خرید انواع محصولات نمایندگی اسمگ

کسانی که به سبک بسیار زیبا و خاص کلاسیک علاقه دارند به خوبی برند اسمگ را می شناسند، شرکت اسمگ از سال 1948 تا به الان از لحاظ کیفیت، لوکس بودن و کلاسیک بودن تمامی محصولات خود زبان زد خاص و عام بوده است به طوری که تا به الان هیچ شرکت رقیبی نتوانسته است با برند اسمگ رقابت کند. مواد و متریال به کار رفته در ساخت محصولات برقی و غیر برقی اسمگ تماماً درجه یک بوده و به همین علت محصولات تولیدی شرکت اسمگ در مقایسه با سایر لوازم خانگی گران تر است؛ البتهv ناگفته نماند که محصولات برند اسمگ دارای امضا و طراحی خاصی هستند که شما در هیچ محصول دیگر نمی توانید آن را مشاهده کنید.

سرخ کن اسمگ | قیمت اسمگ | قیمت جاروبرقی اسمگ

معرفی محصولات برند اسمگ

اسمگ در زمینه تولید لوازم مصرفی آشپزخانه تا به الان عملکرد بسیار خوبی داشته است، و توانسته محصولات زیادی را تولید کند، البته که کمپانی اسمگ هرگز کیفیت را فدای کمیت نکرده است، و همیشه سعی در تولید ضروری ترین لوازم برقی با کیفیت و طراحی بسیار زیبا داشته است.  برای خرید محصولات اسمگ به این صفحه مراجعه کنید، در ادامه به معرفی محصولات تولیدی برند اسمگ خواهیم پرداخت:

آب پرتقال‌ گیر اسمگ

یکی از جذاب ترین و معروف ترین محصولات تولیدی اسمگ، آب پرتغال گیر می باشد، با این آب‌ پرتقال ‌گیر می‌ توانید آب انواع مرکبات مانند لیمو ترش، پرتغال و گریپ ‌فروت را هم بگیرید. پایه این دستگاه از جنس آلومینیوم بوده و در رنگ ‌های مختلف آبی، قرمز، صورتی، سبز روشن یا کرم تولید شده است.

قهوه‌ ساز اسمگ

هنر طراحی لوازم خانگی دهه ۱۹۵۰ ایتالیایی در این محصول، به وضوح دیده می شود. با وجود این که این قهوه‌ ساز دستی است، اما از فناوری ‌هایی زیادی برخوردار است که آن را بسیار جذاب و کاربردی می‌ کند، قهوه‌ساز اسمگ در رنگ‌ های مختلف کرم، قرمز، آبی یا مشکی تولید می ‌شود. بدنه آن کاملا صیقلی و درخشان است. مخزن آب آن، 1 لیتر ظرفیت دارد و به راحتی از دستگاه جدا می ‌شود.

کتری برقی اسمگ

کتری برقی برند اسمگ یکی از زیبا ترین کتری برقی ‌های موجود در بازار  لوازم خانگی است که در بازار به فروش می ‌رسد. این کتری برقی اسمگ در عین حال، یکی از سریع‌ ترین کتری ‌ها در به جوش آوردن آب است. طراحی این محصول، شیک و زیباست و در رنگ بندی ‌های مختلف تولید می ‌شود.

یخچال اسمگ

مینی یخچال اسمگ را می توان یکی از محصولات بسیار زیبا و جذاب اسمگ دانست، این یخچال دارای ترموستات قابل تنظیم و همچنین محفظه ‌ای برای یخ بستن سریع مواد غذایی است که کار فریزر را انجام می‌ دهد. ظرفیت یخچال ۲۳۲ لیتر است و البته ظرفیت جایخی آن ۹۹ لیتر است. این یخچال در رنگبندی های بسیار زیبا و جذابی تولید شده است.

