک اسید است. این ماده موجب آبرسانی به پوست و همچنین تقویت  رشته های کلاژن و الاستین در پوست می شود. در این محصول فیلترهای ضد آفتاب قرار گرفته است. بنابراین درست همانند یک کامل عمل می کند. دیوئیک اسید با تاثیر گذاری بر ترشح چربی سبوم و کنترل آن، بروز آکنه در پوست را درمان می کند و یا تحت کنترل در می آورد.

برند درمدن

هدف خود را بر تولید محصولات مراقبت پوستی گذاشته است که موجب درمان آسیب های پوستی می شوند. این برند فرانسوی است و در درمان آسیب هایی مثل چین و چروک متخصص است. بسیاری از این آسیب ها در اثر تابش نور خورشید ایجاد می شوند بنابراین اغلب محصولات برند درمدن حاوی SPF هستند.