دکل خود ایستا سه پایه 54 متری

از جمله تجهیزات مهم مخابراتی، دکل‌های خود ایستا هستند که در ابعاد و ارتفاع‌های مختلفی طراحی و نصب می‌شوند. از این دکل‌ها به منظور افزایش میزان آنتن‌دهی بهره می‌برند. دکل خود ایستا «Self-Support»، از جمله دکل‌های مخابراتی است که از آن جهت نصب انواع آنتن موبایلی، ماکروویو و بی‌سیم و.. استفاده می‌شود. ظرفیت و استقامت بالا نسبت به انواع دیگر دکل، قابلیت نصب آنتن سنگین متعدد و مقاومت بالا در مقابل وزش باد شدید و.. از جمله محاسن این دکل می‌باشد که در ادامه به شرح آن پرداخته‌ایم.

گروه تولیدی صنعتی دکل بان با داشتن کادری مجرب و متخصص و همچنین بهره‌گیری از بالاترین کیفیت متریال در طراحی و ساخت تولیدات خود توانسته است از محبوبیت خاصی در این حوزه برخوردار ‌باشد. شما می‌توانید از طریق همین صحفه به آدرس اینترنتی «dakalban.ir» با مشاورین ما در تیم پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی خرید دکل خود ایستا بپردازیم.

دکل های خود ایستا

فروش دکل خود ایستا سه پایه اصطلاحاْ به دکل هایی گفته می‌شود که دارای ٣ یا ۴ پایه بوده و پایه ها با اعضای خرپائی به هم متصل می‌شوند. دکل های خودایستا سه پایه لوله نبشی ، از لوله و نبشی ساخته می شوند . پایه های اصلی ( Leg ) از لوله بوده ، که بسته به نوع طراحی دکل از لوله های درزدار یا بدون درز (مانیسمان ) استفاده می شود . قطعات داخلی این دکل ها شامل بریس ها ، هوریزنتال ها ، ریداندنت ها و … از نوع نبشی می باشد .

دکل های خود ایستا سه پایه

دکل های خودایستا سه پایه دکل هایی هستند که به صورت مشبک بوده و دارای سه پایه می‌باشد. پایه ها اکثراً از لوله و اعضای داخلی به صورت خرپائی از نبشی ساخته می‌شود. در ساخت پایه ها از نبشی، نبشی ۶٠ درجه، میل گرد های تو پر، پرفیل های خم کاری شده و… نیز استفاده می‌شود. اعضای داخلی (بریس‌ها) از نبشی، لوله، میل گرد ساخته می‌شود. این نوع دکل‌ها برای نصب آنتنهای ماکروویو، آنتن های موبایل و بیسیم استفاده می‌شود.

دکل خود ایستا دکلی است که دارای 3 یا 4 پایه بوده و پایه ها با اعضای خرپایی به هم متصل می‌ شوند. برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی گالوانیزه گرم می شوند و تمام قطعات دکل بر اساس نقشه ساخت آنها به طور مجزا ساخته و با توجه به نقشه نصبی که همراه دکل موجود است به آسانی به هم متصل می شوند. دکل‌ های خود ایستا جهت نصب انوع آنتن و تجهیزات رادیویی استفاده می شود.

مشخصات فنی دکل خود ایستا سه پایه 54 متری :

    نوع کالا : دکل خود ایستا سه پایه

    جنس دکل : لوله و نبشی

    جنس روکش دکل : گالوانیزه

    ارتفاع دکل : 54 متر

    دارای طرح استاندارد مخابرات

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دکل خود ایستا چهار پایه

خرید دکل خود ایستا چهار پایه همانند بسیاری از دکل های مخابراتی نقش مهمی در گسترش سطح زیر پوشش آنتن دهی در منطقه را بر عهده دارد، به همین دلیل در مناطق مختلف از متریال های گوناگونی برای تولید آن استفاده می شود، نحوه طراحی و نوع متریال مصرفی از عوامل بسیار موثر بر قیمت دکل خود ایستا چهار پایه است، اما این عوامل تنها عوامل تاثیرگذار بر قیمت این دکل ها نیست.

ارتفاع دکل مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت دکل خود ایستا چهار پایه

بسته به منطقه نصب دکل ها و تعداد آنتن ها و دیش هایی که بر روی این دکل ها نصب می شود ارتفاع دکل ها تعیین می شود، هر چه ارتفاع دکل بیشتر باشد تعداد قطعات مصرفی در آن بیشتر شده و از لوله و نبشی ها با ضخامت بیشتر برای استحکام بهتر دکل استفاده می شود، به همین سبب قیمت دکل خود ایستا چهار پایه با ارتفاع بلندتر از دکل های خود ایستا کوتاه تر بیشتر است.