توستر اسمگ

توستر های شیک و زیبای برند اسمگ در ۶ رنگ مختلف تولید می ‌شوند، که مناسب هر آشپزخا نه‌ای با هر دیزاینی هستند. طراحان این محصول مانند محصولات دیگر اسمگ، نگاهی به سبک دهه ۵۰ و ۶۰ داشته ‌اند. بنابراین از خطوط صاف و زاویه‌ های تند در این توستر استفاده نشده است.

مخلوط‌ کن اسمگ

مخلوط ‌کن اسمگ هم مانند دیگر لوازم خانگی اسمگ، از طراحی‌های دهه ۱۹۵۰ الهام گرفته است و در ۷ رنگ مختلف تولید شده است. بنابراین می ‌توانید رنگی را که مناسب آشپزخانه ‌تان است، انتخاب کنید. استفاده از این مخلوط‌ کن، بسیار آسان و راحت بوده و مجهز به ۴ سرعت مختلف است و تنظیمات مربوط به مخلوط کردن مواد مختلف مانند یخ و همچنین درست کردن اسموتی دارد.

آبمیوه‌گیری اسمگ

آبمیوه ‌گیری اسمگ با وجود این که بسیار شیک و زیباست، همچون محصولات دیگر اسمگ، نگاهی به گذشته دارد. استایل محصولات دهه ۵۰ را می ‌توانید در این آبمیوه ‌گیری مشاهده کنید. این محصول در رنگ‌های مختلف سیاه، کرم، قرمز و آبی تولید شده است.

همزن اسمگ

همزن اسمگ، وسیله مناسبی برای مخلوط کردن است، و از طراحی هنرمندانه ‌ای برخوردار می باشد. خطوط باریک و زیبا و روکش براق و مات بدنه آلومینیومی آن، جذابیت این همزن برقی اسمگ را دو چندان کرده است. این وسیله در رنگ‌های مختلف مانند کرم، سیاه، قرمز، آبی روشن و نقره ‌ای تولید می ‌شود.

اجاق گاز صفحه ای اسمگ

این اجاق گاز با طراحی برجسته و زیبا، نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است. در تولید این اجاق گاز از استیل محکم و شیشه بادوام استفاده شده است. اجاق گاز های صفحه ‌ای، به کمک آشپزخانه ‌های کوچک می ‌آیند. چرا که آن ها را می‌توان به راحتی روی کابینت نصب کرد.

محصولات تولیدی برند اسمگ به قدری زیاد و جذاب هستند که فقط کافیست شما انتخاب کنید که چه محصولی می خواهید.

سرخ کن اسمگ | قیمت اسمگ | قیمت جاروبرقی اسمگ

نمایندگی اسمگ در ایران

متاسفانه به دلیل لوکس بودن و خاص بودن محصولات اسمگ نباید به هر فروشگاهی اعتماد کنید و خرید خود را انجام دهید، چرا که اگر اطلاعات درستی نداشته باشید ممکن است جنس های تقلبی را با قیمت پایین تر به شما بفروشند. برای خرید محصولات برند اسمگ می بایست به فروشگاه امن و مطمئنی مراجعه کنید.

محصولات برند اسمگ را از کجا خریداری کنیم؟

نگران این موضوع نباشید چرا که شرکت اسمگ در ایران نیز نمایندگی دارد؛ و تمامی محصولات اسمگ را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ واسطه ای به دست شما می رساند.

خرید انواع محصولات برند اسمگ از نمایندگی اسمگ لوکس

فروشگاه اینترنتی اسمگ لوکس اولین و مورد اعتماد ترین فروشگاه وارد کننده محصولات اسمگ در ایران است که توانسته در چند سال اخیر اعتماد مشتریان را جلب کند و رضایت مشتریان را به دست آورد، تمامی محصولات برقی و غیر برقی برند اسمگ با ضمانت کالا و قیمت اصلی در این فروشگاه موجود می باشد. البته ناگفته نماند که شما فقط کافیست رنگ دکوراسیون خانه خود را در سایت اسمگ لوکس جستجو کنید؛ تمامی محصولات مورد نظر با رنگ دلخواه شما موجود می باشد.